• کد خبر: ۵۵۴۲
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۷ - : ۷:۲۵

واکنش به احمدی نژاد/ آنجلینا جولی

استاد حسن رحیم پور ازغدی در سخنان جدید خود گریزی هم به توئیت نگاری اخیر محمود احمدی نژاد با زن هنرپیشه سینمای هالیوود، آنجلینا جولی، زده است.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم“، چندی پیش آنجلینا جولی، در صفحه توئیتر خود از وجود تبعیض ساختاری در جهان سخن گفت.

نکته مهم و خبرساز در این رابطه اما، واکنش محمود احمدی نژاد _ رییس جمهور سابق _ به این توئیت و پاسخ دادن به آن بود.

احمدی نژاد در صفحه توئیتر خود در پاسخ به توئیت آنجلینا جولی، با مخاطب قرار دادن وی نوشت”: با صحبتتان درباره وجود تبعیض ساختاری در جهان موافقم. تبعیض و فقر و جنگ و ناامنی محصول مدیریت فعلی در جهان است.”

احمدی نژاد در این توئیت خطاب به آنجلینا جولی اظهار کرد:” برای اصلاح وضع جهان، همه با هم و متحد تلاش خواهیم کرد”. البته ظاهرا این توئیت احمدی نژاد با پاسخی از سوی آنجلینا جولی همراه نشد.

این توئیت نگاری و دعوت رییس جمهور سابق ایران از هنرپیشه زن سینمای هالیوود برای همکاری در جهت “اصلاح وضع جهان” اما؛ خارج از تمام پروتکل ها و دستورالعمل های جاری برای یک رییس جمهور سابق در سطح ملی و بین المللی بود و انتقاد بسیاری از کارشناسان را به دنبال داشت.

در جدیدترین انتقاد در این زمینه، استاد حسن رحیم پور ازغدی اظهار کرده است:” شانس مردم را ببین که آن یکی می خواهد با انجلینا جولی، خودشان ۲ نفری مشکلات جهان را حل کنند، و این یکی در پایان ۸ سال حکومتش هنوز منتظر ترحم ترامپ و تعهد اوباما و امید جدیدش، جو بایدن است”.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=5542
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما