• کد خبر: ۵۸۳۴
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۴ - : ۱۸:۰۵

آغاز ولایت صاحب الزمان و نائبش امام خامنه‌ای، فرخنده باد

سالروز آغاز امامت و ولایت آسمانیِ مولانا ولی عصر (عج) نجات دهنده جهان و ولایت نائب شان، امام خامنه ای، بر تمام آزادگان و آزادی خواهانِ جهان؛ به ویژه مجاهدان راه حق در سراسر جبهه مقاومت، از افغانستان و پاکستان تا یمنِ قهرمان؛ مبارک و فرخنده باد.

یادداشت _ مجید معتمدی/ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، خدای را بی شمار شاکریم که ما را در زمره شیعیان علی ابن ابی طالب (ع) قرار داد؛ همو که در برابر کاخ نشینانِ زمان و سران زَر و زور و تزویر؛ ذوالفقار به دست و شیر خدا بود و در برابر مستضعفان و مظلومان ‌و کوخ نشینان، نان آور و غم خوار و یار.

امروز ایران، عمود خیمه جهان تشیع و یگانه خواستگاه دادخواهی آزادگان و آزادی خواهان جهان در برابر ظلم و ستم سیستماتیک و نهادینه شده جهان غرب بر علیه مسلمانان و البته تمام انسان های آزادی خواه و به ستوه آمده از توحش و تبعیض نهادینه شده در جهان است.

انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ که بر پایه تعالیم علوی و با رهبری حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفت، آغاز خیزش جهان تشیع برای استقرار عدل و نظم وعده داده شده نه تنها در کشورهای اسلامی، بلکه در تمام جهان است و اکنون دیرزمانی است که پرچم این جنبش در دستان توانمند و با درایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای است که علی رغم ۳ دهه کارشکنی دشمنان خارجی و منافقان داخلی، کشتی جهان تشیع را از تمام طوفان ها و بحرانها به سلامت عبور داده و به ساحلِ امنیت، اقتدار و عزت رسانده است.

امروز شکل گیری “جبهه مقاومت خاورمیانه” از افغانستان و پاکستان، تا سوریه و عراق و لبنان و یمن، حاصل ایستادگی ایشان و مجاهدتهای فرزندان شان از جمله “حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس” هاست که ایران را به قدرتی غیرقابل تعرض در برابر آمریکا و صهیونیستم و جریان واداده عرب منطقه؛ تبدیل کرده است.

در چنین شرایطی سالروز آغاز ولایت آسمانی امام دوازدهم، مهدی صاحب الزمان (عج) را جشن می گیریم و امیدواریم تحت زعامت نائب برحق شان امام خامنه ای، شاهد ظهور هرچه سریع تر مُنجیِ جهان باشیم تا همگی در کنار رهبرمان و تمام مجاهدان جبهه مقاومت؛ شاهد برقراری عدل و آرامش در سراسر گیتی و برای تمام انسانها، از هر نژاد و هر دین و مذهبی باشیم، انشالله.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=5834
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما