• کد خبر: ۵۹۳۱۱
  • ۱۴۰۱-۱۰-۲۶ - : ۷:۰۹
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد:

تحولات مثبت در گروه خودروسازی سایپا باید ادامه یابد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد که تحولات مثبت در گروه خودروسازی سایپا ایجاد شده که باید ادامه یابد.

سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پایگاه خبری “اقتصاد سالم“، اظهار کرد: تحولات در بخش خودروسازی باید ادامه دار باشد تا به نقطه مطلوب دست پیدا کنیم، البته در این مسیر نیازمند صبر وحوصله مردم و تلاش مضاعف مسئولین هستیم تا بتوانیم از خطراتی که صنعت خودرو و مردم را تهدید می کند عبور کنیم.

وی در خصوص تولید محصولات جدید در گروه خودروسازی سایپا و پلتفرم های (بن سازه) جدید این شرکت خودروسازی افزود: این تحول بنیادین در صنعت خودروسازی کشور؛ خواست مجلس، دولت و مردم است لذا خودروسازان باید تلاش کنند با عرضه خودروهای ایمن در بخش سواری و کشنده، نیاز کشور را تامین کنند.

ذاکر با بیان اینکه تولید خودروهای ضعیف آثار سویی برای مردم فراهم می کند تصریح کرد: امیدواریم که مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا آقای تیموری و همکارانشان عرصه رقابت را در بخش خصوصی نیز فراهم کنند تا بتوانند در بازار جهانی محصولات این گروه را معرفی کنند.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت خوبی در گروه خودروسازی سایپا آغاز شده و باید از آن حمایت کرد، انتظار داریم که مردم از محصولات این گروه صنعتی منتفع شوند و با قیمت مناسب خودروهای ایمن در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه  تولید خودروهای با کیفیت در سطح انبوه از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: توان مالی مردم در خرید خودرو بسیار پر اهمیت است، لذا خودروسازان باید به این امر توجه کنند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=59311
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما