• کد خبر: ۶۴۲۰۷
  • ۱۴۰۲-۰۱-۱۰ - : ۱۶:۳۳

مجلس با گرانی بنزین مخالفت کرد

نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت از پوست و گوشت مردم است گفت: مجلس با افزایش قیمت بنزین مخالفت کرده و این اتفاق امسال رقم نخواهد خورد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛ سلمان اسحاقی صبح امروز در جریان بازدیدهای نوروزی در جمع عشایر روستای چاه باشه و بمرود، اظهار داشت: راه‌های مناطق عشایری در شأن عشایر عزیز نیست و بنده از وضعیت جاده‌های این منطقه خجالت می‌کشم.

وی با بیان اینکه پیگیر وضعیت گازرسانی و برق رسانی به این منطقه هستیم و پیگیری خواهم کرد تا انتقال برق به این منطقه، منتظر کد روستا نشود.

نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با گرانی بنزین مخالفت کرده و قطعا این اتفاق در سال جاری نخواهد افتاد پس نگران افزایش بنزین نباشید چون به دولت تکلیف شده که بنزین افزایش قیمت نداشته باشد.

اسحاقی با بیان اینکه دولت از پوست و گوشت مردم است گفت: مقام معظم رهبری بر مهار تورم تاکید کردند و ما با جان و دل تلاش خواهیم کرد تا فتوای مقام معظم رهبری عملی شود.

وی عنوان کرد: در خردادماه جلسه‌ای برای تامین نهاده‌های دامی گذاشته خواهد شد و امیدواریم به نتایج خوبی در راه تامین نهاده‌های دامی و دامدار کارت برسیم.

اسحاقی گفت: در کشور بودجه‌های مختلفی وجود دارد و برای گرفتن هر بودجه ما به عنوان نماینده مردم می‌جنگیم.

نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان زیرکوه و استخر شنا و پروژه‌های این چنینی، برای همه مردم شهر و روستاهای شهرستان مهم است اما نمی‌تواند داخل روستاها احداث شود بلکه باید تلاش کنیم تا اعتبار و بودجه لازم برای این اماکن گرفته شود تا همه مردم منتفع شوند.

اسحاقی افزود: به جرات اعلام می‌کنم هیچ قصوری برای پیگیری حق مردم نداشته‌ایم و برای مردم در کنار فرماندار شهرستان تلاش کرده‌ایم  و امروز در دورترین نقاط شهرستان زیرکوه شاهد اینترنت پرسرعت هستیم که با پیگیری‌های فراوان به دست آمده است کاری که در مجلس برای روستاییان انجام شده برای شهرها انجام نشده از جمله تهاتر قیر یکی از آن کارها است.

فرماندار  شهرستان زیرکوه نیز اظهار داشت: پیگیر برقرسانی به محله عشایری چاه باشه هستیم و برای تحقق این موضوع باید کد آبادی گرفته شود و بعد از سرشماری سال ۱۴۰۵ قطعا این اتفاق خواهد افتاد اما باید پیگیری شود تا ۵۲ خانوار این محله معطل کد آبادی نباشند.

غیرتی افزود : راه ارتباطی این محله از واجبات اساسی است و با تیغ زنی درست نمی‌شود بلکه باید کار اساسی برای این مسیر انجام شود.

وی بیان کرد: وضعیت آنتن دهی تلفن همراه نیز پیگیری خواهد شد تا این مشکل رفع شود. گازرسانی به این محله در دستور کار قرار دارد و امیدواریم برای زمستان سال آینده مردم این منطقه از نعمت گاز برخوردار شوند.

فرماندار  شهرستان زیرکوه گفت: برای عشایر ارزش و اعتبار خاصی قائل هستیم و تا جایی که در توان داشته باشیم تلاش می کنیم تا حقوق حقه عشایر برقرار شود.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=64207
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما