• کد خبر: ۹۶۱۰۶
  • ۱۴۰۳-۰۳-۱۲ - : ۱۰:۵۳

۳۰۰ خودروی اتوماتیک جایزه مشترکان خوش مصرف برق

مدیرعامل توانیر گفت: ۳۰۰ دستگاه خودروی اتوماتیک ایرانی مانند دنا، ۲۰۷ و تارا نیز پیش بینی شده که مشترکان می توانند با کسب و جمع آوری امتیاز از محل کاهش مصرف برق،در قرعه کشی این محصولات نیز شرکت کنند.

 به گزارش اقتصاد سالم ؛ مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در تشریح راهکارهای دستیابی به جوایز متنوعی که امسال برای مشترکان برق در نظر گرفته شده است، گفت: در واقع همه مشترکان  شانس برخورداری از جوایز را، به شرط رعایت نکات ساده مصرف صحیح برق دارند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته برنامه ارائه پاداش مصرف بهینه برق اجرا و براساس آن مشترکان در ازای کاهش مصرف از پاداشهای صنعت برق  بهره مند شدند به طوری که قبوض برق بسیاری از هموطنان رایگان شد.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه در سال گذشته شاهد مشارکت ۴۰ درصدی مشترکان در طرح پاداش صرفه جویی بودیم، تصریح کرد: امسال در کنار اجرای طرحهای جدیدی برای تشویق و جلب مشترکان برق، طرح پاداش مشابه سال گذشته نیز به قوت خود باقی است.

رجبی مشهدی در عین حال یادآور شد: امسال جوایز دیگری برای مشترکاتی که صرفه جویی می کنند در نظر گرفته شده که  لوازم خانگی و برقی و حتی جایزه بسته های اینترنت در این طرح پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ دستگاه خودروی اتوماتیک ایرانی مانند دنا، ۲۰۷ و تارا  نیز پیش بینی شده که مشترکان می توانند با کسب و جمع آوری امتیاز از محل کاهش مصرف برق،در قرعه کشی این محصولات نیز شرکت کنند.

سخنگوی صنعت برق همچنین گفت: هموطنان می توانند با نصب نرم افزار کاربردی «با انرژی» روی گوشیهای هوشمند خود از روشهایی که برای کاهش مصرف انرژی در نظر گرفته شده استفاده کنند و از امتیازهای تعریف شده برخوردار و ضمن حفظ رفاه با کاهش مصرف از این جوایز بهره مند شوند.

رجبی مشهدی یادآور شد: در این نرم افزار، شبیه سازی طراحی شده که مشترکان می توانند با ثبت وسایل برقی خود، میزان مصرف را به طور تقریبی تخمین بزنند.

وی ادامه داد: مشترکان با کاهش مصرف ۱۰ درصدی می توانند امتیاز دریافت کنند و با استمرار در کسب امتیاز، شانس خود را برای دریافت جوایز بیشتر  و بزرگتر افزایش دهند.

مدیرعامل شرکت توانیر درباره راهکارهای کسب امتیاز نیز اظهار داشت: مشترکان می توانند با نصب برنامه کاربردی با انرژی امتیاز  کسب و با استفاده درست از وسایل برقی، کاهش مصرف در ساعات اوج  و قرار دادن دما روی ٢۴ یا ٢۵ درجه امتیاز ات خود را برای شرکت در قرعه کشی بیشتر کنند چرا که امتیاز بیشتر می تواند شانس کسب جوایز بزرگ را افزایش دهد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=96106
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما