• کد خبر: ۹۶۳۴۳
  • ۱۴۰۳-۰۳-۱۶ - : ۱۶:۲۸

حسن روحانی یا قاسم سلیمانی؛ نظر کدام یک درباره سعید جلیلی، برای مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مهم است!؟

فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در آن فردی به نام “حسین دهباشی”، نقل قولی از حسن روحانی در تائید یکی از نامزدهای فعلی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ بیان می کند.

مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، ابتدا نگارنده تاکید می کند که به هیچ وجه، هیچگونه جهت گیری و گرایش سیاسی و جناحی نداشته و “خدمت” به مردم مظلوم و پرافتخار ایران را با هیچ “مَتاعی” عوض نمی کند.

غرض از نگارش این یادداشت نیز کمک به “شفاف شدنِ” فضای انتخابات و دفاع از اصول و آرمان های ملت ایران و شهدای جان فدای آن است…

با این توضیحات در رابطه با فقره یاد شده در ابتدای یادداشت، نکات زیر به استحضار ملت ایران می رسد:

۱_ فیلم کوتاهی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در آن فردی به نام حسین دهباشی می گوید:” من از خود آقای روحانی شنیدم، صادق ترین و پاک ترین فرد بین ما، سعید جلیلی هست”.

۲_ اما حسین دهباشی کیست؟

آقای حسین دهباشی

نامبرده خود را “پژوهشگر تاریخ” نامیده است اما مواضع نامبرده نشان می دهد که “کارکرد و ماموریتِ” وی؛ تحریفِ تاریخ بوده است.

۱/۲_ حسین دهباشی از نزدیکان به خاندان “اکبر هاشمی رفسنجانی” بوده و معاونت ارتباطات و امور بین الملل بنیاد امور بیماری های خاص با مدیریتِ فاطمه رفسنجانی و ساخت فیلم تبلیغات انتخاباتی حسن روحانی؛ از مهمترین سوابق اجرایی وی است.

۳_ فیلم منتشره از وی درباره ی “سعید جلیلی” نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ ایران را در زیر ببینید:

۴_ اما اظهارات دهباشی و نقل قول وی از حسن روحانی در دفاع از سعید جلیلی درحالی است که تقریبا تمام علاقه مندان به سیاست؛ “موضعِ” فرمانده ی شهیدِ مردم ایران حاج قاسم سلیمانی درباره ی ریاست جمهوری سعید جلیلی را می دانند.

۱/۴_ در همین رابطه فیلم زیر را ببینید:

۵_ در این شرایط این پرسش مطرح است که نظر فردی همچون حسن روحانی درباره ی سعید جلیلی آن هم از زبانِ فردی همچون حسین دهباشی؛ “معتبر تر” است یا موضعی که حاج قاسم سلیمانی درباره ی ریاست جمهوری این فرد داشته است!؟

۶_ برای مزید اطلاع مردم ایران با “شخصیت ذاتی” حسین دهباشی یادآوری می شود که وی اگرچه خود را پژوهشگر تاریخ می نامد؛ اما با تحریفِ تاریخ و مبانی شیعه و با انتشار سخنانی سخیف و مضحک؛ حتی واقعیاتِ صدر اسلام از جمله “کودتای سقیفه” و جسارت خلیفه دوم به ساحتِ نورالانوار الهی خانم فاطمه س را زیر سوال برده و سرانِ فاسد صدر اسلام از خیانت های خود در آن برهه ی حساس تاریخی را، تبرئه کرده است!

در همین رابطه گزارش های زیر را با کلیک بر روی تیتر آن بخوانید:

آنها کافرند، دشمنی به ظاهر می کنند/ شما مسلمانید، دشمنی به باطن می کنید

 

“سَقیفه”، فرایندی دموکراتیک یا کودتای سَران!؟

۷_ در پایان خاطرنشان می شود که معیار و شاخص، “الگو” ها و بزرگان هست که در مکتب شیعه؛ آقا امیرالمومنین علی ع و رهروان و سربازانِ راستین این مکتب در طول تاریخ ازجمله شاهزاده شهید عباس میرزا، شهید میرزاتقی خان فراهانی (امیرکبیر)، شهید سیدحسین فاطمی، شهیدان جان فدای دفاع مقدس، شهدای دفاع از امنیت و عمق دفاعی و استراتژیک کشور در جغرافیای فرهنگی و تمدنی ایران بزرگ و… و فرمانده ی شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.

۸_ افکار عمومی در طیف های مختلف فکری و با علایق مختلف سیاسی هوشیار بوده، و راهِ سعادت و رفاه ملت بزرگ ایران را در فرایند زدوبندهای سخیفِ کوتوله های سیاسی_رسانه ای همچون دهباشی ها؛ فراموش نکنند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=96343
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. حمیدرضا پازوکی گفت:

    سلام و سوال….

    آیا آقای روحانی رئیس جمهور سابق دو تابعیتی هستند یا خیر؟؟

  2. حسن باقی زاده گفت:

    لابد می دانید این رفتار شما مصداق تخلفات انتخاباتی است.
    البته ما هرگز نباید از اصلاح طلبان انتظار عمل به قانون را داشته باشیم، اصلاح طلبان در طول انقلاب نشان داده اند وقتی در خطر می افتند، به هیچ قانونی پایبند نیستند.
    یادمان نمی رود در سال ۸۸ در برابر قانون ایستادید و چندین ماه کشور را بهم ریختند، سی و دو سال خیانت به کشور و مملکت بس نیست؟!
    با همه خیانت های شما جمهوری اسلامی اجازه داد هشت سال دیگر هم در دولت روحانی حاکم شدید، چه کردید جز خیانت به مردم، اقتصاد را نابود کردید، کشور را به صورت خرابه تحویل شهید مظلوم ما دکتر رئیسی دادید.

    گرچه مطمئنم با این تخریب ها راه به جایی نمی برید. اگر تخریب راه به جایی می برد، شما اصلاح طلبان بی دین هم در زمان نامزدی رئیس جمهور مظلوم ما شهید رئیسی و هم در طول مدت ریاست جمهوری این بزرگوار هر دروغی بود گفتید، هر تهمتی زدید، اما خدا جای حق نشسته، خدا دروغ شما را بر ملا کرد، خدا خود فرموده تعز من تشاء و تذل من تشاء
    خدا هرکه را بخواهد عزت می بخشد و هر که را بخواهد خوار و حقیر می کند.
    پس هر چقدر می خواهید دروغ بنویسید، تهمت بزنید، اگر شما بدخواهان شهید رئیسی که یک روز گفتید رئیسی پنج کلاس سواد ندارد، و روز دیگر گفتید که رئیسی می خواهد در خیابان‌ها دیوار بکشد، توانستید محبت و مهر رئیسی را از دلها بگیرید، این بار هم خواهید توانست.
    در این دشمنی بمیرید. ما بر عهدی که با سید مظلوم و شهیدمان بسته ایم وفا دار خواهیم بود، مطمئن باشید به هیچ کدام از اصلاح طلبان رای نخواهیم داد. چون بر این باوریم اصلاح طلبان شعبه ای از منافقین هستند و یک روده راست در آنها وجود ندارد.
    پس تا می توانید صوت دروغ درست کنید، کلیپ بسازید، پول خرج کنید. اصلاحات مرده است.
    و مکروا و مکروا الله والله خیرالماکرین.

  3. راد گفت:

    به فرمایش رهبری عمل کرده و لجن پراکنی نکنید ، چنین تحلیل و برداشتی یا از نادانی است یا از خباثت 🤔

دیدگاه شما