• کد خبر: ۹۶۹۵۷
  • ۱۴۰۳-۰۳-۲۴ - : ۷:۲۹
امتداد مسیر سبز خودروهای انرژی نو؛

گسترش خانواده فونیکس NEV از جنوب ایران با افتتاح اولین شوروم اختصاصی

اولین شوروم تخصصی فونیکس NEV به عنوان قدمی دیگر در شاخه خودروهای انرژی نو و استمرار مسیر تولید و عرضه خودروهای پاک افتتاح خواهد شد.

گسترش خانواده فونیکس NEV از جنوب ایران با افتتاح اولین شوروم اختصاصی

به گزارش اقتصاد سالم ؛ بزرگی و اعتبار یک مجموعه صنعتی در هر کشور به تعداد نمایندگان و شبکه خدمات پس از فروش یک برند در هر کشور است. برند فونیکس NEV که از سال گذشته فعالیت خود را در ایران آغاز کرده و با تولید اولین خودرو پلاگین هیبرید مونتاژی در کشور و عرضه تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید به طور رسمی وارد بازار شده است، اولین شوروم تخصصی فروش خود را افتتاح خواهد کرد.

اولین نمایندگی فروش اختصاصی فونیکس NEV در سال جاری نشان از برنامه گسترده این خودروساز در مسیر عرضه خودروهای پاک به کشورمان و پاسخگویی هر چه بهتر و جامعه به کاربران برای عبور از خودروهای بنزینی به خودروهای انرژی نو مانند پلاگین هیبریدها خواهد بود.

نکته جالب توجه در افتتاح این نمایندگی، انتخاب بندرعباس در یکی از جنوبی‌ترین نقاط ایران و با فاصله قابل توجه از تهران است که بخشی از شبکه گسترده شبکه فروش فونیکس NEV در ایران خواهد بود و از استان هرمزگان تا اقصی نقاط ایران در شرق و غرب تا جنوب و شمال را به هم وصل خواهد کرد و کاربران برای دسترسی به سرویس‌های این برند هیچ مشکلی نخواهند داشت.

اگر فونیکس NEV تاکنون به صورت کامل و گسترده پاسخگوی تمام خدمات قبل، حین و بعد از فروش مشتریان خود بوده، اما افتتاح شبکه تخصصی فروش این برند به عنوان اولین شوروم اختصاصی خودروهای انرژی نو برند فونیکس این اطمینان خاطر را به علاقه مندان می دهد که این برند برنامه گسترده‌ای برای تولید و عرضه خودروهای جدید و خلق تعاملی ویژه با مشتریان خود دارد.

این برند خودروهای انرژی نو به دنبال ارائه تمامی سرویس‌های لازم به مشتریان خود است و با ارائه خدمات مطلوب و کامل به کاربران، پاسخی به اعتماد مشتریان خواهد داد که زمینه ساز گرایش بیشتر علاقه مندان از خودروهای سنتی و بنزینی به سوی خودروهای پاک و انرژی نو مانند پلاگین‌هیبریدها و در سالیان آتی خودروهای بنزینی است.

سبد محصولات فونیکس NEV کامل خواهد شد

تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید اولین خودرو پاک این برند در ایران بود که تاکنون با استقبال خوبی از سوی علاقه مندان همراه شده و به زودی شاهد رونمایی از تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید خواهیم بود و این خودرو محبوب با فناوری نورآورانه و پاک به سبد محصولات متنوع تری را پیش روی علاقه مندان می گذارد.

پیش از این فونیکس NEV از برنامه خود برای عرضه خودروهای بیشتری مانند فونیکس اف ایکس برقی، آریزو ۸ پلاگین هیبرید و نسخه جدیدی از محصولات فعلی خود مانند تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید داده بود که مشتریان را از بابت برنامه بلند مدت این برند مطمئن می‌سازد.

فونیکس NEV نه تنها جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات کامل و مطلوب و خلق تجربه کاربری دو جانبه را در اولویت خود قرار داده، بلکه بر این باور است ارائه سرویس‌های کامل از قبل از خرید یک محصول تا ارائه خدمات تا سالیان متمادی بعد از اتمام گارانتی بلند مدت خودروها است که می‌تواند پاسخی به اعتماد  مشتریان و علاقه مندان به این برند باشد.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=96957
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما