• کد خبر: ۹۷۱۴۹
  • ۱۴۰۳-۰۳-۲۷ - : ۹:۰۰

برنامه امروز تبلیغات انتخاباتی نامزدها در صدا و سیما

امروز یکشنبه با ادامه میزگردهای تلویزیونی و اضافه شدن برنامه «بدون تعارف» و پخش مستندها، کنداکتور بیشتری برای تبلیغات در اختیار نامزدهای ریاست‌جمهوری قرار می‌‌گیرد.

 به گزارش اقتصاد سالم ؛   سه روز از اجرای میزگردهای کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌گذرد و از امروز (یکشنبه ۲۷ خرداد) برنامه «بدون تعارف» و پخش مستندها هم به کنداکتور برنامه‌های انتخاباتی تلویزیون اضافه می‌شود.

برنامه‌های تبلیغاتی امروز کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری که از رسانه ملی پخش می‌شود به‌شرح زیر است:

شروع برنامه‌های انتخاباتی امروز با میزگرد سیاسی محمدباقر قالیباف از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ در شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

اولین مستند «حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی» در شبکه یک سیما به مدت ۳۰ دقیقه از ساعت ۱۶:۳۰ پخش می‌شود. همچنین از ساعت ۱۷ تا ۱۷:۳۰ کنداکتور برنامه‌های انتخاباتی تلویزیون به اولین مستند «سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» اختصاص دارد.

در ادامه پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای ریاست‌جمهوری و میزگردهای زنده، میزگرد فرهنگی با حضور علیرضا زاکانی از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ به آنتن شبکه دو سیما می‌رسد.

اولین برنامه «بدون تعارف» ساعت ۲۰:۴۵ تا ۲۱ به مسعود پزشکیان اختصاص دارد.

در دورِ دوم گفت‌وگوهای ویژه، مسعود پزشکیان از ساعت ۲۲ تا ۲۲:۴۵ به صورت زنده در شبکه خبر حاضر خواهد شد.

از ساعت ۲۲:۴۵ تا ۲۴ میزگرد اقتصادی با حضور سعید جلیلی در شبکه یک سیما برگزار خواهد شد.

انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم، روز جمعه ۸ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، هم‌چنین طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، بازه تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از ۲۰ خرداد آغاز شده است و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری یعنی ۸ صبح روز ۷ تیرماه ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=97149
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما