• کد خبر: ۹۷۱۵۶
  • ۱۴۰۳-۰۳-۲۷ - : ۱۰:۰۶

اعلام آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.

 به گزارش اقتصاد سالم ؛ سرهنگ احمد شیرانی در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از سراسر کشور، در آزادراه کرج – قزوین محدوده های پل فردیس و مهرویلا و در کمربندی ورامین – تهران محدوده قلعه نو ، ترافیک نیمه سنگین است.

وی افزود: همچنین وضعیت مشابه در آزادراه قزوین – کرج و کرج – تهران محدوده مهرویلا ، حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و وردآورد تا پیکان شهر نیز مشاهده می شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد:در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است.

شیرانی با اشاره به محور مسدود شریانی گفت: در پی جاری شدن سیل، جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (رفت و برگشت) همچنان مسدود است و تا ایمن سازی کامل، این محور بازگشایی نمی شود.

وی افزود: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

منبع:ایسنا

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=97156
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما