• کد خبر: ۹۷۴۸۳
  • ۱۴۰۳-۰۳-۳۱ - : ۱۳:۱۵
پس از انتصاب مدیر اخراجی توسط رئیس جمهورِ شهید؛

دلال خودروی متعرض به توان دفاعی کشور، در ستاد ۱ کاندیدا دیده شد + مستندات

روز گذشته خبر دادیم مدیر سابق ایران خودرو که رئیس جمهورِ شهید به دلیل تخلفاتش شخصا دستور اخراجش را داده بود؛ به ریاست کمیته خودروسازی یک کاندیدا منصوب شده است.

حال خبر رسیده که یک دلال خودرو که به توان دفاعی کشور تعرض کرده بود نیز، در کنار این مدیر؛ در ستاد این کاندیدا حضور داشته است!

مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، رئیس جمهور رئیسی در هفتم اسفند ماه ۱۴۰۱ فردی به نام “مهدی خطیبی” مدیرعامل وقت ایران خودرو را از این شرکت اخراج کرد.

دلیل این تصمیم رئیس جمهوری، تخلفاتِ مدیرعامل وقت گروه صنعتی ایران خودرو از جمله “عرضه رانتی خودرو” بوده است.

در همین رابطه گزارش زیر را بخوانید:

مدیرعامل اخراجیِ ایران خودرو، رئیس کمیته خودرو ستاد یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ شد!

حال خبر رسیده که همین فرد (مهدی خطیبی) که رئیس جمهور شهید حدود ۲ سال پیش از مدیریت ایران خودرو برکنار کرده بود؛ به ریاست کمیته “خودروسازی” یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، منصوب شده است.

سند زیر را ببینید:

دلال خودروی متعرض به توان دفاعی کشور هم، درکنار مدیر اخراجی ایران خودرو دیده شد

اما خبر جدیدتر این است که یک دلال خودرو به نام “علی خسروانی” در نشستی که روز گذشته (چهارشنبه) در ستاد این کاندیدا برگزار شده است؛ حضور داشته و درکنارِ مدیرعامل اخراجی ایران خودرو نشسته است.

عکس زیر را ببینید:

نفر دوم از راست، دلال خودرو، علی خسروانی
نفر سوم از راست، مدیرعامل اخراجی ایران خودرو توسط رئیس جمهورِ شهید، مهدی خطیبی

علی خسروانی (دلال خودرو و مالک نمایشگاه های زنجیره ای فروش خودرو، اتوخسروانی) کیست!؟

آبان ماه سال (۱۴۰۱) بود که “ایلان ماسک” مالک شرکت خودروسازی تسلا؛ توئیتی ستایش آمیز از قدرتِ پهپادهای ایرانی منتشر کرد…

_ اما بلافاصله پس از توئیت ایلان ماسک، این دلالِ خودرو عکس یک پراید تصادفی را در زیر توئیتِ ایلان ماسک و تصویرِ پهپاد ایرانی منتشر کرده و به تمسخرِ علنی قدرت دفاعیِ ایران پرداخت.

عکس توئیت ها را در زیر ببینید:

_ همان طور که در تصویر دیده می شود، ایلان ماسک در توئیت خود از قدرت پهپادهای ایرانی سخن گفته است اما این دلالِ خودرو در واکنش به توئیت وی؛ نوشته است:

“این که چیزی نیست!
شماره ۵ پراید، قدرت ۷۱ اسب بخار، کشتار ۵ نفر در هر ثانیه _ سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت”

_ تنها در همین نمونه ی یاد شده، این دلالِ خودرو به خود اجازه داده که قدرتِ دفاعی کشور که حافظِ جان و مال و ناموسِ این مردم و عامل بازدارنده در برابر تهاجم نظامی دشمنان است را با پراید؛ آن هم پرایدِ تصادفی و مُچاله شده، مقایسه کرده و تمسخر کند…

/ پیکر به جای مانده (تفحص شده) از یکی از فرزندانِ مردم ایران که در عملیات کربلای ۴ در سواحل اروندرود توسط ارتش بعثی عراق با دستان بسته زنده به گور شد /
.
فرزندانِ این مردم از روی میدانِ مین رَد شدند؛ در کرانه های اروندرود با دستانِ بسته زنده به گور شدند، در خط مقدمِ جنگ و در جبهه ها، ۱ عدد سهمیه ی نانِ شان ۲ تا نشد و مادرانِ این سرزمین ۴۰ سال است که در حسرت و چَشم انتظارِ تکه استخوانی از پیکرِ همین ها هستند …
.
… این اتفاق ها افتاد تا اَمثال شما بر سر سفره ی این سرزمین بنشینید و پُر و پَروار شوید و در آخر که زمانِ دُنبه دادنِ تان و کمک به سرزمین مادری است، قدرت دفاعی این مردم را تمسخر کنید!؟ همانی را مسخره می کنید که بهترین فرزندانِ این مردم برای حفظ آن خونِ شان بر این کُهن سرزمینِ پاک و مقدس ریخته شده است…
.
فردایی که زبانم لال، توانِ دفاعی تضعیف شود، و بارانِ موشک و پهپاد و بمب بر آسمانِ ایران باریدن بگیرد؛ جوابِ زن و کودکِ این سرزمین را چه کسی خواهد داد!؟
.
نمی بینید و نمی فَهمید که دشمنانِ ایران زمین “رَحم” ندارند و حتی بویی از اخلاق و انسانیت به مَشام شان نخورده است…

ندیدید و نشنیدید که با زن و بچه و دختر و پسرِ فلسطینی در غزه چه می کنند!؟ ندیدید با مردمِ عادی و غیرنظامی در تهاجم به عراق و افغانستان و سوریه و… چه کردند!؟

اگر به تمسخرِ شما، “پَهپادِ” مان، “پِراید” بود و به این سرزمین تهاجم می کردند، امثالِ شما کجا بودید!؟  زیرِ موشک باران در سرزمینِ مادری مَردانه می ایستادید؛  یا با ثروتی که اندوخته اید در اروپا و آمریکا نشسته بودید و تصاویرِ خون و ویرانی و دَرد ایران و ایرانی را از بی بی سی و دیگر خبرگزاری های جهانی تماشا می کردید!؟

_ این اقدامِ دلال خودرو در حالی ست که اگر همین پهپهاد ها و قدرت دفاعی کشور و امنیت حاصله از آن نبود؛ یک واسطه و دلالِ خودرو همچون وی نمی توانست از دلالی و خرید و فروش خودرو در کشور چنین ثروت بالایی انباشته کرده و همزمان به تمسخرِ توانمندی های دفاعی کشور بپردازد!

در همین رابطه گزارش زیر را هم بخوانید:

وطن ستیزیِ ۱ دلال خودرو به نام علی خسروانی / با اتو خسروانی، نانِ ایران را می خورند و لگد می اَندازند

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=97483
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما