• کد خبر: ۹۷۵۱۱
  • ۱۴۰۳-۰۴-۰۱ - : ۱۶:۴۲

اطلاعات جدید از دلال خودرویی (متعرض به امنیتِ مردم) که در ستاد ۱ کاندیدا دیده شده است + سند

روز گذشته اعلام کردیم یک دلالِ خودرو که متعرض به “توان دفاعی کشور و امنیت مردم ایران” شده است، در ستاد انتخاباتی یک کاندیدا دیده شده است…

مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم” نامبرده فردی به نام علی خسروانی (مالک نمایشگاه های زنجیره ای فروش خودرو، اتوخسروانی) است.

وی چهارشنبه گذشته در نشست “کمیته خودروسازی” ستاد انتخاباتی ۱ کاندیدا حضور یافته و در کنار رئیس این کمیته (فردی به نام مهدی خطیبی)، به سخنرانی پرداخته است.

مهدی خطیبی و علی خسروانی، چه کسانی هستند!؟

_ “مهدی خطیبی“، مدیرعامل سابق گروه صنعتی ایران خودرو است که به دلیل تخلفات ش ازجمله ماجرای خودروهای “هایما S8 و عرضه رانتی خودرو”؛ در تاریخ هفتم اسفند ماه ۱۴۰۱، با دستور شخصِ ابراهیم رئیسی، رئیس جمهورِ شهید، از ایران خودرو اخراج شد.

مهدی خطیبی، وقتی مدیرعامل ایران خودرو نشده بود و “کراوات” می زد

مهدی خطیبی، وقتی مدیرعامل ایران خودرو شد و تسبیح در دست داشت

با این حال نامبرده با چُنین سابقه ای، به ریاست کمیته “خودرو و قطعه سازی” ۱ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری منصوب شده است!

در همین رابطه گزارش زیر را بخوانید:

مدیرعامل اخراجیِ ایران خودرو، رئیس کمیته خودرو ستاد یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ شد!

_ “علی خسروانی“، یک دلال خودرو است که سابقه ی “تحقیر، توهین و تعرض” به توان دفاعی کشور و امنیت مردم را در کارنامه دارد.

در همین رابطه گزارش زیر را بخوانید:

دلال خودروی متعرض به توان دفاعی کشور، در ستاد ۱ کاندیدا دیده شد + مستندات

_ لازم به ذکر است، “موارد” دیگری درباره اقدامات نامبرده وجود دارد که در دست بررسی است.

واکنشِ صداوسیما به توئیت های علی خسروانی

اما جدیدترین اطلاعات رسیده حاکی از آن ست که “علی خسروانی” درهمین انتخابات ریاست جمهوری که در حال برگزاری است، نقش تخریبی داشته است.

در همین رابطه گزارش منتشره در صدا و سیما در تاریخ یکم خردادماه در رابطه با نامبرده را در فایل زیر ببینید:

 

آقای علی خسروانی! توئیت های شما درباره انتخابات را باور کنیم یا حضور شما در ستاد ۱ کاندیدا را؟!

در چُنین شرایطی که ذکر آن در بالا رفت، این پرسش از این دلال خودرو (علی خسروانی) مطرح است که ما توئیت های منتشره از وی درباره “انتخابات و کشور” را باور کنیم یا حضور و سخنرانیِ وی در ستادِ ۱ کاندیدای انتخابات را؟!

علی خسروانی، دلال خودرو

آیا این توهین به شعور مخاطبان نیست که از یک سو، آن چُنان درباره انتخابات توئیت بزنید و از سوی دیگر؛ در ستاد یک کاندیدا حضور یافته و درکنار رئیس کمیته خودروسازی آن بنشینید و سخنرانی کنید!

گزارش مرتبط زیر را هم بخوانید:

وطن ستیزیِ ۱ دلال خودرو به نام علی خسروانی / با اتو خسروانی، نانِ ایران را می خورند و لگد می اَندازند


آیا بکارگیری مدیرعامل اخراجی توسط شخص رئیس جمهورِ شهید، اقدامی اخلاقی است!؟

درنهایت پرسش مهم از مسئولان ذی ربط در ستاد این کاندیدا است، که آیا از سوابق مهدی خطیبی و علی خسروانی آگاه هستند؛ که مدیرعامل اخراجی از سوی رئیس جمهورِ شهید را رئیس کمیته خودروسازی ستاد و دلال خودروی متعرض به توان دفاعی و امنیت مردم را به عنوان سخنران به ستاد خود دعوت کرده اند!؟

آیا بکارگیری مدیرعامل شرکت ایران خودرو که با دستور مستقیم شخص رئیس جمهور شهید و در راستای مبارزه با فساد در صنعت خودرو، از این شرکت اخراج شده است؛ در ستاد انتخاباتی این کاندیدا، اقدامی اخلاقی و شایسته است؟!

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=97511
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. حمیدرضا پازوکی گفت:

    سلام
    اتاق اصناف ایران هم برای صاحب همین آقا ستاد انتخاباتی برپا کرده؟ میگویند اجاره مکان هبه شده چون طرف عاشق است و هیچ توقعی ندارد!! مردم هم رایگان پذیرائی میشوند بدون چشم داشت!!
    آیا این اعمال خیر توسط این خیران گرامی در جائی دیده میشود؟ خودشان خواسته اند کار خیر بدون چشم داشت انجام دهند اما خب وظیفه حکم میکند اقلا تقدیر نامه ای یا به نوعی جبران محبت کرد..

دیدگاه شما