• کد خبر: ۹۷۹۴۴
  • ۱۴۰۳-۰۴-۰۶ - : ۱۵:۳۲

پیش‌بینی هوای تهران طی دو روز آینده

ورامین گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

 به گزارش اقتصاد سالم ؛  اداره کل هواشناسی استان تهران از تداوم رگبار و رعد و برق همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در استان خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: براساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی طی دو روز آینده آسمان استان تهران صاف تا قسمتی ابری، در ساعات بعد از ظهر و شب همراه با افزایش ابر و سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت در برخی مناطق استان به‌ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید لحظه‌ای، در نواحی مستعد بارش تگرگ و در پاره‌ای نقاط به‌ویژه نیمه جنوبی و غرب استان در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش موقت کیفیت هوا مورد انتظار است.

از روز جمعه تا یکشنبه (۸ تا ۱۰ تیرماه) آسمان صاف، در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات همراه با افزایش ابر و رگبار پراکنده و در مناطق غربی و جنوبی همراه با افزایش وزش باد، گاهی وزش باد شدید و احتمال گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۷ تیرماه) کمی ابری و وزش باد، در بعد از ظهر افزایش ابر، وزش باد شدید و با احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۸ تیرماه) کمی ابری و وزش باد، در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد شدید، با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=97944
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما