• کد خبر: ۹۸۰۶۳
  • ۱۴۰۳-۰۴-۰۸ - : ۱۴:۱۳
با تهدید، مزاحمت و فحاشی؛

تحریم کنندگان، وارد فازِ عملی برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات شدند

با آغاز فرایند رای گیری انتخابات، تصاویر و اخبار متعددی از تهدید و مزاحمت و فحاشی برخی از جریانات ازجمله سلطنت طلبان، برای مردمی که به صندوق های رای مراجعه می کنند، منتشر شده است.

مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، جریانات مخالف انتخابات در خارج از کشور از فاز تبلیغات علیه انتخابات ریاست جمهوری؛ وارد فاز عملی و تلاش برای جلوگیری از شرکت مردم در انتخابات شده اند.

در این رابطه، تصاویر و فیلم های زیادی در ساعات اخیر منتشر شده است.

یکی از این فیلم ها که فحاشی های درون آن “قابل” انتشار است را در زیر ببینید:

در این رابطه نکات زیر حائز اهمیت است:

۱_ جریاناتی که ابتدا با جنگ روانی و امروز با ایجاد جو “تهدید، مزاحمت و فحاشی” برای ایرانیانِ خارج از کشور تلاش می کنند؛ مانع از حضور آنها در انتخابات شوند نشان می دهند که:

الف: برخلاف ادعاها و تبلیغات شان، “نشان” ی از دموکراسی و احترام به نظر و آراء مردم نداشته و به دنبال تحمیل نظرات خود به دیگران هستند.

ب: درست همچون روز کودتای ۲۸ مردم ۱۳۳۲ که اراذل و اوباشِ اجیر شده توسط سازمان سیا با جلوداری و مدیریتِ “شعبان جعفری” و برخی زنانِ محله ی بدنامِ تهران؛ به منزل نخست وزیر دکتر محمد مصدق حمله کرده و دولت ملی را سرنگون کردند.

ج: همین افراد آرمان و هدف شان، به تخت سلطنت نشاندن فرزندِ شاه سابق، رضا پهلوی است و البته مدعیِ دموکراسی و مردم سالاری نیز هستند.

۲_ اما نکته مهم و نگران کننده برای نگارنده، هدفِ این “جریانات” و برنامه ی آنها برای آینده ی ایران است…

۳_ جریاناتی که هم اکنون به دنبال تحریم انتخابات حتی از طریق “مداخله فیزیکی” و تهدید و ارعاب هستند؛ همان افرادی اند که لیدرهای آنها با رهبران گروهک های تروریستی و تجزیه طلبی همچون عبدالله مهتدی و مصطفی هجری و (حزب دموکرات کردستان و کومله و…) ائتلاف کرده اند و درصورت رسیدن به قدرت، اولین اقدام شان “تجزیه سرزمینیِ” ایران زمین خواهد بود.

۴_ جایگزین انتخابات و تلاشِ مداوم برای رسیدن به توسعه و رفاه در ایران، قدرت گیری جریاناتی است که حتی آنقدر “وطن پرست” و ایراندوست نیستند که حداقل در ظاهر و جلوی دوربین ها؛ تمامیت ارضی، امنیت و جغرافیای ایران را به عنوان “خط قرمز” خود بیان کنند و بالعکس، از رفراندوم برای تجزیه نیز سخن می گویند!

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=98063
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما