• کد خبر: ۹۸۲۷۰
  • ۱۴۰۳-۰۴-۱۰ - : ۱۳:۰۳

تهرانی‌ها اول هفته رانندگان بهتری هستند

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه تهرانی‌ها اول هفته رانندگان بهتری هستند، گفت: خستگی‌ها و مهمانی‌ها در تصادفات آخر هفته بسیار تاثیرگذار است.

 به گزارش اقتصاد سالم ؛ سرهنگ رابعه جوانبخت؛ رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تصادفات در طول هفته در شهر تهران اظهار کرد: عمده فراوانی تصادفات در شهر تهران از نیمه هفته به انتهای هفته است یعنی دقیقا بحث خستگی‌ها در این خصوص بسیار تاثیرگذار است.

وی بیان کرد: البته ترددهای بیشتر و بالاتری را در آخر هفته‌ها به جهت مهمانی رفتن‌ها و دید و بازدیدها داریم که تاثیر خود را در تصادفات می‌بینیم به خصوص پنج‌شنبه شب‌ها این موضوع بیشتر خود را نشان می‌دهد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در  فصل بهار  امسال در  روز  سه‌شنبه ۱۴ درصد، چهارشنبه ۱۵ درصد و روز  پنج‌شنبه ۱۶ درصد فراوانی  تصادفات را در  شهر  تهران شاهد بوده‌ایم.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: در اوایل هفته شهروندان بهتر و قانونمندتر رانندگی می‌کنند و هرچقدر که به انتهای هفته می‌رسیم شاید به خاطر خستگی و فشار کاری و همچنین آمدوشدها شاهد تصادفات بیشتری در آخر هفته‌ها هستیم.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=98270
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما