• کد خبر: ۹۸۶۱۷
  • ۱۴۰۳-۰۴-۱۴ - : ۹:۰۵

بازار خودرو چشم‌انتظار جمعه  

  هرچند نرخ دلار دیروز با کاهش همراه بود، اما بازار خودرو رونق نگرفت و قیمت‌ها در اکثر مدل‌های پرطرفدار داخلی و مونتاژی بدون تغییر باقی ماند.

 به گزارش اقتصاد سالم ؛   البته چند روز قبل هم که دلار بالا کشید بازار خودرو تکانی نخورد و حدس همه این است که عمق معاملات تا پس از مشخص شدن رییس جمهوری جدید کم خواهد بود.

  در میان محصولات ایران خودرو دیروز قیمت خودروهای «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو۲۰۷ پانوراما اتوماتیک»، «هایماS7»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت. بر اساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز و بنابر اطلاعات قیمتی کارنامه، «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار امروز هم کشف قیمت نشد.

  از سوی دیگر در بررسی بازار می‌‌توان گفت «پژو ۲۰۷ اتوماتیک» هم ۸۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییری نداشت. به گزارش اقتصادنیوز، «هایما S7» هم یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومانی ماند. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» در بازار ۹۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=98617
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما