• کد خبر: ۹۸۶۷۵
  • ۱۴۰۳-۰۴-۱۵ - : ۱۳:۳۱

تقدیر از حضور پرشور کارکنان سایپا در انتخابات

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا پس از انداختن رای خود به صندوق در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: با کمک یکدیگر و انتخاب درست از آسیب های سنگین به حوزه تولید، صنعت و اشتغال کشور جلوگیری کنیم.

تقدیر از حضور پرشور کارکنان سایپا در انتخابات

 به گزارش اقتصاد سالم ؛ همزمان با ۱۵ تیرماه و دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، جواد توسلی مهر مدیرعامل گروه خودرسازی سایپا به همراه جمعی از مدیران عامل شرکت های گروه و کارکنان حاضر در خطوط تولید، با حضور در محل صندوق ثابت مستقر در شرکت سایپا رای خود را به صندوق انداخت.

 مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه این مراسم گفت: خوشبختانه در گروه سایپا این بصیرت ایجاد شده که راه نجات کشور توجه ویژه به حوزه صنعت و انجام تولید است و راه حل دیگری برای نجات کشور وجود ندارد.

او افزود: متولیان حوزه صنعت، کارگران، کارشناسان و متخصصین کشور هستند که به سرنوشت خود حساس هستند چراکه این صنعت، گذشته سختی را پشت سر گذاشته است.

توسلی مهر خاطر نشان کرد: امروز یکی از روزهای مهم و نقطه عطف کشور است که باید نسبت به بهتر شدن حال صنعت و تولید تدبیر و با رای خودمان این سرنوشت را تعیین کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه در شعار کاندیداها مشخص بود که کدام یک از آنها می تواند در حوزه صنعت نقش آفرینی کند، به تولید اهمیت دهد و حمایت کننده باشد، افزود: با انتخاب درست به رئیس جمهور منتخب کمک خواهیم کرد تا در راستای اصلاح وضع موجود و بهبود ساختار صنعت کشور گام های مهمی بردارد.

او در پایان از حضور کارکنان گروه سایپا  که با شور و اشتیاق در صف های فشرده حضور دارند تا نقش خود را در صنعت کشور ایفا کنند و به سرنوشت خود بی تفاوت نیستند، تشکر و قدردانی کرد .

گفتنی است گروه خودروسازی سایپا در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری اخیر با پویش “همه می آییم” به شکل گسترده ای در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی نقش مهمی در حضور پر شور کارکنان در پای صندوق های رای داشت.

همچنین در راستای رفاه حال کارکنان گروه و با توجه به حضور کارکنان در شیفت کاری روز جمعه، با استقرار یک صندوق  ثابت و سه صندوق سیار، امکان مشارکت در انتخابات پر شور برای کارکنان حاضر در محل کار را فراهم کرده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=98675
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما