• کد خبر: ۲۲۶۷۹
  • ۱۴۰۰-۰۵-۰۸ - : ۱۰:۲۹
هشدار به نیروهای امنیتی؛

فردِ هتّاک به مردمِ ایران متواری نشود

نیروهای امنیتی و قضایی هوشیار باشند معاون بیژن زنگنه وزیر نفت که به سَر بازِ شهید و در خاک خفته ی مردم ایران فحاشی و هتّاکی کرده و در پناهِ حمایتهای دولت تدبیر و امید تاکنون از هرگونه برخوردی مصون مانده است؛ در پایانِ کارِ این دولت با پولهای بیت المال از کشور متواری و همسایه خاوری ها نشود.

مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، دهه ها از وقوع حادثه ی “هولوکاست” و آزار و کشتار یهودیان به دست آلمان هیتلری (که البته در ابعاد و گستره ی آن اغراق شده است) می گذرد اما دنیای غرب چنان این حادثه را به “ناموس” خود تبدیل کرده است که در تمام کشورهای اروپایی به ویژه آلمان، هرگونه اظهار نظری برخلافِ نظریه ی هولوکاست حتی از سوی تاریخ دانان و کارشناسان، جرم تلقی شده و مجازاتِ زندان را در پی دارد.

این موضوع این حقیقت را نشان می دهد که کشورها در حراست از “اِلِمان ها” و نشانه هایی که به عنوان تاریخ و هویتِ شان تعریف کرده و بعضا هم جا زده اند؛ با احدی شوخی ندارند حتی اگر داعیه دار و مدعیِ دموکراسی، حقوق بشر و آزادی بیان در جهان باشند.

در چنین شرایطی اما شاهد بودیم که “فرزین مینو” _ معاون منابع انسانی وزارت نفت و دبیر هسته مرکزی گزینش این وزارتخانه _ سال گذشته در جلسه ای رسمی در این وزارتخانه الفاظی مستهجن و رکیک درباره ی سَر بازِ جان باخته و در خاک خفته ی مردمِ ایران به کار برد و آب هم از آب تکان نخورد زیرا دولت تدبیر و امید و نماینده اش بیژن زنگنه وزیر نفت، تمام قد پشتیبان این فرد بودند و علی رغم صدور نامه ی مکتوب عزلش از حراست کل نهاد ریاست جمهوری هم، وی همچنان به کارش ادامه می دهد!

معاون وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران با پیراهن یقه ۳ سانتی و یقه بسته، ریش و محاسن و ظاهری اصطلاحا ارزشی! به عنوان یکی از مقامات بلندپایه دولت، الفاظ رکیک و زشتی نسبت به جانِ مردم ایران به کار برده است

اما فرزین مینو به که فحاشی کرد!؟ به فردی که تمامِ ۴۰ سال عمرش در تاریخ جمهوری اسلامی را در بیابان های ایران و عراق و سوریه و… در گرما و سرما زیر آتش گلوله و بمباران صرفِ حراست از جان و مال و ناموس هموطنانش کرد و اگر نبود درایت، تیزهوشی و خلاقیت او در عُمق دِهی به مرزهای دفاعی ایران در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا؛ ایران تاکنون مورد تجاورز کشورهای ایران ستیز و گروه های تروریستی دست پروده ی آنها همچون القاعده و داعش و گروهک های تجزیه طلب قرار گرفته و غرق در تجاوز خارجی، درگیری های داخلی و خون و خشونت و نکبتِ جنگ بود.

از “فرمانده ی جبهه ی مقاومت خاورمیانه و غرب آسیا” صحبت می کنم که اگر خودش به آرزویش رسیده و در خاکِ وطن آرمیده اما سربازانش گوش به فرمان و انگشت بر ماشه؛ آماده دفاع از سرزمینِ مادریِ “فرمانده” هستند که اگر نبود این جبهه مقاومت، ائتلافِ سعودی_اسرائیلی_آمریکایی تاکنون رویای حداقل ۵۰ ساله ی خود مبنی بر “تضعیف و در نهایت تجزیه ی ایران” را محقق کرده بودند.

(در همین راستا تجاوز صدام حسین رئیس جمهور وقت عراق به خاک ایران در سال ۱۳۵۹ با چراغ سبز و تشویق آمریکا و حمایتهای مالی_لجستیک_اطلاعاتی غرب و اعرابِ منطقه به رهبری عربستان سعودی با هدف تجزیه ی ایران صورت گرفت)

این فرمانده اما چنان عاشق سرزمین مادری و مردمش بود که وصیت کرد پس از شهادتش بر سنگ قبرش عبارت “سرباز” را حک کنند و به آرزویش نیز رسید.

اما این اسطوره سال گذشته در یکی از طبقات وزارت نفت در جلسه ای رسمی مورد فحاشی و هتّاکی معاون وزیر نفت که بر روی یکی از مبل های خوش نشین این وزارتخانه ی پول ساز زیر دستگاه های تهویه مطبوع جا خوش کرده بود… قرار گرفت و آب هم از آب تکان نخورد در حالی که بدیهی ترین پاسخ، عزل وی از مقام دولتی اش بود؛ آخر چگونه می شود کسی به سَر باز و جان باخته ی مردمِ ایران توهین کند اما تصمیم گیر و مسئولِ! همین مردم باشد و بماند و از بیت المال همین مردم دست خوش و حقوق مزایای آن چنانی نیز بگیرد و تخلفات دیگری هم بکند که فعلا به آن نمی پردازیم.

در چنین شرایطی از نیروهای امنیتی و مقامات قضایی می خواهیم در پایان کار دولت تدبیر و امید و برداشته شدن چتر حمایتی اش از این مسئولِ فحاش و هتّاک، هوشیار باشند که این فرد با پولهای مرحمتی از بیت المال، از کشور متواری و همسایه ی امثالِ خاوری ها نشود.

بنده به عنوان یک روزنامه نگار ایرانی از جمله ی شاکیانِ “فرزین مینو” _ معاون منابع انسانی وزارت نفت و دبیر هسته مرکزی گزینش این وزارتخانه _ هستم و در صورتِ نیاز تشریفات اداری_قضایی شکایت را نیز انجام خواهم داد.

“فرزین مینو” باید به جرم فحاشی و هتّاکی به سر بازِ جان باخته ی سرزمینم، قاسم سلیمانی، محاکمه شود تا رسم دیرین و منحوسِ رستم کُشی در این سرزمین ادامه پیدا نکند و شغالان و کفتاران در نبودِ شیران؛ چَنگ بر صورتِ مردم و عزیزان شان نکشند و همزمان با مال همین مردم، پروار نشوند…

سرباز، برخیز… مردم تو را می خواهند

بزرگترین ژنرال ایرانی در چند سده ی اخیر، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=22679
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما