• کد خبر: ۲۷۴۴۷
  • ۱۴۰۰-۰۷-۱۴ - : ۱۱:۲۹
هشدار به وزارت صمت و رفاه؛

مردِ ۵۰۰ میلیون تومانی به دنبال تصاحبِ ذوب آهن اصفهان است

“امیرحسین نادری” که در پرونده اش موارد متعددی از تضییعِ حقوقِ مردم و بیت المال دیده می شود؛ به دنبالِ تصاحبِ صندلیِ مدیرعاملیِ شرکت ذوب آهن اصفهان است.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، “امیرحسین نادری” فرد شناخته شده ای برای فعالان صنعت فولاد است. وی فعالیت خود را از رده های پایین کارگری در شرکت فولاد مبارکه اصفهان آغاز کرد و البته به سرعت نیز پله های ترقی را طی کرد تا به سِمَت معاون مالی فولاد مبارکه اصفهان رسید.

نادری هم اکنون مدیرعامل شرکت “توسعه معادن و فلزات” از زیرمجموعه های فولاد مبارکه اصفهان است و شنیده می شود که به همین جایگاه نیز راضی نبوده و در حالِ رایزنی برای تصدیِ سِمَت مدیرعاملی شرکت ذوب آهن اصفهان است؛

این در حالی ست که نگاهی به کارنامه ی نادری نشان می دهد وی فاقدِ صلاحیت لازم برای در دست گرفتنِ سرنوشت و مدیریتِ یک اَبَر کارخانه ی متعلق به مردم و بیت المال با گردش مالیِ هزاران میلیارد تومانی است.

در همین رابطه برخی مخاطبان “اقتصاد سالم” مدارک و مستنداتی درباره ی عملکرد “امیرحسین نادری” به این پایگاه خبری ارسال کرده اند که بنابر رسالت اطلاع رسانی و آگاهی دهی به مردم و مسئولان، به تدریج طی سلسله گزارش هایی منتشر خواهد شد.

“امیرحسین نادری”، مارکوپولوی صنعت فولاد ایران

براین اساس بررسی کارنامه نادری در یک مصداقِ کوچک که در سطور آتی ذکر شده، نشان می دهد که وی اهمیتی به حفظِ بیت المال و حقوق مردم نداده و در مقابل تبحر خاصی هم در استفاده از منابع عمومی و مردم برای منافع شخصی، تفریح و خوشگذرانی دارد.

در این زمینه اطلاعات رسیده نشان می دهد که امیرحسین نادری تنها در یک نمونه در طولِ حدودا دو سال و نیم از خدمتش در سِمَت معاونت مالی فولاد مبارکه اصفهان؛ ۱۰۰ روزش را تحتِ عنوانِ “ماموریت اداری” با هزینه ی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در بهترین کشورهای توریستیِ خارج از کشور به سر برده است.

وی در این به اصطلاح ماموریت ها در کشورهای خوش آب و هوا و گران قیمتی همچون “فرانسه، ایتالیا، آلمان، استرالیا، سوئیس، اتریش، عمان، ترکیه و امارات” اقامت داشته است.

شایان ذکر است که این سفرها با پروازهای “فِرست کلاس” صورت گرفته و آقای نادری در هر یک از کشورهای نامبرده در بازه های زمانی ۳، ۴، ۵، ۶ و ۷ روزه در بهترین هتل ها و با بیشترین مزایا و امکانات، البته با هزینه ی شرکت فولاد مبارکه ی اصفهان؛ اقامت داشته است.

در این شرایط پرسش مهم از آقای “امیرحسین نادری” که هم اکنون مصررانه به دنبالِ دستیابی به صندلیِ مدیرعاملی ذوب آهن اصفهان است، این است که وی به عنوانِ معاونِ “مالی” شرکت فولاد مبارکه اصفهان؛ براساسِ کدام عرف، روالِ جاری و قانونی و ضرورتِ شرکتی و کاری؛ به کشورهای یاد شده تحتِ عنوانِ “ماموریت اداری” اعزام شده است!؟

به گونه ای که علاوه بر اقامت در بهترین هتل ها و استفاده از حداکثر امکانات و خدمات در کشورهای یاد شده؛ معادل ۵۰۰ میلیون تومان هم به عنوانِ “حقِّ ماموریت” براساس نرخ روز ارز دریافت کرده است!

آیا این سفرها و ریخت و پاش ها با هزینه ی مردم و بیت المال، شرعی، اخلاقی و قانونی ست!؟ ۵۰۰ میلیون تومان به اصطلاح حقِّ ماموریتِ دریافتی در قبالِ این سفرها چطور!؟

البته بگذریم از این گفته ی آگاهان که مبالغی همچون “۵۰۰ میلیون تومان” برای آقای نادری پولِ خُرد محسوب می شود اما برای کارگرانی که در پای کوره های ذوبِ فولادِ شرکت فولاد مبارکه ی اصفهان خدمت می کنند و از نظر روحی و جسمی فرسوده و مستهلک می شوند، ۵۰۰ میلیون تومان پولی که آقای نادری برای ۱۰۰ روز اقامت و لذت بردن در کشورهای توریستی دریافت کرده است، معادلِ ۱۰ سال حقوقِ شان است.

این سفرها و ماموریتها در حالی رخ داده که به گفته کارشناسان حوزه ی معدن، اصولا فردی که در جایگاهِ معاونت مالیِ یک کارخانه صنعتی_معدنی همچون فولاد مبارکه اصفهان قرار دارد، در حیطه ی وظایفِ اداری و سازمانی اش؛ کاری در خارج از کشور تعریف نشده که برای انجام آنها با این میزان ریخت و پاش و هزینه کردن از بیت المال و درنهایت دریافتِ حقِّ ماموریتِ ۵۰۰ میلیون تومانی؛ به کشورهای توریستی ای همچون “فرانسه، ایتالیا، آلمان، استرالیا، سوئیس و اتریش” سفرهای متعدد و مکرر داشته باشد.

مجموعه این اقدامات باعث شده امیرحسین نادری در میانِ برخی از فعالانِ حوزه معدن به “مارکوپولو”ی صنعت فولاد معروف شود که با پول و هزینه ی بیت المال و مردم؛ سفرهای لوکسِ متعددی به کشورهای توریستی داشته است.

در این شرایط این فرد هم اکنون از گزینه های مدیرعاملی شرکت ذوب آهن اصفهان بوده و البته پیش از این هم رایزنی های زیادی برای کسب صندلیِ مدیرعاملی فولاد مبارکه اصفهان کرده بود که البته با انتصاب هفته ی پیش “طیب نیا” به این سمت، در این زمینه ناکام ماند.

با توجه به موارد یاد شده از یک سو به مسئولان جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) هشدار می دهیم که بررسی کنند چگونه با وجود گذشتِ حدود دو ماه از آغاز به کار دولت مردمی و فسادستیز آیت الله ابراهیم رئیسی، چنین فردی همچنان بر صندلیِ مدیرعاملی شرکت بزرگی همچون “توسعه معادن و فلزات” با گردش مالی بسیار زیاد (از زیرمجموعه های بورسی فولاد مبارکه اصفهان) تکیه زده است و همچنین از مسئولان وزارت رفاه به ویژه شخص آقای عبدالملکی وزیر رفاه می خواهیم مراقبت کنند که چنین شخصی تحت تاثیر لابی ها و فشارها، مدیرعامل اَبَرکارخانه ای همچون شرکت ذوب آهن اصفهان نشود.

فراموش نکنیم که مولایمان علی ع به مردمی که پس از ۲۵ سال جور و فسادِ خلفای سه گانه به عدل و شرف ایشان پناه آورده بودند، فرمود:” اموال بیت المال را از مفسدان و ظالمان باز می ستانم حتی اگر کابینِ زنان شان کرده باشند”، و در اولین اقدام پس از آغاز خلافت بدون هرگونه مصلحت اندیشی ای، مسئولان فاسد را عزل کردند.

حال در ابتدای دولت آیت الله رئیسی نیز، مردم مستضعف و ستمدیده ای که از دورانِ ۸ ساله ی اشرافیتِ دولت روحانی و فساد برخی مدیرانش به تنگ آمده اند، انتظار همین برخورد و کنار گذاشتنِ مدیران فاسدِ دولت روحانی که بر صندلی های قدرت و ثروت در بنگاه های بزرگِ اقتصادیِ دولتی و خصولتی تکیه زده اند را دارند…

پایگاه خبری “اقتصاد سالم” به زودی جزئیات کاملی از عملکرد و کارنامه ی “امیرحسین نادری” منتشر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=27447
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. طیبی گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت خبرگزاری اقتصاد سالم.
    یک نمونه را ننوشته اید از آقای نادری سوال کنید اسب ۷ میلیارد تومانی که خریداری کرده و روزهای دوشنبه و چهارشنبه برای سوار کاری به باشگاه سوار کاری مبارکه می رود کی فرصت می کند که به ما بقی امورات خود با ماشین های لوکس ش برسد.
    ما از دولت رئیسی هم نا امید شدیم اگر این انتصابات باشد فاتحه همه چیز خوانده است.

  2. پارسا گفت:

    سلام تشکر ازاطلاع رسانی به موقع شما ایشان جایی فرمودند که من ۱۵ هزار میلیارد تومان پول دارم و پدرم به من وصیت کرده که اگر یک میلیارد ش را هم هزینه کنید ضرر نمی کنم و عملا تهدید به مرگ کردند واقعا این مدیران اشرافیت ی چرا دست از سر این کشور برنمی‌دارند

  3. امیر حسین گفت:

    سلام باید برای مدیرعامل ذوب آهن یک جوان انقلابی که دارای مدیریت جهادی است روی کار بیاید به این منظور است که با این نگاه به جای آنکه توجه خود را به غرب معطوف کنیم، با استفاده از ظرفیت های منطقه ای به دنبال خنثی کردن تحریم‌ها باشیم.آقای نادری صلاحیت ندارند و باید بیشتر بررسی شود

  4. فرزند شهید گفت:

    سلام
    در خصوص مطلب فوق نه اینکه شنیده باشم بلکه خود در این خصوص تحقیق و به مستنداتی دست یافتم که خدمت خوانندگان عرض مینمایم. صرف نظر از اینکه اگر به سوابق خدمتی ایشان یعنی انتظامات فولاد مبارکه تا معاون مالی فولاد نگاهی بیندازیم، تعجب میشود ایشان کجا بوده و الان کجاست و مشکل کشور همین ها می باشد…
    شرکت فولاد مبارکه در سنوات گذشته برای اطمینان از وجود کامیون در مواقع اضطراری با برخی پیمانکاران قرارداد منعقد تا در مواقع حساس و بحرانی نسبت به تامین کامیون اقدام نمایند.
    در این خصوص پیش پرداختهایی به آن ها میداد که این پیمانکاران دستچین بودند و در طول سال هیچ کامیونی تامین نمیشد اما پیش پرداخت آنها مرتب تمدید بطوریکه در برخی موارد پیش پرداخت چندین میلیون تومانی ۵ سال دست یک پیمانکار بدون ارائه خدمت بود و وقتی این موضوع آشکار شد، سعی میکرد سر فصل حسابها را عوض کند تا اینکه بخواهد نسبت به دریافت پیش پرداخت ها اقدام نماید و…
    دومین مورد در این خصوص که ارزش سهام فولاد مبارکه را با روشهای خود پایین میکشید بعد بنام بستگان خود میخرید و با بالابردن ارزش سهام از طریق صف خرید کاذب توسط شرکتهای زیر مجموعه فولاد با قیمت بسیار شیرینی در صف خرید میفروخت.
    باز هم دارم ها…
    ذوب آهن را دورش خط بکش اقا

  5. دن گفت:

    یک کارگر چطور تونسته به این جایگاه برسه

  6. علی گفت:

    باید مبارزه جدی و عملی با فساد شود

  7. Sina گفت:

    ان شاءالله صلاحیت ها بیشتر بررسی شود و فرد مومن و انقلابی و زحمت کش و پاک در سمت مدیر عاملی بنشیند

  8. سیامک نوری گفت:

    اکنون که دولت سیزدهم به عنوان نماد دموکراسی و مردم سالاری دینی بر روی کار آمده بسیاری بر این باورند که از آنجا که آثار فساد از لحاظ سیاسی و همچنین اقتصادی موجب تضعیف حاکمیت و صدمه دیدن بنیانهای اقتصاد سالم و از دست رفتن فرصتهای توسعه پایدار میگردد ، انتخاب مدیر ضد فساد که دارای کارنامه روشن در این مسیر است می تواند در سایه رهنمود های رهبر معظم انقلاب به عنوان پرچمدار اصلی ضد فساد کشور، به وضعیت موجود خاتمه داده و با خشکاندن ریشه های فساد در قوه مجریه، اعتماد عمومی را افزایش دهد. انشاالله

  9. عباس داودی گفت:

    بیست سال پیش تو کار آهن بودم اون موقع تاجرها با زد و بند با کارخونه تیرآهن ۱۴، ۱۵۶ کیلویی رو ۱۴۲ کیلویی از کارخونه سفارشی خرید می کردند.
    موقع خریدن از کارخونه کیلویی حساب می کردند ولی فروششون شاخه ای بود.
    فکر کنید فقط تو هر تریلی فروش آهن به نرخ امروز بالای سی میلیون از وزن آهن دزدی می کردند.
    حالا با سود آهن کاری نداریم، اینها زالو های هستند که انشاالله دولت رئیسی بتونه دم این نجس ها رو از بدنه بیت المال بچینه

  10. جانباز ۵۰ درصد کارخانه گفت:

    سلام اگر واقعا چنین اقدامی صورت پذیرد ما جانبازان تحصن میکنیم و راهش نمی دهیم.
    این انتصابات که با حرف های آقای دکتر عبدالملکی تناقض دارد.
    ایشان که برای رای اعتماد گفتند من از مدیران انقلابی استفاده می کنم اگر اینجور باشد که باید دنبال روحانی باشیم

  11. علی اکبر گفت:

    با سلام، گ… خوردی با این دروغ ها و اراجیفی که نوشته ای،
    ایشان سال ۸۰ استخدام فولاد شدند و از همان ابتدا کارشناس بودند.
    سپس مدیر و معاونت مالی را گرفتند و خیلی از چیزها که نوشته ای گ… خوری زیادی است

  12. مجتبی صالحی گفت:

    حکایت است که در روزگاران نه چندان دور شخصی که محافظ مکانی دور دست بود مرتب در خواست روغن برای آماده سازی تفنگشان می کرد و مسئولین هم بدون اتلاف وقت روغن را ارسال می کردند تا یک روز دشمن حمله کرد و او هیچ اقدامی نکرد و دشمن سرزمین در اختیار او را تصرف کرد.
    مسئولین تحقیق کردند که چرا پس او کاری نکرد که متوجه شدند او روغنها را در ماهی تابه می ریخته و با آن غدا درست می کرده است.
    حال امیدواریم نادری روغنها را نخورده باشد و در مقابل مسئولیتهایش پاسخگو باشد تا ببینیم ترقی های نجومی او جواب داده که دنبال بقیه اش می گردد یاخیر.

  13. منصور گفت:

    با سلام
    پرونده چندهزارصفحه ای ایشان در دادستانی کل کشور چرا باید خاک بخورد؟؟؟ هرکسی توانایی مقابله با ایشان را دارد ، بنده سرنخ هایی دارم که بسیار در جلوگیری از این موارد بسیار راهگشا خواهد بود

  14. همسر شهید گفت:

    سلام و درود بعنوان همسر شهید باید عرض کنم وحدت و انتصاب سالم باید مد نظر دولت مردمی باشد ومنظور از وحدت یعنی جناح بندی‌ها را بر منفعت اجتماعی مقدم ندانیم و به جای اشتغال به دعواهای سیاسی و حزبی، به فکر تولید سالم و رفع مشکلات باشیم.مدیر باید جهادی و انقلابی باشد

  15. دوست گفت:

    اگه غیر این باشه جای تعجبه عادت کردیم به این شرایط خوش باشید

  16. آریایی گفت:

    ذوب آهن اصفهان فقط همین آقا را کم داشت!!!
    خدایا این ابر کارخانه ی خوب کشور را از دست این مزدورانِ فاسد نجات بده

  17. دوست گفت:

    اگه غیر این باشه جای تعجب داره

  18. حسین محمدیان گفت:

    با سلام
    سهامدار مظلوم ذوووب براشون چه فرقی داره در حالیکه سهم به قیمت سال ۹۷ کنترل می کنند؟
    حالا این آقا باشه یا یزدی زاده!
    بخدا ظلم نابخشودنی به سهامدار ذوب شد.

  19. روشن گفت:

    ببینید اینکه ایشان چقدر زرنگ هست و چقدر تونسته منافع کسب کنه…

  20. Sh گفت:

    خدایی این مسئولین از موساد برای ایران سمی تر هستن.
    انتظار داریم دست بکار شوید و سم زدایی کنید.
    خداوند پشت و پناه شما باشد.

  21. فساد ستیز گفت:

    با سلام خدمت مخاطبین عزیز به استحضار میرساند هوشیار باشید.
    من ایشان را نزدیک میشناسم طراحان این اراجیف کسانی هستند که در آینده خیلی نزدیک باید با توجه گزارش تحقیق وتفحص فولاد مبارکه به دست عدالت سپرده شوند.
    این آقایان خود میدانند چه سر نوشتی در انتظار آنها میباشد.
    این حرکت آنها یک فرار رو به جلو است.
    اهم تخلفات طراحان این اراجیف حیف و میل میلیاردها تومان در خرید و فروش سهام رانتی، پرداخت های غیرقانونی به عناصر مسئله دار همراه بودن با کارچاق کن مدیرعامل سابق فولاد مبارکه

  22. رضا گفت:

    با سلام سخن من با کسانی است که با بی شرمی اتهامات ناروایی به دکتر امیرحسین نادری که هم از فرهیختگان صنعت فولاد کشور، فردی پاکدست و بسیار مقید به مسایل شرعی که این القاب را نسبت میدهند و خودشان میدانند که شرف و انسانیت، وجدان ندارند.
    خجالت بکشید، خودتان بهتر از همه میدانید این اتهامات ناروا، دروغ و کذب است.
    این دروغ و افتراها فقط از کسانی ساخته و پرداخته میشود که لقمه حرام خورده باشند و فقط بجز عقده گشایی و از سر ضعف و پوشش برای کثافت کاری خود است.
    ومکرو ا ومکرالله و الله خیرالماکرین
    مرگ بر منافق کثیف

  23. ایرانی گفت:

    در دولت جمهوری اسلامی ایران چنانچه اخبار و اطلاعات مذکور صحیح باشد، اصولا چرا باید این افراد آزاد باشند؟

  24. کامران گفت:

    فقط ….خلخالی می خواد بدون ….نظر بده…..خدا نگهدار

  25. کوروش حسینخانی گفت:

    با سلام و عرض ارادت
    خدمت هموطنان عزیزم
    بنده ایشان را در صنعت فولاد میشناسم
    ایشان فردی زحمت کش و دست پاکی هستن
    و مدیر توان مند در عرصه فولاد
    شایست نیست به برادر دینی تهمت بزنیم
    کسانی هستن که دوست ندارند فردی متخصص و پاکدست مدیرعامل شود
    آقای نادری لیاقت وزارت دارند
    برای ایشان آرزوی موفقیت دارم انشالله در پناه پروردگار متعالی در مسئولیت جدید موفق باشن

  26. کارگر ساده بدون سهمیه و مالیات بده گفت:

    کارگر هم سلامتی روحی و جسمی رو تو این صنعت خشن بزاره برا اینکه اینا بخورن و ببرن، فردا هم که بازنشست شد ۲۴ ساعت تو بیمارستان.
    این ذوب آهن هم یک خارج مرکز که حق کارگر نمیدن بهشون.
    اونوقت دنبال تغییر مدیر عاملید شما.
    آقایان حق خودتون رو بگیرید بعد مدیر عامل رو انتخاب کنید
    تو بحث هاتون ذوب آهن هم یواش یواش داره همون پاره امکانات و سبد معیشتی که میداد برا کارگر ها رو داره قطع میکنه

  27. پرسنل قدیمی گفت:

    به عنوان کسی که ۳۰ سال در فولاد کار کرده ام شهادت میدهم ایشان یکی از فاسدترین مدیران فولاد بود.
    سعی میکرد با پ… برای دیگران خود را بالا بکشد.

  28. مهدی گفت:

    سلام هیچ پولی از پدرش نبوده و در کار هم نیست، فقط شاخه مفتولی که من و شما تو کشور خودمون که بزرگترین تولید کننده آهن و فولاد هستیم باید به قیمت ۲ هزار تومان بخریم و برای ساخت و ساز مورد استفاده قرار بدهیم را به قیمت ۲۰۰/۳۰۰ هزار تومان به ما فروختن
    یعنی مقابل مکیدن خون ما ملت به ما میفروشن و میرن این کارها را باهاش میکنن.

  29. فخر گفت:

    در سازمان برنامه و بودجه بر اساس مدرک تحصیلی و سوابق کاری و سختی کار ومناطق بد آب وهوا و مقام سرپرستی جداولی را تعیین کرده که به راحتی میتواند به عنوان حقوق پایه همه گروهها قرار بگیرد که از دیپلم ۳ میلیون تومان تا ارشد ۶ میلیون تومان است و بسته به سابقه کاری در صورت ۳۰ سال سابقه حدودا حقوق دو برابر میشودو برای سختی کار ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش حقوق و برای هر استانی بسته به آب وهوا سرد یا گرم ۱۰ تا ۹۰ درصد افزایش حقوق دارد و در مورد سرپرستی نیز که مسئول ۱۰ یا بیش ۱۰ نفر ۱۰ تا ۲۰ درصد اضافه میشود، لذا مدیر عامل ذوب آهن چند کلاس سواد دارد که اگر ارشد باشد و در اصفهان کار کند و سرپرست هم باشد کمتر از ۲۰ میلیون تومان حقوق میشود لذا مجلس باید به این مسئله با توجه به شرایط سخت اقتصادی ورود کرده و معیار سازمان برنامه را برای تمامی شرکت دولتی اجباری کند و به جدول سازمان برنامه موارد رشد اقتصادی سازمان مطبوع را به عنوان پاداش یا جریمه حقوق بر مبنا ۱ درصد رشد ۱۰ درصد افزایش حقوق ۲ درصد رشد ۲۰ درصد افزایش حقوق و ۵ درصد رشد منفی ۵۰ درصد کاهش حقوق را ضمیمه کند تا مدیران به شکل مسئولیت پذیر در آیند و به فکر مردم و کشور باشند.

  30. ولی لو گفت:

    اگر واقعا عدالت در مملکت اجرا شود، باید او در جلوی در فولاد مبارکه به دار مجازات آویخته شود تا درس عبرتی باشد برای آیندگان و دیگر مفسدان جامعه

  31. علی گفت:

    فعلا که همه وهمه وهمه در حد حرف بود چگونه میشود این مطالب را قبول کرد اگر واقعا حرفهای شما بر علیه این آقا راست است لطفا سند رو کنید اینطور که نمی شود به بنده خدا تهمت زد لطفا سند ارایه بدهید بدون سند به کسی تهمت نزنید

  32. محمد گفت:

    حالا فکر میکنید اون طیب نیا چطوری شد مدیر عامل فولاد مبارکه.
    این هم مثل اون ، باند بازی و مافیا تو این مملکت تمامی نداره.

  33. ناشناس گفت:

    متاسفم که چه بلایی بر سر کشور عزیزمون اوردند
    بخدا که ادم شرمش میگیره که چگونه و از چه راهی پولی رو تهیه بکنه و به خورد زن وبچش بده که مشکلی نداشته باشه

  34. علی از اصفهان گفت:

    آقا جان گزارشتون اشتباه است،ایشون مدیر روابط عمومی شرکت تکادو بودند بعد هم مدیر مالی واداری فولاد مبارکه شدند،کدوم کارگر …حداقل سوابق طرف را درست بررسی کنید.

  35. عبداله گفت:

    ازروی ظاهر ادمها نمیشه قضاوت کرد فقط مدرک
    و سند محکمه پسند می تونه کسی رو محکوم کنه

  36. علی ،اصفهان گفت:

    سلام
    گزارش و تحقیقاتتون اشتباه است،ایشون قبل از سال۱۳۸۰ مدیر روابط عمومی شرکت تکادو بودند ،از اونجا جذب فولاد مبارکه شدند و مدیر مالی واداری آن شرکت منصوب گردیدند، کدوم کارگر، و کارگری
    جوانی فعال و پر انگیزه ای هم هستند. خداوند به شما ناشرین بد سرشت شفا عاجل اعطا بفرماید.

  37. نصراالله گفت:

    واقعا شرم آور است که یک اینچنین اتهامات دروغی به ایشان نسبت میدهید.
    در زمان مدیریت ایشان در فولاد مبارکه این شرکت یک دوره شکوفایی را داشته.
    اونهایی که این اتهامات ناروا را به ایشان میزنند واقعا دنبال چه میگردند.
    از خدا بترسید و با آبروی مومن بازی نکنید.

  38. احمد گفت:

    امیرحسین نادری را از نزدیک می شناسم و حاضر نیستم سربه تنش باشد به ما خیلی ظلم کرد.
    اما واقعیت این است که این فرد آنقدر دست پاک است که تهمت به ایشان گناه بزرگی است و از طرفی اگر دست این شخص باشه حاضر است اصفهان را به اوج قدرت برساند و قویترین مدیر در نوع خودش است و امکان ندارد به کشور و بیت المال خیانت کند.
    واقعا آدم خداترسی است اما به ما ظلم کرد…

  39. نصرت الله گفت:

    بابا حالا میخواهید جوسازی کنید لااقل یه چیزی بگید که بگنجه، کارگر!؟ ایشان یکی از بهترین و پاک ترین جوانان انقلابی استان اصفهان هست. هرجایی مدیر بوده جز پیشرفت و شکوفایی اون مجموعه چیزی نداشته.
    خجالت بکشید و از خدا بترسید.

  40. حسین گفت:

    واقعا چطور چنین شیطانی تا حالا در راس کار مونده، ملت موندن…
    واقعا کسر رجال تو مملکت داریم، این همه جوانان تحصیل کرده فوق باهوش داریم، حیف و هزار حیف

  41. حسین کریمی گفت:

    باسلام
    واقعا جای تاسف داره قبل از اینکه اتهامی ثابت بشه و جرمی مشخص بشه برای یک فرد مسلمان، اینطوری براش شایعه پراکنی کنیم. بنده ایشون را میشناسم.
    هم مومن و هم متعهد هستند.
    ما در سطح کارگری کسانی داریم که ماموریت یک و دو ماهه به همین کشورها رفتن و حق ماموریت گرفتن.
    ایشان که برای بحث حوزه مالی رفته ماموریت که یه امر عادیه.
    باتشکر

  42. حبیب گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت همه عزیزان
    بنده کاری به اختلافات آقایان نادری و عظیمیان ندارم اما واقعیاتی را به عرض میرسانم
    آقای امیرحسین نادری بلداجی (بعدا بلداجی را از شناسنامه خود حذف نمودند) در سال ۱۳۸۰ و از طریق شرکت سپاهان صیانت شرکت تامین کننده نیروهای انتظامات برای شرکت فولاد مبارکه، ابتدا بعنوان نیروی انتظامات بکارگیری شدند و ابتدا مسئول گیت ورودی درب اصلی شرکت شدند و سپس در زمان مدیریت اسلامیان و توسط پدر خانمش آقای سهرابی به ایشان معرفی و شدند مسئول انتظامات واحد حراست.
    پس از مدتی مسئول حراست شرکت توکا شدند و و سپس در زمان علی داودی (قباد خواجه گودرزی) مدیر حراست شرکت فولاد، معاون مدیریت حراست شرکت فولاد شدند.
    وی بر خلاف قانون در زمان اسلامیان و بدون اخذ فرایند استخدامی به استخدام شرکت در آمدند.
    ایشان در همین زمان و با سوء استفاده و در زمان اشتغال توانستند در دانشگاه آزاد فلاورجان لیسانس میکروبیولوژی را اخذ نمایند و سپس در زمان مدیریت مرحوم رجایی و با سفارشات پدرخانم، مدیر امور مجامع و سهام شرکت شدند و پس از دو سال به سمت معاون مالی و اقتصادی شرکت انتخاب شدند.
    نامبرده در زمان اشتغال در حراست دو مرتبه تصادف کردند که منجر به فوت دو نفر نیز شدند.
    قدرت لابیگری و پول پاشی و خریدن افراد و پهن کردن دام و گیر انداختن افراد حرفه اصلی ایشان است.
    برای شناخت بهتر ایشان میبایست از اسلامیان، سمیعی نژاد، سبحانی و عظیمیان و مدیران و معاونین فولاد پرس و جو کرد تا به چهره واقعی ایشان پی برد.
    نامبرده پرونده های مفتوح زیادی در مراجع قضایی دارند.
    بکارگیری فرزندان مسئولین و استفاده از رانتهای ایجاد شده یکی دیگر از شگردهای ایشان است.

  43. یک جانباز گفت:

    اگر یک کارگر به این جایگاه برسد خیلی خوب است اما نه اینکه کارخانه را با شرکا چپاول کنند شریک که گفتم منظور شراکت در دزدی است سنگ مفت معادن و گاز مفت و برق مفت نسبت به کشورهای دیگر باید آن کارخانه نصف بودجه کشور را تامین کند پس دزدی محرز است دادستانی محترم قبل از اینکه از کشور فرار و یا اموال را جابجا کنند تمام مدیران متخلف ذوب آهن را دستگیر فرمائید

  44. ذوب آهنی اصیل گفت:

    باسلام و احترام لطفاً بگوش و به هوش باشید آقای وزیر که تمامی این اتهامات به کسانی هم چون آقای نادری و یزدی زاده فقط و فقط طراح آن معاونت نیروی انسانی ذوب آهن آقای احمد اکبری می‌باشد چون سودای مدیر عاملی ذوب آهن را دارد تا بیشتر بتواند به قشر کارگر ظلم کند همچون راه انداختن یکشنبه ذوب آهنی که جای بهرامی را گرفت

  45. hasan گفت:

    حبیب اطلاعات خوبی دادند.بسیار انسان چاپلوس و قدرت طلبی هستند و تخصص ایشون خریدن افراد است.مدرک ایشان نامرتبط و از اموال تحت مدیریت در راستای منافع شخصی استفاده میکند‌

  46. Alli گفت:

    سلام خسته نباشید
    من نه فولادی هستم ونه اصفهانی و نه نادری را می شناسم ولی کامنتها راخواندم متوجه شدم مجموعه فولاد شما هم از قاعده کلی کشورخارج نیست.
    عده ای دوست دارند اوضاع کارخانه بهم ریخته باشد
    تعدادشان هم کم است ولی حرف زیاد می زنند اگر ۹۵ درصد موافق باشند و ۵ درصد، مخالف صدای ۵ درصد بلندتر است.
    مطالب گفته شده ازسال۸۰ ازکارگری وکارمندی مسیرطی کرده بعد۲۰سال به اینجارسیده این حسن ولیاقت هست وگرنه اگرلیاقت نداشت یک مدیرحداقل برکنارمی کرد
    اینکه ماموریت می رفته سوابق مشخص برای کارمی رفته یاتفریح
    اینکه به کشورهای خاص وخوش اب وهوا می رفته صادرات به انها داشته حتما ماصادرات فولادبه سوریه افریقا که نداشتیم
    خودشان گفتندکارخانه باگردش چندهزارمیلیاردی ان یک مدیر سطح بالا بنشیند قردادبیارند پیشش امضاکند وصولش بگیرد نرود خواهندگفت بی عرضه اموال دادرفت
    گفتند پرونده دادستانی هست خوب ازدادستانی بالاترکجا بایدبرسی کنداگرمشکل باشد خواهندگفت ومانع می شوند این مخالفین دادستانی راهم متهم می کنند
    گفته اسب ۷میلیاردتومانی سوارشده
    اصلاچندتااسب ۷میلیاردتومانی داریم
    درنهایت ازداخل مجموعه نباشد یک نفربیاید تابشناسد وافرادکارامدومختل طول خواهدکشید وخرابکاری بیشترخواهدشد

  47. رضا صالحی گفت:

    با سلام
    من از نزدیک آقای نادری را میشناسم
    اگر یک مدیر پاک و سالم در صنعت فولاد باشد ایشان است
    چرا به وی تهمت میزنند ؟
    چون جلو رانت خواری خیلی از افراد در صنعت فولاد را گرفتند.
    الان همان زخم خورده ها تهمت میزنند.

  48. محمدجان گفت:

    باسلام و احترام
    بنده من نه تنها اقای نادری را نمی شناسم بلکه نامش را حتی نشنیده بودم ولی نکته ای که در اینگونه مسائل خیلی مهم است ، اینست که مملکت قانون دارد و همینطوری نمی توان به هرکس نسبت ناروا زد حالا مثلا کسی در هر پستی ماموریت خارج از کشور و داخل کشور هم رفته این دلیل نمی شود ایشان خطا کرده ، به هر حال در هر حوزه ای فرآیندها و اختیاراتی بوجود دارد ، و دستگاههای نظارتی مستقر در اینگونه دستگاهها بهتر از من و شما موارد را رصد می کنند ، لذا حرمت نهادن به ابروی مومن ارزش دارد ، اگر فردی خلافی کرده مستندات آن را به دستگاههای نظارتی بدهید نه اینکه خود سرانه سخن بگوییم ، یاد می اید استاندار کنونی سیستان وقتی می خواست استاندار شود بعضی ها گفتند ایشان حقوق نجومی گرفته و لیاقت استاندار شدن را ندارد بعد معلوم شد انطوریکه می گفتند نیست ، جا دارد منطقی تر و قانون مدارانه تر برخورد کنیم ، اینکه رئیس محترم جهمور گفته مدیر بایست پاک دست و فساد ستیز باشد ، نشود خدای ناکرده ما نخواهیم کسی مدیر شود سپس از همین نکته استفاده کنیم و بگوییم فلانی بیت مال را رعایت نمی کند پس لیاقت ندارد ، اجازه دهیم دستگاههای قانونی بر اساس قوانین و مقررات موضوع را بررسی کنند ، گاهی ما تصوراتی را بدون داشتن اطلاعات و یا کمی اطلاعات مطرح می کنیم سپس بعد از مدتی که اطلاعات درست و کامل مطرح شد می بینیم که گفته های ما چندان هم درست نبوده ، سعی کنیم در همه زمینه ها فرهنگ و اخلاق اسلامی را رعایت کنیم حتی زمانی که محرز شد فردی متخلف است ، فرهنگ و اخلاق اسلامی انقدر با ارزش و مهم است که پیامبر اکرم ماموریت خود را مکارم و اخلاق ذکر کرده است ، مسلمان و مومن بودن شاخصهایی دارد که این شاخصها وقت در فرایض دینی وجود ندارد بلکه در نوع رفتار مومن با دیگران مشخص می شود ، رفتار مومنانه در سختی ها و مشکلات و در زمانی که منافع ما دچار مشکل می شود بایست خود را نشان دهد ،لذا از برادران و خواهران مومن خودم می خواهم مستندات و یا حتی صحبتهای شفاهی خود را به دستگاههای نظارتی اصفهان ارائه دهند و اجازه دهند این دستگاهها ورود کنند و موضوع را پیگیری نمایند
    ارادتمند همه شما محمدجان
    خداوند همه ما را قرین رحمت خود گرداند

  49. مرتضی گفت:

    ابن چرت و پرت ها را از کجا آوردید! ایشا فرد مومن متعهدیه چرا میخواهید یک فرد شایسته را اینجوری خراب کنید
    ایشان فرد متعهد مسلمان و خداترس و نسبت به بیت المال حساس و پرونده اش خالی ازاین مسایل است
    چرا در مورد آقای عظیمیان افشا گری نمیکنید که اولین دستور ومصوبه اش بعد از ورود به فولاد مبارکه، اختیار کامل وتام جهت هر گونه پرداخت و بخشش توسط مدیرعامل بود وتمام اعضای هیئت مدیره ومعاونین ایشان از افرادی بود که تابع محض دستورات ایشان بود.
    من متاسفم از اینهمه افرادی که در اینجا اظهار نظر های کذب میکنند.
    قضاوت ونظر دروغ باعث خسران و عواقب زیادی در زندگی میشود

  50. نداف گفت:

    احتمالا یک عده فاسد و مختلس احساس میکنند با ورود ایشان باید سفره را جمع کنند دست به این شایعه و تبلیغ کذب از یک شخصیت سالم میکنند.
    این تهمتها که میزنید شامل ایشان نیست.
    ایشان در دوره ‌معاونت مدیران عامل سبحانی و سمیع نژاد و اول دوره عظیمیان خدمت کردند و پرونده ایشان پاک است و چون با تصمیمات عظیمیان مخالف بود، عظیمیان از نفری استفاده کرد در پست معاونت مالی که یک ساعت هم کار مالی نکرده بود

  51. فلانی گفت:

    درسته از سپاهان صیانت آمده اما سوال اینه سپاهان صیانت وابسته به کجاست ؟ اگر به این سوال جواب بدید مسیر رانت ایشون کشف میشه

  52. علی گفت:

    دوستان عزیز از خدا بترسید براحتی به همدیگه تهمت میزنیم نشر میدهیم ،مخاطبان عزیز تولیدکندگان این محتوا بر اساس اغراض شخصی دست به چنین کاری علیه دکتر امیر حسین نادری که مدیران پاکدست و مردمی میباشند زدند اونها تکلیفشان مشخص است نه دین دارند نه شرف ، نه انسان نه از انسانیت بوی بردند هویتشان مشخص است اینها سه نفر از مزدوران شناخته شده که از همکاران ایشان در فولادمبارکه هستند که خودشان میداند که به ناحق به چه سمت های از طرف مدیر عامل معزول وفساد گذشته رسیدند چه پولهای با سواستفاده در مبارکه و زیر مجموعه های مبارک به جیب زدن به یاری حق تعالی درآینده نزدیک که گزارش تحقیق تفحص مجلس به صحن مجلس آمد و این آقایان فساد با مدیرعامل فسادشان به قوه قضایی معرفی خواهند شد. وشاهد رسوایی هرچه بیشتر آنها خواهیم بود به امید پیروزی حق بر باطل

  53. Nas گفت:

    لطفا با انتشار اطلاعات اشتباه و تهمت و افترا اهداف شخصی خود را دنبال نکنید.
    اولین سمت مدیریتی آقای نادری در فولاد مبارکه مدیر بخش سرمایه گذاریها بود و تاثیرات سیاستگداریهای ایشان هم اکنون نیز کاملا مشهود میباشد .
    سوارکاری مبارکه تا کنون به بهره برداری کامل نرسیده و امکانات نگهداری از اسب به ارزش هفت میلیارد را ندارد لطفا در گفتار خود کمی اندیشه کنید .
    بنظر من اگر کارگری اینقدر توانمند باشد و لیاقت اینهمه پیشرفت را داشته باشد باید از او تندیس ساخت.
    پیشرفت و ترقی نه ننگ است و نه جرم

  54. سعید مکرم گفت:

    دوستان
    بنظر می رسد بعضی گفته ها مغلطه است
    فکر نمی کنید با آمدن نادری منافع خیلی ها بخطر می افتد
    فکر نمی کنید چرا با زمزمه آمدن نادری چرا این افشا گری ها؟
    اگر کسی فکر فساد است چرا قبلا به فکر افشای فساد نادری نبود
    آیا می دانید نادری با آینده نگری های که کرد باخرید فولادسنگان، فولاد چهار محال، فولاد کاشان و هرمزگان فولاد به بزرگترین هولدینگ فولاد خاورمیانه تبدیل کرد و آینده سودهی سهام داران فولاد را تامین کرد
    اگر کسی با این اقدامات همچین ثروتی کسب کرده باشه حلالش باشه
    آیا فکر نمی کنید اگر همین برنامه ها را برای ذوب داشته باشد چه آینده ای روشنی ذوب دارد
    بیایید فقط جلوی پای خود را نبینید…
    راه را اشتباه نروید

  55. فاطمه گفت:

    یا واقعا ساده اید یا خودتون را به …
    آخه لیسانس میکروبیولوژی و اشتغال در انتظامات و بعد جهش به حراست و به ناگاه معاونت مالی فولاد مبارکه شدن رشد طبیعی هست!؟

  56. فرامرز گفت:

    آهای اونای که از این آقا دفاع میکنید، از قدیم گفته اند: تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها…

  57. بنده خدا گفت:

    آقای محمدیاسر طیب نیا هم عمویشان وزیر سابق اقتصاد بودند.

  58. صفدر گفت:

    یه مشت چرت و پرت نوشتی… گ… زیادی خوردی… یه مشت بی سواد سودجو به دنبال تخریب یه آدم پرتلاش زحمت کش هستن.
    بهترین گزینه مدیرعاملی فولاد هستن خدا پشت و پناهش باشه

  59. علی گفت:

    باسلام به تمامی همکاران در فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان.
    زیاد خودتون را ناراحت نکنید چون کاری از دست ما بر نمیاد
    اون آقایونی که با ریا وچاپلوسی خود را بالا کشیدند، حالا هم قهرمان میدان همانان هستند،
    من خودم برادر ۲ شهید هستم و بیست سال هست که با مدرک بالا در فولاد مشغول بکار هستم در سمت کارگر صفر و اپراتور… ولی بعضی آقایون را دیدم که چگونه با ریا و خودنمایی بقول خودشون پله های ترقی را طی میکنند..
    من فقط در فکرم که این شهدا برای چه زالوهایی خون خود را فدا کردند..
    خانواده ما فدای چه شد..

  60. علی گفت:

    نادری ذوب آهن را متحول میکند، خیلی هم سالم و پر تلاش است،
    نادری شخصا به اروپا میرفت و ارز حاصل از صادرات محصولات فولادمبارکه را به صورت نقد بر میگرداند،

  61. مسعود گفت:

    کاری به کارهای این یارو ندارم ولی مطمئنم وقتی که معاون مالی ی شرکت اینجور فاسده، و هیچ یک از مدیران نمیگه چرا اینکار ها رو میکنی، مشخص میشه که اونها خودشون هم بیشتر از این دارن میدزدن.
    پس هر فردی به ی شکلی سر اون سفره نشسته و داره چپاول میکنه …

  62. فاطمه گفت:

    تمام کارکنان فولاد از رانت بازی ها و چینش های مدیریتی ایشون کاملا مطمئن و آگاه هستند. ولی برا من یه عده ای که اینجور از ایشون تعریف می‌کنند واقعا جالب هستند.
    یکی گفته به شخصه ایشون پول را می‌رفته و از اروپا میاورده!!!!
    آخه خوش مغز مگه صادرات یه شرکت مثل فولاد مبارکه طوریه که با یه چمدون و دوتا چمدون بشه آورد؟
    ایشون از مال باباش این پولا را میاورده؟
    من میدونم این پولی را که ایشون و امثال ایشون هپل هاپو میکنن سهم تک تک مردم ایران از اون کپر نشین تو سیستان تا پنت هاوس نشین تو زعفرانیه هست که از سنگ معدن تا انرژی کشورشون مفت مفت فروخته میشه.

  63. کارکنان اداری فولاد مبارکه گفت:

    آقای ترابی میشه به این مخاطبان عزیز بفرمایید شما با کدام رانت که ۲.۵ سال پیش رییس بودی چطوری با لیسانس مدیریت خانواده در این مدت کوتاه به درجه معاون نیروی انسانی شرکت فولاد مبارکه رسیدید مگر نه این است که جنابعالی کارت شده بود کارچاق کنی عظیمیان فاسد و تو دم این و آنرا میدیدی که چهار صبای اون بیشتر بماند تو هم کاسه لیسی کنی حجالت بکش خجالت بکش سنگ پای قزوین

  64. حمید گفت:

    من نمیدونم،چرا به ثروت های باد آورده بعضی ،رسیدگی نمیشود.
    دلیلی بجز ،رانت، و….همه آقایان است.
    به خدا یه عده نان خالی برای خوردن ندارند.
    خانه از پای بست ویران است.

  65. صالحی گفت:

    جناب فخار به این مخاطبیان بفرمابید چرا وزیر دستور عزل شما را صادر کرد! بفرمایید که به کدام تخصص ماهانه بیش از ۱۰۰ میلیون تومان حقوق میگرفتی. این دستمزد چکاری بود که جناب مدیر عامل معزول و فاسد به شما پرداخت میکرد.
    از خانم هاشمی و خریدهای سهامی که جنابعالی بدون پرداخت ریالی از اعتبار کارگزاریهای مختلف بصورت رانتی برای شما خرید میکرد بگویید سود میلیاردی که از این بابت بدست آوردید بفرمایید.
    مگر شما بازنشسته بودی بیش ۵ میلیون میگرفتی
    چرا باید عظیمیان ۱۰۰ میلیون به شما پرداخت میکرد؟ خودتون به مردم بگویید تخصص چی داشتی؟
    راستی بفرمایید بخاطر خوش خدمتی خانم هاشمی شوهر بیسواد اون که در حد و اندازه یک حسابدار معمولی بود بردید هرمزگان و معاون مالی اونجا منصوب کردید، اینها خیانت به سهامداران است واقعا که …….

  66. پرسنل روابط عمومی گفت:

    جناب معاون زورکی آقای ترابی نیروی انسانی چرا باید عظیمیان ترا با این تحصیلات عالی، لیسانس مدیریت خانواده، معاون نیروی انسانی شرکت فولاد مبارکه منصوب کند؟ مگر نه اینست که جنابعالی از تنخواه روابط عمومی میلیاردها تومان از پول سهامداران مظلوم به خانم زهرا سعیدی نماینده مجلس گذشته و کاندیدای مجلس فعلی که خدارا شکر رای نیاورد، به ایشان و دیگران پرداخت کردید.
    چرا؟ مالی کی را به دستور کی، پرداخت کردی. مال پدر جان بود؟

  67. پرسنل فروش گفت:

    آقای تهمورث جوانبخت در عرض سه سال آنچنان ترقی میکند که همه انگشت به دهان میشوند اول که سر خورده بخاطر پرونده ای که در خدمات بجای گذاشته بود میلیاردها تومان به مبارکه خسارت وارد کرده بود یک دفعه شانس به او یار میشود، مدیرعامل عوض میشود و جناب عظیمیان از مدیر آموزش ایشان را معاون اقتصادی مالی میکند.
    کسی که اصلا الف ب مالی نمیداند در آن پست خدمتهای فراوان به یاران و قاران عظیمیان میکند و ایشان هم بخشی از هزینه انتخاباتی خانم زهرا سعیدی را پرداخت میکند و… سپس شانس مجدد به ایشان روی میاورد وایشان به معاونت فروش شرکت منصوب میشود.
    خوشبحالت عزیز دوردانه عظیمیان سپس اینجا که ته بهشت مبارکه است چه ها که نمیکند و بعد هم به پیشنهاد مدیر عامل فاسد ایشان عضو موظف هیات مدیره هم میشود
    اما شب بلند است به امید محاکمه فاسدین بزودیییی

  68. علی گفت:

    جناب اقای نادری مرد بسیار شریف و باتجربه ای است

  69. اسداله گفت:

    جناب نادری از وقتی مدیر عامل سرمایه گذاری معادن و فلزات شدند سهام این شرکت دوبرابر شد . خدا بهش خیر دهد

  70. قاسم گفت:

    قطعا منافع رانت خواران و سودجویان در خطر افتاده است که دست به تخریب ناجوان مردانه ی یکی از با تخصص ترین و کارآمدترین افردای مانند دکتر نادری زده اند.

  71. شیمبار گفت:

    جناب دکتر نادری فردی انقلابی توانمند و متخصص هست که حوزه صنعت و تولید را به خوبی می‌شناسد امام حسین (ع)میفرماید اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید

  72. اسداله گفت:

    من عنوان سهامدار فولاد مبارکه بر مدیر عامل اسبق فولاد مبارکه و ایادی نفرین نثار میکنم آن که بجز فساد کاری دیگر از دستشان بر نمی آمد وظیفه خود میدانم از تلاش ها و زحمات جناب نادری که واقعا در چند ساله که در مبارکه حضور داشتند سبد سرمایه گذاری مطمئن برای شرکت درست کردند دورد بر ایشان

  73. ایرانی تحت ستم گفت:

    سلام
    اتفاقا چون مستندات ‌فساد داره مطمئن‌ باشید بالاتر هم‌ احتمال داره بره.
    من با مدرک معتبر دزدی فردی را اثبات‌ کردم.
    مرا تشویق و لغو ابلاغ ‌کردند و فاسد محترم رو از کارمندی آموزش وپرورش شهر کوچک و محروم به مسئول حراستی یکی از ادارات نفت خوزستان تنزل دادند.
    بلد بود.
    پس لقمه بزرگتر میخواد

  74. کامران گفت:

    من از کارکنان مبارکه هستم که بارها هم ماموریت بلند مدت و هم کوتاه مدت رفته ام
    پرداخت حق ماموریت به هر مامور اولا جز رویه های شرکت است و قانونی میباشد بعدش هم حق ماموریت دو بخش میشود
    یک بخش پول هتل و هزینه های جانبی
    آن یک بخش دیگر هم پول روز ماموریت است که این در شرکتی مثل فولاد مبارکه مرسوم است و تعریف شده است و به مدیرعامل که ماموریت میرود تا پرسنل عادی پرداخت میشود.
    پس انصاف بخرج دهیم.
    اولا چطوری ۱۰۰ روز ماموریت آنهم در طول مثلا ۱۰ یا ۱۲ سال که در سال ۹۰ که یورو ۱۵۰۰ بوده و در سالهای مختلف نرخ تسعیر تغییر کرده است را بیایم مثلا ۱۰۰۰۰ یورو را جمع کنیم بعد ضربدر نرخ امروز ۳۲۰۰۰ تومان کنیم اینکه عین عوام فریبی است
    واقعا متاسفم برای طراحان تخریب حداقل اگر از خدا ترس ندارید از خودتون بترسید که خودتون خودتون رو نابود میکنید
    لااقل با یک حسابدار خبره مشورت میکردید خخخخخ

  75. کسرا گفت:

    درود بر مردان بزرگ.
    جناب نادری اینهایی که دارند شما را تخریب میکند، از برگشت شما وحشت دارند.
    اینا روباه صفتان هستند که در تاریکی پارس میکنند،
    خدا به شما خیر بدهد شما با طراحی و ایجاد شرکت آتیه فولاد و شرکت تاراز خدمت بزرگی به ما بازنشستگان کردید
    هم سرمایه ما را چند برابر کردید هم سود مارا
    درود بر شما

  76. کاربر بی هوش گفت:

    از عبارت نویسنده تحلیلگونه که نوشته است دولت آیت الله رییسی و در مقابل نوشته دولت اشرافی روحانی و مسئولین فاسد؛ همین دو کلمه کافی است که باطن تحلیلگر را افشا کند که برای خدا و خلق خدا سخن نمیگه بلکه نفسش افسار بریده است.
    بیشتر مراقب باش

  77. بنده خدا گفت:

    با سلام ممنون از اطلاع رسانی شفافتون
    براساس شنیده ها و اخبار موجود در فولاد
    ایشون در مقطع مدیرعاملی شرکت ملی فولاد ایران مدیر فاسدی همچون مهرداد ناجی را در سرکار نگهداشت وبا پرو بال دادن به وی منابع فولاد میانه و طرح فولاد سازی شهر فقیر میانه توسط ناجی به یغما رفت می گویند ناجی سالانه مبلغ سیصدو پنجاه میلیارد تومان فقط از فروش آهن اسفنجی به طرق مختلف به جیب زده ، فسادهای دیگرش در خرید قطعات ، انتخاب پیمانکاران و فروشندگان ، پولهای رد و بدل شده بین او و پیمانکاران ، خارج کردن و فروش ضایعات پایین دستی آهن اسفنجی به اسم زباله و بدست آوردن مبالغ هنگفتی از فروش آنها و…. بماند، به یقین فساد ناجی توسط مطلعین در صنعت فولاد به آقای نادری اطلاع داده شد ولی ایشان دست از حمایت ناجی برنداشت الله اعلم شاید ایشان با ناجی در فساد فولاد میانه هم شراکت داشته است ولی بنده پیشنهاد می دهم یکی از بهترین راهها جهت افشا فساد نادری وزیردستانش بررسی و پرده برداشتن از ارتباط مالی وی و چند تا مدیر فاسد زیر مجموعه وی و مدیر عامل وقت ایمیدرو با همدیگر توسط دستگاه قضا و مراجع ذیصلاح است. به امید روزی که فساد آنها در صنعت فولاد افشا و آنها رسوا شوند.

  78. م. راعی گفت:

    با سلام اینجانب
    با توجه به شناختی که از جناب آقای دکتر نادری دارم بر خود وظیفه می دانم که اعلام کنم که اینگونه اتهام ها اصلاً بر ایشان روا نیست و متاسفم برای جامعه ای که به این راحتی همدیگر را قضاوت و حتی در مواردی احکام ای صادر می‌کند واقعاً ما را چه شده است که فردی راکه به قول خودتان از کارگری به بالاترین درجات فنی مدیریتی می رسد را به این گونه به قضاوت بشینیم و خود را مدیون ایشان کنیم حال کمی درنگ کنید و ببینید فردی که از کارگری به این نقطه رسیده نشان از چیست؟ صرف نظر از اینکه ایشان کارنامه و سبقه خوب و قابل افتخاری در طول فعالیت خود به جا گذاشت،بنحویکه امروز شاهد تولید بیش از ۲۰ میلیون تن فولاد و در افق ۱۴۰۴ به ۵۵ میلیون فکر می‌کنیم همگی حاصله دوراندیشی و دانش فنی لازمه تحقیق از تامین سنگ اهن در سنگان بگیر تا تکمیل زنجیره تولید همگی از تخصص و لیاقت نادری و امثالهم نادری ها، سبحانی ها که به حق به آقای فولاد ایران لقب گرفتند، هستیم. نادری در طول فعالیت خود در مبارکه بستر لازم جهت تحقق اهداف را دربهره گیری از دانش فنی بومی متخصصین و نیروهای جوان و نخبه های علمی کشورمیدانست و این بستر را فراهم نمود. به نحوی که امروز مشاهده انقلابی در صنعت فولاد هستیم حال خودتان قضاوت کنید مگر فساد عظیم مبارکه را ندیدیم که عدم تخصص وآ گاهی و دانش فنی لازم می‌تواند چقدر آسیب زننده به یک سیستم باشد و صرفاً انقلابی بودن برای پست حساسی مانند مبارکه یا ذوب آهن کافی نیست هر چند که دکتر نادری از مدیران موفق و خوشنام این حوزه می باشد و انقلابی بودن خود را در جهادگونه کار کردن و افتخار آفرینی برای صنعت کشور ثابت کرد و با توجه به شرایط کنونی دیگر جایی برای آزمون و خطا نیست و بجاست که وزیر صمت نسبت صدور حکم ایشان تسریع کند و جا دارد از اقای رییس جمهور به خاطر این که اولویت و مهمترین معیار انتخاب افراد را خارج از حزب و باند بازی گذاشته و تخصص و تعهد و سبقه خوشنام و شفاف را سرلوحه کار قرار داده است که با انتخاب مدیر جوان و متعهد و متهصص همچون برادر طیب نیا به مدیریت فولاد مبارکه و نیز ان شالله بزودی دکتر نادری در ذوب آهن و مدارج بالاتر هستیم و در پایان از مجموع خدمات درخشان ایشان کمال تشکر را دارد
    مطابق آیه شریفه » حدیث شریف « من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق »

  79. کشاورز گفت:

    خداوند لعنت کند باند دروغ و فساد را که این مطالب کذب و تا این حد دروغ را به مرد اول صنعت فولاد و شیر پاک خورده وارد می‌کنند
    شمایی که این اراجیف را در مورد دکتر نادری نوشتی انسان نیستی و قطعا پول درشت گرفتی که تهمت بزنی به این جوان سالم و انقلابی
    مطمئنم دولت سیزدهم جای شما و اربابات را در زندان قرار میده

  80. رضا صالحی گفت:

    دکتر نادری جزو سالمترین مدیران جامعه فولاد کشوره این وصله ها بهش نمیچسبه ای کاش خدا را در نظر میگرفتید و این تهمت ها را بهش میزدید من از نزدیک باهاش کار کردم و دیدم که چطور حواسش به حلال و حرام هست و احازه نمیده رانت ایحاد بشه یا حقی نا حق بشه تهمتهایی مثل اسب چند میلیاردی و دارایی های نجومی و غیره که نوشته را چطور میخوایید در پیشگاه خدا جواب بدید ؟ به آخر و عاقبت خودتون فکر کردید ؟

  81. حمید رضا بصیرت گفت:

    الله اکبر!
    شرم کنید !!!!
    امیر حسین نادری را یا نمیشناسید یا باهاش دشمن هستید که چنین اراجیفی را در حقش مطرح میکنید !!! من از بازرگان های فولاد هستم و بارها با این مرد برخورد داشتم . بارها دیدم که منافع بیت المال و جاهایی که مسئولیت داشته را بر هرچیزی مقدم دونسته و نزاشته کسی بهش پیشنهاد بده یا حتی فکر رشوه دادن به سرش بزنه
    خدا به فریادتون برسته وقتی در پیشگاه الهی روز جواب دادنتون میرسه و راه به جایی ندارید

  82. مجید گفت:

    سلام،
    من اگه ۵۰۰ میلیون هدیه میگرفتم خیرالهی کار میکردم
    این شخص… بیش نیست.
    جیره خور بیت المال است.
    این ستون پنجم خارجی ها است.
    این را به خاطر داشته باشید.

  83. فولاد تدبیر گفت:

    همش دروغه. نادری یه آدم پرتلاش و انقلابیه. این حرفا و داستان ها را فولادی ها نه باور میکنن نه قبول دارن.
    ما ها که تجارت فولاد میکنیم میدونیم که نادری یه مدیر با اخلاق و سالمه. اهل رانت نیست. اهل رشوه نیست. اهل باج دادن نیست. تازه خودش پیشتاز و خط شکن در خط مقدم مبارزه با فساده. چقدر پول گرفتید که این اراجیف را بنویسید و منتشر کنید؟

  84. فولاد تدبیر گفت:

    وای بر تهمت زنندگان !

  85. فولاد تدبیر ایرانیان گفت:

    دکتر نادری توی شرکت ملی فولاد بسیاری از عناصر ناکارآمد و خطاکار و ناسالم را یا اخراج کرد یا باهاشون برخورد سخت داشت.
    توی فولاد مبارکه هم همینطور.
    توی ومعادن هم همینطور.
    اصلا نادری به خصلتهایی نظیر سلامت نفس، مناعت طبع، بلند نظری و کارآمدی شهره است.
    هر کس که یکبار حتی ایشون را دیده باشه متوجه اخلاص و توانمندی این بشر میشه.
    ای کاش سیستم قضایی توی این مملکت مکانیزمی داشت که با کسایی که تهمت میزنن و دروغ پراکنی علیه افراد میکنن برخورد میکرد.
    به همین راحتی لجن پراکنی نکنن و دروغ و مزخرف تحویل ندهند.

    رضا صالحی

  86. با انصاف گفت:

    عجب روزگار عجیبی شده است فکر کنم هر کی دوره تحریم خوب کار کرده و نگذاشته کسی پولهای سازمان را بخوره باید مجازات بشه

  87. نوید آزاد گفت:

    آقای طیب نیا چه سواد و معلوماتی داشت که به مدیر عاملی فولاد مبارکه منتصب شد؟
    هیچ چیز تغییر نکرده و گرانی و رانت و فساد رو باید جای دیگه جستجو کرد.

  88. کریم گفت:

    جالبه کسیکه با دستور مستقیم جهانگیری و واعظی از فولاد حذف شد تو این دولت انقلابی هم کتک می خورد
    سرنوشت همه خادمان کشور که زدو بند بلد نیستند همینه

  89. محسن گفت:

    دوستان میدانید خاندان غریب پور که در شرکتهای سنگان و گالوانیزه کاشان و تاراز، بدون هیچ تخصصی سهمیه راز بقای عظیمیان بودند.
    این همه هزینه اش به عهده ی من سهامدار است.
    دولت حسن کلید و ایادی اش در فولاد مبارکه بلایی سر فولاد و زیر مجموعه آوردند که سالها طول میکشد که مجدد دوباره زمان قبل برگردد… #محاکمه_روحانی_عظیمیان_معاون_بی_کفایت_و فاسد

  90. مهدی_ گفت:

    آقای جوانبخت، معاون فروش باید پاسخ گو باشید
    دوره بخور و درو به پایان رسیده است
    توزیع رانت فروش ورق از طریق جوانبخت فاسد باید پیگیری شود
    از قوه قضاییه انتظار داریم هرچه زودتر به پرونده این مفسدان رسیدگی نمایند

  91. محسن گفت:

    باسلام
    من دکتر نادری را از نزدیک میشناسم خجالت بکشید تهمت به ایشان نزنید ایشان جایگاهش در حد معاون اول رئیس جمهور است.
    سالمترین، با سوادترین و مرد ملی ایشان است.
    لطفا حداقل دین ندارید آزاده باشید

  92. منتظر عدالت گفت:

    من دانشجو بودم از استاد شیمی که داشتیم حرف از فولاد مبارکه شد وسط کلاس تایم استراحت بود، فرمودند که آقای نادری دانشجوی ایشان بودند که هیچ وقت سرکلاس هم حاضر نمی‌شدند و حتی هم آزمون میان ترم و پایان ترم هم نداده بودند که آقای نادری در مورد این نمره که خیلی نمره کمی هم بود با رئیس دانشگاه صحبت کرده بود.
    استادمون می‌گفت رئیس دانشگاه بهم زنگ زد و گفتند که نمره این آقای نادری را بدید که من مخالفت کردم، رئیس دانشگاه گفتند اگر نمره دادید که هیچ وگرنه خودم لیست نمرات را عوض میکنم.
    استاد گفت دیدم مخالفت بیشتر فقط باعث خراب شدن خودم میشود خلاصه نمره ی خیلی خوبی به این آقا دادم و بعدها فهمیدم این آقای نادری در شرکت فولاد مبارکه یکی از نفرات تاثیرگذار و دارای مقام و مسئولیتی هستند.
    اینم از مدرک آقای نادری عزیز…
    خلاصه فساد و پارتی بازی داخل فولاد بیداد میکند.
    وقتی نیست که از فساد آقای ف. حرفی بزنم فقط اینکه شرکت توکا سبز بخاطر اینکه تمام کارایی که سود و منفعت دارد را بواسطه آقای ف، بنام شرکت توکا سبز در مناقصات برنده میشود چونکه توکا سبز آقای ف را بخاطر این خدمات عضو هیئت مدیره شرکت کردند…

  93. رسولی فر گفت:

    واقعا خجالت آوره جناب دکتر نادری در یک خانواده متدین و مذهبی بزرگ شده و از نظر سواد و معلومات از خیلی مدیرهای این مملکت بالاتره.
    آقای نادری اگه اسب ۷ میلیاردی داره، مرد باشید وقتی سوار اسبه فیلمشو بگیرید پخش کنید نه اینکه همینطور یه چیزی بگید.
    این خانواده آزارشون به یه مورچه نمیرسه، آقایی که ادعا میکنید نادری تهدید به مرگ کرده، با مدرک حرف بزن.
    بی دین‌هایی که این مزخرفها را نوشتید! مرد باشید سند رو کنید.
    دکتر نادری اگه خدای نکرده دزد بود همینجا که مدیره میتونست بار خودش رو ببنده و احتیاجی به مدیرعاملی فولاد یا ذوب آهن نداشت.
    واقعا از خدا بترسید.
    جناب دکتر نادری از بهترین مدیرها ی این مملکته و لیاقتش خیلی بیشتر از ذوب آهن و فولاد مبارکه است.
    زنده باد دکتر نادری، مرد بزرگ فولاد ایران

  94. بازنشسته فولاد گفت:

    همه بازنشستگان و سهامداران و کارکنان هلدینگ آتیه فولاد و تعاونی مصرف و تا راز و مبین سرمایه قدردان و شاکر نادری و همه زحمتکشان بی ادعا هستند و البته متنفر از آدمهای حقیر و حسود که جز لجن پراکنی کار دیگری بلد نیستند

  95. مهرابی گفت:

    هنوز فولاد با ۱۰ میلیون تن تولید نتونسته به میزان صادرات ۲ میلیون تنی که نادری و تیم صادرات آن زمان فولاد انجام می دادند برسد، معلومه کجای کارید؟

  96. فرمانده گفت:

    مدیران نجومی بگیر غیر متخصص بازنشسته منصوب در آتیه و توکا فولاد جمالی، کفعمی و،،،،،،،،، کجای کارید، فولاد را تقسیم کردن بین فاسدین، اینا دوستان عظیمیان و شرکای همدیگرند

  97. مهرداد گفت:

    اگه آقای نادری اینطور که شما میگید بود در دولت دزد حسن کلید ساز کنار گذاشته نمی شد

  98. رسول گفت:

    شرکت ذوب آهن بیش از اینکه یک شرکت صنعتی و تولیدی باشد به یک مجموعه سیاسی تبدیل شده و حاشیه های آن بسیار زیاد است.
    این شرکت بر اساس استانداردهای جهانی با امکانات و این تعداد نیروی انسانی که دارد میبایست تولید سالانه آن حداقل یازده میلیون تن باشد ولی به زور به ۲/۵ میلیون تن میرسد.
    عمده دلیل آن نبود مدیریت قاطع و توسعه گرا بوده.
    آقای دکتر نادی یک مدیری با جسارت و توسعه گراست. سوابق ایشون گویای این ادعاست.
    همیشه در مسیر توسعه هزینه ها و خطاهایی بوجود می آید که طبیعی هست.
    در قضاوت اطلاعات و عدالت و علم داشته باشیم.
    کسانی که نمی‌خواهند شرکت ذوب آهن از این وضعیت بیرون آید و از یک مجموعه سیاسی و پر حاشیه به شرکت صنعتی واقعی و توسعه یافته تبدیل شود با ورود چنین مدیری مخالفت شدید دارند و این اتهامات بی پایه و ارزش را انتشار میدهند.
    گرچه حضور ایشون در این سمت وارد شدن به میدان جنگ است.
    براشون آرزوی موفقیت دارم.

  99. امیرحسین گفت:

    سلام بردوستانی که دراین چنل شرکت کردند
    چندسئوال ازاین خبرگزاری محترم
    اولاً باچه مستنداتی شما اتهام باین سنگینی را واردنمودید؟
    دوماً بعنوان یک مرکز خبررسانی ازقانون افشای خبر مطلع هستید که درصورت عدم اثبات مطلب جرم شما چقدر وچگونه باید پاسخگو باشید ؟
    سوما واقعاً سواد رسانه ای و اداری شما چقدرهست که نمی‌دانید شرکت صنایع معدنی کشور یک شرکت مستقل است نه زیرمجموعه فولاد
    ازاین خبررسان محترم هم بپرسیم چقدرناشیانه این مطلب را نوشته اید که یک کارگر شده مدیر و…. اولاً اگر درمملکتی یک کارگر بتواند رشد کند تا این مرحله ازمدیریت برسد باید مرحبا گفت به اون جامعه پس تواناییها ملاک پیشرفت افراد است ولی اگر می‌فرمایید ازرانت استفاده کرده کسی که رانتش اینقدر قوی است که بعنوان کارگر به فولاد معرفی نمیشه پس اینهم یک دروغ شاخ ودمدار است
    مردم خوب می‌فهمند که این مطالب کاملاً هدفدار وتوسط مخالفان یک مدیر توانا وقدرتمندی که روزی جلوی سواستفاده ای را گرفته؛ برنامه ریزی شده است .
    اما خیلی از خانواده فولاد این مدیر سرشناس وپاکدست وقوی که بعنوان جانشین مدیر حراست جذب فولاد وبدلیل توانمدیهایش معاونت مالی فولاد را برعهده میگیردودرطی دوره مدیرعاملی مدیران موفقی چون دکترسمیعی نژاد و دکتر سبحانی که در آن دوران میشود گفت دوران طلایی سرمایه گذاری فولاد بوده(خرید سهام شرکتهای فولاد بندرعباس فولاد چهارمحال فولاد سفیددشت ومعادن سنگان و…..) وظیفه مهم معاونت مالی را برعهده داشته ونقش کلیدی دراین سرمایه گذاریهارا داشته است رابخوبی میشناسند کما اینکه دراین بحث خیلی ها اذعان نموده اند

    اما تلنگری به خودمان بزنیم ماازاین سرمایه ها چقدرداریم که بیرحمانه باآبروی آنها بازی کنیم وفضای بی اعتمادی رادرجامعه دوچندان کنیم ونهایت اینکه ضرروزیان آن رامردم وجامعه ببرند
    راستی چقدراخلاق اجازه میدهد اینگونه آنهم درروزشهادت حضرت امام رضا علیه السلام نسبت به آبروی افراد بازی کنیم

    جهت اطلاع عزیزان پس از اینکه ایشان درجهت دفاع از منافع سهامداران فولاد نتوانست بامدیرعامل وقت کناربیاید ازطریق ایمیدرو بعنوان مشاور مالی انتخاب وسپس بعنوان مدیرعامل فولاد ایران والان هم مدیرعامل صنایع معدنی مشغول بکار هستند واگرقرارباشد بعنوان مدیرعامل ذوب آهن ورود کنند اصفهان باید کلاهش رابالا بندازد باین دلیل که یقیناً باورودایشان تحول اساسی درذوب آهن اتفاق خواهد افتاد .

  100. محمد گفت:

    اگر چنین باشد ودر دوره ریاست آقای ریسی چنین اشخاص فاسدی بر سرکار باشند تمام سخنان آقای ریسی مثل دیگران یک شعاری بیش نیست پس به کی اعتماد باید کرد

  101. امیر گفت:

    می فهمید در مورد چه شخصی داری حرف میزنید کسی که اگر نبود شاید الان فولاد مبارکه هم به سرنوشت ذوب آهن دچار شده بود برید ببینید کارهای دکتر نادری در فولاد چه بوده است بعد این اراجیف را بنویسید

  102. محمد گفت:

    همین که تو پیشونیش جای مهر نیست معلومه انسان درستیه و این اراجیف رو باور نکنید

  103. عادل گفت:

    لاشخورهایى که این حرفهاى مفت را میزنند سه سال در جایگاه مدیر عاملى
    فولاد و معاونت هاى مختلف بودند.
    چرا حالا یادشان افتاده که آقاى نادرى متخلف بوده چرا تا زمانیکه در مسند قدرت بودند، سر سوزنى مدارک از ایشان به هیچ مرجع رسیدگى ارایه نکردند،
    حالا چهارتا احمق را تحریک کردند که پیام هاى آبکى مطرح کنند.
    بزودى عظیمیان و برخى مومن نماها را با صورتى کش آمده در دادگاه ملاقات خواهید کرد…

  104. ابوالفضل گفت:

    امام علی میگن چیزی که دیدی را نگو . چیزی که شنیدی را اصلا نگو.
    بعد یک سری آدم که نمیشه گفت ،قطعا ذات باید داشته باشن که اینجوری تهمت میزنن.
    شما برید ببینید قبل و بعد مدیریت ایشون سرمایه های فولاد مبارکه چقدر بوده و چه برسرشون رسیده و افزایش های سرمایه در زمان ایشون چقدر بوده که به ذهن امثال شما نمیرسه . شما لیاقت مدیرانی را دارید که با ۲ قرون دهنتون را بستن که بیاید اینجا این چرت و پرت ها را بگید و تهمت بزنید.
    خدا جای حق نشسته از خجالت همه شمایی که تهمت میزنید درمیاد.

  105. مستضعف گفت:

    سلام
    لطفا وضعیت فاجعه بار هلدینگ فولاد متیل از زیر مجموعه های فولاد مبارکه را هم بررسی کنید.
    رانت و رفیق بازی بیداد میکند

  106. امین حسین گفت:

    شما که دکتر نادری رو تخریب می کنید:

    اول ایشان فارغ التحصیل دکترای مدیریت مالی دانشگاه اصفهان هستن قابل توجه کسانی که از نمره ی شیمی و… صحبت کردن

    دوم چرا سند هاتون رو به پرونده هایی که فرمودین علیه ایشون تشکیل شده و خاک می خوره اضاف نمی کنید؟ و اینجا بقول خودتون برای کسانی که کاری از دستشون برنمیاد و دستشون هیچ جا بند نیست می برید و میدوزید و هوچیگری می کنید؟

    سوم چرا اسم خودتون و تیمتون و اقدامات بنیادینتون را مستند در معرض دید مردم قرار نمی دهید؟

    چهارم اگر دو مورد بالا رو انجام ندین بر همه آشکار میشه که خودتون و اربابانتون جیره خوار انگلیس و اسرائیل هستین و بشدت با اومدن ایشون منافع شخصیتون در خطر هست و…
    بیشتر از این فهم مردم را به استهزا نگیرید، تا شما هستین این مملکت به دشمن خارجی احتیاج ندارد

    با شاخص و آمار مستند صحبت کنید.

  107. مستضعف گفت:

    در هلدینگ فولاد متیل از زیرمجموعه های فولاد مبارکه با گذاشتن مدیر عامل بازنشسته و بیسواد و حقوق و مزایای نجومی عملا در حال ورشکستگی میباشد
    شرکت فولاد متیل حیاط خلوت فولاد مبارکه میباشد.
    پیگیری کنید به سرنخ های خوبی میرسید

  108. محمد گفت:

    چندین نفر این گفته ها رو تایید میکنن ولی یکی این بالاها چیزهایی که لایق خودشه رو حواله دیگران کرده و گویا از نزدیکان این آقا هستش و دردش گرفته، ولی به نظر من وقتی شواهدی دال بر دزدی و اختلاس هستش باید به دست اطلاعات و کسی مثل شخصیت محمد در فیلم گاندو برسه تا ریشه اینها رو با گازوئیل خشک کنه

  109. امیر محمد گفت:

    احتمالا این سایت هم جزو رسانه هایی بوده که توسط مدیر عامل مستعفی فولاد ساپورت مالی میشود تا نگذارند افرادی پاکدست و انقلابی مثل دکتر نادری زمام امور را بدست بگیرند و با فساد مبارزه کنند ببینید چه کسانی منافع شان با آمدن امسال نادری ها به خطر می افتد متاسفانه اینها با دولت فساد ستیز رییسی هم مخالف هستند ولی دیگر دوران بخور بخور تموم شد و کشور برای آبادانی به افرادی مانند نادری نیاز دارد

  110. محسن گفت:

    بازنشسته های فولاد مبارکه سال هاست توی فولاد هرمزگان به واسطه ارتباط با مدیران گردن کلفت مبارکه حضور دارن و با احتساب بلیط های پروازشون و اسکان و بریز و بپاششون ماهی شصت میلیون درامد دارن و به اندازه یه ابدارچی کارایی و کفایت ندارن.کارشون شده زدن زیرآب پرسنل و عزل و نصب مدیر و سیاست گذاری و تهدید .یکی از اونا اون طور که می گن با مدرک دیپلم رییس یه واحدیه و هر مدل تخلفی بگید انجام داده و ماهی پنجاه شصت میلیون حقوق می گیره و عالم و ادم هم از دستش شاکین ولی کسی زورش بهشون نمی رسه.هزینه های پرواز ماهیانه و اسکان و ایاب و ذهابشون به اندازه چند برابر یه کارگر بدبخت پای کوره س.
    کاش یه فکری به حال اینا می کردن.خدا لعنت کنه باعث و بانیشو

  111. محمدرضا گفت:

    با سلام
    من بیش از بیست سال است که آقای نادری را میشناسم اگر سیاست گذاری های ایشان در خصوص خرید سهام شرکت های معدنی برای فولاد مبارکه نبود خدا میداند این شرکت در دو سه سال گذشته که بحران گندله و سنگ آهن بود چه وضعیت اسف باری پیدا میکرد. خودروی ایشان مگان مدل ۱۳۹۰ میباشد .مطلبی که در خصوص اسب ایشان نوشته شده دروغ سیزده بدر است .مقاومت ایشان دست بسیاری از رانت خواران را از فولاد کوتاه کرده است لذا ناجوانمردانه او را تخریب میکنند .ایشان مدیر با جرئت جسور و آینده نگر میباشد ای کاش حداقل یک مدرک برای اتهاماتی که به ایشان وارد میشود ارائه میشد .تهمت زدن از بزرگترین گناهانان کبیره است.
    الم یعلم بان الله یری
    آیا انسان نمیداند که خدا او را میبیند؟

  112. رفیعی گفت:

    تا جایی که بنده ایشان را میشناسم متدین و پاکترین مدیر هستند
    خدا لعنت کنه افرادی را که آگاهانه به افراد تهمت میزنند.
    خدا لعنت کنه شما را
    چقدر گرفتی این تیتر را بنویسی؟

  113. سید گفت:

    سلام،
    اینجانب از پرسنل فولاد مبارکه هستم.
    این برچسب ها به فرد مومن وانقلابی همچون امیر حسین نادری نمی چسبد،
    ایشان فردی لایق ومدیری دست پاک هستند. وفردی فساد ستیز در دوره خدمت در فولاد مبارکه بودند. کسانی که این اتهامات را بدون سند و مدرک به ایشان نسبت می دهند، مطمئنا منافع خود را درخطر می‌بینند.

  114. جوان گفت:

    ایشان در یکسال مدیریت شرکت ملی فولاد هم در پروژه فولاد قاینات موارد بسیار از تخلف و خرید و هزینه کرد خارج از روال قانونی با پیمانکار پروژه یعنی تاسیسات دریایی داشته است اما ظاهرا اراده قانونی برای جلوگیری از نابودی و حیف و میل بیت المال وجود ندارد

  115. اسی گفت:

    سلام فردی هم به اسم آقای اینانلو و با همین گزارشاتی که در بالا ارائه شده در ذوب آهن بوده که در ابتدا به صورت انباردار مشغول بوده اما در زمان احمدی نژاد وپس از آن با زد و بند به ثروت زیادی دست یافته و مدتی هم در سازمان تامین اجتماعی صندوق بازنشستگی مشغول خدمت دزدی بود و پس از دستگیری نتوانستن جرمشو ثابت کنند والان برای خودش با پولهای باد آورده کار میکنه به کارای کثیفش ادامه میده

  116. مسعود گفت:

    ما که آخرش نفهمیدیم این دزده، پاک دسته.،مدیر لایقه؛فاسده،عجب دنیای بی خودیه واقعا…همه چیز شده مادیات

  117. محمد گفت:

    برای معالجه این غده چرکین بزرگ که ریشه تمام یا بخش بزرگی از گرفتاریهای اقتصادی مردم است، یک ابرمرد میخواهد که با اراده ای استوار و عظمی و راسخ و با اتکا به قانون، حداقل یکصد نفر از مفسدان اصلی را با حکم قانون بلافاصله پای جوخه اعدام بکشاند، آن وقت بشدت بقیه خودشان را جمع میکنند و پس از آن آرامش اقتصادی در جامعه حاکم خواهد شد و پاداش آن مرد بزرگ هم دعای خیر گرسنه و فقیر و آبرومند جامعه خواهد بود.

  118. م ه گفت:

    باسلام با این اوصاف مردم غیرتمند ایران را نا امید کردند

  119. محسن گفت:

    به صرف اطلاعاتی که در فضای مجازی له یا برعلیه افراد منتشر میشود نمی توان در خصوص آنها قضاوت کرد، بلکه این وظیفه سازمانهای نظارتی و حسابرسی است که مخصوصا پس از انتشار این اتهامات برای کشف حقیقت ورود کنند.

  120. محمد گفت:

    سلام
    حالا آقا زاده طیب نیا که با سفارش بالا دستیهای خودش مدیر عامل شده خیلی کاردرست و قابله؟!

  121. محمد گفت:

    هر وقت دیدید رسانه ها یه بنده خدایی را به شدت سرکوب میکنند بدانید که آدم خوبی هست لیکن موی دماغ آقا زاده ها شده و ایشان امر به رسانه ها نموده اند که فلانی را سرکوب کنید. زره ای شک نکنید که ام الفساد اقا زاده طیب نیا هست.

  122. رحمت اله گفت:

    با سلام
    به عنوان یک استاد دانشگاه که کاملا با مسایل فولاد آشنا هستم عرض می کنم که اگر دین ندارید لا اقل جوانمرد باشید. این همه تخریب آقای نادری برای چیست؟ آنها که در صنعت فولاد هستند خدمات ایشان را کاملا می دانند. چرا تحلیل های غلط به مردم می دهید. فرق شما با معاویه که قران بر سر نیزه می کرد چیست؟
    عزیزان در مقابل ظن و گمان نیز مسولیم
    واجتنبوا کثیرا من الظن ان بعض الظن اثما
    چطور اینقدر بی پروا نه ظن نادرست بلکه راحت دروغ می گویید؟

  123. محمدی گفت:

    سلام
    من هم بانشسته فولاد مبارکه هستم.
    ایشان در کارهای خود در فولاد کارنامه خوبی دارد.
    این همه هیاهو نمیدانم برای چیست؟ اگر ماموریت رفته است ماموریت کاری بوده است. فولاد مبارکه مراودات زیاد با اروپا دارد که بالطبع باید ماموریت انجام شود، البته در اینکه ممکنه اینها گزینشی باشد هم قدری جای تامل دارد ولی ماموریت خاص ایشان نبوده است.
    بله کشورهای اروپایی گران هستند من بر این باور هستم که اگر بخواهیم کسی را مورد قضاوت قرار دهیم مدرک باید ارائه شود در صورت صحیح بودن منبع مدرک باید دقت شود آیا کار خوبی هم در پرونده داشته است، بعدا جمع جبری شود اگر اقدامات بدش بیشتر بود، توسط مراجع ذیصلاح محاکمه شود نه براساس حرف و احساسات.
    در کل من ایشان را قبول دارم من نه همشهری ایشان هستم نه ایشان برای من کاری انجام داده است نه مرا می شناسد، نه مرا به این ماموریت ها فرستاده اند که بخواهم حمایت کنم.
    البته در کار من ماموریت هم بود ولی قسمتم نشد در هر حال الکی نباید قضاوت کرد همه خوبند مگر عکس آن آشکار شود…
    آقای نادری بدل نگیر

  124. Ash گفت:

    سلام
    به نظر من اگر کار بلد باشد و توانایی تغییر را داشته باشد به نظر من خوب است.
    و این طور که شواهد نشان میدهد در فولاد مبارکه توانایی داشته و بهتر از مدیران ترسو و ضعیف در این مجموعه است.

  125. Mohsen گفت:

    با درود به همه دوستان
    اینکه الان بخواهیم برای پر رنگ کردن یا سرپوش گذاشتن مطلب منتشر شده، بخواهیم با اسم بردن از دیگران به هدف مغرضانه خودمان، اعم از اینکه در جهت تخریب بیشتر شخص آقای نادری یا دفاع از وی بوسیله وسط کشیدن دیگران که همکاران و صنعتگران فولاد ویا سایر صنایع هستند، غیر از بدنامی برای فولاد و مشغول ذمه شدن در مقابل دیگران خاصیت دیگری ندارد.فولاد این چند سال به اندازه کافی ضربه خورده،پس اینجارا محلی برای تخریب فولاد و کارکنانش که سرمایه شرکت هستند قرار ندهید و نخواهید آتش حسدتان را با تخریب همکاران آرام کنید

  126. آشنا گفت:

    سلام دوستان عزیز نمیدونم چرا آقای طیب نیا تعلل میکند این جماعت دوزاری یعنی معاونان مدیر عامل دوزرای سابق را برکنار نمی کند این مطالبه همه فساد ستیزان است

  127. فساد یاب گفت:

    چرا یک گروه خبیث باید از حضور نادری در مبارکه و ذوب واهمه داشته باشند در حالیکه خودشان میداند عملکرد نادری در فولاد مبارکه اینقدر درخشان بوده که از کارکنان تا بازنشستگان و سهامداران بخوبی این موضوع برایشان ملموس است . #محاکمه_عظیمیان_کلیه_ عاملان_فساد_جیره_ خوار_ او

  128. شناخت شایعه گفت:

    به بررسی عوامل، پیامدها و راهکارهای مقابله با شایعه در جامعه براساس مطالعه دقیق و عمیق در آیات قرآن کریم و روایات پرداخته است. در طول تاریخ، دشمنان پیامبران از حربه شایعه برای ضربه زدن به انبیای الهی و پیروان آنها بهره های فراوانی گرفته اند. آیات قرآن کریم و روایات معتبر معصومان (ع) به مصادیق و شیوه های رویارویی آن پرداخته است. فریب افکار عمومی، القای خوف و وحشت، ترور شخصیت، عدم ارزیابی صحیح برخی از مردم و القای یأس و ناامیدی را می-توان از جمله عوامل انتشار شایعه دانست. رواج شایعه در جامعه آثار و پیامدهای نامطلوبی همچون سلب آرامش عمومی، خدشه دار شدن آبروی افراد جامعه، ایجاد اختلاف و تفرقه، رواج شبهات، تضعیف توان روحی مؤمنان و ایجاد سستی در عزم و اراده نیروها در جامعه به دنبال دارد. از دیدگاه قرآن کریم برخی از راه های مقابله با شایعه از نگاه قرآن عبارتند از: ارجاع خبر به اهل تشخیص، ابهام زدایی، تحقیق و بررسی اخبار و گزارش ها، پرهیز از گفتار بدون علم، تکذیب شایعه، مجازات شایعه سازان

  129. بصیرت گفت:

    مقاله حاضر به بررسی عوامل، پیامدها و راهکارهای مقابله با شایعه در جامعه براساس مطالعه دقیق و عمیق در آیات قرآن کریم و روایات پرداخته است. در طول تاریخ، دشمنان پیامبران از حربه شایعه برای ضربه زدن به انبیای الهی و پیروان آنها بهره های فراوانی گرفته اند. آیات قرآن کریم و روایات معتبر معصومان (ع) به مصادیق و شیوه های رویارویی آن پرداخته است. فریب افکار عمومی، القای خوف و وحشت، ترور شخصیت، عدم ارزیابی صحیح برخی از مردم و القای یأس و ناامیدی را می-توان از جمله عوامل انتشار شایعه دانست. رواج شایعه در جامعه آثار و پیامدهای نامطلوبی همچون سلب آرامش عمومی، خدشه دار شدن آبروی افراد جامعه، ایجاد اختلاف و تفرقه، رواج شبهات، تضعیف توان روحی مؤمنان و ایجاد سستی در عزم و اراده نیروها در جامعه به دنبال دارد. از دیدگاه قرآن کریم برخی از راه های مقابله با شایعه از نگاه قرآن عبارتند از: ارجاع خبر به اهل تشخیص، ابهام زدایی، تحقیق و بررسی اخبار و گزارش ها، پرهیز از گفتار بدون علم، تکذیب شایعه، مجازات شایعه سازان

  130. کارمند گفت:

    سلام فکر کردید الان دوره جولان دادن افرادی میشه مثل مهدی روانفر که بقولی از هر دری تو هست و مفسدتر از این تا الان ندیدیم،
    بازم به بچه های خود فولاد که بلاخره با یه رویه درستی استخدام شدند و پله پله رشد کردند این بابا که همه میدونند چطوری اومده فولاد مبارکه و از روز اول مدیر دفتر مدیر عامل و الان هم دنبال کنار زدن بقیه است برای فساد کردن و به لجن کشیدن فولاد مبارکه.
    حواس ها را معطوف بقیه میکنند تا این افراد باز جون بگیرند.

  131. اینکه دوره قبل افرادی مثل اکبری محمدی معاون قبلی نیروی انسانی و معاون فعلی بهره برداری که یار غار خانم نامداری و عظیمیان بود و ارتقاهاشو مدیون نامداری است و فقط ببینید چند تا نیرو رو معرفشون نامداری بود هل داد در شرکت فنی و مهندسی و بقیه شرکتها و به پاس این خوش خدمتی شد معاون بهره برداریو عضو هیات مدیره شرکت و شرکتها و فاکتورهای نامداری رو برای خانم سعیدی تایید میکرد که پرداخت هم شده و در فساد نامداری و… شریکه ونیروی انسانی رو بگند کشید و حالا سرزیر برف کرده و نیز سید مهدی نقوی معاون تکنولوژی که قراردادهای ایریسا رو بنام تحول دیجیتال کلفت و خودش رئیس هیات مدیرشه و فساد راه انداختند رو انگار میشه فراموش کرد.

  132. همه مطالبتون اراجیفی بیش نیست جناب دکتر نادری از سالمترین مدیران کشور است فساد در وجود رسانه ای چون شماست که اینچنین تحقیق نکرده مهملاتی را سرهم کرده اید درود بر دکتر نادری انشاالله که در هر کجا باشند سالم و سلامت و خار چشم دشمنان باشند.

  133. حسن گفت:

    با سلام و وقت بخیر خدمت کلیه عزیزان
    روی سخن من بیشتر با عزیزانی است که با خواندن متن و اظهارات بقیه دچار تناقض بیشتر شدند و الا دوستانی که اقای دکتر نادری را می شناسند دلیل انتشار این مطالب را به خوبی می دانند و سایرین هم که این مطالب را ساخته و انتشار می دهند هم به خوبی از واقعیت ها خبر دارند. بنابراین:
    ۱- جای تاسف است که به خاطر منافع شخصی و گروهی اخلاقیات را به طور کامل لگد مال گرده ایم.
    ۲- آقای دکتر نادری سال ۱۳۹۷ به توصیه برخی از کارگزاران و سران فاسد در دولت قبل بدلیل کینه شخصی از ایشان که منافع توام با فساد آنها را قطع کرده بود از فولاد مبارکه حذف شد. لازم به ذکر است کسانی که حکم مدیر عامل قبلی ( ح ,ع) را به وی دادند به عنوان اولین ماموریت از وی این موضوع را خواستار شدند. البته این فشارها را به دکتر سبحانی که مردی متخصص و بسیار بسیار سالمی بودند هم آوردند اما ایشان زیر بار نرفت و نهایتا هم ایشان را برکنار و مدیر عامل جدید با ماموریت برکناری اقای نادری امد و در کوتاه مدت هم این کار انجام شد. ولی به اذعان نزدیکان آقای ح ع این اقدام پوسته موزی بود که دوستان زیر پای مدیر عامل انداخته و همین موضوع طنابی شد بر گردن مبارک ایشان. از این باب که ایشان فردی را از سازمان فولاد مبارکه دور کرد که منشا بسیاری از اقدامات مثبت در سال های قبل از آن بود و همواره نقش بی نظیری در کنار مدیران عامل سابق فولاد داشت. البته رویه ای که توسط اقای ح ع در مدیریت فولاد مبارکه در پیش گرفته شد خواه نا خواه امثال اقای دکتر نادری در آن نمی توانستند کار کنند و شریک فسادهای عظیم رخ داده در آن باشند.و قطعا مدیرانی کور و کر را می طلبید تا فقط بله قربان گو باشند.
    ۲- با این تفاسیر این کینه جویی ها تداوم یافت بخصوص به این علت که انتشار موارد بیشمار فسادهایشان در فولاد مبارکه را از چشم اقای نادری می بینند و تهمت زنی ها بر علیه ایشان توسط تیم مدیریتی قبل و پشتیبانان آنها ادامه داشت تا صرفا مانع حضور مجدد اقای دکتر نادری در فولاد مبارکه شوند چرا: الف) با آمدن ایشان کلیه عناصر فاسدی که طی ۳ سال گذشته صاحب منصب در فولاد مبارکه و شرکتهای وابسته آن شده اند هم باید بروند. ب) اقای ح ع وابستگان خود را در داخل شرکت از دست می دهد و شبکه فساد قبلی قطع می شود. ج) پیگیری فساد مدیریت قبلی سرعت می گیرد که این هم بر وفق مراد آقای ح ع و حامیان ساکت ایشان نیست.د) عملکرد مدیریت اقای نادری بر فولاد مبارکه قطعا عملکردی بهتر می توانست باشد بنابراین این هم مطلوب مفسدین و اقای ح ع نبود.
    ۳) بنابراین دوستان عزیز بدانید دکتر نادری از زحمت کشان و دلسوزان فولاد مبارکه هستند مدیریت مقتدر و با نفوذ ایشان بر هیچ کس پوشیده نیست. فولاد مبارکه براحتی این سرمایه را از دست داد. و انهایی که این مطالب را نشر می دهند نه فساد ستیز هستند نه دوستدار فولاد مبارکه بلکه منافع انها قطع شده و ترس ویژه ای از اقای نادری دارند.
    ۴) دوستان ذوب اهن اگر خبر آمدن ایشان به شرکت شما در حد شایعه هم هست از این موضوع استقبال کنید چون ایشان می تواند ذوب اهن را به اوج برساند.

  134. رضا گفت:

    از انجا که همه میدانیم و فراموش نمیکنیم که آقای عباس اکبری محمدی در زمان معاونت نیروی انسانی خود در ‌کمال خوش خدمتی به نامداری و عظیمیان، نیروهای فراوان معرفی شده نامداری را در شرکت فنی و مهندسی و بقیه شرکتها هل داده و فاکتورهای مربوط به نامداری در خصوص خانم سعیدی رو دستور پرداخت میداده و شریک مفاسد آنها هست و به پاس این خوش خدمتی شد معاون بهره برداری و هیات مدیره شرکت و شرکتها و نیز سید مهدی نقوی معاون تکنولوژی که در قالب قرارداد تحول دیجیتال پول در جیب ایریسا ‌میکند و خودش هم شده ریس هیات مدیره اش و فساد را گسترش میدهد…

  135. رزمنده گفت:

    حرف راست بزنید
    ایشان با دیپلم استخدام فولاد شدن
    کارشناسی را همزمان با کار گرفتن
    با سفارش دیگران پست و مقام گرفتن
    زرنگ بودن و از پست و مقام حد اکثر استفاده را بردن
    شما هم اگه بودین شناگر ماهری میشدین

  136. امین حسین گفت:

    قابل توجه کسانی که دکتر نادری رو تخریب میکنن!

    شماها با این کارتون نشون دادین که دست همه ی روسپیان عالم رو از پشت بستین و روسفیدشان کردین چون معلومه همه چیزتونا فروختین شرفتونا دینتونا انسانیتتونا وجدانتونا و…

    پرواضح است که شما و اربابانتون دست آموز اسرائیل و آمریکا و انگلیس هستین…

    شماها که بدون سند و یکطرفه برای تخریب یک مسلمان دارین از اسلام و پیغمبر مایه میذارید! کجای اسلام گفته تهمت ناروا بزنید؟:
    شیر را بچه همی ماند بدو
    تو به پیغمبر به چه مانی بگو

  137. رضا گفت:

    ‎سلام و درود
    ‎ بنده از کارکنان قدیمی فولاد مبارکه هستم و چند ماهی است بازنشسته شده ام.
    مطالبی که عرض میکنم تنها بر اساس مشاهدات شخصی و بررسی های میدانی در این چند سال سابقه ام بوده و الان منافعی ندارم که بخواهم خدای نکرده غرضی داشته باشم و چون حوصله ندارم که خودم بنویسم بنده میگویم تا یک بنده خدایی در اینجا بنویسد و گناهش گردن بنده اگر دروغ باشد:

    ‎آقای نادری را از اول که جزو حراست توکا بود میشناسم. نحوه جذب نامبرده در فولاد از محل مجوز استخدام نیروهای سال ۸۰ بود. ولی نادری به اتفاق دو نفر دیگر با مجوز حراست فولاد آقای ادیبی نیا یا همان داودی سابق بدون آزمون کتبی یا مصاحبه با لیسانس میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد فلاورجان به استخدام حراست (هر سه نفر) درآمدند و یکسره رییس حراست اسناد شد.
    این روال تا سال ۸۴ادامه داشت و ایشون به محض تغییردولت ساز مخالفت را با اسلامیان مدیر عامل وقت زد و شروع کرد خود رو مدافع مرحوم رجایی جا زدن و با گروه کاوه اصفهان بر ضد اسلامیان کار کرد بلاخره رجایی مدیر عامل شد و ایشان حدود یکسال  مدیر مجامع و سرمایه گذاری  شد و بعد بلافاصله با ۸سابقه سال با حمایت رجایی معاون  فولاد شد(معاون اقتصادی و مالی).در مالی استراتژی اینکه کسی را که بزرگ باشد و استعداد رشد داشته باشد رشد نداد و سعی کرد از کارمندان ضعیف استفاده تا کسی بالقوه نتواند جایگزین حتی در اینده بشود.
    ‎ایشون با اینکه مالی بود اما با گماشتن افراد خودش در سایر حوزهای خرید و صادرات، نفراتی را میگذاشت که صم و بکم و حلقه بگوش خودش باشند و بتواند منافع خودش را بوسیله آنها کسب کند.

    ‎پرورش یافتگان و  مریدان وی سه دسته میشوند:

    ‎دسته اول افرادی که هیچ تخصص و مهارتی حتی حرف زدن نداشته و تنها صفتشان صم و بکم و حلقه بگوش بودن در مقابل نادری بود و خودشان حتی الامکان در منافع مالی شریک نبوده و فقط، کارچاق کن نادری بودند و هستند و منفعتشان فقط ارتقایی بود که نادری به آنها داد و یا حفظشان کرد.
    مثل آقای همت، رییس وقت خرید مواد اولیه فولاد در زمان معاونت مالی نادری و در ادامه معاون خرید فولاد هرمزگان در زمانی که نادری رییس هیات مدیره وقت هرمزگان بود  و یا آقای طالبیان و…

    ‎دسته دوم  افرادی که علاوه بر صم و بکم و حلقه بگوش بودن نادری، خودشان هم بدنبال منافع مالی بودند و نمیشد شریکشان نکرد و بقولی خودشان سرو گوششان میجنبید، مثل آقای ممتاز مدیر وقت خرید مواد اولیه و مدیر فعلی خرید مواد مصرفی و نیز آقای فخر مباشری مدیرعامل شرکت تراستی بتر فیو چر دبی و فرهاد دیانت، مدیرعامل تراستی تارا استیل آلمان  را میتوان اشاره کرد.

    ‎دسته سوم جالب است: افرادی که تنها خصیصه شان بی حجب و حیا بودن که میتوانند نقش شعبان بی مخ را بازی کنند و نادری ارتقای شان داد فقط برای اینکه شعبان بیمخش بشوند و در فولاد به همین معروفند.
    مثل آقای عطایی کچویی مدیریت سابق حسابداری صنعتی و کنترل مدیریت دوران نادری.
    پس این سه دسته رو‌ نمیشه نادیده گرفت.

  138. سلام و عرض ادب
    وقتی کامنتها رو خوندم واقعا و از صمیم قلب احساس کردم که مغبون شدیم.
    فولاد مبارکه در چند سال اخبر محل تاخت و تاز برای تصدی مدیر عاملی شرکت شده در صورتی که این فضا قبلا در فولاد مبارکه حاکم نبود
    الان که دیگه یکی از صنعت فولاد مدیر عامل شده، پس دیگه نیازه حاشیه ها کنار گذاشته بشه و فقط در جهت تعالی شرکت کار کنیم.
    دعوا بر سر مدیر عاملی ذوب آهن و کش و قوسهای شیفتگان قدرت رو‌ چرا داریم باز گره میزنیم به فولاد مبارکه؟؟؟ آخه چرا؟؟
    داریم همکاران خودمون رو در هر رده ایی اعم از معاون و مدیر و رییس و‌ کارشناس تخریب میکنیم برای ذوب آهن !!!؟ اینها همه و‌ همه همکار ما هستند و‌ چرا داریم همدیگر رو ‌تخریب میکنیم و ذوب آهنی ها به ریش ما میخندند و میگند ببینید فولاد به کجا رسیده.
    بیایید باهم عهد ببندیم که حاشیه های فولاد رو کم کنیم و دنبال تسویه حساب از همکاران خودمون نباشیم.
    اونهایی که از بیرون اومدند و الان داخل بدنه و شرکتها هستند که اتوماتیک رفتنی هستند.
    پس چرا ما به همکاران خودمان تهمت بزنیم بیابید عهد ببندیم بخاطر منافع فولاد از خطای هم بگذریم و فقط پشتیبان اهداف متعالی شرکت باشیم. و هر کس دنیال منافع شخصی و تسویه حسابه رو نصیحت و ‌اگر نپذیرفت تخریب کنیم و ‌نه همکاران خودمان را. بالاخره مدیر عامل فولاد آدم باخداییست و قرار نیست که اونهایی که ۱۰ سال یا بیست سال و بالاتر در بدنه فولاد بوده اند رو با این حرفا تحت الشعاع قرار بده.
    همه نمره بیست نیستند و ‌مگر بنده و شما کاملیم؟؟ شخص آقای نادری رو‌ هم فولادی بدانیم و‌ تخریب نکنیم و بسپاریم به قضاوت تصمیم گیران و ‌دستگاههای نظارتی و اگر در ذوب آهن مدیر عامل بشود یعنی فولاد مبارکه مدیرعامل پرورش و صادر کرده.
    مطمئنا شخص ایشون هم راضی به تخریب همکاران بدنه فولاد نیست.
    غالبا کسانی که از بیرون آمدند در فولاد مخرب بوده اند و‌ نه بدنه فولاد و در اصل شعبان بی مخ ها اونا هستند که از بیرون برای بیرونیها کار میکنند.
    باز تاکید میکنم همکاران داخلی را حتی اگر دوست شما نیستند تقویت و از خطایشان بگذرید تا خدا از خطاهای بیشمار من و شما بگذره.
    بالاخره بعضی از همین همکاران دوره مدیر عامل قبل منصوب و عده ایی دوره مدیر عامل دو ‌دوره قبل و‌ بعضی دورانهای قبل. مگرقرار بوده منصوبات از آسمان باشد. عده ای که مثلا خود شخص شمای نوعی الان منصوب شوید ایا بعد و ‌دوران مدیر عامل بعدی باید شما رو تخریب کنند؟؟؟ عهدمان رو‌ پایبند و‌ مدیر عامل و‌ مدیریت رو‌ تقویت کنیم ان شالله
    قضاوت با شما خواننده

  139. کارمند فولاد مبارکه گفت:

    اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.
    بنده کارمند فولاد مبارکه هستم و هم مدیریت آقای نادری و هم آقای عظیمیان را از نزدیک دیدم و باید بگم اگر بدون غرض ورزی صحبت کنیم بدون شک مدیریت آقای نادری قابل قیاس با عظیمیان نبوده آینده نگری نادری برای فولاد تا سال های سال باقی خواهد ماند و اثرات آن جاودان هست چون با خرید سهام ها و مجموعه های مواد اولیه و کارهایی که برای صادرات انجام دادن تمام مشکلات این صنعت برای همیشه رفع شده است.
    و کسانی که این تهمت ها را به ایشون میزنن باید انسان های ناقص العقل باشن که هدف های بزرگ ایشون و دستاوردهای ایشون را نادیده گرفتن ، وقتی شما میتونید کسی را قضاوت کنید که دقیقا جای ایشون بوده باشید و کارهای بزرگ تری انجام داده باشید.
    به حرف زدن باشه که یک تیکه گوشت زبون را هر جوری بخوای میشه تکون داد و هر اراجیفی گفت. مرد عمل بودن مهمه که اونایی که از این ادعاها داشتن نه تنها در حد ایشون بلکه یک هزارم ایشون هم کاری نکردن نمونش آقای عظیمیان که هر چی پول بود برای اسم و رسم خودش خرج کرد و دهن اطرافیانشو با پول بست.
    آخه این افرادی که در زمان مدیریت ایشون به اسم و رسم رسیدن چه افرادی بودن؟؟!! یا مگر مدرک تحصیلی خودشون و سابقه فعالیتشون کجا بوده ؟؟؟!!! ایشون اولین قدم فولادی را با مجتمع آغاز کردن که مجبور شدن برای دوام آوردن در این حوزه فقط باج بده و پول خرج کنه و فولاد را با این عملکردشان سال ها عقب انداختن .البته این نتیجه ای هست که پرسنل فولاد به یقین بهش رسیدن و دارن میگن…
    باید گفت نادری آدم بسیار توانمندی هست و هر جایی باشه با عملکردش آینده ای روشن خلق میکنه و اومدنش به ذوب آهن هیچ منافع شخصی برای ایشون نداره چون همه میدونن ذوب آهن در سراشیبی شدیدی بوده و هست و رفتنشون به این مجموعه نیتی جز خدمت برای این مجموعه و کشور نخواهد داشت.
    اگر شما هم با این نگرش انسان های ارزشمند را تخریب کنید کاری جز از بین بردن ایران نکردید.
    اخه اگر ایشون با این همه سابقه فولادی در این صنعت نباشه باید هزینه های هنگفتی بشه تا امثال عظیمیان از شهرداری و … با خرج های اضافی و استخدام آدم های غیر ضروری برای شیرفهم شدنشان و رسیدن به تجربه ای که فقط برای اسم و رسم و منم منم هست باید خرج بشه.

  140. مستضعف گفت:

    در هلدینگ فولاد متیل واقع در شهر تهران که از زیر مجموعه های فولاد مبارکه میباشد ، تمام دار و دسته عظیمیان با قدرت مشغول به کار میباشند. انواع و اقسام رانت ها و حقوق های نجومی به نفرات معرفی شده توسط مدیران قبلی مبارکه در حال پرداخت هست

  141. ابوطالبی گفت:

    گویا دکتر نادری گلوی خیلیا رو گرفته که این جوری میخان تخریبش کنن.اگر نادری نبود الان مجتمع جزو کارخونه های ورشکسته و زیان ده کشور بود. برید از اونایی که کارشناسن بپرسید که همین افزایش سرمایه ای که داد چقدر بدرد مجتمع خورد.

  142. مسعود گفت:

    به نام خداوند متعال که شاهد مطلق می باشد
    از زمانی که این مطالب هدایت ‌شده را خواندم بسیار تعجب کردم و فکر نمی کردم اینهمه اظهار نظر شود.
    دلیل اینکه تمامی مطالب عنوان شده و بعضی از اظهار نظر ها به عنوان همسر، فرزند شهید و جانباز (استفاده از نام این عزیزان) که مقامشان خیلی خیلی بالاتر از آن است که از نامشان استفاده ابزاری شود که خود گواه بر هدایت شده بودن این مطالب است.
    ایشان بعد از مدرک تحصیلی استخدام شدند و مدرک ایشان هم دکترای مدیریت مالی از دانشگاه اصفهان است و از مدیران با تجربه، متعهد و مومن و در صنعت فولاد شناخته شده می باشند (اشاره به هم وطنان که اعلام کردند با رانت مدرک لیسانس گرفتند)
    اینها فقط هجمه‌هایی است بر علیه ایشان جهت دور نگهداشتنش چون موقعیت بعضی افراد به خطر خواهد افتاد.
    در ضمن مواظب باشید که این مطالب جهت گمراه کردن ما نباشد.
    خواهش می کنم اگر اظهار نظر می فرمائید مستند باشد.
    بازهم عرض می کنم مطالب و بعضی اظهار نظر ها کاملا هدایت شده است.
    و من الله توفیق

  143. علی گفت:

    سلام
    امان از حب دنیا
    عظیمیان با سیاست ایشون رو کله کرد، البته با هماهنگی …اصفهان.
    در تقابل آقای نادری هم موسوی لارگانی رو تیر کرد برا عظیمیان، که تحقیق و تفحص مجلس رو آوردند، عظیمیان برای موندن تو این پوزیشن بسیار خوش خدمتی کرد (حتی داماد … رو مدیر عامل شرکت تاراز کرد تا جایگاهش حفظ بشه)، الغرض بگذریم لفت و لیس توی شرکتهای خصولتی زیاده(عظیمیان و نادری هم نداره)
    ولی دنیا دار مکافاته، دیر و زود داره ولی …

  144. Habib گفت:

    دوستانی که از امیرحسین نادری بلداجی حمایت می‌کنند کاملاً مشخص است که از ایشان و اندیشه های ایشان اطلاعی ندارند…
    نادری مدرک تحصیلی اش، استخدامش و پست‌های مدیریتی اش را تماماً با رانت و خیانت به دوستانش به دست آورده است.
    بهتر است از مدیران ارشد فولاد تحقیق و جستجو کنید، وی به خیانت به دوستان و همکارانش معروف عام و خاص است…
    ضبط و انتشار فیلم‌های صحبت‌های خصوصی وی با مدیران ارشد فولاد و سپس تهدید و نشر آن ها و درخواست امتیاز از مدیران مافوق برای همگان کاملاً مشخص است…
    تاکنون از خود پرسیده اید که نادری چرا در دولت های سیدمحمد خاتمی شدیداً دوم خردادی است و در دولت احمدی‌نژاد شدیداً اصولگرا و در دولت روحانی مجددا اصلاح طلب و حالا در دولت رئیسی خود را ارزشی جا می‌زند!؟
    آیا میدانید اولین پست مدیریتی خود (مدیر امور سهام و مجامع ) را چگونه از مرحوم رجایی اخذ کردند؟
    آیا می‌دانید در سفرهای خارجی که به همراه مدیران ارشد فولاد مبارکه به خارج از کشور داشته از آنان فیلم و خبر ضبط می کرده و سپس از آنان به نامردی امتیاز میگرفته است!؟
    آیا حامیان ایشان از سرمایه‌گذاری‌های وی در اصفهان، تهران، شمال کشور و دبی اطلاعی دارند!؟
    آیا می دانید به چه علت خداداد غریب پور ایشان را به عنوان مدیرعامل شرکت ملی فولاد منصوب کردند؟
    آیا از عملکرد ایشان در شرکت ملی فولاد خبر دارید؟
    استدعا می کنم دوستان دین و آخرت خود را به پای این فرد رانت خوار فدا نکنند…
    به عنوان کسی که عمرم را در فولاد مبارکه سپری کرده‌ام قسم یاد می کنم که تمامی عمکرد امیرحسین نادری بلداجی در صنعت فولاد مبارکه نادرست بوده است.
    دوستان لطفاً بیشتر ادامه ندهید و گرنه مجبورم مطالب محرمانه را منتشر کنم که باعث خجالت و آبروریزی برای نادری و عواملش بشود…

    در ادامه مباحث پیرامون عظیمیان و خانم مژگان نامداری و طهمورث جوانبخت، خواهم نوشت…

  145. نام آشنای فولاد مبارکه گفت:

    باسلام
    قبل از اینکه در مورد آقای دکتر نادری صحبت کنم بر خودم لازم می دانم به جهت وظیفه دینی و انسانی عرض کنم چگونه هر کدام از ما به خود اجازه می دهیم در مورد یک نفر اظهارنظر کنیم؟ متاسفانه در ایران اسلامی این رسم کثیف تهمت زدن به وفور دیده می شود.
    واقعا دنیای دیگری وجود دارد و اگر در همین دنیا آثار این تهمت ها در زندگی شخصی تهمت زنندگان دیده نشود در آن دنیا گریبانگیر آنها خواهد شد. بابا ما یعنی مسلمان هستیم و نماز میخوانیم و … ولی راحت تهمت و افترا به افراد میبندیم، اگر از کسی نمیترسیم لااقل از خدا بترسیم. طرف نمیدونه آقای نادری با چه سمتی شروع به کار کرده و چه خدماتی داشته، میاد ببخشید از روی باد شکم اراجیفی‌ را به ایشان نسبت می دهد و جز دروغ و تهمت حرفی بلد نیست بزنه.
    حال جا دارد به تاسی از سفارشات ائمه که فرمودند اگر به مظلومی در هر نقطه از دنیا ظلمی وارد شد همه ما مسئولیم، بنده با توجه به اطلاعات کاملی که از عملکرد ایشان دارم بخش کوچکی از عملکرد ایشان را اشاره میکنم:

    ۱- مسئول خصوصی سازی بزرگ‌ترین بنگاه اقتصادی کشور یعنی فولاد مبارکه و پذیرش آن در بورس اوراق بهادار ایران

    ۲- خرید سهام شرکت‌های معدنی گل گهر، چادرملو و معادن و فلزات برای فولاد مبارکه بطوریکه اولا تضمین مواد اولیه این شرکت شود و ثانیا درآمد مضاعفی هم برای این شرکت ایجاد کند. با این خرید که تنها تعداد محدودی از مدیران زبده فولاد خبر داشتند، از طریق حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان با گرفتن وام انجام شد در حال حاضر بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان ارزش دارد.

    ۳- عضو شدن شخص ایشان در هیات مدیره گل گهر و چادرملو و هم راستا سازی آن شرکتها در مسیر اهداف و استراتژی های فولاد مبارکه. چیزی که پس از ایشان تقریبا همه کسانی که در هیات مدیره های این شرکتها از طرف فولاد مبارکه قرار گرفتند، عملا تاثیر مثبتی برای فولاد مبارکه نداشتند چراکه اولا قدرت حمایت از حقوقی خود را نداشتند و ثانیا به ازای یک معامله در صندلی هیات مدیره می نشستند. بنده یاد دارم حتی با بدهی های چند صد میلیاردی به شرکت‌های معدنی باز هم با توانایی و تعامل سازنده آقای نادری با شرکتهای معدنی ورود مواد اولیه به مبارکه قطع نمیشد.

    ۴- تامین مالی خرید فولاد هرمزگان برای فولاد مبارکه و راه اندازی آن در کمترین زمان ممکن علیرغم ۲۰۰ میلیون یورو بدهی خارجی این شرکت که باعث اشتغال مستقیم ۳۰۰۰ نفری در آن شرکت و اشتغال مستقیم و غیر مستقیم بیش از ۴۰ هزار نفری در منطقه کم برخوردار هرمزگان شد. این شرکت حداقل ارزشی بالغ بر ۶۰ برابر شده است.

    ۵- ایشان در سال‌های ۹۴ و ۹۵ که بحران صنعت فولاد در جهان و ایران شد و در اوج تحریم ها و عدم امکان جابجایی پول، با صادرات فولاد مبارکه را نجات دادند.

    ۶- ایشان در ابتدای سال ۹۷ علیرغم فشارهای دولت و شخص آقای سرقینی، از دادن رانت بزرگی به لوله و پروفیلی ها جلوگیری کردند ولی بهرحال پس از آن اگرچه دولت بخشنامه پس گرفتن آن رانت ها را به فولاد مبارکه زد ولی آقای عظیمیان حدود ۵۰۰ میلیارد تومان رانت مذکور را به لوله و پروفیلی ها بخشید و از آنها دریافت نکرد.

    هماهنگی خرید، فروش و مالی در فولاد مبارکه در اوج خود در زمان خدمت ایشان در معاونت اقتصادی و مالی فولاد مبارکه رخ داد و این هماهنگی ارزش افزوده بالایی برای شرکت ایجاد می کرد. اینها بخش کوچکی از اثرات حضور ایشان در فولاد مبارکه بود و بعد از آن نیز در ایمیدرو، شرکت ملی فولاد ایران و معادن و فلزات باعث خیر و برکت شدند از جمله تمدید LC یک میلیارد دلاری چین و راه اندازی فولاد قائنات بود.

    در پایان باید عرض کنم متاسفانه بعضی افراد از جمله آقای جوانبخت که متاسفانه در هیات مدیره فولاد مبارکه می باشد و باعث تاسف است که ایمیدرو چنین فردی را انتخاب می کند و در هیات مدیره بزرگ‌ترین بنگاه اقتصادی خود قرار می دهد، تعزیه گردان چنین تهمت هایی هستند و بعضی ساده لوحان اغفال شده و واخورده گان امنیتی با حقوق های یکصد میلیون تومانی آرد به آسیاب آنها میریزند.
    آقای دکتر نادری مدیر انقلابی و تحول ساز کشور در حوزه معدن و فولاد هستند که حضور ایشان در هر بنگاهی خیر و برکات واسعه داشته و خواهد داشت.
    والسلام

  146. درود
    انگار که عده ایی ازبیرون شرکت به دنبال حاشیه سازی مجدد برای فولاد مبارکه بوده و نمیخواهند شرکت به آرامش برسد و دایم دارند تفرقه و ذهنیت برای بقیه درست میکنند .کارکنان فولاد مبارکه نباید اغفال این جو سازیها علیه هم بشوند .مطمینا این تهمتها به بقیه همکاران از بدنه فولاد نبوده و از بیرون و‌بیگانه مدیریت میکنند .ما کارکنان فولاد بایستی شعارمان و‌هدفمان ایجاد ارزش برای شرکت باشد و وارد این اشاعه سم کشنده به بدنه فولاد نباشیم.اگر واقعا دلسوز شرکت هستید پس چرا میخواهید بدنه فولاد رو علیه هم تحریک کنید تا به جان هم بیفتند .انگار واقعا عمدی هست تا مدیریت جدید فولاد را باز وارد این مباحث‌واهی که چند سالی است دامن گیر فولاد شده بکنند.مدیر عاملی ذوب آهن ربطی به فولاد مبارکه ندارد.جالب است در این کامنتها فقط کارکنان فولاد بجان هم افتاده اند و کارکنان ذوب آهن اصلا عکس العملی ندارند. تهمت را با تهمت عقب نزنید و‌بذر تفرقه نکارید ‌که خداوند ناظر بر اعمال ماست
    بیایید با برخورد مناسب خود این مباحث رو کور کنیم ان شالله

  147. دلسوز فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان گفت:

    سلام علیکم
    بنده ایشان را از نزدیک میشناسم و شاید به جرات می‌توانم بگم موتور محرک فولاد مبارکه در ۴ دوره گذشته از زمان آقای اسلامیان تاسبحانی ایشان بودند. اگر هر سازمانی حتی یک نفر مانند ایشان را داشت وضعیت کشور به این شکل نبود. بنده از صمیم قلب از خدا برای ایشان توفیقات عالیه ای مسئلت میکنم و‌قطعا اگر بحث مدیرعاملی ذوب آهن جدی باشد تحولی اساسی در ذوب آهن و فصل جدیدی در جهت ارتقا تولید به بالای ۵ میلیون تن در مرحله اول را شاهد خواهیم بود. انشالله

  148. انقلابي گفت:

    باسلام خدمت دوستان عزیز
    همه میدانید با روی کار آمدن عظیمیان خبیث و اعیاد آن چه در مبارکه و زیرمجموعه های مبارکه در سه ساله گذشته چه بر سر فولاد مبارک آوردند اعتبار مبارکه خدشه دار کردند این خبیث آدمهای را دور خودش جمع کرده بود که کارچاق کن این مردک بودند معاونان بی لیاقت ناتوان ، ناتوان ، بیسواد وکاسه لیس که از آقای دکتر طیب نیا انتظار میرود که آنها را در اولین فرصت برکنار نمایید و از وزیر محترم صمت هم میخواهیم هر چه سریعتر نسبت به عزل و بر کناری تهمورث جوانخت اقدام نمایید به امید رهایی فولاد مبارک از فسادین

  149. انقلابي گفت:

    جناب دکتر طیب نیا انتطار عمومی کارکنان فولاد مبارکه این است که همه معاونان و بعضی مدیران سر سپرده و بیسواد عظیمیان عزل و بجای اینها از کارکنان شایسته استفاده شود و همچنین از شما و رییس ایمیدرر و وزیر انتظار میرود که توضیح دهد پشت پرده ابقا جوانبخت چه کسانی هستند و هرچه زودتر این مزدور هم عزل گردد

  150. صداقت گفت:

    من یه سوال از گرداننده ی این سایت دارم شما واسه اراجیفی که گفته اید مدرکی هم دارید؟بخدا قسم میخورم شما و دارو دسته تان اگه یه برگ سند یا مدرک بر علیه دکتر نادری داشتید تا بحال تمام دنیا رو جار میزدید بحمداله ایشان اینقدر سالم وپاک هستند که عظیمیان واسلامیان وجیره خوارهاشون توی این چند سال نتونستند حتی کوچکترین مدرکی از ایشان به جایی ارایه بدن به شما بشارت بدم که به زودی به خاطر نشر اکاذیب و تهمت وافترا به چنگال قانون گرفتار بشید وشما دوستان که ندانسته قضاوت میکنید شما خر را گم کرده اید و دنبال افسارش میگردید؟ به گرداننده ی این سایت هم میگم این گ..ی که خوردی بزرگتر از دهان کثیفتان هست

  151. صداقت گفت:

    شما اگر راست میگید چرا هیچ ادرس یا شماره تلفنی از خودتان در سایت نگذاشته اید؟همین برای خوانندگان کافی باشد که پشت این سایت چه صورتهای کثیفی پنهان شده اند

  152. مسعود گفت:

    با سلام و احترام
    در تکمیل کامنتهای بعضی از هموطنان عزیز که در مورد دکتر نادری اظهار نظر فرمودند، عرض می کنم که ایشان مدیری بسیار متدین و قوی و متبحر در صنعت فولاد می باشند.
    و این تهمت ها فقط جهت تخریب ایشان می باشد (اسب ۷ میلیاردی، ثروت ۱۵ هزار میلیاردی و صحبت های پدر ایشان،…)
    جالب است که در نوع اخذ مدرک و استخدام ایشان هم در اظهار نظرها متفاوت نگارش شده که اینها هم دال بر مغرضانه و هدفمند بودن نگارنده ها می باشد
    سابقه مدیرعامل قبلی فولاد و عوامل ایشان بر کسی پوشیده نیست که به نظر بنده نگارش این متن و بعضی از نظرات توسط همین عوامل می باشد که جهت خصومت با آقای نادری و دور نگهداشتن ایشان از اصفهان می باشد چون فکر می کنند موقعیت شان به خطر خواهد افتاد.
    قطعا استفاده از آقای نادری که مدیری تحول گرا و متخصص می باشد در سمت مدیر عاملی ذوب آهن یک انتخاب صحیح و بخردانه است
    ان‌شاءالله روزی برسد که ملت ایران از دست اجانب و مغرضان نجات پیدا کنند.
    یا علی

  153. صداقت گفت:

    درود بر دکتر نادری که اینچنین خواب این مزدوران را اشفته کرده
    مرگ برعظیمیان و جیره خوارانش و دزدان بیت المال
    انشااله بزودی دست کثیف این سایت و گردانندگان ان هم رو میشود
    راستی چرا هیچ ادرس یا شماره تلفنی توی سایتتون نیست؟مزدوران کثیف

  154. جیره خوار مزدور گفت:

    من مدیر سایت هستم از اینکه گ….خوری کردم وحرفهای احمقانه زدم از همه ی شما عذر خواهی میکنم

  155. درستکار گفت:

    درود به شرفت دکتر نادری که در حمایت کارگران پا پس نمیکشی و طی سالهای خدمتتان ارزشهای زیادی برای پرسنل ایجاد کردید
    اینها مجاهدت های شما و ارزش افرینی های شما برای مجتمع فولاد و پرسنل ان را بکلی فراموش کرده اند
    خداوند یارو نگهدارتان

  156. جیره خوار مزدور گفت:

    لازم میدانم در جواب اقای habib عرض کنم شما نگران ابروی کسی نباشید لطفا هر مدرک و مستندی دارید رو کنید تا ادمهای بی سواد و نفهمی چون شما بفهمند که تمام این اتهامات بی اساس و کذب محض است
    واقعا مستندات شماها بر چه مبنایی هست؟یکبار از خودتان بپرسید چرا در طول این سه سال که عظیمیان دزد. مسند قدرت را در دست داشت این مباحث عنوان شده ؟چرا قبل از عظیمیان این حرفها وجود نداشت؟
    به قول اقای دکتر سبحانی مجتمع فولاد از مرکز بزرگترین کارخانه ی ایران که باعث ابروی نظام بود تبدیل شده به مرکز دزدی و باعث بی ابرویی نظام شده
    وشماها هم با تهمت وافترا و بازی با ابروی انسان مومنی مثل دکتر نادری که هیچوقت بدون وضو سر کار حاضر نمیشد.اب به اسیاب دشمن میریزید .بترسید از وقتی که خدا با ابرویتان بازی کند.انشااله
    واقعا شخصیت وتوانایی های دکتر نادری کجا وعظیمیان بی سواد و معتاد کجا؟

  157. فولادی گفت:

    اینکه چندین سال ماموریت نفر اول فولاد مبارکه با صدها هزار میلیارد تومان گردش مالی را جمع بزنید و بگید مرد ۵۰۰ میلیونی مثل این می مونه که مثلا ۱۰ سال حقوق یه کارگر را جمع بزنید و بگید کارگر یک میلیاردی.
    ولی خب این یه نکته مهمی را نشون می ده و اونم اینکه هر چی گشته اند چیزی پیدا نکردن به جز چند تا ماموریت که احتمالا مستحضرید کوچکترین چانه زنی در هزینه نقل و انتقال مالی ده ها میلیارد تومان به نفع مبارکه تمام خواهد شد.
    و از طرفی نشون می ده کوتوله هایی که عمر جولان کاری شون رو به اتمام هست از درک عظمت و جایگاه مبارکه ناتوان هستن. و اینکه فکر کنند با درافتادن با بزرگان خودشون بزرگ می شن را کور خوندن.
    حالا در دوره ای نخبگان طرد شدن و پخمگان دور گرفتند که آنهم به لطف خدا در حال اصلاح می باشد. کوتوله هایی که با آمدنشان حاشیه برای فولاد تراشیدند و چه ضررهایی به منافع بلند مدت کارکنان و سهامداران و کل کشور وارد نمودند.
    و البته هیچ کار ریشه ای و جاودانه ای برای فولاد نکردند.
    در پایان سربلندی ایران عزیز را که مرهون مدیران بزرگ اندیش خود است را خواهانیم و به این قشر ضعیف النفس خودفروخته اخطار می کنیم دست از اینگونه شیطنت ها بردارید و به وجدان خفته خود مراجعه کنید.
    اگر بخاطر دور کردن حاشیه ها از فولاد نبود برخی از اعمال تان را با سند و مدرک می گفتیم که همه از عملکرد اسف بارتان در این سالهای اخیر مطلع شوند.
    والعاقبه مع الصالحین

  158. رحمت اله گفت:

    با سلام
    این حجم از دروغ نیازمند پستی حداکثری است

  159. ضيا گفت:

    شما چطور روتون میشه این اراجیف رو ببافید
    به فرض که کارگر بود(که نبود) شما میخوایید وجه کارگر رو خواب کنید
    یعنی یه کارگر نمیتونه پیشرفت کنه
    یعنی یه مدیر مادرزادی مدیره
    جمع کنید این اراجیف رو
    از کجا پول گرفتید که این متنو بدون در نظر گرفت خدا نوشته اید
    واقعا متاسفم واسه کسی که به شما مجوز داده

  160. درستکار گفت:

    در پاسخ به اقای habib باید بگم شما هر مدرکی داری رو کن نمیخواد نگران عواقبش باشی اون فیلم هایی رو هم که میگی دکتر نادری برای تخریب دوستانش گرفته رو لااقل یکیشو نشون بده تا بفهمیم راست میگی شماها فقط بدون سند و بر اساس شنیده ها قضاوت میکنید
    ایشان بدون وضو سر کار حاضر نمیشه چطور اخرت خودرا به دنیای یک مشت ادم مزدور و جیره خوار میفروشید لعنت به ادمهای نفهم

  161. ث گفت:

    خود شرکت تکادو دزدگاه است
    این دیگه از توش در امده

  162. محمدامین رحمانی گفت:

    این همه دشمنی،دروغ،تهمت و افترا! خدا و آخرتی هم هست.آقای نادری پاکترین و مومن ترین مدیر و انسانی صالح است،فکر کنم در مقابل نقاط ضعف تان(دزدی،رشوه وووو) ایستاده که اینجور خود را جهنمی میکنی .

دیدگاه شما