• کد خبر: ۳۱۴۷۵
  • ۱۴۰۰-۰۹-۰۹ - : ۱۲:۵۸
جهت اطلاع وزیر ورزش و آقای رئیس جمهور؛

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران، یک “کلاهبردار” است

“شهره موسوی” نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال ایران، یک کلاهبردار است.

وزارت اطلاعات ج.ا.ا رسما اعلام کرده که باندِ تحت مدیریتِ شهره موسوی “یکی از بزرگترین شبکه‌های سازمان‌یافته کلاهبرداری در سطح کشور”، بوده است.

خود وی نیز توسط سربازان گمنام آقا امام زمان بازداشت شده است.

مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، در این شرایط فدراسیون فوتبال کشور باید توضیح دهد چنین فردی (شهره موسوی) چگونه و براساسِ کدام قانون و مصلحت؛ همچنان بر صندلیِ نایب رئیسی فدراسیون فوتبال ایران تکیه زده است.

آیا این وضعیت، هجو و مایه ی ننگِ دستگاهِ دولتی و سازمان های رسمی ایران نیست که یک فردِ دستگیر شده توسط نهادهای امنیتی کشور، که متهم به کلاهبرداری سازمان یافته از تعداد زیادی ایرانی است؛ همزمان نایب رئیس فدراسیون فوتبال کشور هم باشد و از این سِمَت خلع نشود!؟

سرکار خانم “شهره موسوی”/ نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران!

آیا این لکه ننگ باید همچنان بر دامانِ فدراسیون فوتبال ایران، باقی بماند!؟

آیا رواست در کشوری که برای حفظِ موجودیت و امنیت آن و احیای گوهرِ تمدنی اش؛ خونِ پاکِ سَربازانی همچون “قاسم سلیمانی” ریخته شده، امثالِ “شهره موسوی” نایب رئیس فدراسیون فوتبال اش باشند!؟

آیا این کار خیانت به خونِ شهدا و تمام سَر بازانی که در طولِ تاریخِ این کُهن سرزمین، جان شان را برای حفظِ “ایران” فدا کرده اند، نیست!؟

مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت جدید (دولت سیزدهم) در ششم شهریورماه امسال؛ مهمترین مطالبه ی خود از از این دولت را “اجرای عدالت، مبارزه با فساد و احیای اعتماد مردم به دولت”، اعلام فرمودند/
در پرونده ی “شهره موسوی”، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به وظیفه ی قانونی، شرعی و میهنی خود عمل کنند

آیا این کار دهن کجی و پاشیدنِ نمک به زخمِ هموطنان و ایرانیانی نیست که موردِ تَعَدّی و کلاهبرداری در پرونده ی رمزارزِ جعلی “کینگ مانی” قرار گرفته اند و هست و نیست شان را از دست داده اند.

آیا این است عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت جدید (سیزدهم) در تاریخ ششم شهریورماه امسال که مهمترین وظیفه ی دولت جدید را؛ “اجرای عدالت، مبارزه با فساد و احیای امید و اعتماد مردم به دولت” اعلام کردند!؟

در این شرایط مسئولان فدراسیون فوتبال به ویژه “حراست” این مجموعه و همچنین مسئولانِ وزارت ورزش باید توضیح دهند، در حالیکه تشت رسوایی “شهره موسوی” مدتهاست از بام افتاده و مهمترین نهاد امنیتی کشور (وزارت اطلاعات ج.ا.ا) در رابطه با کلاهبرداریِ باندِ تحت مدیریتِ نامبرده، بیانیه رسمی و عمومی داده؛ چرا تا کنون عُذر وی را نخواسته اند و وی را از فدراسیون فوتبال بیرون نَیَنداخته اند!؟

آیا مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش توقع دارند هزینه ی کلاهبرداری و تَعَدّیِ “شهره موسوی” و باندِ تحت مدیریتش به مردمِ ایران را؛ “دولت ج.ا.ا” بدهد!؟ اگرنه، پس چرا وی را از سِمَتِ دولتی اش خَلع نکرده اند!؟ تاوان این سوءمدیریتها را که باید بدهد!؟

آیا مدیرانی که در فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به عنوانِ نهادِ ناظر، از بودجه ی بیت المال و پول مردم ایران حقوق می گیرند تا اموراتِ مردم را “مدیریت” کنند؛ حتی از انجامِ بدیهی ترین وظایف شان هم عاجزند؟

درمجموع، من به عنوانِ یک خبرنگار و نماینده ی پیگیریِ مطالباتِ مردمِ نجیب و بزرگ ایران به مسئولانِ فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش توصیه می کنم که رسوایی را هرجا جمع کنید؛ منفعت است و از خسارت بیشتر جلوگیری می کند… به وظیفه ی قانونی، اخلاقی، دینی و میهنی خود در رابطه با بحرانِ “شهره موسوی” در فدراسیون فوتبال ایران، عمل کنید…

به مالباخته گانِ این پرونده نیز تعهد می دهیم پایگاه خبری “اقتصاد سالم” حسب وظیفه ی ذاتی خود برای مبارزه با فساد به ویژه براساس فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری برای مبارزه با فساد؛ تا انتهای رسیدگی به این پرونده و احقاق حق شما؛ در کنارتان خواهد بود…

 

مردم ایران بیشتر با شهره موسوی آشنا شوند

پایگاه خبری “اقتصاد سالم” روز گذشته گزارشی در همین رابطه منتشر کرد که به شرح زیر است:

“فریدون قربانیان” و “شهره موسوی” مفسد فی الارض هستند؟

“فریدون قربانیان” و “شهره موسوی” پادشاه دزدهای ایران هستند؛ دو فردی که رمز ارزِ جعلی “کینگ مانی” (به معنای پادشاه پولها) را اختراع کردند اما نه تنها پولِ آنها “پادشاه” نبود و به کارِ مالباختگان نیامد؛ بلکه به گفته ی سازمان های امنیتی کشور، کلاهبرداران را تبدیل به “شاهِ کلاهبرداران” و یکی از بزرگترین شبکه‌های سازمان‌یافته کلاهبرداری در سطح کشور کرد!

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، وزارت اطلاعات دو ماه پیش (هفتم مهر ۱۴۰۰) با انتشار در بیانیه ای اعلام کرد:”با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از بزرگترین شبکه‌های سازمان‌یافته کلاهبرداری در سطح کشور، شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت”.

طبق اعلامِ وزارت اطلاعات “این باند با فریب افکار عمومی و تشویق افراد به خرید و سرمایه‌گذاری در رمز ارز مجعولِ «کینگ‌مانی»، مبالغ هنگفتی را از زیرمجموعه‌های خود کسب کرده و با ایجاد نوسانات ساختگی در قیمت رمز ارز ادعایی، اقدام به خرید و فروش آن کرده است”.

طبق اعلام وزارت اطلاعات، “در این عملیات اعضاء این باند با حکم مرجع قضایی دستگیر و به‌دلیل تعداد زیاد مالباختگان، پرونده آنان در سیر مراحل قضایی است”.

اما دستگیر شدگان توسط وزارت اطلاعات چه کسانی هستند!؟

بررسی های پایگاه خبری “اقتصاد سالم” نشان می دهد که ۲ فردِ اصلی این باند که توسط سربازان گمنام آقا امام زمان دستگیر شده اند، افرادی با هویت “فریدون قربانیان مشهدی” و “شهره موسوی” هستند.

دو فرد یاد شده مدیرانِ اصلی شرکتی به نامِ “بادران” هستند که مدیریتِ شبکه ی بازاریابی مرتبط با رمز ارز جعلیِ “کینگ مانی” را برعهده داشته اند.

دو فرد یاد شده، زن و شوهر بوده و با یکدیگر باند کلاهبرداری را هدایت کرده اند.

تعداد زیادی از مردم ایران مالباخته ی شرکت بادران و رمزارزِ جعلیِ کینگ مانی بوده و با توجه به تعداد زیاد مالباختگان و همچنین اعلامِ رسمی و عمومیِ وزارت اطلاعات مبنی بر اینکه این باند یکی از “بزرگترین شبکه‌های سازمان‌یافته کلاهبرداری در سطح کشور بوده است”؛ می توان گفت که اتهام “فریدون قربانیان مشهدی” و “شهره موسوی”؛ می تواند اخلال عمده در نظام اقتصاد کشور و افساد فی الارض، با مجازاتِ اعدام و چوبه ی دار، باشد…

در همین زمینه در قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲، مجرمین کلان اقتصادی، به عنوان “مفسد فی الارض” شناخته اند.

آنچه وجه مشترک این قانون با قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور است، مفسد فی الارض شناختنِ مجرمینی است که در حد وسیع و گسترده و با تعدادِ قربانیانِ بالا، اقدام به ارتکاب جرم می کنند؛ دقیقا همان کاری که در پرونده ی شرکت بادران و رمزارز کینگ مانی توسط “فریدون قربانیان مشهدی” و “شهره موسوی”؛ صورت گرفته است.

اما کلاهبرداران چه می کردند!؟

۳ روز پس از اطلاعیه ی وزارت اطلاعات درباره ی ضربه ی اطلاعاتی به باندِ کلاهبرداریِ “کینگ مانی” توسط سربازان گمنام آقا امام زمان؛ در تاریخ ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۰ یک منبع آگاه در گفت وگو با خبرگزاری “مهر” درباره ی جزئیات فعالیت این شبکه ی کلاهبرداری گفت:” این کلاهبرداری سازمان‌یافته توسط یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای شناخته شده در سطح کشور (شرکت بادران) و در قالب رمز ارز جعلی «کینگ مانی» (Kingmoney) صورت گرفته است…. این شرکت که از سال ۱۳۹۱ مجوز فعالیت بازاریابی شبکه‌ای را اخذ کرده است، با استفاده از شبکه افراد زیرمجموعه خود نسبت به فروش محصولات مختلف اقدام می‌کرد”.

بادران، شرکت بازاریابی شبکه‌ای که به اعضای خود هم رحم نکرد

این منبع آگاه با بیان اینکه این شرکت با استفاده از پتانسیل نیروی انسانی تحت اختیار خود، مبادله رمزارز جعلی کینگ‌مانی را به سرعت رواج داد، گفت:” نام کینگ‌مانی به عنوان یک ارز دیجیتال، از اواخر سال ۱۳۹۸ به عنوان وسیله پرداخت پورسانت بازاریاب‌ها، توسط این شرکت معرفی شد”.

این منبع آگاه ادامه داد:” طولی نکشید که عده زیادی از فعالان این شرکت به خرید و فروش این رمز ارز گرایش پیدا کردند. همچنین با هدایت برخی مدیران و لیدرهای شرکت و ترویج در شبکه بازاریابان، وجوه کلانی از اشخاص مختلف در قالب سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال، اخذ شده است”.

وی با تشریح نحوه کلاهبرداری توسط این شرکت، اظهار کرد:” گردانندگان کینگ مانی، با ایجاد نوسانات قیمتی به صورت ساختگی و غیرواقعی، اشتیاق و رغبت مضاعفی در اعضای شرکت برای سرمایه‌گذاری بیشتر در این رمزارز جعلی به وجود آوردند به طوریکه قیمت هر واحد کینگ‌مانی در چند ماه به صورت غیرواقعی و تنها در شبکه، از ۴ یورو به چندین هزار یورو، افزایش یافت”.

سوءاستفاده از اعتماد زیر شبکه‌ها، عامل اصلی رواج «کینگ مانی»

این منبع آگاه ادامه داد:” مدیران و سرشبکه‌های شرکت (بادران) با ایجاد اعتماد در بازاریابان و زیرمجموعه‌های خود و ارزش‌گذاری صوری برای این رمز ارز جعلی، مبالغ قابل توجهی از افراد دریافت کردند. متأسفانه شواهد بیانگر آن است که تعدادی از زیرمجموعه‌های این شرکت، نسبت به فروش ملک، خودرو و سایر اموال خود برای سرمایه‌گذاری در این رمز ارز اقدام کرده‌اند”.

وی افزود:” متأسفانه سرمایه‌گذاران از بی‌ارزش بودن این ارز دیجیتال غافل بوده و تنها می‌توانستند آن را در دو صرافی غیر مجاز خرید و فروش کنند. همچنین مالباختگان پس از مدتی، متوجه مشکلات مربوط به پرداخت و تبدیل کینگ‌مانی شدند که در پی آن قیمت این رمز ارز جعلی سقوط کرد و ماهیت کینگ مانی برای بسیاری از سرمایه‌گذاران آشکار شد”.

پرونده ی کلاهبرداری به ارزش ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان!

در همین زمینه ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جعلی بودن رمزارز کینگ‌مانی گفته است:” به نظر می‌رسد یک شرکت شناخته شده که در حوزه بازاریابی شبکه فعال است پشتوانه این رمزارز بوده و اساساً اقبال عموم مردم به کینگ‌مانی به دلیل حمایت این شرکت بوده است”.

این نماینده مجلس همچنین در خبر دیگری که خبرگزاری مهر به نقل از اظهارات وی در “صداوسیما”، منعکس کرده، با بیان اینکه متأسفانه ظهور رمزارزهای جعلی همچون کینگ‌مانی در حالی افزایش است، خبر داده است:” در گذشته نیز شاهد پرونده‌های کلاهبرداری تحت عنوان «توکن» و «ارز دیجیتال» با چندین هزار مالباخته بوده‌ایم، اما پرونده کینگ‌مانی با حجم بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان، بزرگترین پرونده کلاهبرداری در حوزه رمزارزها بوده است”.

نیروهای امنیتی عرصه را بر دزدان، مفسدان و کلاهبرداران تنگ کرده اند…

با ورود نیروهای امنیتی به حوزه ی مبارزه با فساد، عرصه بر دزدانِ بیت المال، مفسدان اقتصادان و کلاهبرداران و ضربه زنندگان به اعتمادِ مردم، تنگ شده است.

در همین یکی دو ماه اخیر شاهدِ رصد، اشراف اطلاعاتی و دستگیری یک معاون وزیر در وزارت صنعت، معدن و تجارت، یک رئیس اتاق بازرگانی در یک استان بزرگ کشور و همچنین بازداشت مدیران یک شرکت بزرگ کلاهبرداری از مردم (شرکت بادران) توسط سربازان و پاسداران گمنام آقا امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بوده ایم، که امیدها برای احقاق حقوق مردم و بیت المال را افزایش داده است.

در این زمینه رسانه ها نیز باید با افزایش فعالیت های خود در حوزه ی شفافیت سازی و مبارزه با فساد، به وظیفه ی ذاتی خود در زمینه دفاع از حقوق مردم و صیانت از مامِ وطن، عمل کنند.

در همین رابطه پایگاه خبری “اقتصاد سالم” حسب رسالت تاریخی خود برای مبارزه با مُفسِدان و افشای فساد در این برهه ی حساس و تاریخی که مامِ وطن در معرض جنگ اقتصادیِ کشورهای ایران ستیز و توطئه های آنها برای ایجاد آشوب، جنگ داخلی و تجزیه ی این کُهن دیار قرار دارد و در راستای عمل به فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری برای دفاع از کشور و مبارزه با فساد؛ همچنان پیگیر پرونده ی کلاهبرداری شرکت “بادران” و رمزارز “کینگ مانی” بوده و اطلاعات بیشتری را در این رابطه منتشر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=31475
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. احمدآقا گفت:

    شما نماینده مردم ایران نیستید هرچند بعنوان یک خبرنگار به نکته خوبی ورود کرده اید

  2. اطملمس گفت:

    عجب از این مملکت

  3. شهروز گفت:

    سلام وقت بخیر .اگر وزارت اطلاعات ایشون را دستگیر کرده که بعید میدونم سر پست باقی مانده باشه اتومات خلع میشه .اگر دستگیر نشده با این حجم دزدی حتما جرمی به ایشان منصوب نبوده.

  4. کوروش گفت:

    اول اینکه دستگیر شده ولی ثابت نشده و طبق قانون تا اثبات نشه نباید اسم و مشخصات و عکس متهم درج بشه دوم اینکه شما محاکمه رو خودتون انجام دادین دلیلش چیه سوم اینکه چرا برای بقیه متهمانی که به مراتب اثباتش راحتتر هست به این شکل رفتار نمیکنین

  5. ناشناس گفت:

    سلام،نویسنده این خبر با دلی پر این متن رو نوشتن طوریکه آدم حس می‌کنه خودش هم قربانی این کلاهبرداری شده و فقط از سر انتقام این گزارش ارایه شده،بازم الله اعلم

  6. ایمان گفت:

    از نظر من این مسائل طبیعیه در سیستم ما…

  7. عیب ندارد شما ببخشید

  8. M گفت:

    کلا … کلاه بردار هستند ، بقیه ام از اینا یاد گرفتن

  9. پپول خان گفت:

    …ه زیادی نخورین، بی شرفای بی نا…، این دو تا با یه شرکت عظیم و گسترده در طی ۱۰ سال به خیلیا آب و نون رسوندن هم رزومه اش هست هم کارخونه جاتش.
    این س… گداگشنه ی بی شرف، دیدن که آقای قربانیان و خانم موسوی باج بده نیستن دارن علیه این دو عزیز هجمه درست میکنن.
    پس س… بشینین تا بیاد.

  10. Flipflop گفت:

    سلام
    این زن و شوهر اولین کلاهبرداریشون رو با تاسیس شرکت فراگامان مبتکر شرق انجام دادن که هدف شرکت تاسیس نیرو گاههای تجدید پذیر بود ولی بعد از چند سال به بهانه ورشکست شدن شرکت همه چیز رو جمع کردن و از مشهد به تهران اومدن بدونه اعلام رسمی ورشکستگی.
    و جالبه که شرکت بادران زیر مجموعه همون شرکت فراگامان بود که با همون نام بادران و با همون زمینه فعالیت انرژی های تجدید پذیر فعالیت میکرد.
    ما سهامداران فراگامان که حتی بعضی ها سهام ممتاز ( یعنی تضمین سود آوری توسط ناشر اوراق) رو خریداری کرده بودیم تو این سالها بارها بصورت دسته جمعی و انفرادی شکایت کردیم ولی به نتیجه نرسیدیم

  11. حسن گفت:

    من هم فکر میکنم نویسنده خودش هم قربانی هست که اینقدر تند نوشته

  12. مازیار گفت:

    سلام.
    هر از چند گاهی با شنیدن این گونه اخبار فقط دعا میکنم کشورهای عربی متوجه نشوند چه می‌گذرد. آخه ما تو کشور اسلامی زندگی می‌کنیم جای بسی خجالت.
    دم برادران نیروی امنیتی ما خیلی گرم خسته نباشند اگه اینها زحمت نکشند کشور ما با این دزد وکلاهبردارها چی میشه.خدا به داد ما برسد. دمتون گرم برادران گمنام اطلاعاتی کشورمون

  13. احمد گفت:

    هر کی از این دو تا کلاهبردار حمایت کنه یه … بیشتر نیست

  14. محمد حسین گفت:

    آقای قربانیان و خانم موسوی تازه کلاهبر نشده‌اند
    کلاهبرداری این زوج مربوط به سالهای گذشته و زمانی که شرکت فراگامان را در مشهد تاسیس کردند و سهام آن را با تبلیغات فراوان و از طریق پذیره‌نویسی در بانک ها فروختند و بعد شرکت را منحل کرده و سر سهامدار آن بی کلاه ماند و دستشان تا الان از زمین و آسمان کوتاه است
    دورود بر سربازان گمنام امام زمان (عج)
    لطفاً دستگاههای ذی ربط پرونده فراگامان را بازگشایی نمایند

  15. سالار گفت:

    سر نویسنده هم کلاه گذاشته بچه ها 😁

  16. حسین گفت:

    درود
    خسته نباشید
    بورس هم دست کمی از این اجرا نداشت

  17. مصی گفت:

    اگه اینجوریه چرا مهرداد ایلچی و مرتضی ایلچی را نگرفتید تا حالا

  18. تتی گفت:

    راست میگه مهرداد ایلچی که سر این همه آدم کلاه گذاشته کک ی نفرم نگزید

  19. نادر گفت:

    مهرداد ایلچی از همین طریق چقد کلاهبرداری کرد از سربازان گمنام امام زمان تقاضا دارم این موجود که کلاه این همه مردم را برداشته بگیرند و حق مردم را برگردونندد

  20. آگاه گفت:

    سلام ودرود برشما خبرنگاران که رسالت مهمی دارین، دم بچه‌های وزارت اطلاعات هم گرم، مردم گناه دارند، انشااله به حق و حقوق از دست رفته خودبرسند. اما جای سوال است افراد خطاکار چطوری است همچین مسولیت هایی میگیرن؟

  21. حمید گفت:

    غصه نخور قانون ایران مو رو از ماست میکشه عزیزه من شعبه ۲۵ اصفهان چک بدون امضا من را حکم داده صد بار هم گفتم توجه نکرد از مبلغ چک هم بیشتر نوشت روش میشد اعدامم مینوشت بعد تو ناراحتی که چرا محکوم بیرونه؟

  22. محمد گفت:

    ظاهرا نویسنده مطلب خیلی ورزشی نیست و در جریان بخش زیادی از حقایق قرار نداره

    نایب رئیس و کل باند حاکم بر فدراسیون در یک انتخابات … انتخاب شدن و رای بعضی از اعضای … مجمع فدراسیون ازجمله روسای برخی از هیات های فوتبال که کاملا برای اهالی فوتبال شناخته شده هستن رو دریافت کردن.
    اگر نمی دونستید مطلع باشید که از محل کلاهبرداری همین دوستان …
    در تاریخ فوتبال و حتی ورزش ایران این میزان حضور افراد کلاهبردار همراه با اتهامات جاسوسی و نفوذ و حتی همکاری با شرکت های صهیونیستی بی سابقه بوده…

  23. سلمانی گفت:

    سلام ، خدا خیرت بده که ماهیت اینارو اشکار کردی ،من خودم و چهار تا خواهرام هم پولمون رو تو این شرکت از دست دادیم خدا نابودشون کنه این موسوی و قربانیان و شرکتشون رو

  24. غلام گفت:

    نویسنده میگه تواین ده سال شرکت خوب بوده بیست هزار عضو داشت که بهشون پورسانت میدادخوب بوده یکهوتوعرض چند ماه بد شد و کلاه بردارشدن عقل سلیم میگه تا رای نهایی دادگاه نباید نام کسی فاش بشه چرا اسم فاش شده معلومه نه…..

  25. صیاد گفت:

    رتبه اول در کلاهبرداری

  26. سید سعید ناظم‌ابکا گفت:

    اینها می توانند اینکار را بکنند ولی من برای گرفتن یک ‌وام ۲۰ میلیونی درمانده ام و وام به من نمی دهند…
    اگر این برج من ۵۰هزارتومان برق اضافی مصرف کرده باشم صدتا پیامک می یاد اخطار می آیند برق را قطع کنند
    پس کجای کار ایراد دارد

  27. سید سعید ناظم‌ابکا گفت:

    اقتصاد کجاش سالم هستش اقتصاد یعنی دروغ فریب هم دیگر

  28. مهدی گفت:

    طبق گفته های فوتبالیها این خانم یعنی شهره
    موسوی، با خرجهای کلانی که انجام داد،
    انتخابات فدراسیون فوتبال رو بنفع … و خودش تغییر داد!!!!
    ضمن اینکه
    شرکت بادران چطور و توسط چه کسانی
    مجوز فعالیت میگیره که به چنین پولهای
    کلانی دست پیدا میکنه؟؟؟!!!!

  29. رضا گفت:

    متاسفم برای نویسنده عقده ای این خبر، اگه محکوم مراجع قضایی شده که باید اجرا بشه و اگرنه به چه حقی با آبروی این فرد بازی شده است؟

  30. فضولباشی گفت:

    ویران است …

  31. علی گفت:

    چندین سال قبل یکی از فامیلهای نزدیک من سرم کلاه گذاشت دیگه تجربه شد که تو دام اینگونه افراد و وعده هاشون نیفتم.

  32. محمد گفت:

    به قول شما متهم هستند نه مجرم وقتی رای دادگاه صادر شد اونوقت بایستی در مورد ماندن و خلع نشدن شاکی بود، پس از رای دادگاه

  33. ایرانی گفت:

    کسانی که مرتکب تخلف ویا کلاهبرداری می‌شوند حتماً دارای نفوذ و اموال زیادی هستند تا زمانی که زیر ساخت ها درست نشود همین آش و همین کاسه است به همین دلیل اقشار متوسط و ضعیف روزبه روز فقیرتر شده و اقشار مرفه پولدارتر وگنده تر میشوند
    سربازان گمنام و وزارت اطلاعات تعداد زیادی از تخلفات را شناسایی و مجازات می‌کنند اما چون ساختار اصلی درست نیست دوباره عده زیادی دست به تخلف میزنند

  34. امیر گفت:

    قبل اینکه انقدر مستقیم و جهت گیرانه این مزخرفات رو بنویسی بد نیست یکم بیشتر تحقیق کنی. من خودم هفته گذشته از نزدیک با ایشون ملاقات کردم. و تمام این مواردی که نوشتی به هیچ وجه به خانم موسوی منصوب نمیشه. دلیل و سند هم میتونم ارائه کنم👎

  35. روح اله گفت:

    الان باز طرفدارانشون میان اینجا کامنت میزارن، اینا ازین اسم تغییر اسم میدن یه شرکت دیگه

  36. بهرام گفت:

    بنظر من حقیر، باید همه این کلاهبرداران رو توی ملأعام اعدام کنند تا این مملکت کمی سر و سامان پیدا کنه، فقط اعدام

  37. فقط سرخ گفت:

    محمد (تو گاندو ) گرفتنش😂😂😂

  38. amir گفت:

    پیول خان خجالت داره

  39. احمدی گفت:

    شما ندیدین روزهایی که این دوتا شمر دانشجو بودن محتاج یه لقمه نون توی خونه ی ۳۰ متری اجاره ایی کنار شاهچراغ خونه اشون بود بچه شون رو میفرستادن مشهد که از گشنگی نمیره کسی میدونست اتحاد دوتا شیطان گدا گشنه بشه دزدی بین المللی حتی توی افغانستان هم شعبه زده بودن کمتراز اعدام سزاشون نیست

  40. احسان صابری گفت:

    من متاسفم برای فدراسیون فوتبال که موضع گیری هم نمیکنه و اجازه میدهد کسی با این حجم عظیم کلاهبرداری و خروج ارز از مملکت هم راست راست راه برود و به من و شما بخندد. من بعنوان یک فرد اسیب دیده از این وضعیت از قوه قضاییه خواستار رسیدگی به این موضوع و برخورد قاطعانه با این شبکه و همه مجریانش را دارم.
    اجرکم عند الله

  41. مجتبی عملی تبادکان گفت:

    برای کسی بدی نمی‌خواهیم حتی مدیران شرکت بادران ولی کسانی که مال باخته شدن به واسطه رمز ارزهایی که شرکت بادران از اونا حمایت کرده باید مدیران شرکت جواب گو باشن و تمام و کمال خسارات مردم رو تقبل کنن

  42. فرحناز میم گفت:

    توی خونه های تیمی از شکاراشون قرار دادکتبی میگرفتن خونه ها عین لونه ی زنبور شلوغ بود و لیدرها کارشون رو خوب بلد بودن با نمایش ها و لبخند های دروغی. هر دوماه هم مجبور بودن پاتوقشون رو عوض کنن که لو نرن اینا به شیطون هم درس میدادن ایشالا تقاصش رو موسوی با سرطان بده

دیدگاه شما