• کد خبر: ۳۵۷۹
  • ۱۳۹۹-۰۶-۱۱ - : ۱۱:۱۲

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹۹/۰۶/۱۱

هم اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۱۰۸ هزار تومان، قیمت دلار ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۱میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد سالم؛همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم سکه بهار آزادی ۵میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۷۳۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 

قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۱۰۸ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۷۷ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۹۸۶دلار معامله می‌شود.

  در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار با افزایش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان، یورو ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۵۶۰ تومان اعلام شده است.

 

صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۲۵۰ تومان افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با ۲۵۰ تومان افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۷  هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان درج شده است.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=3579
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما