• کد خبر: ۳۶۱۳
  • ۱۳۹۹-۰۶-۱۲ - : ۸:۰۱

پذیره نویسی بورس املاک و مستغلات از مهرماه

رئیس سازمان بورس گفت: شورای عالی بورس دیروز آخرین وضعیت بورس املاک و مستغلات و امتیازات را بررسی کرد و مقرر شد در صورت تایید نهایی، پذیره نویسی این بورس از مهرماه آغاز شود.

به گزارش اقتصاد سالم؛پذیره نویسی بورس املاک و مستغلات از مهرماه و انتخاب نماینده ویژه از اعضای شورای عالی بورس، برای پیگیری موضوع بازگشایی نماد کنتورسازی، مصوبات دیروز جلسه شورای عالی بورس بود.
حسن قالیباف اصل، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در این خصوص گفت: شورای عالی بورس دیروز آخرین وضعیت راه اندازی بورس املاک و مستغلات و امتیازات را بررسی کرد. در این زمینه مقرر شد تا هیات موسس، اساسنامه را تنظیم و به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال کند تا در صورت تایید نهایی، پذیره نویسی این بورس از مهرماه آغاز شود.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار بررسی موضوع بازگشایی نماد کنتورسازی را دومین مصوبه دیروز شورای عالی بورس بیان کرد و ابراز داشت: آخرین وضعیت این شرکت نیز به شورا گزارش و مقرر شد تا انجام اقدامات لازم برای بازگشایی نماد این شرکت از سوی سازمان امور مالیاتی، بانک مرکزی و سازمان تامین اجتماعی سرعت گیرد.
دبیر شورای عالی بورس افزود: در همین راستا، یکی از اعضای شواری عالی بورس به عنوان نماینده ویژه انتخاب شد تا در کنار سازمان بورس و اوراق بهادار، پیگیر این موضوع باشد تا هرچه سریعتر، نماد این شرکت در بورس بازگشایی شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=3613
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما