• کد خبر: ۴۰۴۱۹
  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۲ - : ۱۳:۵۷

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۴۰۱/۰۲/۲۲

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸ عیار هرگرم یک‌ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

 به گزارش اقتصاد سالم؛هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک‌ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار  تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۴ میلیون و ۴۰۰هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۲ میلیون و ۸۰۰  هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۵ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی صبح امروز به ۱۸۴۹ دلار رسیده است.

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۵ هزار و ۷۰۸ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۵ هزار و‌ ۴۵۲ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۸ هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۸ هزار و ۱۶۷ تومان اعلام شده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=40419
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما