• کد خبر: ۴۴۹۸۴
  • ۱۴۰۱-۰۴-۲۵ - : ۱۱:۱۱

داغی که پَری بُلَنده و فاحشه آمریکایی بر دلِ مردم ایران گذاشتند

“پیرمرد” را فاحشه ای مشهور به “پَری بُلَنده” زَد و “فرمانده” را فاحشه ای سیاسی در آمریکا؛ که هر کشوری بیشتر پول می داد (عربستان سعودی) در بغل او می افتاد.

مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، در حدود ۱۰۰ سال اخیر سیاستمداران آمریکایی در چند مقطعِ تاریخی ضرباتِ کُشَنده ای به ایرانیان و نسل های بعدیِ آنها وارد کردند… ضرباتی که چند نسل از فرزندانِ ایران زمین تاوان آن را داده و همچنان می دهند.

“پیرمرد” را فاحشه هایِ ایرانی با دلارِ آمریکایی زَدَند

در بارزترین مصداق در این رابطه آمریکا با مشارکت انگلستان در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ با کودتایی که اجرایش در کفِ خیابان با اراذل و اوباشی همچون شعبان جعفری ملقب به شعبون بی مخ و فواحش نامداری همچون “ملکه اعتضادی و پری بُلَنده” بود؛ دولت ملی و مردمی “دکتر محمد مصدق” را سرنگون و دیکتاتوری “محمدرضا پهلوی” را مجددا بر ایران حاکم کردند.

پیرمرد یک عمر برای آزادی و پیشرفت ایران جنگید و در آخر با کودتای انگلیسی_آمریکاییِ اراذل و اوباش و فواحش؛ به یک روستا تبعید شد و آنقدر غصه خورد تا دِق کرد و مُرد

مشهور است که روز ۲۸ مرداد شعبان جعفری (بی‌مخ)، گروهی از فواحش را اجیر کرد و آن‌ها هم در همراهی با کودتاچیان و با سردادن شعارهای «زنده باد شاه» و «مرگ بر مصدق»؛ از جنوب شهر به سمت خانه دکتر محمد مصدق نخست وزیر مردمی در انتهای خیابان فلسطین و سپس تا خیابان پاستور، قشون‌کشی کردند.

شعبان بی مخ و لات های همراهش در روز کودتا با عکس محمدرضا شاه

در این میان، دو تن از این فواحش بسیار مشهور بوده اند. یکی ملکه اعتضادی و دیگری سکینه قاسمی مشهور به پری بُلَنده. (پی نوشت ۱)

“ملکه اعتضادی”، ملکه ی قلعه یا شهر نو

پا گرفتن «قلعه» و یا همان «شهر نو» بدون شک مرهون حضور ملکه اعتضادی بود. «شهر نو» منطقه‌ای در تهران که با حصاری از محله‌های مجاورش، همچون قلعه‌ای جدا شده بود، ۱۳۵ هزار متر مربع مساحت داشت و مرکزِ تجمعِ تن‌فروشان، قاچاقچیان و معتادان بود و در عین حال در اطراف آن ده‌ها کافه، سینما، کاباره و تماشاخانه از جمله کاباره‌ی مشهور شکوفه نو مستقر بود.

مشهور است که “ملکه اعتضادی” در روز کودتای ۲۸ مرداد، چهار هزار و پانصد نفر (۴۵۰۰) از فواحش شهر نو را به خیابان‌ها آورد…

تهییجِ کودتاچیان؛ هر لات، ۱ فاحشه

ساعت ۸ صبح روز ۲۸ مرداد، اوباش از اقصی نقاط تهران به خیابان‌ها ریختند و عملیات آغاز شد. دسته‌ای که غالباً با چوب و چماق راهی خیابان‌ها شده بودند؛ جلوی ماشین‌ها را می‌گرفتند و آن‌ها را مجبور به روشن کردن چراغ‌ها و قرار دادن عکس شاه روی شیشه اتومبیل می‌کردند…

ملکه اعتضادی، روز کودتا سوار بر جیپِ کودتاچیان در کنار اراذل و اوباش

بعد از رسیدن جمعیت به خیابان‌های نادری و شاه آباد، عده‌ای از زنانِ شهر نو به سرکردگی “ملکه اعتضادی” به آن‌ها پیوستند.

فواحش در حالیکه عکس شاه را در دست داشتند به تحریک بیشتر آشوب‌گران پرداخته و “ملکه اعتضادی” که چادر به کمر بسته بود، بر روی ماشین جیپی ایستاده بود و به تهییج بیشتر جمعیت می پرداخت و چاقوکش ها را تحریک می کرد که “با زدنِ شاهرگ مخالفانِ شاه، هر یک از زنان شهر نو را که می خواهند، برای خود انتخاب کنند” و با معرکه‌ای که ملکه اعتضادی برپا کرد چند هزار نفر بیکاره به دور آن‌ها جمع شدند و بر تعداد آشوب‌‌گران افزوده شد…

بازگشت اعلیحضرت همایون محمدرضاشاه پهلوی به ایران پس از کودتای آمریکایی_انگلیسی با اجرای فواحش و اراذل و اوباش / پس از پیروزی کودتا و بازگشتِ شاه به شعبان جعفری (بی مخ) لقبِ “تاج بخش” اعطا شد

به این ترتیب دولتِ دکتر “محمد مصدق” پیرمردِ دغدغه مند و وطن پرستی که یک عمر برای آزادی و پیشرفتِ ایران جنگید، سقوط کرد و در این راه مردانی همچون شهید “دکتر سیدحسین فاطمی” روزنامه نگار شهیر و وزیر خارجه ی دولت مصدق، جان خود را فدای وطن و مبارزه با دیکتاتوری محمدرضاشاهی و استعمار انگلیس و آمریکا کردند.

“فرمانده” را فاحشه ای آمریکایی به نامِ “ترامپ” زَد

اما ۶۶ سال بعد از کودتای سیاه ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ و براندازیِ دولت ملی دکتر محمد مصدق؛ در ساعت ۱:۲۰ بامداد روز ۱۳ دی ۱۳۹۸ حکومت آمریکا در یک نقطه عطف و بزنگاه تاریخی دیگر این بار به دست فاحشه ای سیاسی به نامِ دونالد ترامپ که هر کشوری بیشتر پول می داد در آغوشِ او می افتاد؛ “قاسم سلیمانی” نامدارترین فرمانده ی ایرانی در چند قرن اخیر را ترور کرد و ایران و نسل فعلی و نسل های آینده را از وجودِ فرمانده ای “قدرتمند، وطن پرست و تعیین کننده” در سپهرِ سیاسی، نظامی و اجتماعی ایران محروم کرد.

“دونالد ترامپ” فاحشه ی آمریکایی / نامبرده هر کشوری بیشتر پول می داد، در بغل او می افتاد

ظریف اندیشان می دانند که اهمیت و داغِ ترورِ فرمانده “قاسم سلیمانی” اگر بیشتر از کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ نباشد؛ کمتر از آن نیست و ایران زمین در حساس ترین نقطه ی عطف و مقطع تاریخی خودش در دورانِ معاصر؛ یک سیاستمدار، مدیر و فرمانده ی بی نظیر، نخبه و تعیین کننده در عرصه ی ملی، منطقه ای و بین المللی را از دست داد.

ترورِ فرمانده “قاسم سلیمانی” نتیجه ی خروجیِ قوی ترین اتاقِ فکر دشمنانِ مردم ایران در محورِ “سعودی_اسرائیلی” بود که در بررسی ها و تحلیل های خود به درستی به این نتیجه رسیدند که کُشنده ترین ضربه به تمدنِ ایران و وارثِ امپراطوریِ پارس؛ حذفِ “قاسم سلیمانی” از گنجینه ی ثروت و داشته های مردمِ ایران است…

فرمانده ی شهید قاسم سلیمانی
بنیانگذار جبهه مقاومت خاورمیانه و غرب آسیا
پرافتخارترین نظامی ایرانی

محورِ سعودی_اسرائیلی با دلارهای عربی و فشارهای لابی صهیونیستی؛ فاحشه ی سیاسی “دونالد ترامپ” را در آمریکا استخدام کرد و این بار “قاسم سلیمانی” هدف قرار گرفت…

فاحشه ی سیاسی “دونالد ترامپ” با دریافت دلارهای سعودی و زیرِ فشارِ لابی اسرائیلی، دستور ترور فرمانده ی ایرانی را صادر کرد درحالیکه آن قدر وطن فروش بود که می دانست این دستور حتی برخلافِ منافع ملی مردم آمریکا است و تنها منافعِ دیکتاتوری منفور و جانیِ سعودی که ۸ سال ست در یمن کودک کُشی راه انداخته و رژیم غاصب و آدم کُش صهیونیستی را تامین می کند…

داغِ “پیرمرد و فرمانده” را فراموش نمی کنیم

در این شرایط هیچ ایرانیِ وطن پرستی که تبار از ایران بزرگ و امپراطوری پارس دارد، از هر نژاد و قومی با هر دین و مذهبی؛ حتی کسانی که با جمهوری اسلامی مشکل دارند نیز نمی توانند سوابق جنایت و دشمنیِ آمریکا با ایران زمین و منافعِ مردمِ ایران را فراموش کنند…

تجمع اراذل و اوباش و فواحش و آشوبگران در روز کودتای ۲۸ مرداد ۳۲

فراموش نکنیم که اگر درایت، آینده بینی و ۳۰ سال جنگ شبانه روزی فرمانده ی شهید (بعد از پایان جنگ تحمیلی) برای ایجاد و تثبیت جبهه مقاومت خاورمیانه و غرب آسیا نبود؛ تا کنون کشورهای ایران ستیز با محوریتِ سعودی_اسرائیل_آمریکا به ایران حمله نظامی کرده و این کُهن سرزمین هم اکنون در آتش تجزیه، جنگ داخلی، درگیری های شهری و تجاوز خارجی می سوخت.

هم اکنون دیگر همگان می دانند که اگر کشورهای ایران ستیز توانِ تجاوز نظامی به ایران را ندارند به خاطر سربازانِ “قاسم سلیمانی” در سرتاسرِ جغرافیای جبهه ی مقاومت در عراق و سوریه و لبنان و یمن و… است که دست بر ماشه در انتظارِ فرمانِ “فرمانده” هستند.

پی نوشت:

ملکه ای که موجب سقوط دولت ملی شد

درباره “ملکه اعتضادی” گفته‌اند که زنی بسیار زیبا بود که حتی عُشاقی نیز در میان افسران بالارتبه ی ارتش شاهنشاهی همچون سروان خسروانی (ژنرال خسروانی) یا رئیس سازمان ورزش ایران و یا حتی برخی اعضای دربار داشت.

ملکه اعتضادی

ملکه یکی از مدیران محله ی بدنامِ شهر نو بود که در خانواده ای مرفه به دنیا آمد و قبل از کودتای ۲۸ مرداد در توطئه های شاه بر علیه دکتر مصدق شرکت کرده و در روز کودتا نیز در خیابان های تهران حضور داشت.

ارتشبد فردوست در خاطرات خود درباره کودتای ۲۸ مرداد می نویسد: (برادران رشیدیان) ظاهرا توانستند جمعیتی حدود ۵، ۶ هزار نفر را راه‌ بیندازند. ملکه‌ اعتضادی را هم پیدا کرده‌ بودند که‌ متخصص تحریک و تهییج بود و چادرش را به‌ کمر بسته‌ و روی جیپ سخنرانی می‌کرد.

گویا بعد از کودتا چندصد متر زمین به وی اعطا شد. همچنین ملکه یکی از سهامداران بانک ایران و ژاپن شد و پیش از انقلاب به اسرائیل رفت و تا کمی قبل زنده بود.

پری بُلَنده اعدام شد

کودتای ۲۸ مرداد نتیجه اتحاد لات و فاحشه بود. در کنار شعبون بی مخ، شهر نویی‌ها هم بودند که توانستند جماعتی را با خود همراه کنند تا خیابان های خالی قلب پایتخت را در عرض چندین ساعت بگیرند.

سکینه قاسمی یا همان پری بُلَنده یکی از سرکردگان این عده و از روسای ثروتمند شهر نو بود. او زن لاغر و سبزه رویی بود که در خیابان اول قلعه شهر نو دو خانه بسیار بزرگ داشت و با مقامات بالای کشور صمیمیتی به هم رسانده و حتی با آنان رفت و آمد می‌کرد.

یک اتوموبیل شورلت (مدل ایمپالا) سفید رنگ داشت که هر روز صبح راننده اش او را به شهر نو می‌آورد و شبها هم با همان اتوموبیل به خانه اش می رفت.

“پری بُلَنده” که نقشِ کلیدی در سرنگونی دولت مردمی دکتر محمد مصدق و بازگشت دیکتاتوریِ محمدرضا شاهی داشت؛ حدود ۲۵ سال بعد با وقوع انقلاب به اتهام افساد فی الارض اعدام شد /
روزِ مرگِ فاحشه ی آمریکایی چه زمانی فرا می رسد؟

او نیز مثل شعبون بی مخ، ارتباط خوبی با برخی از رجال وقت داشت. ولی شانس شعبون را نداشت و بعد از انقلاب گیر افتاد و به جرم یک عمر فحشا و خرید و فروش دختران خردسال و زنان گول خورده و اغفال شده و دایر کردن مراکز فحشا و عشرت کده‌های مختلف که موجب انحراف نسل جوان این مملکت شده بود، مفسد فی الارض شناخته و به اعدام محکوم شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=44984
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. هعی گفت:

    هه هه هه ایول به درک فاسد شدن عوضی ها🤣🤧
    اگه انقد سخت گیری میشد الانم فاحشه نداشتیم…این فاحشه هایی هم که الان داریم کم از اعدام ندارن…حق دفاع هم ندارن چون چیزی جز ایدز و هزار جور کوفت و مریضی ندارن پس لال بمونن بهتره که خودشون بهتر از هرکس دیگه ای می دونن حکم کارهاشون چیه

  2. علی امامی گفت:

    أعوذ بالله من الشیطان الرجیم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    و قل جاء الحق و زهق الباطل إن الباطل کان زهوقا.
    ای پیامبر به مردم بگو که حق پایدار و ماندنی است و باطل محو و نابود شدنی. که باطل خود سزاوار نابود شدن است.
    هر نسلی از بشر که پا بر روی زمین می‌گذارد جمعی به حق میگرایند و جمع کثیری به باطل. آری آنان که حامی حق اند. باید از باطل شناخته شوند.تاروزی که فرمان خدا صادر شود:
    وامتازالیوم أیها المجرمون.
    امروز ای مجرمان تبهکار از صف نیکان جدا شوید.
    شک نداشته باشید که آن هنگامهٔ عظیم بسیار زودتر از آنچه باطل و حامیانشان تصور می‌کنند فرا خواهد رسید و هیچ راه گریزی از عقوبت کردارشان نخواهند داشت.
    سنفرغ لکم أیه الثقلان.:
    ای جن و إنس به زودی به حساب کارهایتان خواهیم رسید.

  3. فرشید گفت:

    مصدق شازده ی خیانتکاری بود که توهم شاهی بهش دست داده بود…

    مرگ بر دیکتاتور

  4. مسعود گفت:

    عکس «پروین غفّـاری» بازیگر سینمای فیلمفارسی رو گذاشتید و زیرش نوشتید «ملکه اعتضادی»؟!
    بعد کدوم «خسروانی»؟ فقط پنج تا برادرشون تو تاریخ معاصر ردّ و اسم دارند. هرچند میشه کمابیش حدس زد بیشتر به «پرویز خسروانی» میاد.
    البته ایراد از شما نیست که اصولأ تاریخ مستند درست‌حسابی نداریم و بالکل محرومیم از داشتن یه بایگانیِ کارآمد. منتهی طوطی‌وار تکرارکردن مطالب، ته ژورنالیسم مبتذل هست که شما میکنید.

دیدگاه شما