• کد خبر: ۵۱۱
  • ۱۳۹۹-۰۳-۲۲ - : ۸:۰۶

ورشکستگی ۵۰ درصد تالار‌های پذیرایی

رییس اتحادیه تالار‌های پذیرایی گفت: چندین ماه است اعضای اتحادیه دچار مشکل شده اند و ۵۰ درصد واحد‌ها به دلیل شیوع کرونا و بسته بودن، ورشکست شدند.

به گزارشدنیای خبر، خسرو ابراهیمی نیا  اظهار کرد: به جز اعضای اتحادیه تالار‌های پذیرایی تمام رستوران ها، چلوکبابی ها، باغ‌ها و زیرزمین‌ها در حال برگزاری مراسم هستند.

رییس اتحادیه تالار‌های پذیرایی با بیان اینکه مراسم در مکان‌های غیرمجاز بدون هیچ نظارتی در حال برگزاری است، افزود: اعضای صنف متخصص پذیرایی هستند و می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم را به بهترین شکل برگزار کنند.

وی گفت: در حال حاضر بسیاری از افراد در زیرزمین‌ها و باغ‌ها بدون هیچ نظارتی مراسم برگزار می‌کنند، اما اعضای اتحادیه که تمام پرسنل آن‌ها از نظر سلامتی بررسی می‌شوند، تست کرونا می‌دهند و موارد ضدعفونی را رعایت اجازه فعالیت ندارند.

ابراهیمی نیا بیان کرد: چندین ماه است اعضای اتحادیه دچار مشکل شده اند و ۵۰ درصد واحد‌ها به دلیل شیوع کرونا و بسته بودن، ورشکست شدند.

رییس اتحادیه تالار‌های پذیرایی با بیان اینکه ما مطیع دستورات ستاد کرونا هستیم، بیان کرد: زمانی برای بازگشایی تالار‌ها از سوی مسولان مشخص نشده و فقط وعده بازگشایی می‌دهند، اما در عمل هیچ کاری صورت نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه خسارت به اعضای اتحادیه بسیار زیاد است و بسیاری از اعضا تحت فشار هستند خاطرنشان کرد: بسیاری از واحد‌ها به دلیل مستاجر بودن توسط موجر‌ها تخلیه شدن، بسیاری نیز به دلیل برگشت خوردن چک هایشان با مشکل مواجه شده اند.

ابراهیمی نیا با بیان اینکه از دولت درخواست داریم تدبیری برای حل مشکلات اعضای صنف بیاندیشد گفت: دولت هیچ کمکی به اعضا نکرده است و با این شرایط بسیاری دیگر از واحد‌ها نیز در آینده با مشکل مواجه می‌شوند.

 

منبع: میزان

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=511
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما