• کد خبر: ۵۴۱۳۸
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۹ - : ۱۰:۱۳
پس از انتشار گزارش " اقتصاد سالم"،

شورای رقابت مخابرات را محکوم کرد

شورای رقابت در پانصد و نوزدهمین جلسه خود در ۱۷ آبان ماه، شرکت مخابرات را به ارتکاب رویه ضدرقابتی در اقدام به درج مبالغ اضافی در قبوض تلفن ثابت و اخذ آن از مشترکین محکوم کرد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛پیرو وصول شکایت برخی از مشترکین در خصوص  اجرا نشدن مفاد مصوبه ۵۰۹ شورای رقابت در ۱۰ مهر ۱۴۰۱، موضوع در جلسه ۵۱۹ شورای رقابت مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت. بر همین اساس شورای رقابت رای بر محکومیت شرکت مخابرات ایران به دلیل  ارتکاب رویه ضد رقابتی صادر کرد.

گفتنی است موضوع جلسه ۵۰۹ شورای رقابت مبنی بر توقف اجرای مصوبه ۴۶۶ مورخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ از سوی شرکت مخابرات ایران و اقدام به درج مبالغ اضافی در قبوض تلفن ثابت و اخذ آن از مشترکین بود.

در ماده ۳ مصوبه جلسه ۴۶۶ شورای رقابت با موضوع “دستورالعمل نحوه تنظیم هزینه ماهیانه تلفن ثابت” شرکت مخابرات ایران موظف شده بود با استقرار نظام حسابداری بهای تمام شده، نظام خود را به نحوی اصلاح کند که هزینه تمام شده هر یک از خدمات این شرکت به صورت مجزا و دقیق محاسبه شود و در صورت های مالی حسابرسی شده این شرکت درج گردد.

 

اقتصاد سالم ۲۶ مهر ماه در گزارشی تحت عنوان”مخابرات ۲۰ هزار تومان به هزینه قبوض تلفن ثابت، حتی خطوطِ بدون مکالمه اضافه کرد ” به این اقدام شرکت مخابرات پرداخته بود. 

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=54138
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. همتا گفت:

    احسنت به شورای رقابت

دیدگاه شما