• کد خبر: ۵۶۰۱۹
  • ۱۴۰۱-۰۹-۱۳ - : ۱۴:۲۸

آخرین آمار کرونا در ایران ۱۳ آذر

مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، سه بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۶۴۰ نفر رسید.

 به گزارش اقتصاد سالم؛ از دیروز تا امروز ۱۳ آذر ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۵۹ هزار و ۸۵۵ نفر رسید. تا کنون ۷ میلیون ۳۳۵ هزار و ۳۰۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۷۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۴ میلیون و ۵۹۳ هزار و ۶۳۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۹۷۹ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۵۱ هزار و ۷۶۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۸۱ هزار و ۵۸ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۷۴ هزار و ۸۰۲ دُز رسید.

اکنون هیچ شهری در وضعیت قرمز قرار ندارد همچنین سه شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=56019
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما