• کد خبر: ۵۷۴۰۲
  • ۱۴۰۱-۰۹-۳۰ - : ۱۵:۳۷

بورس سبزپوش شد

شاخص‌های بورسی امروز صعودی بودند و شاخص کل بورس توانست بیش از ۴۰۰۰ واحد افزایش یابد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛شاخص کل بورس امروز با ۴۱۰۴ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۴۹۶ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۳۲۲ واحد صعود به رقم ۴۴۵ هزار و ۷۲۰ واحد رسید. در این بازار ۳۷۸ هزار معامله به ارزش ۴۲ هزار و ۴۳۲ میلیارد ریال انجام شد.
سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، بانک ملت، بانک پاسارگاد، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، بانک صادرات ایران و بانک تجارت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.
شاخص کل فرابورس نیز امروز ۱۰۹ واحد افزایش یافت و تا رقم ۱۹ هزار و ۱۷۲ واحد صعود کرد. در این بازار ۲۲۰ هزار معامله انجام شد که ۳۳ هزار و ۲۳ میلیارد ریال ارزش داشت.
مجتمع جهان فولاد سیرجان، گروه توسعه ملی مهر آیندگان، صنعتی مینو، سنگ آهن گهر زمین، بیمه کوثر و بهمن دیزل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=57402
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما