• کد خبر: ۵۷۶۰۸
  • ۱۴۰۱-۱۰-۰۴ - : ۷:۰۷

قدردانی از مدیرعامل شرکت مس برای برپایی مسینو

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی از زحمات مدیرعامل شرکت ملی مس به دلیل برگزاری گردهمایی نوآوری و فناوری «مسینو» در مجتمع مس شهربابک تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش اقتصاد سالم؛ متن پیام مهندس رضا حسینی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

به نام خدا

بسیار خرسندم که مجتمع مس شهربابک پیشگام در عرصه نوآوری و فناوری شعار امسال را جامه عمل پوشاند.
این رویداد بزرگ معرف ظرفیت های شهرستان شهربابک و مجتمع بزرگ مس شهربابک و آوردگاهی برای ارائه اندیشه و تخصص جوانان فهیم و سخت کوش این خطه از میهن اسلامی مان بود.
اینجانب به نمایندگی از مردم قدرشناس شهربابک، از زحمات و تلاش های جناب آقای دکتر رستمی مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس ایران، جناب آقای مهندس حسین محمودی میمند مدیر محترم مجتمع مس شهربابک و پرسنل سخت کوش و پر تلاش مجتمع مس شهربابک در راستای برگزاری همایش بزرگ فناوری و نوآوری مجتمع مس شهربابک با عنوان «مسینو» تشکر و قدردانی می کنم.

برگزاری این همایش در این سطح و با این کیفیت نشان از درک عمیق و فهم درست دست اندرکاران آن از دغدغه مقام معظم رهبری (حفظه الله) و اقدام عملی خانواده خوش فکر مجتمع مس شهربابک جهت تحقق این مهم می باشد.
باز هم از این اقدام حکیمانه و برنامه دقیق و هدفمند تشکر نموده و متذکر می شوم، همه افرادی که در برگزاری این رویداد بی نظیر علمی و دانش بنیان همت گماشتند ولایت مداران واقعی محسوب می گردند.

 

 

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=57608
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما