• کد خبر: ۵۷۷۷۷
  • ۱۴۰۱-۱۰-۰۶ - : ۱۰:۳۰

ازسرگیری تولید مفتول در مس سرچشمه رفسنجان

مدیر پالایشگاه و ریخته‌گری‌های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، از راه‌اندازی دوباره خط تولید مفتول پس از پنج سال تعطیلی در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و اضافه شدن مفتول ۸ میلیمتری به سبد محصولات شرکت ملی مس ایران، خبر داد.

به گزارش اقتصاد سالم؛مهندس«حمیدرضا نژادغلامعلی» با اعلام این خبر افزود: شرکت ملی صنایع مس ایران پس از پنج سال تعطیلی از ابتدای امسال راه‌اندازی دوباره خط تولید مفتول ۸ میلیمتری را در دستور کار خود قرار داد.

وی توضیح داد: در این راستا، با تأمین مواد خاص و تجهیزات مورد نیاز و تعمیرات جدی، استارت سرد تجهیزات خط آغاز شد.

مدیر پالایشگاه و ریخته‌گری‌های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با اشاره به ‌این‌که خط تولید مفتول حدود پنج‌سال تعطیل و یا به‌ صورت بسیار جزئی در مدار تولید بوده است و نیروی انسانی جدیدی در این مجموعه به‌کار گرفته نشده بود، ادامه داد: با توجه ‌به تعطیلی این خط، حتی نیروهای آن به پالایشگاه و ریخته‌گری منتقل شده بودند.

وی تصریح کرد: به ‌حول ‌و‌قوه الهی، تولید مفتول در مجتمع مس سرچشمه از هفته گذشته پس‌از پنج‌سال وقفه آغاز شده و تاکنون حدود ۵۰ کویل مفتول هشت‌میلیمتری ۵۰تنی تولید شده است.

مدیر پالایشگاه و ریخته‌گری‌های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، کیفیت مفتول تولیدی این مجتمع را دارای استاندارد بین المللی اعلام کرد و گفت: مفتول تولیدی در سرچشمه، در بازارهای داخلی و بین المللی مشتری مناسبی دارد، بنابراین، براساس سیاست فروش شرکت مس، می‌توان با اصلاحات انجام‌شده ظرفیت تولید را افزایش داد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=57777
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما