• کد خبر: ۱۰۴۹۲
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۳ - : ۱۶:۵۶

احمدی نژاد، پول و بُن شهروند بین معتادان پارک شوش پخش کرد

بوستان شوش، یکی از اصلی ترین پاتوق های معتادانِ کارتن خواب، روز گذشته میزبان رییس جمهوری سابق، محمود احمدی نژاد بود. طبق اطلاعات رسیده وی ضمن گرفتن عکس یادگاری با آنها مبالغ مختلفی همچون ۶۰ هزار تومان به اضافه بُن ۵۰ هزار تومانی خرید از فروشگاه های زنجیره ای شهروند بین آنها پخش کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، مردی که رفتارهایش نشان می دهد شیفتهِ موج سازی و دیده شدن است و برای رسیدن به این هدف، هر کاری، حتی صحبت با رسانه های ایران ستیزِ خارجی همچون رادیو اروپای آزاد و ایران اینترنشنالِ عالیجناب بن سلمانِ سعودی انجام می دهد تا از یادها نرود.

احمدی نژاد این بار روز گذشته (۱۲ دی ماه) به میان معتادان اصطلاحا ته خطی و کارتن خواب های پارک شوش رفته، با معتادها و بی خانمان ها عکس می گیرد، به آنها امضا می دهد، به درد و دل هایشان گوش می دهد و در نهایت مبالغی پول همچون ۲۰، ۴۰ و ۶۰ هزار تومان به همراه بن خرید ۵۰۰ هزار ریالی از فروشگاه های زنجیره ای شهروند در جیبشان می گذارد.

در فیلم منتشره از او در رسانه های حامیش، مردی از خدم و حشم همراه، خطاب به معتادان و کارتن خوابها فریاد می زند که هر کس مشکلی دارد بیاید و مطرح کند، او اما نمی گوید که احمدی نژاد چطور و از کدام جایگاه قادر به حل مشکلات آسیب دیده های گرد آمده در بوستان شوش است!؟ یا راه حلش همان ۶۰ هزار تومانِ مرحمتی به اضافه بن خرید ۵۰ هزار تومانی شهروند است!؟

کارتن خواب های هیجان زده از ایستادن شانه به شانه در کنار رئیس جمهور سابق اما در جای جای فیلم، او را حامی ضعفا و فقرا خوانده و برای دیدن دوباره اش در قاب تلویزیون ابراز دلتنگی می کنند.

در این میان اما نکته قابل توجه این است که رئیس جمهور محبوب کارتن خواب ها به رغم دعوت مددکاران یکی از مراکزی که در حوزه مددرسانی، دادن جای خواب و غذای گرم به زنانِ معتاد، کارتن خواب و بی خانمان فعال است و درست در یک قدمی محل بازدیدِ احمدی نژاد در بوستان شوش و در دلِ همین بوستان قرار دارد، می گوید وقت ندارد و برای بازدید از این مرکز نمی رود و در عوض در جهت حمایت از این اقشار آسیب دیده به تقسیم مبالغ ۲۰ تا ۶۰ هزار تومانی بین کارتن خواب ها اکتفا می کند.

در خصوص این دیدار و دستاوردهایش، سوال اینجاست که هدف احمدی نژاد آیا صرفا در مرکز توجه قرار گرفتن است، یا می توان دیدار با کارتن خواب ها را به انتخابات ۱۴۰۰ مرتبط دانست.

البته یک احتمال دیگر نیز وجود دارد، اینکه او به راستی و ناگهان نسبت به وضعیت بی خانمان ها و کارتن خواب های پاتوقِ شوش نگران شده و تصمیم گرفته در جهت کاهش آسیب اعتیاد و کمک به این افراد، حداقل به درد و دلهایشان گوش داده و افتخارِ داشتن عکس با رئیس جمهور سابق را نصیبشان کند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=10492
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما