• کد خبر: ۱۰۶۴۷
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۵ - : ۱۱:۴۷

“احمدی نژاد” بُن های ۵۰ هزار تومانی فروشگاه شهروند را از کجا آورده است!؟

محمود احمدی نژاد رییس جمهوری سابق در دیدار چند روز پیش خود با معتادان و کارتن خواب های پارک شوش؛ بُن های خرید ۵۰ هزار تومانی فروشگاه شهروند را بین آنها پخش کرد. اما سوال این است که وی این بُن ها را از کجا به دست آورده است!؟

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، ۲ روز پیش این پایگاه خبری گزارش داد که احمدی نژاد با حضور در پارک شوش اقدام به پخش مبالغی همچون ۲۰، ۴۰ و ۶۰ هزار تومان و همچنین بُن های خریدِ ۵۰ هزار تومانی از فروشگاه های زنجیره ای شهروند بین معتادان و کارتن خوابها کرده است.

در این میان نکته قابل توجه این است که نمونه ای از این بُن های رسیده به دست این پایگاه خبری نشان می دهد که این بُن ها؛ از بُن های اهدایی شهرداری تهران است و با پول شهروندان تهرانی در قالب انواع عوارض و مالیات های پرداختی و… به شهرداری تهران، تهیه شده است.

بُن های اهدایی شهرداری تهران سر از دفتر رییس جمهوری سابق درآورده است!

روی این بُن ها امضای عبدالحمید امامی، معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران وجود دارد و قاعدتا و منطقا باید به دست نیازمندانِ شهرِ تهران برسد اما مشخص نیست چگونه سر از دفترِ محمود احمدی نژاد، رییس جمهور سابق درآورده است تا وی آنها را به صلاحدید خود خرج کند و در نمونه اخیر تعدادی از آنها را نیز به معتادان پارک شوش بدهد؛ هرچند که مشخص نیست بُن های خرید از فروشگاه های شهروند به چه درد کارتن خوابها می خورد!

در این زمینه از پیروز حناچی، شهردار تهران می خواهیم اعلام کند بُن هایی که با پول مردمِ پایتخت تهیه شده، براساس کدام عرف و توجیهِ منطقی و شرعی؛ به دست دفتر رییس جمهور سابق رسیده است!؟ آیا شهردار تهران اینگونه امانتدارِ مردم شهر، از متمول ترین آنها در فرمانیه و کامرانیه تا ساکنان کوره پزخانه ها و اقشار مستضعف است!؟

پایگاه خبری “اقتصاد سالم” طبق وظیفه ذاتی خود پیگیر این موضوع از شهرداری تهران و سازمانهای نظارتی بوده و نتیجه را به ملت شریف ایران گزارش خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=10647
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما