• کد خبر: ۱۱۴۹۱
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۷ - : ۱۲:۱۷

خرید خودرو با بودجه کرونا توسطِ مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان!

با دستور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان از محل بودجهِ مبارزه با کرونای این شرکت؛ سه دستگاه خودروی سواری خریداری و به افراد خاص اهدا شده است.

به گزارش پایگاه خبری «اقتصاد سالم»، در شرایطی که علیرغم چند ماه فعالیت رسانه‌های حامیِ مدیریتِ فعلی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، چند روز پیش طرح تحقیق و تفحص از این اَبَرشرکت در صحن علنی مجلس تصویب شد؛ اخبار جدیدی از فساد در این شرکت به دست آمده است.

در این رابطه حسین میرزایی _ عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی _ می‌گوید: « شرکت فولاد مبارکه اصفهان به دستور مدیرعامل، از محل بودجه کرونا در تاریخ بیست و هشتم فروردین ماه امسال سه دستگاه خودروی سواری به مبلغ ۲۱ میلیارد و پنجاه میلیون ریال، معادل ۲ میلیارد و یکصد و پنج میلیون تومان، خریداری و به افراد خاصی اهدا کرده است».

میرزایی در ادامه با ارائه مدارک و مستندات این فساد، از علیرضا رزم‌حسینی _ وزیر صنعت، معدن و تجارت _ می‌خواهد به وعده خود مبنی بر رسیدگی به فساد و رانت‌خواری در حوزه اقتصاد و صنعت عمل کند.

هر دم از باغ فولاد مبارکه اصفهان، بری می رسد.
حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل این اَبَر شرکت که به گفته وزیر صمت، قادر به اداره این کارخانه نیست اما به دلایل نامعلوم، هنوز در سمت خود باقی مانده است.
این موضوع چه ارتباطی به بذل و بخشش هایی همچون خرید و اهدای ۳ دستگاه خودروی سواری لوکس به افراد خاص از محل بودجه کرونای این شرکت دارد!؟

این وضعیت در حالی است که چندی پیش نیز وزیر صمت اعلام کرد: «آقای عظیمیان -مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه – در اصفهان حتی قادر به اداره کارخانه خودش هم نیست».

در چنین وضعیتی جا دارد از مخالفان اجرایی شدن طرح تحقیق و تفحص از این مجموعه صنعتی به ویژه رسانه‌های حامیِ مدیریتِ این شرکت پرسید، آیا خرید خودرو برای افراد خاص از طرف مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان آن هم با بودجه کرونای این شرکت، فساد و رانت‌بازی نیست؟

آیا سواستفاده از جایگاه و پست مدیریتی برای ایجاد حلقه هواداران از طریق استفاده از بودجه فولاد مبارکه اصفهان که متعلق به تمام کارکنان و سهامداران و ذی‌نفعان این شرکت بزرگ ملی است، فساد آشکار نیست؟

پایگاه خبری «اقتصاد سالم» برحسب وظیفه ملی خود این موضوع را دنبال کرده و اطلاعات تکمیلی را در اختیار مردم شریف ایران خواهد گذاشت.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=11491
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما