• کد خبر: ۱۱۹۷۲
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۵ - : ۱۵:۱۵
اعتبارنامه عنابستانی را باطل کنید

مجلس جای مدرس‌هاست، نه عنابستانی‌ها

شب گذشته ماجرای درگیری و سیلی یک نماینده مجلس بر صورت سربازِ وظیفه‌شناسِ پلیس به ترند اول توئیتر فارسی تبدیل شد.

این موضوع نشان می‌دهد که افکار عمومی از این اقدامِ “بدوی وار” جریحه‌دار شده و در انتظار برخورد قاطع مسوولین مربوطه با نمایندهِ ضرب و شتم‌کننده است.

مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، به عنوان یک روزنامه‌نگار به نمایندگی از مردم ایران با هر دین و تفکری، به اطلاع “علی‌اصغر عنابستانی”؛ فرد حمله‌کننده به سربازِ وظیفه‌شناسِ پلیس راهور می‌رسانم که مجلس ایران؛ جای مدرس‌ها و مصدق‌هاست که یکی در برابر استبداد رضا خانی ایستاد و دیگری صنعت نفت را ملی و از تاراجِ انگلستان خارج کرد.

مجلس ایران جای “عنابستانی”ها نیست که در خودروی شیشه‌دودی، احساس خود برتربینی به آن‌ها دست دهد و بدون مجوز، در خطوط ویژه تردد کنند و پس از اعمالِ قانون؛ در اقدامی بدوی‌وار همراهانشان فحاشی و خودشان سیلی بر صورتِ مامور قانون بزنند.

برادرانه به آقای عنابستانی توصیه می‌کنم در راستای نشان دادن بهره بردن از فرهنگِ غنیِ این مرز و بوم، از مردم ایران عذرخواهی کرده و از جایگاه خود استعفا دهد که در این صورت جبران مافات شده و بلکه وجهه‌ای نیز به دست خواهد آورد؛ در غیر این صورت افکار عمومی او و عمل او را فراموش نخواهد کرد.

همچنین هیات نظارت بر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی نیز باید به فوریت تشکیل جلسه داده و به این پرسشِ بنیادین پاسخ دهد که آیا نماینده‌ای که بر صورتِ قانون سیلی زده، صلاحیت ادامه کار و قانون گذاری دارد یا نه!؟

مسلما پاسخ این پرسش منفی ست و منتظر ابطال اعتبارنامه و خروج عنابستانی از جایگاه نمایندگی مردم هستیم.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=11972
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما