• کد خبر: ۱۲۱۶۶
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۷ - : ۱۵:۵۲

توئیت دکتر رضایی در دفاع از سرباز راهور، پشتیبانی از قانون است

روزنامه صبح نو، در یادداشتی با عنوان «اصول‌گرایی در مقابل قبیله گرایی» به قلم جواد بخشی با اشاره به این واقعیت که نیروهای انقلاب بر خلاف رفتار جانبدارانه اصلاح طلبان نسبت به خطای «درازهی» به ماجرای «سرباز خط ویژه» واکنش نشان دادند، نوشت: «دفاع»؛ واژه‌ای ریشه‌دار در تاریخ زندگی انسانی است و «سرباز» مترادفی معنادار برای ملتی بزرگ در اعصار گذشته و به‌ویژه از زمان ایجاد دولت مدرن به حساب می‌آید. در این میان گاهی پیکان جفا، این خدمت‌گزاران جوان میهن را نیز بی‌نصیب نگذاشته و قلب‌شان را آماج زیاده‌خواهی و قانون‌شکنی قرار داده است.

به گزارش اقتصاد سالم؛این روزنامه با تقسیم بندی واکنش های با موضوع برخورد یکی از نمایندگان مجلس با یک سرباز راهور، به اصول‌گرایان می پردازد و آنها را «پشتیبان قانون» معرفی می کند و می نویسد: «محسن رضایی نیز سرباز را قلب میهن دانست و تاکید کرد که سرباز راهور یا سرباز مرزبانی که از راننده یک مقام مملکت، کارت شناسایی یا مجوز تردد بخواهد، نه تنها کار بدی نکرده بلکه به وظیفه خود عمل نموده و شایسته تقدیر است.»

گزارشگر صبح نو در ادامه نوشته است: در این میان باید به این نکته توجه شود که شخصیت‌های سیاسی مجلس و نمایندگان و همچنین سیاسیون دیگری در صف مطالبه‌کنندگان چندچون ماجرا هستند و با تمام قوا به دنبال بررسی موضوع هستند.

این گزارش می افزاید: پرخاشگری حق هیچ جناح و جریانی نیست. پس فرقی نمی‌کند پرخاشگر، نماینده اصول‌گرا باشد، یا نماینده اصلاح‌طلب؛ تفاوتی نمی‌کند کدام مسوول دست به پرخاشگری می زند، «عباس آخوندی» یا «محمدباسط درازهی» نماینده سراوان در مجلس قبل که به یکی از کارمندان اداره گمرک بعد از جلوگیری از ورود خودروی وی به گمرک، توهین کرد.

صبح نو در پایان نوشته است: امروز همه انتظار رفتار انقلابی از مجلس انقلابی دارند نه مانند مجلس دهم که رییس مجلس آن، مسعود پزشکیان ماجرای هتاکی نماینده سراوان را به نایب رییس‌اش حواله دهد و او نیز در رسانه ملی از بی‌اخلاقی درازهی نماینده هم طیف خود دفاع کند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=12166
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما