• کد خبر: ۲۸۰۶۷
  • ۱۴۰۰-۰۷-۲۴ - : ۱۱:۰۰
وزرای صنعت و رفاه اقدام کنند؛

“امیرحسین نادری” ۷۳ میلیارد به بیت المال خسارت زد!

بررسی پرونده “امیرحسین نادری” _ مدیرعامل فعلی شرکت توسعه معادن و فلزات (زیرمجموعه وزارت صمت) _ و گزینه مدیرعاملی شرکت ذوب آهن اصفهان (زیرمجموعه وزارت رفاه)، نشان می دهد که وی تنها در یک نمونه در سال ۱۳۹۴ معادل ۷۳ میلیارد ریال (۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان) به شرکت فولاد مبارکه اصفهان و پول مردم و بیت المال، خسارت وارد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، چند روز پیش در خبری اعلام کردیم که “امیرحسین نادری” _ معاون اسبق شرکت فولاد مبارکه اصفهان _ در تلاش برای دستیابی به صندلیِ مدیرعاملی شرکت ذوب آهن اصفهان است!

وی قبل از آن نیز در حال رایزنی برای تصاحبِ صندلی مدیرعاملی شرکت فولاد مبارکه اصفهان بود که موفق نشد و ۲۰ روز پیش با تصمیم وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت (صمت)، محمدیاسر طیب نیا به مدیرعاملی فولاد مبارکه منصوب شد.

رایزنی ها و تلاش های “امیرحسین نادری” برای کسبِ صندلیِ مدیریتِ غولهای فولادی ایران در حالی ست که مستندات و مدارک رسیده به این پایگاه خبری نشان می دهد وی فاقدِ صلاحیتِ لازم برای تصدی این سِمَت ها بوده و مواردِ متعددِ تضییع و سوءاستفاده از حقوق مردم و بیت المال در پرونده او، دیده می شود.

در یک نمونه ۱۰ روز پیش در خبری با عنوانِ “مردِ ۵۰۰ میلیون تومان به دنبال تصاحب ذوب آهن اصفهان است”، اعلام کردیم که امیرحسین نادری تنها در طولِ حدودا دو سال و نیم از حضورش در سِمَت معاونت مالی فولاد مبارکه اصفهان؛ ۱۰۰ روزش را تحتِ عنوانِ “ماموریت اداری” با هزینه شرکت فولاد مبارکه در بهترین کشورهای توریستیِ خارج از کشور، به سر برده است.

وی در این به اصطلاح ماموریتها در کشورهای خوش آب و هوا و گران قیمتی همچون “فرانسه، ایتالیا، آلمان، استرالیا، سوئیس، اتریش، عمان، ترکیه و امارات” اقامت داشته است.

گفته می شود امیرحسین نادری مالکِ “اسب” بوده و به سوارکاری نیز علاقه مند است

این سفرها با پروازهای “فِرست کلاس” انجام شده و آقای نادری در هر یک از کشورهای نامبرده در بازه های زمانی ۳، ۴، ۵، ۶ و ۷ روزه در بهترین هتل ها و با بیشترین مزایا و امکانات، البته با هزینه شرکت فولاد مبارکه اصفهان؛ اقامت داشته است.

وی علاوه بر اقامت در بهترین هتل ها و استفاده از حداکثر امکانات و خدمات در کشورهای یاد شده؛ معادل ۵۰۰ میلیون تومان هم به عنوانِ “حقِّ ماموریت” براساس نرخ روز ارز دریافت کرده است!

در این زمینه پرسش مهم مطرح شده در خبر منتشره این بود که آیا این سفرها و ریخت و پاش ها با هزینه ی مردم و بیت المال؛ شرعی، اخلاقی و قانونی ست!؟ ۵۰۰ میلیون تومان به اصطلاح حقِّ ماموریتِ دریافتی در قبالِ این سفرها چطور!؟

البته بگذریم از این گفته ی آگاهان که مبالغی همچون “۵۰۰ میلیون تومان” برای آقای امیرحسین نادری پولِ خُرد محسوب می شود اما برای کارگرانی که در پای کوره های ذوبِ فولادِ شرکت فولاد مبارکه اصفهان خدمت کرده و می کنند و از نظر روحی و جسمی فرسوده و مستهلک می شوند، ۵۰۰ میلیون تومان پولی که آقای نادری برای ۱۰۰ روز اقامت و لذت بردن در کشورهای توریستی دریافت کرده است، معادلِ ۱۰ سال حقوقِ شان است!

البته این سفرها و ماموریتها در حالی رخ داده که به گفته کارشناسان حوزه معدن، اصولا فردی که در جایگاهِ معاونت مالیِ یک کارخانه صنعتی_معدنی همچون فولاد مبارکه اصفهان قرار دارد، در حیطه ی وظایفِ اداری و سازمانی اش؛ کاری در خارج از کشور تعریف نشده که برای انجام آنها با این میزان ریخت و پاش و هزینه کردن از بیت المال و درنهایت دریافتِ حقِّ ماموریتِ ۵۰۰ میلیون تومانی؛ به کشورهای توریستی ای همچون “فرانسه، ایتالیا، آلمان، استرالیا، سوئیس و اتریش” سفرهای متعدد و مکرر داشته باشد.

انتشار خبر یاد شده بازخوردهای زیادی در میان افکار عمومی داشت و به دنبال آن ۴ نفر از اطرافیان، مشاوران و نزدیکانِ “امیرحسین نادری” با سِمَتها و جایگاه های مختلف؛ تماس های مکرر و متعددی با این پایگاه خبری برقرار کرده و مصررانه و پیگیرانه، خواستار حذفِ این خبر شدند که البته این پایگاه خبری در برابر فشارهای ممتد و غیرقانونیِ آنها مقاومت کرد؛ در همین رابطه به زودی گزارش کاملی درباره ی این افراد، نام و سِمَت شان، جزئیاتِ مکالمات صورت گرفته و درخواست های شان، منتشر خواهد شد.

در چنین شرایطی امروز شنبه ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ “اقتصاد سالم” با توجه به مدارک و مستندات رسیده از پرونده ی “امیرحسین نادری”؛ برای آگاهیِ بیشتر مسئولانِ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که شرکت ذوب آهن اصفهان متعلق به آنهاست و همچنین آگاهیِ مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، که “امیرحسین نادری” هم اکنون مدیرعاملیِ یکی از پولدار و پولسازترین شرکتهای زیرمجموعه این وزارتخانه (هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات)، را در اختیار دارد؛
بخشِ دیگری از پرونده ی “امیرحسین نادری” را منتشر می کند تا مقاماتِ ذی صلاح و مسئول بررسی کنند فردی با چنین سوابقی چگونه هم اکنون در دولتِ مردمی و فسادستیزِ آیت الله ابراهیم رئیسی، مدیر و صاحب اختیارِ بخش عظیمی از پول و سرمایه مردم و بیت المال بوده و علاوه بر آن، در حال رایزنی برای کسبِ سِمَتهای بالاتر است!

“امیرحسین نادری” علی رغم سوابقش همچنان مدیرعامل شرکت “سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات” است…

در همین رابطه، بخش دیگری از مستندات رسیده نشان می دهد که “امیرحسین نادری” در سال ۱۳۹۴ که معاونت مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان را در اختیار داشته است؛ تنها در یک معامله ضرر ۷۳ میلیارد ریالی به بیت المال وارد کرده است.

در همین زمینه در متنِ نامه ای که در سال ۱۳۹۵ از سوی “رئیس منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کلِ استان اصفهان” به مدیرعامل وقت شرکت فولاد مبارکه اصفهان ابلاغ شده است، اعلام شده که تائید و اقدام “امیرحسین نادری” معاون مالی و اقتصادی وقت فولاد مبارکه اصفهان در معامله ای در سال ۱۳۹۴ آن هم بدون کسب اجازه و اخذ مجوز از هیات مدیره این شرکت، موجب وارد آمدن خسارت “۷۳ میلیارد ریالی” به این شرکت دولتی شده است.

طبق این اعلام، “امیرحسین نادری” تنها در یک مورد در سال ۱۳۹۴ معادل “۷۳ میلیارد ریال” به بیت المال و سرمایه مردم و سهامدارانِ فولاد مبارکه اصفهان خسارت وارد کرده است و با وجودِ این سابقه مدیریتی و عملکردی؛ وی تا زمانِ انتشار این خبر (ساعت ۱۱ شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰) همچنان! مدیرعامل شرکت “هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات” از زیرمجموعه های شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ارزش بازارِ حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است.

در این شرایط مشخص نیست رسیدگی به این پرونده و ضرر و زیان میلیاردی وارده به فولاد مبارکه چه نتیجه ای داشته و “امیرحسین نادری” چرا هم اکنون مدیرعاملی مهمترین شرکت وابسته به فولاد مبارکه را برعهده دارد.

در چنین شرایطی این پایگاه خبری حسب رسالت خود در چند روز آینده جزئیاتِ کامل این معامله و چگونگی ضررهای وارده به شرکت فولاد مبارکه اصفهان که شرکتی دولتی و متعلق به مردم و بیت المال بوده است را منتشر خواهد کرد.

در این شرایط از وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت و به ویژه “محمدیاسر طیب نیا”، مدیرعامل جدید و تازه نفس شرکت فولاد مبارکه اصفهان انتظار می رود با توجه به گردش مالی بسیار بالای “شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات” و سوابق و عملکردِ پیشین “امیرحسین نادری” در معاونت مالیِ فولاد مبارکه اصفهان که تنها بخشی از آن عنوان شد؛ در رابطه با مدیریت این فرد در شرکت “توسعه معادن و فلزات”، تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

باید توجه کرد که رهبر معظم انقلاب ۴۰ روز پیش در دیدار رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت جدید با ایشان، تاکید کردند:” مقابله ی دقیق و جدی با فساد و احیای اعتماد مردم به دولت اولویت های مهم برای دولت سیزدهم باشد”.

بنابراین “اقتصاد سالم” در راستای عمل به این فرمایشات و نیز حسب رسالت خود و فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری برای مبارزه با فساد؛ به زودی بخش های دیگری از پرونده ی امیرحسین نادری را منتشر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=28067
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. محمد جواد گفت:

    خوب اگه فساد محرز داره چرا ۶ساله کسی پیگیر نبوده؟
    هفت میلیارد پولی نیس

  2. كاوه گفت:

    کی دنبالش باشه؟ حتما به برخی هم رسیده که هواشو دارن.
    امثال مدیرعامل شرکت چرخشگر تبریز که خرداد امسال با اینکه خوب کار کرده بود، چون به ف نماینده و ت مدیرعامل ا. باج نداد رو برکنار می کنند و امثال این دزدها رو حمایت…
    امیدواریم آقای رئیسی کاری بکنه

  3. رحمت اله گفت:

    با سلام
    مدیر محترم سایت لطفا نظرات بنده را حذف نفرمایید. بنده به عنوان یک استاد دانشگاه و مطلع در صنعت فولاد عرض می کنم که مطالب فوق از نگاه حرفه ای خنده دار می باشد. حالا از این منظر هم که بگذریم قدری شرافت داشته باشید و اینقدر دروغ نگویید. نادری آدم شناخته شده ای است و همه او را به عنوان انسانی پاک می شناسند البته بنده هم ایشان را می شناسم و قطعا مطالب فوق دروغ و تهمتی بیش نیست.

  4. Mohammad گفت:

    سلام. خدا رو شکر که سایتی شجاع پیدا شده که مسائل و مشکلات نادری و فسادش را بر ملا میکند.
    ای کاش از تمام زوایای زندگی و کاری ایشان تحقیق و گزارشی کاملی تهیه میکردید.
    هر چند باند فاسد نادری در تمام زیرمجموعه های فولادی رسوخ پیدا کرده و حاضرند با پول پاشی دست به هر اقدام ناممکنی بزنند اما شما با شجاعت و قدرت به کار خود ادامه بدهید…
    این نادری را که من میشناسم ممکن است دست به هر کار کثیفی بزند مواظب خودتان باشید!
    دوستی اشاره کردند که ایشان همواره با وضو هستند!
    ایشان به هیچ دینی اعتقاد ندارند و برای رسیدن به اهدافش دست به هر اقدام غیر انسانی خواهد زد…
    نادری متولد ۱۳۵۳ خود را رزمنده دفاع مقدس هم می نامید و با اسم مقدس بسیج و بسیجیان به هر کاری تن داد!
    خدا عاقبت همه ماها را ختم به خیر بکند
    الهی آمین

  5. دلسوز فولاد گفت:

    سلام
    بنده متاسفم برای این قشر فرهیخته رسانه ای و اقتصاد سالم که با حمایت های افراد معلوم الحالی که جایگاه آنها با حضور آقای نادری به خطر می افتد و پولهای کلانی که به جیب می زنند قطع می شود. آقای نادری فردی پاکدست و کاربلد است که در هر صنعتی تحول رو به جلو ایجاد می کند و قطعا جدا کردن دست رانت خواران توسط ایشان، بدخواهانی را هم خواهد داشت که می بینیم.

  6. محمد گفت:

    برادران عزیز
    وقتی من و شما میاییم و کامنت میزاریم یعنی حساسیت نشون میدیم که این مطالب مهم است.
    بهترین روش عدم اظهار نظر برای بی اهمیت کردن موضوع است. فکر میکنید الان دفاع کنید کمک به مخاطب یعنی شخصِ آقای نادری یا هر فرد دیگری است؟
    برای بی اهمیت کردن هیچ اظهار نظری نکنید تا بدانند حرف مفت زده اند. پس دوست نادان مخاطب نشوید و آب به آسیاب مغرضین از روی نادانی نریزید.
    اصلا اظهارنظر نکنید تا مغرضین به اهدافشان نرسند. اگر کوچکترین کامنتی نزارید یعنی قضیه لوس شده و تو‌پوزی میخورند.
    تاکید میکنم اصلا اظهار نظری نکنید اگر دیدید عقب نشینی نکردند.
    وقتی من و شما بحث‌رو جدی میگیریم کامنت میزاریم اونها به هدفشون رسیدند و دقیقا هم همین رو‌میخواهند.

  7. کارشناس فولاد گفت:

    یک بار برای همیشه از ایشان سوال کنید مرد ۱۵ هزار میلیاردی کیست آقایانی هم که از ابن شخص تعریف می کنند شریک یار و غار ایشان هستند چطور ایشان اسب ۷ میلیاردی سوار می شوندو می گویند اسب تعزیه است .حالا پیدا کنید پرتقال فروش را

  8. خانواده شهدای کارخانه گفت:

    مدیر دولت بنفش پس سالها برای بقای خود دست به دامان مادر شهید خرازی شد .
    طی بازدید به اتفاق مدیر جنجالی و بازنشسته روابط عمومی ذوب آهن و سرپرست بنیاد ذوب آهن امروز با تشریفات ویژه عازم منزل مادر شهید خرازی شدند .
    در این دیدار مادر شهید خرازی گلایه های داشتند از برخورد نامناسب با خانواده شهدا و ایثارگران کارخانه و فرمودند مواظب باشید برای حفظ پست مقام از جایگاه و منزلت شهدا سو استفاده نکنید شهید زنده کارخانه ذوب آهن سردار شمس که سالهاست برای شماها جان خود را کف دست گذاشته که سالهاست زخم بستر دارد و شما حتی جویایی حال ایشان نشدید و در پایان مدیر روابط عمومی و همراهان با شرمندگی منزل را ترک کردند…. ‌ راستی چه شده که بعد چهارسال ایشان به فکر مادر شهید افتادند کمی تعجب برانگیز نیست ؟؟؟؟؟؟

  9. Ehsan گفت:

    یکی از کارهای آقای نادری بلداجی خرید زمینهای مسیر انتقال پساب به فولاد و فروش به فولاد و واریزش بحساب خانمی که تو مالزی بود
    و تقسیمش بصورت منصفانه!!!
    خرید ۴ هزار تومان و فروش ۲۳ هزار تومان !!!
    دیگری، حقوقهای چند میلیونی ( پنج شش میلیونی بلاعوض به افراد خارج سازمان ) زمان ۹۰ و ۹۱
    با بررسی مدارک تحصیلی وی به نکات جالبی خواهید رسید !!!
    کنکاش در چگونگی ورود و استخدام وی در فولاد مبارکه نیز به طرفداران پرو پا قرصش تجربه خوبی خواهد آموخت !!!
    بررسی پرداخت هدایاهای گران قیمت از جیب فولاد مبارکه و سهامداران به افراد ذی نفوذ هم بد نیست !!!
    بررسی اسناد و قراردادها کار بسیار ساده ای است

  10. امیر گفت:

    خدا وکیلی خجالت نمی کشید و هیچ موردی در زندگی و کار ایشان پیدا نکردید که این چیزها را می نویسید ایشان میدانید چندین هزار میلیارد با تصمیماتشان برای مجموعه های فولاد مبارکه سود
    به ارمغان آورده است حال گیر داده اید به ۷ میلیارد خنده دار است واقعا که این دروغها را می نویسید بدون مدرک

  11. کارمند فولاد مبارکه گفت:

    شما فعلا دزدی و رانت های بقیه را بر ملا کنید تا بعد برسیم به افرادی که به بیت المال خسارت زدن
    خدایی خنده داره قشنگ معلومه برای تخریب اومدی و نه برای شفاف سازی مردم.
    مردم خوب میفهمن رسالت شما که داری پول بیت المال را میخوری بی طرف بودن و روشن کردن نه این که با دروغ ها و اراجیف ذهن مردم را خراب کنی.
    متاسفانه حرام خوری زیاد چشم شما را نسبت به حقایق بسته چون اگر کمی انصاف داشتید خوبی ها و دلسوزی های ایشان را نسبت به بیت المال که بی مثال هست مینوشتید آقای عظیمیان سه سال سرمایه های فولاد را خرج کرد و زیر و رو کرد بر علیه آقای نادری چیزی پیدا کنه نتونست.
    کاملا مشخص هست گذاف گویی… چقدر پول تو حلقت فرو کردن تا این چرت و پرت ها را بگید .اگر مسوولین در تدابیر و حرام و حلال مثل نادری بودن این فساد ها ایجاد نمیشد

  12. ایرج گفت:

    سلام ایشان شخص شریف ، مدیر و مدبر و مردمی و انسانی پاکدست هستند ، من بخوبی ایشان را میشناسم ، بسیاری از گزارشات سیاسی یا نشانی از بی اطلاعی دارند .

  13. اسفندمند گفت:

    یزدی زاده بهتر است.
    نادری پاتو نگذار ذوب آهن.

  14. ایرج گفت:

    آیا میدانید از صفر تا صد شرکت تاسیس کارخانه ورق های پوششدار تاراز چهارمحال ، زیر مجوعه هلدینگ شرکت آتیه فولاد نقش جهان را جناب دکتر نادری در زمان معاونت اقتصادی فولاد مبارکه ، بعنوان موسس و رئیس هیات مدیره شرکت مزبور تا بهره داری کامل و تولید ورق شخصا ” پیگیری و اقدام نموده است ؟
    آیا میدانید ایجاد هلدینگ شرکت آتیه نقش جهان که بیش از ۷۰ درصد سهامداران آن کارکنان شریف و باز نشستگان محترم شرکت فولاد مبارکه میباشند از ابتکارات جناب آقای نادری بوده و سالیانه باسود دهی خوب ، پشتوانه مالی کارکنان شاغل و بازنشستگان محترم شرکت فولاد مبارکه شده است،؟

  15. ناشناسی گفت:

    ایشون فارغ التحصیل میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد فلاورجان با معدل ۱۲ می باشند. حالا پیدا کنید پرتقال فروش را

  16. محمد گفت:

    اقای نادری دستش تو بورس و خالی کردن جیب ملت که در شرکت شهید قندی یزد نیز سهام داشتن به عنوان مدیرعامل ومعادن( که ۷۰ درصد سهام آن شرکت را دارد) هم رو شده ..سهم را تا ۹۰ درصد تو ضرر برده و ملت را بیچاره کرده ..سهم را تا ۱۴۰۰۰ توان بالا برد و بعد بشدت خالی کرد جیب افراد را ..یکی بررسی کنه تا گندکاریهاش رو بشه.

  17. سهامدار بکام گفت:

    این آقا همه ی سهامداران بکام رو به خاک و خون کشیده
    سرمایه همه رو تا قرون آخر نابود کرده

  18. لعنت بر نادری و عسگری گفت:

    ایکاش یکنفر هم به فسادش درخصوص سهام شرکتهای تابعه‌ی وزارت صنعت معدن تجارت رسیدگی میکرد. آقای نادری سهامداران بکام رو تا ۹۰ درصد از اصل سرمایه متضرر کرده. دوستانی که برای تظلم خواهی به ایشون مراجعه کردند با جواب “همینی که هست اگر ناراحتید بفروشید برید” مواجه شدند. نماد بکام که حداقل دو هزار تومن ارزش داره رو از ۱۱۶۴ تومن(قیمت بعد از افزایش سرمایه) به ۱۴۵ تومن کشیدا چیزی حدود نود درصد زیان از اصل سرمایه. این فرد یک بی وجدان به تمام معناست. زندگی سهامداران بکام رو به نابودی تمام کشونده به داد ما برسید
    هل من ناصرا ینصرنی؟ 😭😭😭

  19. صدای عدالت گفت:

    حقیقتا برای افرادی که از ایشان دفاع می کنند متاسفم
    نادری با سوءاستفاده از نام مقدس بسیج در حال چپاول می باشد
    یک انسان نهاد نظارتی ورود کند پاسخ دهد که اسب ۸ میلیارد تومانی پسر نادری چگونه با حقوق کارمندی و مدیریتی ایشان سنخیت دارد
    پدر امیر حسین نادری(آقا صابر) یک ضلع فساد امیر حسین است
    این بشر هیچ هنری جز غارت ندارد

  20. حرف حق گفت:

    کاش انقدر ضایع حرف نمیزدن خیلیا
    معلومه که از ارباباشون سودی بهشون رسیده که این مطالبو مینویسن
    برین داخل سایت فدراسیون سوارکاری
    مینویسه اسم مالک های اسب های میلیاری و تاپ کشور رو
    خدا میدونه اون دنیا قراره چه بلایی سر خیلیا بیاد…
    خدا جای حق نشسته
    همین نادری اگر نبود فولاد مبارکه تا الان ورشکست شده بود
    نادری برای من هیچ منفعتی نداشته و اصلا منو نمیشناسه
    ولی من کامل میشناسمش
    رفت شرکت ملی فولاد در چند ماه آباد کرد اونجارو
    الانم در شرکت و معادن داره گل باران میکنه
    همیشه منفعت کشور و سهامداران و کارمندان شرکت ها براش مهم بوده

  21. محمود چگنی گفت:

    جالبه که در مورد ۷ میلیارد مطلب نوشتید در صورتی که مدیری در این سطح با یک تصمیم اشتباه میتونه صد برابر این پول نابود کنه. اقای نادری مدیر توانمندیه و هرجا رفته واقعا کارنامه قابل دفاعی داره. در مورد ۵۰۰ میلیون حق ماموریت هم بگم که امثال ایشون کافیه برن توی شرکتهای خصوصی حقوق ماهانه خیلی بیشتر از این حرفها میگیرن ایشون واقعا بفکر پیشرفت کشور هستن و نباید نقد دارای جهت کرد. با این مقالات باعث فرار مغزهای کشور میشید

  22. محمد گفت:

    سلام
    ایشان فرد معتبری هستند. حق و حساب همه را می دهند. اگر یزید هم رئیس جمهور بشود باز هم ایشان سر کار خواهد بود. چرا چون بعضی ها از ایشان حتی اون موقعی که در قسمت حراست پرسنلی بود استفاده می کردند و سود می بردند.
    چون نادری پاداش ماهانه نگهبانان حراست را به آن ها می داد برای الفت قلوبها و می فرست شهر مبارکه برای بعضی ها.
    در بین رفیق های لیبرالش می گفت از آن ها بیزار است اما پاداش براشان می فرستاد.
    ایشان عهد کرده که مدیرعامل فولاد شود و با پشتوانه ی آن آدم ها. ایشان دارای ویزگی های خاص زیر است:
    ۱-دروغگو (با دروغ همه ی کار ها را پیش می برد.)
    ۲- فرصت طلب. توی جاده مبارکه پشت فرمان خوابش برد یک زن را کشت. با سوء استفاده همان شب رفت خونه اش راحت خوابید. کس و کار زن بیچاره زن فوت شده در تصادف را استخدام کرد. رضایت گرفت.
    ۳- بورس باز- نصف وقتش را در فولاد صرف خرید سهام بورس می کرد. البته توسط کارمند فاسدش ابراهیمی. نه کاری نه باری.
    توطئه گر – با رئیس حراست فیزیکی مجتمع برای این که فساد او را دنبال کرده بود. بد بود و کینه داشت در جریان دزدی یک فردی در فولاد، رئیس حفاظت فیزیکی را که با او کینه داشت درگیر این ماجر کرده و به دزد گفت بگو او شریک من است…
    بعدا دادگاه این رئیس حراست فیزیکی را از جرم مبرا شناخت با این وجود نادری از حراست دکش کرد.
    آقای عبدالملکی مواظب باش داری خطا می ری.

  23. ایرانی گفت:

    چقدر مطالب این سایت سخیف و مغرضانه است

  24. ایرانی گفت:

    من زمانی که دانشگاه آزادفلاورجان(اون موقع فقط رشته های تجربی وانسانی داشت ) لیسانس می گرفتم سال۷۴این اقای نادری رئیس بسیج آنجابود حالا شده مدیرعامل شرکت فولادمبارکه همینه که مملکت این وضعه

  25. رامتین یثربی گفت:

    درود، مدیر گرامی سایت خواهش می کنم اگر نیاز نبود این پیام را منتشر نکنید، من یکی از دوستان بسیار قدیمی امیرحسین نادری هستم و به خوبی او را می شناسم، می توانم کمک بسیار زیادی در راه شناخت این موجود بیسواد طماع به شما بکنم آنهم با سند و مدرک ، اگر مایل هستید با ایمیل من تماس بگیرید

  26. علی گفت:

    آقای محمد حسین نادری چاه نکن بهر کسی
    مکرو و مکرلله ولله خیرالماکرین

  27. داودی فر گفت:

    چقدر جالبه این کسی را که اینقدر به بیت المال خسارت زده روز به روز باعث پیشرفت شرکتهای متفاوت اونم در کمترین زمان میشه
    همین شخص اگر به مجتمع فولاد مبارکه هم از همون دانشگاه فلاورجان نیامده بود مجتمع فولاد هم پیشرفتی نداشت .
    ایشان همون موقع که دانشگاه فلاورجان بودند تو اداره همان بسیج دانشجویی ومدیریت اقتصادی آنجا هم تک بودند .
    در همین زمان هم دکترای مرتبط با شغلشون را دارند وخدا را شکر هر روز برنامه های مفیدی برای صنعت کشور دارند وموفقیتشون کاملا شفاف هست نیاز به بررسی من وشماها نداره .

  28. امیر موسوی گفت:

    این وصله ها به ایشون نمیچسبه اونم بدون دلیل و مدرک و فقط جنبه تخریب داره
    با یکم تحقیق از نزدیک متوجه پاک بودنشون میشید

  29. سلیمان گفت:

    اگه یزدی زاده بود ما استخدام ذوب اهن بودیم
    ما کلی آزمون دادیم مدیر عامل جدید مهدی کوهی سنگ انداخت جلوی پای همه

دیدگاه شما