• کد خبر: ۳۱۳۹۷
  • ۱۴۰۰-۰۹-۰۸ - : ۱۴:۳۸
با پادشاهِ دزدهای ایران آشنا شوید؛

“فریدون قربانیان” و “شهره موسوی” مفسد فی الارض هستند؟

“فریدون قربانیان” و “شهره موسوی” پادشاه دزدهای ایران هستند؛ دو فردی که رمز ارزِ جعلی “کینگ مانی” (به معنای پادشاه پولها) را اختراع کردند اما نه تنها پولِ آنها “پادشاه” نبود و به کارِ مالباختگان نیامد؛ بلکه به گفته ی سازمان های امنیتی کشور، کلاهبرداران را تبدیل به “شاهِ کلاهبرداران” و یکی از بزرگترین شبکه‌های سازمان‌یافته کلاهبرداری در سطح کشور کرد!

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، وزارت اطلاعات دو ماه پیش (هفتم مهر ۱۴۰۰) با انتشار در بیانیه ای اعلام کرد:”با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از بزرگترین شبکه‌های سازمان‌یافته کلاهبرداری در سطح کشور، شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت”.

طبق اعلامِ وزارت اطلاعات “این باند با فریب افکار عمومی و تشویق افراد به خرید و سرمایه‌گذاری در رمز ارز مجعولِ «کینگ‌مانی»، مبالغ هنگفتی را از زیرمجموعه‌های خود کسب کرده و با ایجاد نوسانات ساختگی در قیمت رمز ارز ادعایی، اقدام به خرید و فروش آن کرده است”.

طبق اعلام وزارت اطلاعات، “در این عملیات اعضاء این باند با حکم مرجع قضایی دستگیر و به‌دلیل تعداد زیاد مالباختگان، پرونده آنان در سیر مراحل قضایی است”.

اما دستگیر شدگان توسط وزارت اطلاعات چه کسانی هستند!؟

بررسی های پایگاه خبری “اقتصاد سالم” نشان می دهد که ۲ فردِ اصلی این باند که توسط سربازان گمنام آقا امام زمان دستگیر شده اند، افرادی با هویت “فریدون قربانیان مشهدی” و “شهره موسوی” هستند.

دو فرد یاد شده مدیرانِ اصلی شرکتی به نامِ “بادران” هستند که مدیریتِ شبکه ی بازاریابی مرتبط با رمز ارز جعلیِ “کینگ مانی” را برعهده داشته اند.

دو فرد یاد شده، زن و شوهر بوده و با یکدیگر باند کلاهبرداری را هدایت کرده اند.

تعداد زیادی از مردم ایران مالباخته ی شرکت بادران و رمزارزِ جعلیِ کینگ مانی بوده و با توجه به تعداد زیاد مالباختگان و همچنین اعلامِ رسمی و عمومیِ وزارت اطلاعات مبنی بر اینکه این باند یکی از “بزرگترین شبکه‌های سازمان‌یافته کلاهبرداری در سطح کشور بوده است”؛ می توان گفت که اتهام “فریدون قربانیان مشهدی” و “شهره موسوی”؛ می تواند اخلال عمده در نظام اقتصاد کشور و افساد فی الارض، با مجازاتِ اعدام و چوبه ی دار، باشد…

در همین زمینه در قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲، مجرمین کلان اقتصادی، به عنوان “مفسد فی الارض” شناخته اند.

آنچه وجه مشترک این قانون با قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور است، مفسد فی الارض شناختنِ مجرمینی است که در حد وسیع و گسترده و با تعدادِ قربانیانِ بالا، اقدام به ارتکاب جرم می کنند؛ دقیقا همان کاری که در پرونده ی شرکت بادران و رمزارز کینگ مانی توسط “فریدون قربانیان مشهدی” و “شهره موسوی”؛ صورت گرفته است.

اما کلاهبرداران چه می کردند!؟

۳ روز پس از اطلاعیه ی وزارت اطلاعات درباره ی ضربه ی اطلاعاتی به باندِ کلاهبرداریِ “کینگ مانی” توسط سربازان گمنام آقا امام زمان؛ در تاریخ ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۰ یک منبع آگاه در گفت وگو با خبرگزاری “مهر” درباره ی جزئیات فعالیت این شبکه ی کلاهبرداری گفت:” این کلاهبرداری سازمان‌یافته توسط یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای شناخته شده در سطح کشور (شرکت بادران) و در قالب رمز ارز جعلی «کینگ مانی» (Kingmoney) صورت گرفته است…. این شرکت که از سال ۱۳۹۱ مجوز فعالیت بازاریابی شبکه‌ای را اخذ کرده است، با استفاده از شبکه افراد زیرمجموعه خود نسبت به فروش محصولات مختلف اقدام می‌کرد”.

بادران، شرکت بازاریابی شبکه‌ای که به اعضای خود هم رحم نکرد

این منبع آگاه با بیان اینکه این شرکت با استفاده از پتانسیل نیروی انسانی تحت اختیار خود، مبادله رمزارز جعلی کینگ‌مانی را به سرعت رواج داد، گفت:” نام کینگ‌مانی به عنوان یک ارز دیجیتال، از اواخر سال ۱۳۹۸ به عنوان وسیله پرداخت پورسانت بازاریاب‌ها، توسط این شرکت معرفی شد”.

این منبع آگاه ادامه داد:” طولی نکشید که عده زیادی از فعالان این شرکت به خرید و فروش این رمز ارز گرایش پیدا کردند. همچنین با هدایت برخی مدیران و لیدرهای شرکت و ترویج در شبکه بازاریابان، وجوه کلانی از اشخاص مختلف در قالب سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال، اخذ شده است”.

وی با تشریح نحوه کلاهبرداری توسط این شرکت، اظهار کرد:” گردانندگان کینگ مانی، با ایجاد نوسانات قیمتی به صورت ساختگی و غیرواقعی، اشتیاق و رغبت مضاعفی در اعضای شرکت برای سرمایه‌گذاری بیشتر در این رمزارز جعلی به وجود آوردند به طوریکه قیمت هر واحد کینگ‌مانی در چند ماه به صورت غیرواقعی و تنها در شبکه، از ۴ یورو به چندین هزار یورو، افزایش یافت”.

سوءاستفاده از اعتماد زیر شبکه‌ها، عامل اصلی رواج «کینگ مانی»

این منبع آگاه ادامه داد:” مدیران و سرشبکه‌های شرکت (بادران) با ایجاد اعتماد در بازاریابان و زیرمجموعه‌های خود و ارزش‌گذاری صوری برای این رمز ارز جعلی، مبالغ قابل توجهی از افراد دریافت کردند. متأسفانه شواهد بیانگر آن است که تعدادی از زیرمجموعه‌های این شرکت، نسبت به فروش ملک، خودرو و سایر اموال خود برای سرمایه‌گذاری در این رمز ارز اقدام کرده‌اند”.

وی افزود:” متأسفانه سرمایه‌گذاران از بی‌ارزش بودن این ارز دیجیتال غافل بوده و تنها می‌توانستند آن را در دو صرافی غیر مجاز خرید و فروش کنند. همچنین مالباختگان پس از مدتی، متوجه مشکلات مربوط به پرداخت و تبدیل کینگ‌مانی شدند که در پی آن قیمت این رمز ارز جعلی سقوط کرد و ماهیت کینگ مانی برای بسیاری از سرمایه‌گذاران آشکار شد”.

پرونده ی کلاهبرداری به ارزش ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان!

در همین زمینه ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جعلی بودن رمزارز کینگ‌مانی گفته است:” به نظر می‌رسد یک شرکت شناخته شده که در حوزه بازاریابی شبکه فعال است پشتوانه این رمزارز بوده و اساساً اقبال عموم مردم به کینگ‌مانی به دلیل حمایت این شرکت بوده است”.

این نماینده مجلس همچنین در خبر دیگری که خبرگزاری مهر به نقل از اظهارات وی در “صداوسیما”، منعکس کرده، با بیان اینکه متأسفانه ظهور رمزارزهای جعلی همچون کینگ‌مانی در حالی افزایش است، خبر داده است:” در گذشته نیز شاهد پرونده‌های کلاهبرداری تحت عنوان «توکن» و «ارز دیجیتال» با چندین هزار مالباخته بوده‌ایم، اما پرونده کینگ‌مانی با حجم بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان، بزرگترین پرونده کلاهبرداری در حوزه رمزارزها بوده است”.

نیروهای امنیتی عرصه را بر دزدان، مفسدان و کلاهبرداران تنگ کرده اند…

با ورود نیروهای امنیتی به حوزه ی مبارزه با فساد، عرصه بر دزدانِ بیت المال، مفسدان اقتصادان و کلاهبرداران و ضربه زنندگان به اعتمادِ مردم، تنگ شده است.

در همین یکی دو ماه اخیر شاهدِ رصد، اشراف اطلاعاتی و دستگیری یک معاون وزیر در وزارت صنعت، معدن و تجارت، یک رئیس اتاق بازرگانی در یک استان بزرگ کشور و همچنین بازداشت مدیران یک شرکت بزرگ کلاهبرداری از مردم (شرکت بادران) توسط سربازان و پاسداران گمنام آقا امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بوده ایم، که امیدها برای احقاق حقوق مردم و بیت المال را افزایش داده است.

در این زمینه رسانه ها نیز باید با افزایش فعالیت های خود در حوزه ی شفافیت سازی و مبارزه با فساد، به وظیفه ی ذاتی خود در زمینه دفاع از حقوق مردم و صیانت از مامِ وطن، عمل کنند.

در همین رابطه پایگاه خبری “اقتصاد سالم” حسب رسالت تاریخی خود برای مبارزه با مُفسِدان و افشای فساد در این برهه ی حساس و تاریخی که مامِ وطن در معرض جنگ اقتصادیِ کشورهای ایران ستیز و توطئه های آنها برای ایجاد آشوب، جنگ داخلی و تجزیه ی این کُهن دیار قرار دارد و در راستای عمل به فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری برای دفاع از کشور و مبارزه با فساد؛ همچنان پیگیر پرونده ی کلاهبرداری شرکت “بادران” و رمزارز “کینگ مانی” بوده و اطلاعات بیشتری را در این رابطه منتشر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=31397
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. اکرم ابوطالبیان گفت:

    خدا لعنتشون کنه که زندگی خیلیها رو با این رمز ارز مزخرفشون نابود کردن.
    خداقوت به سربازان گمنام امام زمان

  2. امیر گفت:

    امیدوارم خیلی زود به این پرونده رسیدگی بشه و مال باخته ها ب حق خودشون برسن

  3. میرقادرتدین گفت:

    الهی که خدا از شهره موسوی و قربانیان عوضی نگذره که روزگار ما رو سیاه کردن

  4. وحیدرجبی گفت:

    از وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان واقعا تشکر میکنم
    و امیدورام حق این دوستانی که در شرکت بادران ضایع شده با همکاری قوه قضاییه و دیگر ارگانهای مربوطه به سرعت به ایشان باز گردانده شود
    به حق خدا یار ستم دیدگان است

  5. رعنا ترابی گفت:

    واقعا ممنونم از این افشاگری یک سال هست که تمام دارایی و سرمایه و پورسانت های ما به همراه اعتبارمون رو این دو نفر گرفتن با دستبرد به ولت ها و برداشتن بیت کوین هامون و کاهش ارزش کینگ مانی و بستن ولت ها این کلاهبرداری کلی زندگی رو نابود کرده درخواست اشد تنبیه و بازگشت دارایی هامون رو داریم .

  6. رضا گفت:

    این دزد ها کل زندگیم رو با کینگ مانی دزدیدن

  7. مسعود رهاورد گفت:

    جفتشون دزد بودن از اول .
    هم قربانیان هم موسوی

  8. امیر گفت:

    بیش از یک سال هست که صرافی جعلی یوتی بایت رو بستن و اجازه خروج دارایی هامون رو نمیدن و در این مدت نمودار تصاعدی کاذب نشون میدادن که همه تحریک بشن و بخرن ولی هیچکس اجازه برداشت نداشت و بعد از مدتی نمودار ریزش شدیدی کرد . دزدی دیگه از این واضح تر
    پلن بین المللیشون هم که سایتش رو بستن در حالیکه کلی جایگاه فعال کردیم و کلی به یورو از ما پول گرفتن
    اونم از پلن لایف و بوست کارت‌ها که هیچ خدماتی ندادن و فقط پولها رو بالا کشیدن

  9. مهسا گفت:

    کاملا مطالب بالا صحیح میباشد رمز ارز جعلی خودشون رو داخل سایت تا ۲۷ هزار یورو بالا بردن و هر واحد رو تا ۹۰ الی ۱۰۰ میلیون در بازار معامله میکردن و یکشبه همه چی بهم خورد و تمام پولها دود شد رفت هوا زمانی که سایت بسته بود و بروز رسانی میخواست بشه
    این یعنی فقط خودشون دزدی کردن هیچ شخص ثالثی هم توان خروج دارایی هاشو نداشته

  10. اسماعیلی گفت:

    درود و خدا قوت به شما بابت اطلاع رسانی و خدا قوت جانانه به سربازان گمنام امام زمان.
    شهره موسوی و قربانیان قبل بادران، شرکت فراگامان را داشتند که ۶ هزار نفر شاکی در اون شرکت هم دارن بابت کلاهبرداری و بعد بادران رو با همون پول کلاهبرداری، افتتاح کردن و پول ما اعضا رو بالا کشیدن با پلنهای غیر قانونی و رمز ارز قلابی کینگ مانی و اجبار در خرید محصولات بی کیفیت و گرون خودشون و با وثیقه ۶ هزار میلیارد تومانی آزاد شدن و دارن از طریق لیدرهای شرکت مال باختگان رو تهدید میکنن ولی با حجم شکایتها و مبالغ سنگین، این پرونده از روز اول به نفع اعضای مالباخته بوده
    یا حق

  11. فریده گفت:

    خدا لعنتشون کنه‌… خواهش میکنم به پرونده رسیدگی کنید هرچه زودتر و به حقمون برسیم. خیلی حرفه ای فریب دادند مارو…

  12. محمود تفرشی گفت:

    خدا ازشون نگذره امیدوارم تو همین دنیا تقاصش رو پس بدن
    خدا لعنتشون کنه

  13. زهرا یوسفی گفت:

    واقعا ممنونم از سربازان امام زمان
    یکسال از عمرمون و پولهایی که با زحمت به دست آوردیم و این نامردها بالا کشیدن تمام مطالب بالا صحت داره و خدا ازشون نگذره

  14. مسعود گفت:

    خیلی ها زندگیشون رفت، خیلیا سکته کردن ، خیلیا نابود شدن ، آبرومون رفت ، فقط تو روخدا وقتی پرونده تکلیفش روشنه هم دزد هست هم شاکی زودتر رسیدگی کنید ماها دیگ توان نداریم صبر کنیم

  15. علی گفت:

    خدا ازشون نگذره مارو بیچاره کردن من کارگر رو کاری کردن اینقدر رفتن و اومدن تا گوشیمو بفروشم و بیام اینجا کار کنم موقع رمز ارز هام خودشون ارزون خریدن و گفتن بخرین تا زندگیتون متحول بشه با قرض و قوله خریدیم نمیدونستیم زندگیمون متحول میشه همون نون سر سفرمونم دیگه نیست حالا کار میکنم نصفشو واسه خرجی میذارم نصفشو واسه طلب مردم بریدم دیگه بخدا حتی نای کار کردنم ندارم دیگه بس مثل سگ جون میکنم و هیچی به هیچی با این درآمد فقط نون و تخم مرغ میتونم بگیرم روزی یک وعده اگه بخوام جواب مردم رو بدم.
    خدا ازتون نگذره 😢

  16. کیان گفت:

    مطالب درج شده کاملا صحیح می باشد.متاسفانه این شرکت حتی به بازاریاب های خودش هم رحم نکرده و کلاهبرداری کرده است.انشالله که بزودی شاهده محاکمه فریدون قربانیان و شهره موسوی و دیگر افرادی که مسئول این کلاهبرداری بودن باشیم.
    ممنون

  17. امید گفت:

    خدا ازشون نگذره.با این ارز جعلی زندگی ما رو بهم ریختن
    ابرو و اعتبارم تو کار از دست دادم.خدا لعن کنه این زن و شوهر رو که ملتی رو بدبخت کردن.امیدوارم که هرچه زودتر تقاص کار و رفتارشون رو بدن

  18. بهروز گفت:

    هروز در مورد این ۲ شخص مطالب گذاشته میشه توی سایت ها و خبرگزاری های مختلف،همه میدونن دیگه این ۲ نفر چه بلاهایی سر کلی آدم آوردند،ولی چجوریه انقدر راحت دارن واسه خودشون میچرخند؟والا مردم عادی ۲ تا قسط وام نمیدن شبونه بالاسرشونن

  19. مرسلی گفت:

    با سلام و تشکر از زحمات شما، حق هیچوقت پایمال نمیشه، بعضیام که جزو لیدران کینگ فروختن و تبلیغ الکی کردن و با علم به اینکه میدونستن پلنا غیر قانونیه ولی رو نکردن و قانونی جلوش دادن والان خودشوند زدن به موش مردگی و مال باخته اعلام کردن، به زودی گیر میافتن، بسه دیگه سیاه بازی، باید تو مردابی که واسه مردم درست کردین غرق شید. تا آخرین نفس پشتیبان حق و حقداریم

  20. آرام گفت:

    یک سال و نیم پول و سرمایه های مارو گرفتن و هیچ سودی ندادن
    اصل پولهای مارو هم به جیب زدن
    خدا نگذره ازشون

  21. سلیم گفت:

    از قوه قضاییه توقع داریم:
    ضمن حفظ ادله ی جرم
    و جلوگیری از فرار و تبانی متهمان
    رسیدگی سریع و قاطعانه به تمام شکایات از این کلاهبرداری وسایر اقدامات خلاف این دو نفر و شرکای دیروزشان را در اولویت قرار دهد.
    حسب شنیده ها نخستین شکایات ابتدای امسال ثبت شده است
    یاعلی

  22. الی گفت:

    سلام ضمن تشکر خسته نباشید خدمت سربازان گمنام امام زمان
    این دو شخص تمام اعتبار و مال و آبرو و عمر هزاران نفر را گرفته اند. از شما و دستگاه قضایی و رهبر انقلاب خواهان اشد مجازات و همچنین رسیدن به حق و حقوق از دست رفته مان را خواهانم

  23. مجتبی نیازی گفت:

    در مورد کارتهایی که ده میلیون اعتبار داشتند و میگفتند میتونید با خرید دومیلیون اندی صاحب این کارت شوید تصمیمی اتخاذ شده
    من فرش زیر پا مو فروختم به امید اینکه ده میلیون اعتبار داره و تیمی رو داشتم راه اندازی میکردم که غریب به دوالی سه هزار نفر میشد که خوشبختانه نشد .

  24. مونا حسنی گفت:

    دزدان حرفه ای جان، مال، ایمان و اعتماد

  25. امیر محمد گنابادیان گفت:

    سلام و درود خدمت شما و عرض ادب و خداقوت به سربازان امام زمان.
    .
    این دو شخص با چرب زبونی و وعده های پووووچ جیب ملت رو خالی کردن و امثال من جوون رو مغزم رو شستن و تا حدی که دارایی پدر کارگرم رو تو حلق این نامردان ریختم…
    فقط بعد از ادا دِین و راضی کردن ما شاکیان، فققط طناب دار حقشونه. ن مث بقیه دزدان مملکت.. کانادا..

  26. li@ گفت:

    خواهشاً سریعتر به پرونده شهره موسوی و فریدون قربانیان رسیدگی کنین . دو ساله پول مردم دستشونه . دیگه تحمل این فشار اقتصادی رو نداریم
    خیلی از زندگیا از هم پاشیده و خیلیا داغدار عزیز شدن بخاطر فشار زیاد

  27. سراب گفت:

    خدا ازشون نگذره، از تمام مسولین درخواست دارم هرچه زودتر به روند پرونده رسیدگی بشه و حداقل به بخشی از داراییهامون برسیم

  28. زهرا عبدالله زاده گفت:

    دروغ عوام فریبی مانور متقلبانه ی این کلاهبردارها وجهه‌ی کار سالم مشارکت با دوستان همکاری با خانواده رو نه تنها از بین برد بلکه هزاران نفر رو از آغوش خانواده و کنار دوستان دور کرده و بنیان اعتبار شخصیت و آبروی انسانهای شریفی رو سست کرده و خیلی ها افسرده شدن و از خجالت ادامه ی زندگی عادی براشون دشوار شده، باید هر چه سریعتر جلوی این انگلهای اجتماع گرفته بشه تا بیش از این مثل زالو خون مردم رو که توی این شرایط اقتصادی فاجعه ی جامعه بدنبال کوچکترین روزنه ی امید هستند با دروغهاشون بازم نمکن.

  29. سلام متاسفانه ۲سال عمر وسرمایه خود وخانوادم رو به باد دادم… چون به باپذان اعتماد کردم… حالا پولهایب که بخاطر پلنها به نفع شرکت پرداختم که حدود۳۰میلیون وارزتقلبی که بما فروختن رو چطور جبران میکنند. به مبلغ قبل یا به روز. خدا داند هر چقدرم ضرروزیان و حتی حق دادرسی رو پرداخت کنند آبرو واعتبار و عمر هدر رفته رو چطور جبران میکنند. اوووف باد بر ستمگران دزد و بی وجدان

  30. ثااثی گفت:

    علاوه بر پول، اعتقاد مردم هم دزدیده شده با لیدرهای کثیفشون، خدا جای حقه ماهم قطعا ازشکایت دست برمی‌داریم
    با این شرایط اقتصادی فقط خواهان رسیدگی زودتر پرونده هستیم

  31. بابت تمام زحمات و اتحاد تک تک دوستان مالباخته و رسانه اطلاع رسان و قوه قضایه و پلیس فتا و اطلاعات سپاه ووو قدرانی میکنم…
    خواستار مجازات مجرمین از درجه ۱ تا هر رتبه بندی که قانون صلاح بدونه هستم این پرونده و لیدرهای پوشالی بازگشت سرمایه از کف داده ام وپرداخت حق دادرسی واعتمادی که دیگه هیچوقت نسبت به آدمها از دست داده ام وامیدوارم بتونم با عینک خوشبینی به دیگران نگاه کنم…. هستم.
    یاحق

  32. م مکّی گفت:

    دقیقاً
    چراکه از اقلیت های دینی نیز در این تشکیلات پلشت ، دلپاکانی بودند و با اعتماد کامل، آسیب سختی دیدند !

  33. امید گفت:

    ۱۰ ساله که این دو تن دارند با شبکه کلاهبرداریشون خون مردم بخت‌برگشته رو میمکند.
    پول هزاران نفر رو خوردند و حالا بعد از ده سال متوجه شدین که شبکه فسادی هستند؟!
    باز هم خداقوت
    لطفا هرچه سریع‌تر لیدرهای ارشد این دو تن رو مجازات کنید.

  34. خانی گفت:

    ممنون از شما که صدای ما رو به گوش مسئولان و قوه قضایی میرسونید
    هنوز دارند آزادانه فعالیت میکنند و عده ی زیادی رو اغفال میکنند با دروغ هاشون، با خریدهای اجباری شون، با پلن های مزخرفشون، با ارز تقلبی کینگ مانی، پولهای زحمت کشیدم رو از دستم گرفتند،
    چه زندگی ها که بهم ریخت
    چه جوانان که بیکار شدند
    چه اعتبارها که بی اعتبار شد
    چه اعتمادها که از بین رفت
    چه امیدها که نا امید شد
    خدا از این زن و شوهر نگذره
    فریدون قربانیان و شهره موسوی، روی همه ی کلاهبرداران تاریخ رو، سفید کردند

  35. محمد رضا طهانی گفت:

    هر روز اینها به باد رفتن، نزدیک تر میشن
    و واقعا کلاه برداری از این واضح تر نداریم
    امیدوارم زودتر بتونیم به حق خودمون برسیم
    نابود کردن خیلی چیزا رو، زندگی هاروووو

  36. سایت بین‌الملل رو چرا بستین همه عکس دارن از رو صفحه جایگاهشون
    خدا لعنت کنه شمارو فکر کردین با بستن سایت شاکی‌ها کمتر میشن اره

  37. یک ایرانی گفت:

    سلام خدمت شما
    که گزارشتون و قلمتون کمی از سنگینی بار این مصیبت وارده به افراد زیادی که گناهشان اعتماد بود به یک شِبهِ هموطن کاست
    و امیدوارم بتواند به هرچه سریع تر رسیدن به مال آنها کمک کند. بادران و شهره موسوی و فریدون قربانیان، بدون شک تقاص کارشان را باید پرداخت کنند و حق گرفتنیست.

  38. راهله اسماعیلی گفت:

    با سلام و خدا قوت جانانه به سربازان گمنام امام زمان و تمامی دوستانی که با تلاش‌های شبانه روزی توانستند صدای مالباختگان رو به گوش مسئولین برسونن.
    تمام گفتار بالا صحت دارد و این دو عامل فساد و خانمان برانداز زندگی هزاران نفر را نابود کردن با رمز ارز جعلی کینگ مانی.
    بیش از یک سال است اندوخته ی بیست ساله ی ما در ولتهای بسته بلاک شده و عملا دسترسی ب سایت ممکن نبود برای خریدو فروش.
    در این‌ بین اکثر لیدرهای شرکت کیم های خودشون رو که با قیمتهای ۵۰ هزار تومن خریداری کرده بودن به زیرمجموعه ی خودشون تا قیمت ۵۰ یا ۶۰ میلیون فروختن و بقول خودشون ویژن تیک زدن خونه و ماشین خریدن و اکثرا هم در قبرس و ترکیه خونه خریدن.
    از مراجع ذی صلاح تقاضای رسیدگی داریم.
    با تشکر

  39. علی اصغر جمشیدی ارام گفت:

    سلام اینها پول کارگرهای زحمت کش رو خوردن و رفتن ترکیه باید دستگیر و برگردونده بشن و مجازات بشن چقدر پس انداز زنان عفیف رو خوردن چقدر پول برادران افغانی رو خوردند .باید بازاریابی شبکه ای کلا جمع بشه چون ایران قوانین به درد بخور نداره چرا که باز اینا میروند یک شرکت دیگه باز کلاه مردم رو برمیدارند

  40. ابراهیم گفت:

    تمام زندگی مارو نابود کردن خدا ازشون نگذره من هنوز موندم چ جوری اینا بیرون هستن با این همه شاکی ک دارن

  41. Hamidi گفت:

    مدیران شرکت بادران آگاهانه و با نیت کلاهبرداری این بازی کثیف رو راه انداختند و دارایی و زندگی هزاران نفر رو ازشون گرفتند. بعدشم با خیال راحت از اینکه پشتوانه محکم برای فرار از قانون دارن از پذیرفتن مسئولیت کاری که کردن فرار میکنند. اگر غیر از اینه که باید تعهداتشون رو انجام بدهند و حقوق تضییع شده مردم بر برگردونن. هم درمورد کینگ مانی و هم در مورد بن کارت و بوست کارت. ما منتظر اجرای قانون و عدالت هستیم

  42. علیزاده گفت:

    از قوه قضاییه محترم تقاضا داریم هرچه سریعتر وارد عمل بشن و پول ما رو پس بگیرن.
    ما اعتماد کردیم بهشون

  43. سمیرا گفت:

    باسلام و احترام
    از قوه قضاییه خواستاریم با رسیدگی سریع و قاطعانه این کلاهبرداران شرکت بادران را که چندسال پول مردم را با زرنگی و وعده های پوچ بالا کشیدن و مارا وسیله قرار دادن تا به ثروت کلانی برسند را به اشد مجازاتشان برسانند.و حق مال باختگان که هر کدام به نوعی فریب این افراد را خوردندو ارز گرفتند و انها تمام ارزها را به ارز مجعول کینگ‌مانی تبدیل کردند و بیت ها را از حساب افراد خارج نمودند داده شود.ما‌منتظر اجرای قانون و عدالت هستیم.پیشاپیش از توجه و خدمات شما سپاسگذاریم.یا علی

  44. امیر گفت:

    بله. این رمزارز از لحاظ کارشناسی و فنی از ابتدای کار قابل اعتماد نبود ولی دلیل اینکه مردم روی کینگ مانی سرمایه‌گذاری کردند یک این بود که ابتدای کار قسمت بیشتر پورسانت ها بصورت کینگ مانی واریز میشد و دو اینکه لیدرهایی که اعتبار زیادی داشتند مارو ترغیب به سرمایه گذاری میکردند و به ما میگفتن فلانی چند میلیون تومان گذاشته بعد چندماه یک ماشین خارجی گرون قیمت خریده و با این حرفا از اعتماد ما سواستفاده میکردند. شرکت بادران علاوه بر کینگ مانی بارها در واریز پورسانت های بازاریابان کم کاری کرده و مابقی پولها را بین رئسا و لیدرهای ارشد سازمان پخش کرده. در این زمینه مدرکی از یک لیدر نامدار بادران به نام مجیدمعین موجود می باشد. و همچنین رئسای بادران خانم شهره موسوی و آقای قربانیان بصورت متعدد دچار تخلفاتی شده اند که به مرور زمان برخی از آنها روشن شده است. متشکر از آگاهی رسانی شما

  45. pwryagwdrzy313@gmail.com گفت:

    خدا خیرتون بده این آدمها رو بی آبرو تر میکنید
    انشالله هرچه زودتر همه به پولهامون برسیم

  46. محمدحسین گفت:

    سلام. تورو خدا کلی وام برداشتم.. چرا زودتر اقدام نمیکنند تا پولمون رو بدن.. اخه اینجوری که نمیشه.. کلی قسط برام مونده.. خونم رفت.. ماشینم رفت..

  47. نیایش گفت:

    خدانابودشون کنه من موندم که اینجور آدم ها واقعا سیرمونی ندارن به کجا چنین شتابان
    و اینکه باوجود این همه شاکی و اثبات کلاهبرداری چطور آزادند و هنوز به راحتی لیدرهاشون مشغول به جذب افراد دیگه ای هستن ما که به این شرکت خراب شده اعتماد کردیم از مسولین محترم تقاضای رسیدگی و پیگیری بیشتر وسریعتر را خواستاریم و تقاضای اشد مجازات این دزدان کثیف رااز قوه محترم قضائیه میخواهیم

  48. ملیحه سادات خلیلی گفت:

    فقط میتونم بگم که ما گول قانونی بودن و اسم بادران رو خوردیم
    همه ی مال‌باختگان فکر اینکه آقای قربانیان و شهره موسوی قصد کلاهبرداری دارنو نمی‌کردن
    ما فکر می‌کردیم این دو آدم سفینه ی نجاتمون هستن بی خبر از اینکه چه نقشه ای برای جوون های بیچاره کشیدن
    خدا کنه بتونیم پول خودمون و زنده کنیم چیز دیگه ای نخواستیم

  49. سید مسعود قادری شهری گفت:

    با سلام و احترام. از قوه قضاییه خواستاریم بارسیدگی سریع و قاطعانه این کلاه برداران و مدیران شرکت بادران گستران را که چند سال پول مردم را با زرنگی و وعده‌ای پوچ بالا کشیدن و ما را وسیله قرار دادن تا به ثروت کلانی برسند را به اشد مجازاتشان بر سانند و حق همه مالباختگان که هر کدام به نوعی فریب این افراد را خوردند‌ و ارز گرفتند و آنها تمام ارزها را به ارز مجهول کینگ مانی تبدیل کردند و بیت کویین ها را از حساب افراد خارج نمودند داده شود. ما مالباختگان منتظر اجرای قانون و عدالت هستیم. و خواهان اعدام این مفسدان اقتصادی هستیم که زندگی خیلی ها را نابود کردند. پیشاپیش از قوه قضاییه و سربازان گمنام امام زمان سپاسگذارم. خدا قوت . یا علی.

  50. سید مسعود قادری شهری گفت:

    با سلام و احترام. از قوه قضاییه خواستاریم بارسیدگی سریع و قاطعانه به پرونده شرکت بادران گستران و مدیرانش فریدون قر بانیان و شهره موسوی رسیدگی کنند. این خانواده زندگی ما مال‌باختگان را نابود کردند.

  51. سید مسعود قادری شهری گفت:

    با سلام خدمت رئیس محترم قوه قضائیه
    لطفا به پرونده کلاه برداری فریدون قربانیان و شهره موسوی رسیدگی کنین. خدا قوت. یا علی.

  52. مالباخته ای گفت:

    از قوه قضایه میخواهیم که این دو تفر به جرم مفسد فی الارض اعدام بشن چون زندگی خیلیها را نابود کردند خدا ازتون نگذره

  53. فاطمه گلبابائی گفت:

    سلام من یکی از سهامداران شرکت بادران هستم که با نشر آگهی در روزنامه سهام این شرکت رو خریدم. این شرکت توسط همین آقای قربانبان و خانم موسوی ثبت شده بود ،دریغ از یک ریال سود و ادعا کردند که شرکت ورشکسته شده ، پول من و بقیه سهامداران رو خوردند و بردند ، از مشهد آمدن تهران با کلاهبرداری های جدید ، من هم یکی از شاکیان هستم، البته سال ۹۹ با گروهی از مالباختگان شکایت کردیم ولی هیچ نتیجه ای نگرفتیم

  54. سیدە فریدە سلیمی گفت:

    سلام و عرض ادب
    اومیدوارم حق همەی مردم بیگناه کە گول همچین انسانهای شیطان صفت رو خوردن والان ١۵ سالە با پول این مردم بازی میکنند و کسی نبودە جواب مارو بدە

  55. سیدە فریدە سلیمی گفت:

    سلام و عرض ادب
    اومیدوارم حق همەی مردم بیگناه کە گول همچین انسانهای شیطان صفت رو خوردن والان ١۵ سالە با پول این مردم بازی میکنند و کسی نبودە جواب مارو بدە من یکی از مالباختە شرکت بادران هستم از قوە قضاییە تقاضای پیگیری دارم

  56. سیدە فریدە سلیمی گفت:

    باسلام و عرض ادب
    من هم یکی از مالباختگان شرکت فراگامان هستم ١۵ سالە این دو نفر پول بی زبان ما رو بالا کشیدن و در قبال این همە نامردی هیچ جواب قاطی بە ما نمیدن از قوە قضاییە عاجزانە تقاضای رسیدگی داریم

  57. مجید پیری گفت:

    سلام دوستان بنده هم سهامداران فراگامان هستم که سالها که خبری ازش ندارم…. خدا ازشون میگذره… انشا… به خاک سیاه بشینن

  58. فرشته مرادی گفت:

    با سلام و احترام بنده به اسم نیروگاه فراگامان مشهد، که ازطریق بانک سپه فروش سهام انجام میگرفت در سال۸۷، سهام خریداری کردم خواهش میکنم از قضات این پرونده، به این کلاه برداران رحم نکنند، و مال مارا پس بگیرند.

  59. فرشته مرادی گفت:

    با سلام واحترام بنده به اسم نیروگاه فراگامان مشهد،که ازطریق بانک سپه فروش سهام انجام میگرفت

  60. فرشته مرادی گفت:

    باسلام ازمالباختگان شبکه کلاهبرداری فراگامان هستم،که ۱۵سال میشه بعدازفروش سهام شان دربانک سپه به ما،رفتن ودیگه بی نام ونشان شدند.
    خواهش میکنم عادلانه حق مارابگیریدوبه ما بازگردانید.

  61. سس گفت:

    باسلام
    این آقایون چندین سال که دارن به بهانه های مختلف سر مردم کلاه میزارن! سال ۸۶ همین اقایون به بهانه نیروگاهای بادی فراگامان شروع به فروش سهام علی الخصوص در شهر مشهد کردند که بعدم خبری ازشون نشد حتی اخیرا شکایت توسط سهام دارها صورت پذیرفت ولی متاسفانه هیچ گونه اقدامی صورت نپذیرفت امیدوارم به همین بهانه تمامی سهام دارها به حقشون برسون

  62. فرهاد گفت:

    با سلام از مال باختگان فراگامان هستم ۱۵ ساله که سهامی را به فروختن ولی ازشان خبری نبود

  63. رخشنده گفت:

    من رخشنده دوگوشمال هستم ۲۰ سال قبل سهام فراگامان خریدم الان فقط یه برگه دارم و دیگه هیچی به ما ندادن و گم و گور شدن

  64. آیرین گفت:

    من آیرین مرادی هستم ۱۵ سال پیش پدرم برام از سهام فراگامان خرید الان من ۱۶ سالمه ولی این سهام واسه من صفر شد و اون شرکت سرما کلاه گذاشتن

  65. عمران گفت:

    من عمران مرادی هستم ۱۵ سال پیش سهام فراگامان خریدم الان فقط یه برگه سهام دارم و هیچی

  66. حامد گفت:

    سلام،
    اینها ۱۵ سال پیش با فروش سهام دروغ کلاهبرداری کردن!
    به نام نیروگاههای فراگامان میلیاردها تومن پول مارو خوردن!
    ۱۳ ساله در حال پیگیری هستیم و هیچ دادگاهی جواب مارو نداده! وکیل گردن کلفتی دارن و زورمون بهشون نرسید!
    خواهشا داد مارو از این ها بستانید!

  67. K-renjer گفت:

    سلام
    جالب برام بدونم چرا این همه آدم پس گذر این همه زمان تازه متوجه کلاهبرداری شدند من خودم هم به مبلغ سیصد هزار تومان جنس خریدم ولی با اصرار فراوان بادران عضو نشدم و ادامه ندادم چرا دولت و قوه قضائیه با این عوامل برخورد قاطع انجام نمیدهند

  68. عادل گفت:

    اونا کلاهبردارن درست، ولی شماها هم مردم طمعکار هستین

  69. محمد حسینی گفت:

    بازاریابی شبکه ای در دنیا به عنوان یکی از بزرگترین و قدرتمند ترین صنعت ها شناخته میشه و بسیار هم خوب کار میکنه، اما متاسفانه این دو نفر که اولین و بزرگترین شرکت قانونی نتورک ایران رو تاسیس کرده بودند با این کارشون گند زدن توی این صنعت و این موجب میشه دیگه مردم به بقیه شرکت ها هم بی اعتماد بشن، وقتی میبینند بهترین شرکتمون اینطوری شده ، دیگه وای به حال بقیه ، و این کار ضربه بزرگی به اقتصاد مملکت خواهد زد ، همون اقتصادی که من به عنوان شخصی که دکترای بازاریابی دارم ،معتقدم میتونست با بازاریابی شبکه ای درست، به اوج رونق برسه.

    متاسفم

  70. محمد حسینی گفت:

    ضمنا اینکه میگم ، بازاریابی شبکه ای درست ، به خاطر اینکه بازاریابی شبکه ای در دنیا یک علم و صنعت بزرگ هست ، اما متاسفانه تو ایران با کلاهبرداری شرکت های هرمی شروع شد و بعد ها که شرکت های قانونی مون هم اومد اینطوری شد.
    ( لطفا هرمی رو با شبکه ای اشتباه نگیرید، کاملا متفاوت هستند)

  71. وحید گفت:

    ضمن درخواست رسیدگی سریع به جرم این کلاهبردارها، امیدوارم همه شما که مالباخته هستید نیز این واقعیت را قبول کنید که طمعکاری و هدفگذاری خودتان برای پول‌دارشدن یک شبه، دلیل اصلی این مشکل هست و کلاهبردارها در این دریای کاذب طمع هست که موج‌سواری می‌کنند!

  72. حمیده جلیل طهماسبی گفت:

    من از یکی از روستاهای چهارمحال وبختیاری هستم که تا اینجا هم اومدن دفتر زدن و با دروغ ها و نیرنگ هاشون مردم اینجا رو هم فریب دادن.
    حتی خانمی رو مجبور کردن حلقه عقدشو بفروشه
    مردی تنها داراییش که گوسالش بوده رو بفروشه
    الهی بحق خدا خودشون و بچه هاشون خیری نبینن

  73. هیچی بابا چه فایده که هردونفرشون دارن آزادآزاد میگردن اینها همه حرفه دارن حالشون میکنند با پولهای مردم

  74. حمیده جلیل طهماسبی گفت:

    باسلام
    یک ماه پیش من شکایت کردم با ۱۰نفر از زیر دستام که کلا ۸۰ میلیون پول ازمون گرفتن
    چقد کلانتری و دادگاه رفتم پرینت بانکی گرفتم که حتی پول به حساب لیدر ریختیم با این حال که کلاهبردار از آب دراومدن موندم نتیجه شکایت به نفعشون شد میگن وزارت صنعت گفت که مجوز دارن

  75. علی اصغر گفت:

    سلام بنظرم باید حساب بانکی سرشاخه های دارای مجموعه بزرگ و درآمد یورویی بالا کنترل وبا آنهابرخورد قانونی بشه زیرا اونها لیدرهای پایین تر را بشدت فالو کرده اند وتا کف مجموعه تکثیر شده است درآمدهای غیر عرف وچند صد میلیونی آنها نیزبرگشت و کل سرمایه مدیران اصلی هم توقیف ومطابق واریزی های شرکت از طرف اعضا،بحساب واریز کننده برگشت بشه

  76. احمدی گفت:

    وقتی توی شیراز دانشجو بودن محتاج یه لقمه نون بودن زندگی محقری داشتن توی یه اتاق اجاره ایی بچه شون رو میفرستادن مشهد خونه ی اقوام که سر سفره ی خالی نباشه کی میدونست اتحاد این دوتا روباه گشنه میشه خالی کردن سفره ی مردم ایران کمتر از اعدام حقشون نیست

  77. احسان صابری گفت:

    اقا عوامل شرکت بادران با فریب مردم و وعده و وعید دادن و خرید جنس های بی کیفیت ماهانه و هم چنین واریز های ۳ میلیونی، جدا از رمز ارز هم سر عده زیادی از مردم بی گناه رو کلاه گذاشتند، از قوه محترم قضاییه خواهش میکنم که حق این افراد رو هم بگیره…من خودم در مشهد حدود ۳۰۰ نفر رو میشناسم که این مبالغ رو به امید واهی پرداخت کرده اند…خدا ازشون و از کسانی که مسبب این کار شدن نگذره

  78. مهدی گفت:

    بنام خدا
    باسلام.لطفا توجه کنید.امان ازجهل وبی اطلاعی مامردم.متاسفانه درامواج حواشی وشایعات چون ذره ای خودرارهاوشناورمی کنیم وناخواسته. آب به آسیاب دشمن می ریزیم.دشمن می خواهدتولید ملی مارانابودکند.تولیدی که آرام دارد سربرمی آوردوشرکت بادران هم باچندین کارخانه قوتی برای بلند شدن تولیدزمین خورده.
    لطفادقت کنید اگراشخاصی تخلف کرده اند قطعابایدمجازات شوندونامشان فاش شود.همانگونه که مسئولین محترم اطلاعاتی وقضایی نامی ازبادران نبردند.چراماخودزنی میکنیم؟حرف زیاد فرصت کم.خواهشن کمی تفکرکنید.واطلاعات درست بگیرید .خودشرکت دراین مشکلات یاورکشوراست.نکوبید.حساب افرادجداست وحتماقانون برخوردوازمالباختگان حمایت خواهدکرد.موفق

  79. مهدی گفت:

    سلام به گمانم شما عامل دشمنان ایران باشید.چرااجازه ثبت نظرآگاهی بخش ودشمن شناسانه ام رانمیدهید؟

  80. احمدی گفت:

    سلام یعنی میشه ما ۲ ملیونامونو از این شرکت بگیریم

  81. علی گفت:

    سلام امروز ۲۸ آذر
    پس چرا دیروز یه دفتر جدید راه انداختن من نمیفهمم چه خبره . . . مگه فعالیتشان ممنوع شده؟

  82. رسول گفت:

    نظرات رو خوندم برام خیلی جالب بود
    کاری به اینکه بادران کلاه برداری کرده یا نه ندارم
    ولی کاملا مشخص همه اون هایی که ارز کینگ مانی رو خریدن افراد طمع کاری بودن کسی که قیمت پتیین تر خریده بود تا چند وقت خوب سود کرده بود باید خروج میزد این ادم ها طمع کار بودن و موندن اخرش هم مشخص بود چی میشه!
    مگه الان بورس که یک سازمان قانونی و تحت نظر دولت کلاهبرداری نکرد، خب خیلی راحت اومدن گفتن بورس بالا و پایین داره ، خیلی از مردم سرمایه ها شون تو بورس از بین رفت . آیا اتفاقی افتاد
    حالا یک عده رفتند ارزی رو خریدن که اصلا پشتوانه نداشته کسی که بدون تحقیق ارزی رو خریده به نظرم سرمایه اش باید از بین بره
    وسلام

  83. رضا گفت:

    افرین بر شما
    کاملا موافقم

  84. جواد جلالی گفت:

    سلام .جای تعجبه که وزارت صنعت ومعدن به این اراذل واوباش مجوز میده وبه کارشون جنبه قانونی میده هزاران نفر از شرکت کلاهبردار بادران ضربه خوردن چرا وزارت اطلاعات ونیروی انتظامی هیچ کاری نمی کنند .لیدر های شرکت که خوب بارشون رو بستن به زیر مجموعه که پولاشون رو خوردن تهدید می کنن که اگه شکایت کنید از پول خبری نیست تو بزنگان یه شهر کوچک صدها نفر از یه زن کلاهبردار وشوهرش به نام ه.یوسفی شکایت دارن ولی هیچکی رسیدگی نمی کنه .

  85. زهرا گفت:

    سرایدار ما افغانی بود برده بودنش بهش میگفتن بقیه هموطن هات و بیار. رفتم با دعوا پول و پس گرفتم. کلی بهم تهمت کیفری زدن و کشوندن دادگاه چون مدرک نداشتن تبرئه شدم. سرایدارمون تو عمرش شناسنامه نداشته الکی میگفتن این مدارک هویتی داره. در صورتیکه اتباع غیرمجاز بود. تمرکزشون روی افغانی های غیرمجاز بود که بعدا دستشون جایی بند نباشه. به سرایدارمون گفتم اینا میان یه چرخ ازت میدزدن بعد میگن خوب تو برو دو تا بدزد تا ما بهت پاداش بدیم و همینطور دزدی شیک و تمیز ادامه دار میشه. یه پوششی از فروش جنس بنجل هم میکشن روش

  86. جواد جلالی گفت:

    دوستان چرا اینقدر فرصت از دست می دید
    شماها که اکثر جلساتتون تو خونه همین لیدرها برگزار می شد چرا دم خونه هاشون تجمع نمی کنید آبروشون رو ببرید حتما کمپین تشکیل بدید ونهادهای امنیتی رو متوجه اهمیت موضوع کنید.

  87. پگاه گفت:

    تا شما باشید ب هر بی سر و پایی اعتماد نکنید
    شرکت هرمی اسمش روش هست

  88. جواد جلالی گفت:

    واقعا در تعجبم که چرا نیروی انتظامی وقوه قضاییه در این مورد خاص که اینهمه شاکی داره تعلل می کنه وحتی اسم شرکت کلاهبردار بادران رو در اطلاعیه هاش نمیاره .،اکثر لیدر های قدراین شرکت مثل هانیه یوسفی وشوهرش حامد ناظری درمشهدبا کلاهبرداری زیاد بارشونو بستن ، بعد از فرار لیدرها مالباختگان چطور به حق وحقوقشان برسند.

  89. زهرا یعقوبی گفت:

    خانه دار هستم ودرآمدندارم وبرای آینده ی بچه هام قرض کردم وارزدیجیتال (کینگ مانی )شرکت بادران راخریدم که برای این کار باید وارد گروه ومحصولات گران وبا توجه به گران بودنشان کم خاصیت شرکت رامیخریدم دوسال است که این بدهی سنگین به گردنم افتاده فقط سربازان گمنام امام زمان ع راخداحفظ کنه ودولت هم حق مردم رابگیره ان شاء ا…

  90. هر کس طلب داره از این دو نفر آدرس منزل شخصی ای که فروختن و محلی که الا ن زندگی میکنن رو بلدم – به من ایمیل بزنید – شماره ی تماستون رو بزارید من تماس میگیرم باهاتون . د رسایت خندوانه نیز اسمشون رو پایین صفحه ثبت کردم .
    پایین سایت خندوانه را مطالعه کنید
    http://www.khandevaneh.com
    ارتباط با من
    roshangame1@gmai.com

  91. یک کاربر گفت:

    خدالعنتتون کنه،زندگی خیلی ازجوونهارو نابود کردین،بنظر من باید لیدرهایی که نفوذ بیشتری دراستانها هم داشته اند دستگیر بشن،اونا هم جرم شهره موسوی و شوهرش هستند،صد درصد مردم رو اغفال میکردن،نزدیک به دوسال دومیلیون جنس خریدم،سه میلیون وپانصدهزار تومن پلن بین الملل بوست کارت گرفتم که بعد سایت رو بستن وهیچ استفاده ای نکردم ازشون،بعدش گفتن حالا پلن لایف چهارمیلیون هم برا اون دادم که تا الان هیچ استفاده ای نداشتن،همش دروغ خدا نابودتون کنه

  92. زهرا گفت:

    خدا لعنتشون کنه
    ایشالا که بتونیم به حقمون برسیم و پول خودمون رو پس بگیریم

  93. فرانک اراسته گفت:

    خداروشکر
    از این ها کثیف تر لیدرهاشون هستند

  94. فرانک اراسته گفت:

    خداروشکر
    در نهایت مشخص شد همشون دزد و کلاهبردار هستند

  95. پری گفت:

    سلام، دوستان با توجه به صحبتهای شما، همش هم طمع نبوده که، اعتماد به دوست یا آشنایی که شما رو به بازاریابی این شرکت دعوت کرده، پیگیری هایی که صورت می گیره تا لیدرها ورودی بگیرند، خود لیدرها از عدامل دزدی هستند با وجود اینکه سابقه شرکت رو میبینند اما هنوز به دنبال ورودی گرفتن هستند، به زیرمجموعه دروغ میگن، فقط به فکر پورسانت خودشون هستند

  96. جواد گفت:

    دوستان خوشبختانه شهره موسوی هم دستگیر شد انشالله او وشوهرش وهمینطور لیدرهای کلاهبردارشون تقاص کارهاشون رو بدن.

  97. بهروز بچه مرز گفت:

    دوسال پیش زیر دستاشون اینقدر رفتن واومدن که بعد یه سال میلیاردر میشی و برای آینده بچه هات اینکارو بکن .گوشواره های خانومم رو بردم فروختم وارد اینکار شدیم بعد گفتن باید محصول بخری اونم چه محصولی الهی خدا ازشون نگذره همه اشغال و سه برابر قیمت اجناس مشابه .هرماه چقدر هزینه اون اشغال هارو می‌دادیم نمونه اش چای های اشغالشون که مزه خاک نمی‌داد. الان هم که هیچکدوم ازاون ازخدا بی خبرها جواب نمیدن معلوم نیست توکدوم سوراخ قایم شدن .توروخدا حق مارو ازاین کلاهبرداران بگیرین ….

  98. پوریا گفت:

    از دار دنیا یه جفت گوشواره داشتم که یکی ازمسافرهای شوهرم باچرب زبانی و گرفتن شماره تماس وادرسمون اینقدر رفتن واومدن و با کلی چرب زبونی فقط میگفتی دوره دیده بودن برای گرفتن مال مردم .اینقدر زیر گوشمون خوندن وخوردن تا به امید روزهای خوب همون گوشواره گوشم که نتیجه زحمتای شبانه شوهرم بنده خدا که مسافرکش بود رو بردم فروختم و دادم بهشون اونجا که میگفتن هفته ای پول میاد به حسابت ماهم چون تویه شهر دور افتاده بنام سرخس زندگی می‌کردیم حرفشونو باور کردیم بعد یکسال وقتی شاکی شدم که کو اون پولی که میگفتین هرهفته میاد به حسابت تهدیدم کردن که اکر بیای درخونه یه کاری باهاتون میکنیم که خونه وزندگیتونو ول کنین برین ازاینجا بعد یه مدت هم اسمم رو لغو زدن .الان من چجوری باید پولمو پس بگیرم آیا میشه کاری کرد؟راهنمایی کنید لطفا

  99. .... گفت:

    خدا لعنتشون کنه. ان شاالله که اعدام بشند. ولی چرا بایستی وزارت اطلاعات و قوه قضاییه اینقدر دیر اقدام کنند تا اینطور رشد کنند و در حد وسیعی کلاهبرداری کنند.

  100. امید گفت:

    دوستان میدونم که بیچاره شدید البته ناگفته نماند که طمع کار دستتون داد در درجه اول اما این شرکت به منم پیشنهاد دادن و حتی بردنم همایششون اما من وارد نشدم چون اعتقاد نداشتم به روش کارشون و بشدت مطمعن بودم یه جای کارشون میلنگه اما بعد از همه چی بیاید نگاه کنید پشت پرده کی ازشون حمایت کرده که تونستن بیان بالا تا این حد .

  101. .سامان حسنی گفت:

    سلام آقا پوریا اصلا نترس الان به علت تعداد افراد شاکی مجبورن رسیدگی کنن ،یکی از این افراد کلاهبردار در سرخس شخصی به اسم محمد دامغانی هست که او باز زیر مجموعه کلاهبردار دیگه ای به اسم هانیه یوسفی ساکن مشهده شنیدم افراد رو تهدید به عدم شکایت می کنن این حروم خورها تا زمانیکه بترسید تهدیدتون می کنن باید حتما شکایت کنید تا دستگیرشوند .

  102. Mehr گفت:

    کاش فقط رمز ارز میبود عمر ماها رو حدر دادن با جنس های بنجل و پول هامون و سلامتیمون دادن به باد اینو چطوری پیگیر بشیم توپ هایی ک پلپ در منزل داریم چه کنیم

  103. شهین گفت:

    اینها مفسد فی الارض هستند الان دختر و پسرش را فرستاد خارج مطمین باشید پولها را از ایران خارج کرده

  104. عماد گفت:

    منم ۶ملیون پول دادم کشیدن بالا خداازشون نگذره

  105. محمد گفت:

    سلام درود خدا بر سربازان گمنام تور خدا خانم موسوی اعدام کنید تا درس عبرت بشه برای بقیه زندگی من و همسرم پاچیده شد

  106. مجتبی گفت:

    متاسفانه‌من‌ناخاسته‌‌توسط‌یک‌نفر‌دعوت‌به‌‌شبکه‌‌ظاله‌بادران‌شدم‌،بعدازچند‌جلسه‌شرکت‌در‌جلسات‌وهمایشها‌،،،،جالبه؛یک‌شب‌خواب‌ذیدم‌ درحال‌گذر‌از محله‌های‌پایین‌شهر‌به‌محلات‌بالاشهر‌واعیان‌نشین‌رسیدم،درجایی‌کناردیوارهای‌منازل‌ نایلونهای‌خالی‌بادران‌‌ به‌وسعت‌زیاد‌ مشاهده‌کردم،مثل‌برگهای پاییزی‌که‌از‌درختان‌زیر‌درخت‌میریزند‌ ،‌متحیرشده‌بودم…..
    بعد‌اون‌‌خاب‌ادامه‌ندادم…..
    فردای‌اون‌روز‌برای‌اونی‌ک‌دعوتم‌کرده‌بود‌تعریف‌کردم‌خابمو…….الان‌بعدگذشت۲سال‌فعالیت‌شبانه‌روزی،،،،یاد‌اون‌خابه افتاده‌…

  107. سادات گفت:

    من موندم شهره موسوی که اینقدر گند زده کلاه برداری کرده پس چرا ریس فدراسیون فوتبال بانوان شده؟ 🤔

  108. مشاور پوست و مو گفت:

    سلام و خداقوت به همه ی عزیزان
    منم دعوت شدم به بادران اما کمی تحقیق کردم متوجه شدم کارشون کلاهبرداریه و خداروشکر همکاری نکردم و الان دارم یک جای دیگه به صورت کاملا قانونی فعالیت میکنم بدون اینکه هزارتومان پول ثبت نام و این چیزها ازم بگیرن یه درآمد خوب دارم خداروشکر
    اینجور آدم ها با کار اشتباهشون ذهنیت مردم رو خراب کردن و مردم دیگه به هیچ کسب و کار دیگه ای نمیتونن اعتماد کنن

  109. .سامان حسنی گفت:

    سلام دوستان پیگیر هستید ببینید از موسوی وقربانیان خبر ی هست یانه یا اینکه شما ها رو سر کار گذاشتن تا تجمعاتتون رو قطع کنید.لیدرهای کثیفشون مثل هانیه یوسفی وحامد ناظری ومحمد دامغانی وپژمان و…پول مردم رو بالا کشیدن جوابگوی مردم هم نیستم.

  110. فاطمه گفت:

    سلام .منم با اعتماد کردن به اصطلاح لیدرهای چرب زبانشون خام شدم. با هزار بدبختی چند نفر دیگه هم وارد شرکت کردم وکلی پول بابت ثبت نام به حساب شرکت واریز کردم.الان همه اونها پولشونو از من میخوان،میگن که به اعتماد تو پول دادیم.الان نمی‌دونم چه کنم.اگه کسی حقشو گرفت لطفاً. راهنمایی کنه تا ما هم اقدام کنیم،انشالله بتونیم حقمونو بگیریم.ممنون

  111. سامان حسنی گفت:

    سلام .شما باید ازشون شکایت کنید .الان مسوولان امنیتی مرتب هشدار می دن واز مالباختگان میخوان که شکایت کنن تا بتونن مالشون رو بگیرن شما لیدرتون کی بود ؟ کدام شهر هستید؟

  112. اسماعیلی گفت:

    من نزدیک ۱۲۵ گرم طلا فروختم که فقط چای و شامپو و دستمال و شوینده که همش بخاطر نداشتن کیفیت فروش نرفتن و همشون ضرر شد و پول خودم و خواهرم برای کینگ مانی ۲۵ تومن بود که اونم رفت توروخدا مال مردم رو برگردونید
    ۴ سال وقت و عمرم و هرچه داشتم و نداشتم از بین رفت .
    زینب اسماعیلی
    ۰۹۱۶۹۵۵۶۲۰۷

  113. امیدی گفت:

    پرونده ی شکایت کجاست تا ماهم شکایت کنیم ؟؟؟ ممنون اگه راهنمایی کنید
    ۰۹۰۱۲۹۷۷۹۲۲

  114. علی کامیار گفت:

    سلام مسیولین امنیتی باید این کلاهبرداران کثیف رو دستگیر کنن که عده زیادی رو فریب دادن والان با پولهای باد آورده زندگی شاهانه دارن،این افراد در مشهد عده زیادی رو به فلاکت نشوندن.هانیه یوسفی ،سید ابراهیم علوی، عطاالله آقایان، وحید دهفولی، بهاره حسین نژاد، حسین دلدار،علی دلال زاده، مرتضی رمضانپور، رسول زیدآبادی نژاد، حامد ناظری، سهیل شهبازی، ناصر یزدی

  115. مهدی گفت:

    این بیشرف ها از سال ۱۳۸۷ با شرکت بادران گستران دزدی و کلاهبرداری کردن و تا امروز ادامه داشته. اون هم با چند ده هزار مال باخته!!! سربازان گمنام چرا اینقدر تاخیری دزدهارو شناسایی میکنن؟؟؟؟ مهم اینه که با این دزدها چه خواهند کرد؟ اینها هم قراره برن کانادا یهویی؟

  116. سید گفت:

    اینها نتیجه طمع کاری ماست .

  117. Parvaz گفت:

    دیگه سادگی شما ها باعث بدبختی خودتون شد
    با این تفکرات بچگانه ک یک شبه پولدار بشید خانواده تون رو هم زیر فشار قرار دادید
    چقدر گفتم ک بادران کلاهه
    حرفمو گوش ندادید
    الان هم میگم این شرکت ها مشتریاشون درواقع کارمندان هستن

  118. علی کامیار گفت:

    سلام دوستان ،ظاهرا باز این کلاهبردارها بادرانی دوتا شرکت دیگه تاسیس کردن.چرا هیچکی جلوی این کلاهبردارا رو نمی گیره ،یه شرکت منحل میشه یکی دیگه ایجاد میشه ،مردم ساده هم باز فریب میخورن.

  119. سیما گفت:

    کلاه برداران خانوادگی، الهی همون سرمایه هایی که از ما می‌گرفتید با اون محصولات خراب و بی کیفیتتون حناق بشه تو گلوتون و خرج درد بی درمونتون کنید، دزدهای کلاه بردار بیشرفای عوضی

  120. علی کامیار گفت:

    یکی از این بی شرفها،کلاهبردار کثیف هانیه یوسفی هست که عده زیادی رو به فلاکت کشونده ،باعث بدبختی عده زیادی شده .لعنت بر این زن کلاهبردار.

  121. سامان حسنی گفت:

    سامانه ۱۲۴
    معروف‌ترین مرجع برای شکایت از شرکت بادران، سامانه ۱۲۴ است. وزارت صنعت، معدن و تجارت این سامانه را راه اندازی کرده و به صورت ۲۴ ساعته در دسترس بوده و افرادی که می خواهند از شرکت بادران شکایت کنند، می توانند با این سامانه به صورت تلفنی تماس بگیرند و شکایات خود را مطرح نمایند.

    سامانه ۱۲۴ شکایات تلفنی مردم را ثبت می کند و پس از آن، فرایند رسیدگی به شکایات توسط کارشناسان آغاز می گردد و نتیجه رسیدگی به شاکی اعلام می شود

  122. رضایی گفت:

    سلام،من سال۹۸میخواستم استخدام این شرکت بشم،خدا رو شکر لحظه آخر پشیمون شدم.

  123. ایول الله گفت:

    سلام
    دراصل باعث هرفساد مجموعه آن فساد است.مدیران ضعیف تابع دستوارت مجموعه هستند.واین است که مجموعه میشود حی علی صلاه ومدیران میشوندمفسد….دراین احکام چرا حکمی برای لیدرها صادرنشد.

  124. Moharam safi گفت:

    من شاهد یه بنده خداهایی بودم ک طلا ، ملک ، وسیله اضافه خونه شون رو فروخته و تو این ارز سرمایه گذاری میکردن ب امید اینکه یه روزی دوبرابره چیزی ک فروختن رو بدست بیارن .
    ولی متاسفانه هممون گول حرف های لیدر ها و حرف های این دو بیوجود شدیم .

  125. رضا ربانی نژاد گفت:

    من هم به این شرکت دعوت شدم اما !!!
    چند چیز شک بر انگیز دیدم که وارد نشدم
    اول اینکه به عنوان بازاریاب باید کالای
    می خریدم که کالای مصرفی من نبود و اجبار در
    خرید بود،
    ۲- وعده پورسانت یوروی زیاد می دادند که
    غیر منطقی به نظر می رسید
    ۳- دفاتر این شرکت هیچ گونه تابلو یا نشان
    به عنوان زیر مجموعه شرکتی نداشت
    و فقط افراد دعوت شده وارد آن می شدند
    بیشتر شبیه به کارهای زیر زمینی و مخفیانه بود
    ۴-مانور اصلی ایشان روی زیر مجموعه گیری بود
    بطوری که باید چند زیر مجموعه می گرفتی
    و زیر مجموعه ها باید خرید انجام می دادند تا
    پورسانت به شما تعلق می گرفت.
    زیر مجموعه باید منسوجات با قیمت یوروی انجام
    می داد
    و فروشگاهی داشتند که در آنجا می توانستی
    را که وجود داشت بفروشید
    در کل با کلی تحقیق در باره شرکت و بررسی
    تمامی شرایط
    غیر منطقی بود که وارد یک شرکت شبهه ناک شوم

  126. شایسته دارابی گفت:

    من سال ۸۷ بازنشست شدم یک روی شیشه ی بانک سپه شیراز آگهی دیدم به نظرم بانک جای قابل اعتمادی آمد یک میلیون دادم تا سهام این شرکت را بگیرم راستش گفتم دراینده با این سرمایه خونه ای میخرم چون خود سرپرست هستم با پول باز نشستگی خریدم در سال اول کارت تبریک از طرف شرکت فرستاده شد درضمن روزنامه ای هم فرستادن نمیدانم چگونه باید شکایت کنم اگر عزیزان لطف کنندراهنمایی بفرمایندممنون میشوم من میدانم پول معلمی خوردن ندارد دعا میکنم برای کسانی که در این راه حق مارا میگیرند

  127. سامان اخوان مقدم گفت:

    من از معدود افرادی هستم که در این شرکت بادران تیم بزرگی ساختم و سود زیادی کسب کردم اما میدانم که این پول حرام است و از خون جگر افراد زیادی که فریب این دسیسه بزرگ را خوردند به دست آمده است
    امیدوارم این افراد مرا ببخشند و حلال کنند

  128. مروتی گفت:

    سلام خدا اینهارا لعنت کنه زندگیمون سیاه کردن
    هرچه داشتیم گذاشتیم جیب اینها الان زیر قرض افتادم زمینم طلاهام رفت گرفتاربشن بچه هاشون

  129. امید قم گفت:

    وقتی فکر بلند پروازی دارین همین میشه دیگه.
    بازم سرتون کلاه میره.
    همه دارایی هاتون می‌ره هم عمرتون.
    آدم عاقل این مشکلات براش پیش نمیاد پس عاقل نیستین.
    بیشتر روی خودتون کار کنید تا کمتر کسی را مقصر بکنید.
    حرفام تند هست ولی بی ارزش نیست.

  130. بهناز فراز گفت:

    من در تیم شما بودم و خیلی متضرر شدم
    حلالتان نمیکنم

  131. مهدی طحانی گفت:

    من تو تیم همون آقای سامان مقدم که اون بالا پیام گذاشتند و ابراز ندامت کردند بودم
    آقای مقدم حلالتون نمیکنم
    اون ماشینی که الان زبرپای شماست از حق گلو و خون دا زن و بچه من بدست شما افتاده
    راضی نیستم و حرامتان باشد

  132. رها خیری گفت:

    منم توی تیم آقای مقدم بودم
    منم راضی نیستم و حلال نمیکنم

  133. علی هاشمی گفت:

    متاسفانه آقای مقدم و خانم اسماعیلی ما رو گول زدند و هرچه داشتیم از دستمون درآوردند

  134. ک ر گفت:

    چرا وقتی که کار از کار می‌گذرد سربازان گمنام دست به کار می‌شوند چرا هنگام وقوع جرم کسی جلوی این اشتباهات را نمی‌گیرند…

  135. کیان سنجری گفت:

    آقای مقدم، منو بیچاره کردید، راضی نیستم و حلالتون نمیکنم

  136. گمنام گفت:

    این دو نفر (قربانیان و موسوی) رو بنده میشناسم و از اقوام دور ما هستند
    دو سه سال پیش بود که یکی از لیدرهای این مجموعه که از بستگان این دو مفسد بودن و بنده هم میشناسمشون با من چندین بار تماس گرفت و اصرار داشت که حتما وارد این مجموعه بشم اما خوشبختانه از آنجایی که من خودم قبلا در یک شرکت هرمی دیگه یه بار چوب خرده بودم و مبلغ یکی دو تومن از دست داده بودم این بار زیر بار نرفتم و گفتم من وارد این گونه شبکه ها نمیشم
    امروز که متوجه شدم شرکت بادران کلاهبردار از آب درومده و قربانیان و موسوی بازداشت شدن شاخ درآوردم و پیام های هم وطنانم و مال باختگان رو که خوندم جیگرم به درد اومد چقد وقیحانه پول مردم رو بالا کشیدید اقای قربانیان و موسوی و همچنین عوامل دیگه تون رو که تو مجموعه شما فعال بودن مثل اقای مشکات رضوی که باعث بانی ایجاد همین رمز ارز کینگ مانی بودن واقعا تاسف داره و من هم با اینکه مالباخته این شرکت نیستم اما به نوبه خودم برای رسیدن هم وطنانم به حقشون و کار کثیف و بی وجودانه ای که این انسان ها کردند خواستار اشد مجازات براشون هستم

  137. فرهاد زرافشان گفت:

    اون موقع که خوش خوشان تون بود کلی پول مفت بدون زحمت از همین شرکت و همین دونفر میگرفتین و حال میکردین از وزارت اطلاعات کسب تکلیف میکردین!؟
    به درک که زندگیتون زیر و رو شده کسی که دنبال پول مفت باشه حقشه مثل گرگ پاره ش کنن
    من جای وزارت اطلاعات بودم نگاه …هم به شما چند هزار نفر آدم بیکارالدوله که دوست دارن بخورن و بخوابن و پول مفت پارو کنن نمیکردم
    در همه دنیا اگر بخوای یک دلار دربیاری باید معادل یک دلار کار کنی زحمت بکشی…

  138. حسین گفت:

    خفه شو … مردم ‌هزارتا درد دارن تو یکی رو زخمشون نمک نپاش…

  139. امیر گفت:

    همین شرکت بادران چند سال پیش توسط یک سری بازار یاب ناآگاه یک سری محصولات تولیدی بهداشتی بادران مانند شامپو و…. را با چندین برابر قیمت واقعی به افراد جدید می فروخت
    با بهانه های واهی و کسب سود بیشتر برای اعضای شبکه هرمی این محصولات را با چند برابر قیمت می فروخت!!!!
    برای نخستین بار مرا در نشست شأن دعوت کردند تا به بهانه سود بیشتر برای اعضاء کالای تولیدی بادران را با چند برابر قیمت واقعی بفروشند.
    من اعتراض کردم و کالای گرانشان را نخریدم
    بازاریاب شان که خانم محترم و جوانی بود فردی پرتلاش اما ساده و نا آگاه بود دلیل قانع کننده ای نیاورد فقط به سود بیشتر برای اعضای شبکه هرمی اشاره می کرد!!!!
    اکنون اخبار کلاهبرداری و دستگیری دست اندرکاران شرکت بادران را شنیدم

    بار کج به منزل نمی رسد….

  140. علی گفت:

    دوستان عزیز همیشه به ندای قلبتون گوش بدین. اگه حس بدی داشتید در مورد کاری ادامه ندید. من حدودای سال ۹۷ میرفتم بادران سر باقرخان و اونجا احساس کردم داره ازم سوء استفاده میشه و خانم موسوی و شوهر گرامی از ما دارن بیگاری می‌کشن. کلی دستمال کاغذی و جنسهای مسخره میگرفتم و کارم شده بود رقابت با بقال سر کوچه!
    همون حس بد منو از دست این شرکت خلاص کرد. در مورد سهام هم حدودای مردادماه اون سال ریزش( ۹۸ یا ۹۹) تا متوجه شدم یه سری شرکتهای منفی از نظر تراز مالی ارزش سهامشون در بورس هی می‌ره بالا حس کردم حساب سازی میکنن و قراره بزودی دهن همه رو سرویس کنن که فروختم و اومدم بیرون.
    الان هم اسنپ با کرایه ارزون و کمیسیون بالا داره در حق راننده هاش ظلم می‌کنه و با پورسانت روزانه چند میلیارد مفت حال می‌کنه و نه کمیسیون کم می‌کنه نه کرایه افزایش میده و راننده ها بعد از دو سه ماه کار میفهمند که دو برابر درآمد باید خرج ماشین بکنن. الان هم حس میکنم این ظلم امثال آقای خلج هم در یه ماجرایی مثل بادران ، مشخص میشه و یه اتفاقاتی میفته که ضعیف کشی نکنن.

  141. علی کامیار گفت:

    فریدون قربانیان به عنوان متهم ردیف اول این پرونده سال ۱۴۰۰ راهی زندان شد. همسر او، شهره موسوی، نیز فروردین ۱۴۰۱ بازداشت شد.

    دادگستری استان تهران می‌گوید دادگاه رأی پرونده «کثیرالشاکی» موسوم به «کینگ‌مانی» را صادر و سه فرد حقیقی را به «حبس‌های طویل‌المدت» محکوم کرده است.

    علی القاصی، رئیس کل دادگستری تهران، روز دوشنبه، ۲۷ فروردین‌ماه، اعلام کرد که این افراد به اتهام «اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام کینگ‌مانی» محکوم شدند.

    آقای القاصی در ادامه گفت که شرکت «بادران گستران» نیز به «ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هرگونه رمزارز به مدت دو سال» محکوم شد.

    او همچنین تأکید کرد که متهمان باید «معادل یورویی» مطالبات شاکیان را پرداخت کنند.

    بیشتر در این باره: نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران با اتهام «کلاهبرداری» بازداشت شد
    شهره موسوی، نائب رئیس وقت فدراسیون فوتبال، اواخر فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در خصوص پرونده «کثیرالشاکی رمزارز کینگ مانی» توسط وزارت اطلاعات بازداشت شد.

    فریدون قربانیان مشهدی، همسر خانم موسوی و مالک شبکه بازاریابی بادران و رمزارز کینگ‌مانی، نیز اواسط اسفند ۱۴۰۰ دستگیر و روانه زندان اوین شده بود.

    یک منبع آگاه در آن زمان در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما از این پرونده با عنوان «بزرگترین پرونده کلاهبرداری در حوزه ارز‌های دیجیتال» نام برده بود که توسط یک شرکت «بازاریابی شبکه‌ای شناخته‌شده» در سطح کشور فعالیت کرده است.

    وزارت اطلاعات هم در همان روزها از بازداشت اعضای یک «شبکه سازمان‌یافته رمزارز» در کشور خبر داده بود که برخی رسانه‌ها پیشتر اعلام کرده بودند که منظور از این شبکه، همان «رمزارز کینگ‌مانی» است.

دیدگاه شما