• کد خبر: ۱۶۵۲۱
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۴ - : ۱۰:۳۲

بی اطلاعی از سرنوشتِ ۱۴۰ هزار سکه در دولتِ احمدی نژاد

مشاور وقتِ محمود احمدی نژاد خبر داده که از سال ۸۴ تا ۹۲، ۱۴۰ هزار و ۶۴۷ سکه بهار آزادی خریداری و در اختیار نهاد ریاست جمهوری قرار گرفته که از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نیست.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، عبدالرضا داوری مشاور وقت محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق و از جمله یاران و حلقه نزدیکان وی در کنار اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی بوده است.

با این حال چند هفته ای ست که داوری از رئیسِ پیشینِ خود و تیم احمدی نژاد جدا شده و به افشاگری درباره آنها می پردازد.

وی در جدیدترین افشاگری در این رابطه روز گذشته در توئیتی نوشت که “از مرداد ۸۴ تا اسفند ۹۱ نهاد ریاست جمهوری معادل ۱۲۲ هزار و ۹۷ سکه بهار آزادی به افراد خاص داده است.(روزانه ۴۵ سکه) همچنین از فروردین تا مرداد ۹۲ نیز تعداد سکه های خریداری و اهدا شده توسط نهاد ریاست جمهوری به ۱۸ هزار و ۵۵۰ سکه (روزانه ۱۲۴ سکه) می رسد…”

عبدالرضا داوری و محمود احمدی نژاد

براین اساس در دوره ۸ ساله ریاست جمهوری احمدی نژاد معادل ۱۴۰ هزار و ۶۴۷ سکه بهار آزادی از محلِ منابع عمومی و بیت المال خریداری و در اختیارِ نهاد ریاست جمهوری و دفتر رییس جمهور قرار گرفته است که حال از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نیست.

این در حالی ست که بر مبنای قیمت حدودا ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومانی هر سکه بهار آزادی در حال حاضر، از سرنوشت مبلغ هزار و ۴۸۳ میلیارد تومان در دوران دولت احمدی نژاد خبری در دست نیست.

سکه های گم شده کجاست؟

این در حالی ست که محمود احمدی نژاد دولت خود را دولتِ پاکدستان در تاریخِ ایران نامید و اکنون نیز مدعی ست نماینده و صدایِ مستضعفان و محرومانِ جامعه است.

آیا تعداد ۱۴۰ هزار و ۶۴۷ سکه بهار آزادی گم شده در دولتِ احمدی نژاد، به محرومان و مستضعفانِ ایران هدیه داده شده است!؟

احمدی نژاد: دولتِ من، پاک ترین دولتِ تاریخ ایران است

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=16521
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما