• کد خبر: ۱۸۰۰۲
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۴ - : ۱۴:۳۳
/اختصاصی/

حضور رئیس دستگاه قضا بر مزار سپهبد سلیمانی / چرا رئیسی اعلام نامزدی نکرد؟

ابراهیم رئیسی شب گذشته راسِ ساعت ۱:۲۰ بامداد (ساعتِ ترور) بر مزارِ مطهرِ سربازِ شهیدِ مردم ایران، ژنرال قاسم سلیمانی حاضر شد؛ با این حال برخلاف پیش بینی ها از آنجا برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اعلام حضور نکرد.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، شب گذشته (پنجشنبه) در خبری اختصاصی اعلام کردیم که ابراهیم رئیسی حدود ساعت ۲۲:۳۰ از مشهد مقدس وارد کرمان شده و در ساعتهای آتی راسِ ساعت ۱:۲۰ بامدادِ روز جمعه (ساعت شهادتِ ژنرال سلیمانی در روز جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸) شاهد اعلامِ رسمی نامزدی ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری خواهیم بود.

بر همین اساس، طبق اخبارِ رسیده ابراهیم رئیسی ساعت ۱:۲۰ بامدادِ امروز (جمعه) بر مزار ژنرال قاسم سلیمانی حاضر شده و به سربازِ رشیدِ مردم ایران و فرماندهِ جبهه مقاومت خاورمیانه و غرب آسیا، مخصوصا در این روزها که فلسطین و سرزمین های اشغالی در آتش تروریسمِ دولتیِ اسرائیل می سوزد، ادای احترام کرده است.

قرار بود رئیسی از کنار مزار مطهر ژنرال قاسم سلیمانی اعلام نامزدی کند

با این حال برخلاف پیش بینی ها مبنی بر اعلامِ رسمیِ نامزدی وی در کنار مزارِ ژنرال شهید قاسم سلیمانی، به دلایلی که مشخص نیست این اتفاق نیفتاد.

این در حالی ست که رسانه های نزدیک به قوه قضائیه نیز در این رابطه سکوت کرده اند و برخی رسانه ها هم به نادرست اصلِ سفرِ رئیسی به کرمان را تکذیب کرده اند.

در این شرایط مشخص نیست چرا ابراهیم رئیسی تاکنون اعلام نامزدی نکرده است آن هم در شرایطی که تمام شواهد و قرائن از جمله اعلامِ انصرافِ کاندیداهای اصلی ای همچون محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی دلیلِ محکمی بر حضور رئیسی در رقابتهای انتخاباتی ۱۴۰۰ است.

عصر فردا مهلت ثبت نام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به پایان خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=18002
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. محمد گفت:

    میخواستن هولش بدن داخل چاه که نیفتاد

  2. محمدامین گفت:

    خوب شد تو تله نیفتادن
    ان‌شاءالله رئیس جمهور انقلابی سعید محمد!♥

  3. سرباز گفت:

    نه واقعن انتظار داشتید که آقای رییسی از مزار حاج قاسم اعلام کاندیداتوری کنه؟؟؟!!!
    آقای رییسی با شخصیت تر و با بصیرت‌تر از اونیه که بخاد با استفاده از مقام حاج قاسم خودش رو وارد انتخابات کنه.
    بعدشم، ۴ سال پیش که آقای رییسی هیچکار نکرد ، دیدیم تهمت‌های روحانی رو مبنی بر اینکه
    اگه الان هم میخواست از کرمان اعلام کاندیداتوری کنه
    شک نکنید که موقع مناظره‌ها این واقعه رو به عنوان ریاکاری یا استفاده ابزاری به آقای رییسی نسبت میدادند

  4. امیرحسین گفت:

    اولا جلیلی که انصراف نداده؛ دوما واقعا پیش خودتون چی فکر کردین راجع به آقای رییسی که همچین کاری کنه. ۹۶ گفتین رییسی از امام رضا خرج کرد، حالا هم میگین از حاج قاسمی.
    کذب محض

  5. Ali گفت:

    هنوز وقت هست عجله نکنید هنوزفرصت ثبت نام که تمام نشده

  6. عقیقی گفت:

    سلام علیکم ، من چون علافه مند شخصیت ایشان هستم ، دعا میکنم که برای انتخابات ریاست جمهوری در این شرایط نپذیرند، تجارب ارزنده قضایی ایشان باید روند دوره ایی خودش را تمام کنه ، کاردولت مباحث دیگری داره که الان بسترش فراهم نیست .
    بهرحال خدا کمکشان کنه

  7. حسن گفت:

    با سلام، بنده به عنوان یک دانش آموخته کمترین، در رشته دکترای شیمی، فکر میکنم الآن، در شرایطی هستیم که هر سه قوا نیاز به افرادی شایسته، و وارسته، عادل، انقلابی، مردمی و وفادار به نظام مقدس اسلامی و انقلاب اسلامی، امام(ره) و رهبری دارد، لذا با درک و فهم علمی، دینی، سیاسی و درایت و آینده نگری که در آیت الله رییسی سراغ داریم، ایشان تا دلگرم به وجود همچون خودشان در، قوه قضاییه جهت مبارزه با فساد دولتی و رانت و برقراری عدل و انصاف نباشند، سنگر مقدس قوه قضاییه را رها نمی کنند، مگر در صورت حصول اطمینان، از وجود جانشینی مناسب، فقیه عادل، باسواد، شجاع، انقلابی، مردمی، درد آشنا و پاکدست و بصیری همچون خودشان. والسلام

  8. تحلیلگر مسائل سیاسی اجتماعی گفت:

    آقای رییسی می بایست در قوه قضاییه بماند و امید از دست رفته مردم درخصوص عدالت و قضاوت رو برگرداند. بخصوص که ایشان تواین مدت بسیار خوب عملکرده است. گزینه ریاست جمهوری از دید ایشان سعید جلیلی می بایست باشد تا ۳ قوه هم سو و هم فکر باشند.

  9. U گفت:

    چقدر اخبار کذب میزنی متاسفم اقتصاد ناسالم

  10. محمد جواد گفت:

    خداروشکر در دام نیفتادن . ایشون سرمایه نظامند . قوه قضاییه کارهای زیادیش هنوز بر زمین هست .
    درضمن کاندید اصلی ریاست جمهوری دکتر سعید محمد هست . به امید پیروزی دکتر محمد عزیز که برنامه های همه کاندیداها .جزو خاطرات اوست

دیدگاه شما