• کد خبر: ۱۸۷۲۸
  • ۱۴۰۰-۰۳-۰۳ - : ۱۰:۲۴

مدیران خودرو محصولات جدید عرضه می کند

اخیرا اخباری از شرکت مدیران خودرو شنیده میشود که در سال ۱۴۰۰ محصولات جدیدی چون تیگو۸ ، تیگو۷ پرو ، آریزو۶ پرو و برخی مدلهای دیگر در کلاس خودروهای لوکس عرضه خواهد شد .

به گزارش اقتصاد سالم؛برخی مدل های جدید به تکنولوژی و فناوری های روز  چون موتور ۱.۶ TGDI  ، سیستم ADAS و کنترل صدا میباشند.

نمونه بارز نسل جدید خودروهای مدیران خودرو را میتوان  به مدل تیگو۸  اشاره نمود ، که در بازارهای روسیه و برزیل که بازارهایی آزاد و با رقابت بالا هستند مورد استقبال بسیار قرار گرفته است .

این خودرو توانست در بازار برزیل  با وجود خودروهایی چون مرسدس GLB  و جیپ  compass را پشت سر بگذارد و لقب بهترین شاسی بلند سال را  توسط رسانه های برزیل از آن خود نماید  همچنین در سایر بازارها جوایز بسیاری را کسب نماید .

شرکت مدیران خودرو  به عنوان سومین شرکت بزرگ خودروسازی کشور در سالهای  اخیر همواره در بازار خودروی فعال بوده   است در حالی که تمام برندهای وارداتی ، خودروهای مونتازی و بسیاری از برند های چینی بازار ایران را ترک کرده اند .اما شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا با ارائه محصولات جدید و تکنولوژی روز راه خود را با قدرت بیشتر ادامه دهد . در طول نزدیک به ۲ دهه از فعالیت این شرکت همواره محصولات  با کیفیت چون تیگو۷- آریزو۶- ایکس ۵۵ و…. را به بازار کشور عرضه کرده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=18728
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما