• کد خبر: ۱۹۱۳۰
  • ۱۴۰۰-۰۳-۰۹ - : ۱۴:۳۲

انتقادِ شدیدِ “سعید محمد” از خبرگزاری های فارس و تسنیم

سعید محمد با انتقادِ شدید از خبرگزاری های “فارس” و “تسنیم”، گفت: بعد از ورود به عرصه انتخابات هم جریانات این ورِ آب و هم جریانات آن ورِ آب، هم چپ هم راست، شروع کردند به تخریب.
تخریب های سنگینی را شاهد بودیم‌. شاید شش، هفت موج تخریب داشتیم با یکسری حرف های بدون سند و مدرک.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، وی ادامه داد: ما بی تقوایی هایی که راجع به ما صورت گرفت را هیچ وقت فراموش نمی کنیم. بی تقوایی های سیاسی. اتهاماتی که زده شد. بحث تخلفات را مطرح کردند اما هیچ سندی ارائه نکردند. با این حال من، هَل مِن مبارز طلبیدم و گفتم هر کسی می گوید تخلف، اسناد ارائه کند اما هیچ سندی نتوانستند ارائه دهند زیرا چیزی وجود ندارد.

محمد خاطرنشان کرد: تبعیض قائل شدند بینِ این گزینه نظامی با سایر گزینه های نظامی. همه ی اینها اتفاق افتاد. دیدید شما که اینستاگرام ۳۵۰ صفحه ی ما را در یک روز بست. دیدید که خبرگزاری هایی که ما انتظار نداشتیم مثل خبرگزاری فارس، مثل خبرگزاری تسنیم؛ خبرهای تخریبی را کار کردند بر علیه ما. در روزنامه هایی که ما انتظار نداشتیم. بعضی از احزاب که از آنها هم انتظار نداشتیم، شروع کردند به تخریب.

سعید محمد

وی افزود: تیترهای جنجالی و غیرواقع زدند. خوب ما حقیقتش دیدیم که اگر بخواهیم به اینها پاسخ دهیم همه ی انرژی ما گرفته می شود. ما تنها گفتیم اگر کسی مستندی دارد ارائه کند اما چیزی هم ارائه نشد، چون چیزی نبود که ارائه شود.

محمد تاکید کرد: کارمان را ادامه دادیم و خواستیم به جای اینکه انرژی بچه ها صرفِ پاسخگویی به این موضوعات شود، انرژی صرفِ موضوعات انقلاب شود. بحث مشارکت حداکثری را ما دستور کار قرار دادیم. من بارها گفتم اینهایی که ما را تخریب می کنند، خواهش می کنم کسی تخریبشان نکند و فقط گفتمانِ ما را ترویج کنید و سعی کنید گفتمان انقلاب را ترویج کنید.

وی اظهار کرد: الحمدالله بچه ها هم در این فضا حرکت کردند و یکی از اخلاق مدارترین جریاناتی که در این انتخابات هست عزیزان ما بودند که من از آنها تشکر می کنم.

سخنان سعید محمد را در فایل صوتی زیر بشنوید:

 

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=19130
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما