• کد خبر: ۱۹۴۵۰
  • ۱۴۰۰-۰۳-۱۴ - : ۱۴:۱۴
/حمله ی تئورسین اصولگرا به انتخابات/

نهراسید! مالک رفت اما علی زنده است

مالک اشتر انقلاب اگر شهید شد اما علی، زنده و پاسدارِ جمهوریت و اسلامیت نظام است.
در چنین شرایطی شاهدِ حمله ی تئورسینِ اصولگرا به اصل انتخابات هستیم.

مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، ژنرال قاسم سلیمانی سربازِ مردم ایران و فرمانده ی جبهه مقاومت خاورمیانه و غرب آسیا؛ کسی بود که سران سیاسی و نظامی اسرائیل_سعودی_آمریکا از شنیدنِ نامش نیز واهمه داشتند.

شجاعت، درایت، نبوغ و البته اخلاق و انسانیت سربازِ ایرانی در دفاع از منافع کشورش در منطقه و جهان، در حدی بود که ژنرال های ۵ ستاره و کارکشته ی آمریکایی نیز از او به عنوان دشمنی بزرگ اما قابل احترام و تحسین یاد می کردند و سعودی ها و البته صهیونیستها حتی از شنیدن نامش هم به هراس می افتادند.

ژنرال قاسم سلیمانی، مالکِ اشترِ سیدعلی خامنه ای بود که ساعت ۱:۲۰ بامداد جمعه ۱۱ دی ماه ۱۳۹۸ در جریانِ سفر رسمی خود به دعوتِ نخست وزیر عراق در فرودگاه مسافری بغداد به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، ترور شد و از کفِ مردم ایران رفت…

سربازِ مردم ایران، ژنرال قاسم سلیمانی

ایرانیان در این ترور سربازی را از دست دادند که تمامِ ۴۰ سال عمر خود در تاریخِ جمهوری اسلامی ایران را در کوهها و بیابان های تفتیده و گرم و سردِ ایران و عراق و لبنان و سوریه گذراند تا با بردنِ مرزهای دفاعیِ ایران به کیلومترها دورتر از مرزهای جغرافیایی؛ دستِ داعش، القاعده، جبهه النصره و صدها گروه تروریستی دیگر را از جان و مال و ناموس ایرانیان، کوتاه کند.

اما مالک اشتر اگر رفت اما علی همچنان هست و در بزنگاه ها حافظِ جهوریت و اسلامیتِ کشور در شرایط دشوار و فتنه خیزِ کنونی ست.

سال گذشته فرزین مینو، معاون وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران با پیراهن یقه ۳ سانتی و یقه بسته، ریش و محاسن و ظاهری اصطلاحا ارزشی به عنوان یکی از دولتمردان بلندپایه ایرانی، الفاظ رکیک و زشتی نسبت به ژنرال قاسم سلیمانی؛ سربازِ شهید مردم ایران به کار برده بود/ ژنرال سلیمانی در وصیت نامه خود گفته بود:” من حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را خیلی مظلوم و تنها می‌بینم…”.

رهبری معظم انقلاب امروز با تاکید مجدد بر اهمیت انتخابات و نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران، به موضوع رد صلاحیت های انتخابات ریاست جمهوری ورود کرده و اعلام کردند که در جریان بررسی صلاحیتها، به برخی کاندیداها جفا شده و دستگاه های مربوطه باید جبران کنند.

در شرایطی که مقام معظم رهبری شخصا در دفاع از جمهوریت و حق رای مردم، وارد عرصه شده اند از تمام نیروهای سیاسی مخصوصا برخی فعالان جناحِ اصولگرا که در روزهای اخیر “وجوبِ انتخابات” را زیر سوال بوده بودند؛ انتظار می رود ولایتمداری خود را در عمل اثبات کرده و از اظهارات اخیرِ خود ابرازِ ندامت کنند.

در زیر ماجرای حمله ی “حسن عباسی” تئورسین بخش تندروی جناح اصولگرا به انتخابات را بخوانید:

فایل صوتی ای پخش شده که حسن عباسی در آن می گوید:” ما یک مشکلی داریم که از دوره ی آقای خاتمی در سال ۷۶ شروع شد. از قبل از آن در مجلس پنجم. آمدیم مدل دموکراسی غربی در رقابتهای انتخاباتی را پذیرفتیم. اشتباه کردیم‌. الان این سخن مطرحه. امارات که انتخابات نداره؛ اعصابِ مردمش راحت تر نیست؟ قطر که انتخابات نداره. عمان که انتخابات نداره. ترکمنستان این بالای ایران انتخابات نداره. آرامتر نیست اعصابشان!؟”.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=19450
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما