• کد خبر: ۱۹۵۴۵
  • ۱۴۰۰-۰۳-۱۷ - : ۱۴:۲۹

محصول جدید مدیران خودرو در حال تست فنی رویت شد

اخیرا یک خودروی شاسی بلند با اندازه و ابعاد بزرگ و چهره ایی لوکس در خیابانها در حال گذراندن تست های فنی مشاهده شده است ، این خودروی شاسی بلند با اندازه و ابعاد بزرگ دیده شده که احتمالا ۷ نفره میباشد و دارای چهره ایی جذاب و شیک میباشند که متعلق به شرکت مدیران خودرو میباشد .

به گزارش اقتصاد سالم؛به نظر میرسد  مدیران خودرو بنا دارد تا لوکس ترین محصول خود با نام تیگو۸ پرو را به زودی راهی بازار کشور نماید  که اخیرا در بازار چین و روسیه و برزیل هم مدل جدید تیگو۸ با پسوند پرو رونمایی شده است.

از مشخصات فنی و آپشن های این مدل اطلاعات  تائید شده ایی در دست نیست  اما با جستجو در اینترنت و سایتهای معتبر میتوان دید که تیگو۸ با موتور ۲ لیتری توربو و گیربکس ۹ سرعته نسل جدید CVT  عرضه خواهد شد ،. البته هنوز مشخص نیست که مدیران خودرو تیگو۸ خود را با چه آپشن و مشخصات فنی عرضه خواهد کرد اما قطعا این خودرو خود را برای رقابت با هیندای سانتافه ، میتسوبیشی اوت لندر و رنو کلئوس آماده خواهد کرد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=19545
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما