• کد خبر: ۱۹۹۰۱
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۳ - : ۱۰:۴۰

تیگو۸ پرو توسط مدیران خودرو به بازار ایران می آید

بنا به اظهار واحد روابط عمومی شرکت مدیران خودرو خودروی تیگو ۸پرو به عنوان لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو طی چند ماه آینده راهی بازار خواهد شد .

به گزارش اقتصاد سالم؛تیگو۸ پرو اخیرا در بازار چین و سایر بازارهای مهم چون برزیل ، روسیه ، آمریکای جنوبی و خاورمیانه  به عنوان لوکس ترین محصول شرکت سازنده معرفی گردیده است ،

تیگو۸ پرو یک شاسی بلند لوکس  و مدرن میباشد که با اندازه و ابعاد بزرگ و به صورت ۷ نفره به بازار ایران عرضه  میشود ، که میتواند برای خانواده های ایرانی مورد توجه قرار گیرد . این خودرو با داشتن طول ۴۷۲۲ میلی متر ،عرض ۱۸۶۰ میلیمتر و ارتفاع ۱۷۴۵ میلیمتر  و فاصله دو محور ۲۷۱۰ میلیمتر میتوان به عنوان یک شاسی بلند میدسایز در کلاس رقابتی هیندای سانتافه ، میتسوبیشی اوت لندر، رنو کلئوس قرار گیرد .

زبان طراحی این خودرو از آخرین و به روزترین متد طراحی پیروی میکند که حس یک شاسی بلند طراز اول  را برای خریداران تداعی میکند . جلوپنجره خاص این خودرو  که حالت الماس گونه دارد جلوه و پرستیژ خاصی به آن داده است.

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو میتوان به : ایربگ های جلو ، جانبی ، پرده ایی  ، و مجموعه از امکانات ایمنی را اشاره نمود . همچنین این خودرو دارای امکانات رفاهی چون دوربین ۳۶۰ درجه اچ دی میباشد و همچنین تهویه مطبوع این خودرو  دارای فیلتر ان ۹۵ میباشد که از ورود ویروس به کابین خودرو جلوگیری میکند .

سال گذشته تنها در بازار کشور چین که تمام مدلها و برندهای خودرویی جهانی به صورت آزادانه فعالیت میکنند تیگو۸ موفق به فروش حدود ۱۴۰.۰۰۰ دستگاه گردید که هم برای سازنده یک رکورد بزرگ بود و هم در این سگمنت قیمتی و کلاسی این تعداد فروش نمایانگر یک محصول موفق میباشد .همچن از ابتدا عرضه تیگو۸ تا کنون حدود ۳۰۰ هزار دستگاه از این خودرو به فروش رسیده است .

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=19901
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما