• کد خبر: ۲۲۰۳۹
  • ۱۴۰۰-۰۴-۲۸ - : ۷:۵۵

طلا بخریم یا نخریم؟

بازار طلا و سکه به ثبات قیمت رسیده اما کاملا آماده اتفاقی پیش بینی نشده است.

به گزارش اقتصاد سالم؛محمدرضا نصیری عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، با بیان اینکه قیمت‌ها در بازار طلا و سکه مدتی است به ثبات رسیده و فراز و فرود زیادی نداشته است، گفت: قیمت طلا مدتی است با شیب ملایم روندی آرام، ادامه دار و با ثباتی در پیش گرفته است و قیمت‌ها در مقایسه با هفته‌های گذشته تغییر چندانی ندارد.

او افزود: اگرچه بازار شرایط باثباتی با کمترین نوسان قیمت دارد، اما به نظر می‌رسد این روز‌های کم تنش در بازار طلا و سکه بزودی شاهد تغییر باشد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران ادامه داد: بازار طلا و سکه، آماده جرقه‌ای پیش بینی نشده است، اما اینکه قیمت‌ها صعودی خواهد شد یا نزولی باید کمی صبر کرد.

نصیری با بیان اینکه قیمت طلا و سکه در هفته گذشته نوسان ۵۰ تا ۶۰ هزار تومانی را شاهد بود که توجیه و دلیل منطقی خاصی نداشت، افزود: برخی‌ها منتظر تحولات برجام بودند، اما به نظر می‌رسد به ثمر رسیدن برجام نیز قیمت طلا و سکه را نتواند خیلی کاهش دهد.

این فعال بازار طلا، گفت: قیمت هر مثقال طلا در بازار دیروز مازندران ۴ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان، هر گرم طلای آب شده یک میلیون و ۶۰ هزار تومان و سکه امامی ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=22039
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما