• کد خبر: ۲۳۲۵۳
  • ۱۴۰۰-۰۵-۱۶ - : ۱۱:۲۷

مربی هتّاکِ تیم گل گهر را اخراج کنید

از مسوولان تیم فوتبال گل گهر انتظار می رود هرچه زودتر مربی هتّاکِ این تیم را اخراج کنند.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال با توجه به تخلفات امیر قلعه نویی سرمربی تیم گل گهر سیرجان در دیدار برابر استقلال که (چهارشنبه ۱۳ مرداد) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، وی برای توضیحات امروز شنبه (۱۶ مرداد) به کمیته انضباطی احضار شده است.

این نشان می دهد که حرکات و حرف‌های قلعه نویی در این بازی از چشم کمیته انضباطی فوتبال دور نمانده است.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان پس از باخت تیمش در این بازی در مصاحبه اش، کل گذشته و اعتقاد مردمِ ایران و این مرزوبوم را زیر سوال برده و با هتاکی مدعی شد که ۴۰ سال است شاهد ظلم بوده است!

قلعه نویی در بخشی از مصاحبه اش گفت:” در این ۴۰ سال تنها چیزی که نبوده، عدالت است؛ فقط ظلم بوده و ظلم بوده و ظلم… عدالت و اعتقاد و اینها (که ازش حرف میزنند) همش الکی هست!”.

این اظهارات و هتاکی سرمربی تیم گل گهر سیرجان به مردم ایران، مورد انتقاد مردم و کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

در چنین شرایطی انتظار می رود که شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در بدیهی ترین اقدام مربی هتّاکِ خود را اخراج کند تا به این ترتیب از مردم ایران عذرخواهی شده و توهین به یک ملت و ۸۰ میلیون ایرانی، بدون پاسخ نماند.

نکته عجیب و تاسف آور در این مسئله این است که امیر قلعه نویی در حالی مدعیِ ۴۰ سال ظلم و دروغ بودن اعتقادات و ارزش ها در این مملکت است که وی در همین مملکت و با پول همین مردم، از هیچ، به همه چیز رسیده است!

در این زمینه و در یک مصداقِ آشکار کافی ست نام فرزند ۲۵ ساله ی امیر قلعه نویی (هوتن قلعه نویی) را در اینترنت سرچ کنید تا عکس وی و انواع و اقسام خودروهای سوپر لوکس اش را ببینید!

درواقع آقای مربی ۴۰ سال است که در کسوت بازیکن و بعد مربی فوتبال؛ سر سفره ی این مملکت نشسته و برخلاف اکثریتِ مردم، حقوق های نجومی از بیت المال و کیسه این مردم دریافت است.

و البته از صدقه سری همین پولهاست که قلعه نویی سری در میان سرها درآورده، ملقب به لقبِ ژنرال شده، بیزینس های مختلف راه انداخته و فرزندش هرازچندگاهی عکسی از خودروهای لوکسش را در شبکه های اجتماعی منتشر می کند.

طنزِ تلخ و گریه آور ماجرا هم همین است که امیر قلعه نوعی به عنوان کسی که بیشترین بهره مندی را از کیسه بیت المال در این مملکت برده و از جمله ی “بَر سُفره نِشَستگان”! بوده است؛ به دلیل باخت تیمش در یک مسابقه ی فوتبال! کل این مملکت و مردمش را به هتاکی گرفته و ظالم و بی اعتقاد می خواند!

البته وی آزاد است به عنوان یک “شهروند” اظهار نظر کند اما مطمئنا حق ندارد در حالی که به عنوان مربیِ تیمِ فوتبالِ یک بنگاه اقتصادیِ بزرگِ بورسیِ سهامیِ عام، حقوق بگیرِ هزاران نفر از مردم ایران و به نوعی بیت المال است؛ همزمان بر ضدِّ همین مردم هم صحبت کند!

پس وی باید هرچه زودتر از حقوق بگیریِ تیم فوتبال گل گهر اخراج شود.
آن وقت قلعه نویی به عنوان یک شهروند می تواند هرچه دلش خواست بگوید و به زمین و زمان هم فحاشی کند.
دیگر در آن حالت خودش می داند و دستگاه قضایی و مدعی العموم!

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=23253
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما