• کد خبر: ۲۳۳۳۲
  • ۱۴۰۰-۰۵-۱۷ - : ۷:۰۶

تبریک مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به خبرنگاران

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

به گزارش اقتصاد سالم؛ در متن پیام محمد راستاد چنین آمده است:

فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، به ویژه خبرنگاران حوزه حمل و نقل تبریک عرض نموده و تلاش آنان را برای فراهم کردن زمینه رشد و تعالی هر چه بیشتر این صنعت، ارج می نهیم .

خداوند بزرگ را شاکریم که حوزه حمل و نقل و جامعه دریایی و بندری کشور از همراهی و تعامل سازنده خبرنگارانی فهیم، مسئولیت‌پذیر، ارزش‌گرا و حقیقت‌جو برخوردار است.

گرامیداشت این روز ، ارج نهادن به زحمات و از خودگذشتگی افرادی است که تلاش خود را نه صرفاً در قالب یک شغل، بلکه به عنوان حرفه ای آمیخته با عقل و درایت و پشتکارِ توام با عشق می دانند.

انعکاس خدمات ایثارگرانه فعالان حمل و نقل دریایی کشور در شرایط تحریم و شیوع کرونا و بازتاب رسانه ای عدم توقف این فعالیت ها توسط خبرنگاران عزیز، هم میهنان ما را به آینده امیدوار و عزم دریانوردان را برای ادامه راه، جزم تر نمود.

توفیق همه عزیزان خبرنگار و خادمان عرصه اطلاع رسانی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

محمد راستاد/ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=23332
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما