• کد خبر: ۲۳۴۴۱
  • ۱۴۰۰-۰۵-۱۸ - : ۱۲:۱۹

نگاهی به مشخصات پیشرانه و سیستم انتقال قدرت آریزو ۵ جدید

خودرو آریزو ۵ جدید که به تازگی در بازار چین عرضه گردیده به زودی توسط شرکت مدیران خودرو به بازار ایران عرضه می گردد. آریزو ۵ در بازار ایران که به واسطه آپشنهای کاربردی و موتور توربو توانمند خود در کنار شرایط فروش اقساطی و منعطف شرکت مدیران خودرو توانست جایگاه مناسبی در بازار خودرو ایران در طی ۵ سال گذشته به دست آورد.

به گزارش اقتصاد سالم؛مدیران خودرو در آستانه ورود خودرو آریزو ۵ جدید به بازار ایران قسمتی از ویژگی های فنی آن را منتشر نمود که شامل موتور ۱۵۰۰ سی سی توربو شارژ در کنار گیربکس CVT  ۹ سرعته می باشد که این ترکیب  قبلا در بین محصولات شرکت مدیران خودرو در آریزو ۶ نیز بکار گرفته شده و امتحان خود را به خوبی پس داده است.

شتاب و قدرت بالاتر پیشرانه ۱۵۰۰ سی سی توربو طراحی شده توسط شرکت  AVL اتریش، در کنار ویژگی های گیربکس CVT  ۹ سرعته جدید مانند:  بهینه سازی انتقال قدرت، وزن کمتر و تعویض دنده روانتر و نرمتر نوید بخش رانندگی پر شتاب  وهماهنگ تری را در مقایسه با نسل قبلی این خودرو می باشد. بر اساس لیست آپشنهای ارائه شده توسط شرکت مدیران خودرو موتور ۱.۵ لیتری توربو نصب شده روی خودرو آریزو ۵ جدید ۱۴۷ اسب بخار نیرو تولید و تورک آن ۲۱۰ نیوتن متر در دور موتور ۵۵۰۰ می باشد.

با توجه به مشخصات فنی ذکر شده در بالا و سایر آپشنهایی که در مقالات بعدی معرفی می گردند انتظار می رود لذت سواری و سطح تکنولوژی بکار رفته در خودرو آریزو ۵ جدید، آنرا  انتخاب مناسبی برای جوانانی که به دنبال لذت بالای رانندگی  و امکانات و آپشنهای به روز هستند نماید.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=23441
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما