• کد خبر: ۲۴۳۷۱
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۱ - : ۱۵:۳۰

پیام تبریک مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به فرمانده نیروی دریایی ارتش

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی در پیامی به امیردریادار شهرام ایرانی، انتصاب وی به فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش اقتصاد سالم؛ در پیام تبریک محمد راستاد خطاب به امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده محترم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی چنین آمده است:  انتصاب شایسته جنابعالی به “فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران” که نشان از اعتماد رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و بیانگر تعهد، کارآمدی، قابلیت‌ها و سوابق ارزشمند شما در خدمت به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی است را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

نیروی دریایی، تلاقی اراده و باور و آوردگاه مردان رزم و دریا برای امنیت افزایی در آب های سرزمینی و ارتقای امنیت و اقتدار میهن در دفاع از جزایر، بنادر، سواحل و دریاهای کشور و امنیت گستری در آب‌های فراسرزمینی است.

توفیق روزافزون جنابعالی و مجموعه فرماندهان و دریادلان بیدار و رزم آشنای نیروی دریایی ارتش در این مسئولیت خطیر و ارتقاء بیش از پیش امنیت و اقتدار ملی و حراست از مرزها و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران در پرتو فرامین فرماندهی معظم کل قوا را از درگاه خدای کریم و نعیم، طلب می‌کنم.

بدون تردید، سازمان بنادر و دریانوردی، همچون گذشته، برای تقویت و تعمیق همکاری با آن نیرو، در پهنه های دریایی کشور و اعمال حاکمیت دریایی آمادگی کامل دارد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=24371
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما