• کد خبر: ۲۶۹۸۷
  • ۱۴۰۰-۰۷-۰۷ - : ۱۵:۳۹
مديركل دفتر مديريت مصرف و خدمات مشتركين شرکت توانیر در رادیو ایران:

۲ درصد از مشترکین برق خانگی، مشترکین برق مصرف هستند

عبدالامیر یاقوتی گفت: مشترکانی که میزان برق مصرفی آنها بیشتر از ۶۰۰ کیلووات در ماه است، بالاتر از الگوی مصرف هستند و هزینه پرداختی آنها با تعرفه بالاتر حساب می شود، مبلغ این مشترکین به عدد ۸۰۰ هزار تومان می رسد.

به گزارش اقتصاد سالم؛عبدالامیر یاقوتی مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر در برنامه «سلام صبح بخیر» به ارقام نجومی برخی از قبض های برق اشاره کرد و گفت: ۲ درصد از مشترکین برق خانگی در کشور مشترکین پرمصرف هستند این مشترکین بیش از دو برابر الگوی مصرف، برق مصرف می کنند، اگر طی یکسال گذشته میزان مصرف تغییر کرده باشد قطع به یقین نرخ پرداختی آنها با افزایش ۲۳ درصدی روبرو شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه مصرف تا ۱۰۰ کیلو وات برق در ماه رایگان و بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ مصرف معمولی است، افزود: مشترکانی که از ۳۰۰ مگاوات بیشتر مصرف می کنند، هزینه پرداختی آنها با شیب تندتری افزایش می یابد.
یاقوتی در بخش دیگر صحبت هایش خاطر نشان کرد:کسانی که بیشتر از ۴۰۰ کیلو وات در ماه مصرف می کنند هزینه پرداختی آنها در دو ماه، ۱۵۰ هزار تومان می شود.
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر یادآور شد: افزود: مشترکانی که میزان برق مصرفی آنها بیشتر از ۶۰۰ کیلووات در ماه است، بالاتر از الگوی مصرف هستند و هزینه پرداختی آنها با تعرفه بالاتر حساب می شود، مبلغ این مشترکین به عدد ۸۰۰ هزار تومان می رسد.
برنامه «سلام صبح بخیر» شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت ۶:۳۵ از رادیو ایران پخش می شود.

 

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=26987
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما