• کد خبر: ۲۷۲۴۹
  • ۱۴۰۰-۰۷-۱۱ - : ۹:۲۷
/اختصاصی/

ذوب آهن اصفهان، عابر بانکِ نیروهای ضدِّنظام شده است

کارخانه دولتی ذوب آهن اصفهان به عنوان یکی از قطب های صنعت فولاد به جای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تمرکز بر رونق تولید و اقتصاد در کشور؛ به اسپانسر و عابربانکِ احزابِ منحله و تندروی اصلاح طلب و رسانه های آنها تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، “منصور یزدی زاده” مدیرعامل فعلی شرکت ذوب آهن اصفهان از مدیرانِ ارشد دولت حسن روحانی ست که از ابتدای سال ۱۳۹۷ به مدیرعاملی این کارخانه بزرگ تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل منصوب شده است.

شرکت ذوب آهن اصفهان از بنگاه های زیرمجموعه ی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هلدینگ شستا و مجموعه تامین اجتماعی و درواقع دسترنج و متعلق به میلیونها کارگر و بازنشسته ی خدّوم و زحمتکشِ کشور است.

در چنین شرایطی اطلاعات و اسناد رسیده به این پایگاه خبری نشان می دهد که “یزدی زاده” مدیرعامل کارخانه ذوب آهن اصفهان این شرکت بزرگ دولتی را به اسپانسر و عابر بانکِ احزابِ تندروی به اصطلاح اصلاح طلب، شِبهِ برانداز و رسانه های آنها تبدیل کرده است که جایگزین احزابِ منحله و غیرقانونی ای همچون جبهه ی مشارکت شده اند.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان به همین اقدامات بسنده نکرده و علاوه بر آن پرسنل و کارمندانِ ایثارگر، رزمنده، جانباز و بازماندگان دوران دفاعِ مقدس در شرکت ذوب آهن اصفهان که منتقد وی و مخالفِ اقداماتش بوده اند را در طول این سالها به طرز ظریف و موذیانه ای تصفیه، بایکوت و منزوی کرده است.

این اقدامات موجب شد یک ماه پیش جمعی از ایثارگران، جانبازان، رزمندگان دوران دفاع مقدس، فرزندان شهید و خانواده ی شهدای ذوب آهن اصفهان با نوشتن طوماری به حجت الله عبدالملکی _ وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی _ و همچنین ابراهیم رئیسی رئیس جمهور؛ با گزارشِ اقدامات خلافِ مدیریت این شرکت، خواهان تغییر وی در دولتِ ضدِّفساد آیت الله رئیسی شوند.

اقدامات خلافِ قانون “منصور یزدی زاده” صدای اعتراض رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگرانِ شرکت ذوب آهن اصفهان را بلند کرده است/ این شرکت بیش از ۳۲۰ شهید، ۱۴۰۰ جانباز و ۸۰ آزاده در دوران جنگ تحمیلی صدام بر علیه کشورمان تقدیمِ مردم ایران کرده است

در چنین وضعیتی به نظر می رسد ادامه فعالیت یکی از مدیرانِ ارشد حسن روحانی آن هم با چنین کارنامه و سوابقی در دولت مردمیِ آیت الله ابراهیم رئیسی که امید مستضعفان و مردم رنجدیده ایران است، نه تنها در شان این دولت نیست، بلکه برخلاف وعده های رئیس جمهوری و همچنین فرمایشات و راهبردهای تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری است.

پایگاه خبری “اقتصاد سالم” با توجه به وظایف و رسالت خود به زودی اسناد و جزئیات کاملی از عملکردِ “منصور یزدی زاده” مدیرعامل کارخانه ی ذوب آهن اصفهان در مدیریت این کارخانه بزرگ دولتی و همچنین حمایت از احزاب و رسانه های معاند و ضدِّنظام و مردم، منتشر خواهد کرد.

شرکت ذوب‌ آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه تولید‌کننده فولاد ساختمانی و ریل در کشور است که انواع مقاطع فولادی ساختمانی همچون تیرآهن و مقاطع صنعتی را تولید می کند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=27249
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. بهنام گفت:

    کاملا دروغ است. حداقل از ۱۰ سال پیش تا کنون مدیری جامع نگرتر و لایق تر از ایشان در سمت مدیریت این شرکت نبوده است.
    تولید عالی، فروش عالی، صادرات عالی، معیشت پرسنل بسیار بهتر از قبل، بدهی های بانکی حداقل. دیگر چه باید میشد که نشده.
    اینگونه برای حذف مدیران عمل نکنید. حزب بازی نکنید. سرنوشت یک مجموعه حساس را فدای حزب بازی نکنید.
    آقای رئیسی قول شایسته سالاری داده است. یزدی زاده به حق شایسته است.

  2. علی میرزایی گفت:

    مطلب شما کذب و دروغه از وقتیکه آقای یزدی زاده به ذوب آهن آمدند این شرکت متحول و شفاف شد
    نمیدونم زیر آب این بنده خدا را برای چی میزنید و کی جاش میخواهید جا کنید

  3. بسمه رب شهدا و صدیقین
    اینجانب محسن دهقانی فرزند شهیدوالامقام اکبر دهقانی هستم،نیروی شرکتی پویش درمان ذوب آهن اصفهان
    سلام علیکم،بنا بر قانون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منوط به قانون تبدیل وضعیت ذوب آهن اصفهان از قانون تخطی کرده و رفتار بسیار زشت و ناپسندی با فرزندان شهدا داشته و دارد،و هیچ توجهی به ما شهیدزادگان نداشته وهرگاه که مشکلی و یا اعتراضی داشته ایم با تشر و بداخلاقی به ما جواب داده و میگویند هرچه مشکل تو این مملکت است تقصیر شما فرزندان شهداست و ما از شما خوشمان نمی آید،لازم به ذکر است حق بیمه و مالیات هم از ما کم کرده ،یه حقوق بسیار ناچیز به ماداده ،و به چشم حقارت نگاه کرده

  4. اینجانب مراتب اعتراض خود را به عملکرد ناشایست یزدی زاده با خانواده ایثارگران اعلام میدارم
    همسر بنده فرزند شهید میباشند و شاغل نیروی شرکتی ذوب آهن، متاسفانه آقای یزدی زاده قانون تبدیل وضعیت فرزندان شهدا را اجرا نمیکنن و با خانواده ایثارگران با بدرفتاری برخورد میکنن
    اگه امثال پدر شوهر بنده نبود معلوم نبود ایشون الان کجا بودن
    پس خوبه خجالت بکشه از عملکرد و رفتار زشتش با خانواده ایثارگران
    جناب آقای رییسی وجود چنین افرادی همچون یزدی زاده برای دولت انقلابی و مردمی جنابعالی خوبیت ندارد

  5. مهدی گفت:

    اینجانب نیروی شرکتی ذوب‌آهن اصفهان هستم تو این مدت شاهد انواع بی عدالتی ها نابرابری ها در این مجموعه بودم یک عده شکم سیر از خدا بی خبر برای کسانی که که همه چی شونو واسه این مملکت دادن تصمیم گیرنده شدن معلوم نبود اگر امثال پدران ما نبودن ایشون کجا بود که الان هیچ یک از قوانین ایثارگران رو اجرا نمیکنه امیدوارم در دولت آقای رییسی ریشه همچین افرادی کنده بشه که فقط به فکر شکم خودشون هستن

  6. محسن علی پور گفت:

    سلام و وقت شما به خیر و شادی
    احترام به خون شهدا و مقام شامخ اون ها واجب هست ، همین طور بزرگداشت مقام ایثارگران و جانبازان همیشه پر افتخار این آب و خاک ، اما عنوان شهید زاده دیگه یعنی چی؟ حالا اگر کسی فرزند شهید بود ویژگی خاصی داره؟ این که این عزیزان به خاطر از دست دادن یکی از اعضای خانواده می بایست تامین مالی حداقلی داشته باشن رو کسی انکار نمی کنه ، اما این که ما جایگاهی درست کنیم به اسم شهید زاده دیگه واقعا از اهداف انقلاب و ارزش های انقلاب خیلی دور هست .
    شاد باشید

  7. بهنام گفت:

    کلیه مندرجات این متن دروغ محض است.
    طی بیست سال گذشته مدیری به لیاقت و جامعیت ایشان در ذوب آهن فعالیت ننموده و از هر نظر ذوب آهن را به شرایط مطلوبی رسانده است. گرچه احتمال تغییر ایشان فقط به خاطر منافع حزبی وجود دارد وگرنه تغییر ایشان به دلیل مطالب مندرج در این متن هیچگونه وجهه ای ندارد.
    امیدوارم جناب رئیسی و جناب عبدالملکی بدون توجه به اینگونه شایعات بی اساس ایشان را در مدیریت ذوب آهن ابقا نموده و به وعده استقرار نظام شایسته سالاری خود عمل نمایند. یزدی زاده کاملا شایسته است.

  8. علی گفت:

    لطفا روند قیمت سهام شرکت رو هم بررسی کنید که سرتاسر دستکاری و کنترل قیمتیه سهم چندین ساله توسط آقایون جمع آوری شده

  9. علی گفت:

    جالبه ایشون همین چند روز پیش و در توجیه ضرر سهامداران و تبرئه خودشون و کنترل قیمتی سهم در مصاحبه با اقتصاد آنلاین میگفتن علت وضعیت سهام و دستکاری های اون به خاطر شناوری بالای سهمه که خیلی بالاتر از ۳۰ درصد سهام شناور داره
    در حالیکه توی صفحه اطلاعات سهم در بورس به وضوح معلومه که شناوری سهم زیر ۲۶ درصده

  10. الفرد گفت:

    در این دزدی ها، رانت ها و فسادها… با یزدی زاده هم کاسه هستند

  11. آریایی گفت:

    آقای یزدی زاده به همراه معاون خود آقای اکبری ناجوانمردانه جلوی مصوبه مجلس ایستادگی میکنند و حتی طرح طبقه بندی مشاغل که به حقوق و مزایای کارگران سامان خوبی میدهد را اجرا نمیکنند۰۰۰ حتی نیروی های خود ذوب آهن هم از آقای اکبری نفرت دارند چه برسد به پرسنل شرکتی۰۰۰ توجیهشان هم این است که ذوب آهن درآمد کمتری نسبت به دیگر شرکت های فولادی نظیر فولاد مبارکه دارد۰۰۰ چطور خودتان و مدیران ذوب آهنی حقوق های نجومی و میلیونی دریافت میکنید آن وقت درآمد ذوب آهن فقط برای کارگران و کارمندان زحمت کش پایین است؟؟ اتفاقا درآمد این مجتمع عظیم صنعتی بسیار خوب است۰۰۰

  12. جواد گفت:

    یادلیل‌المتقین

    اینجانب جواد‌عطاری باتوجه به ادله و قراینی که بی توجهی و جفای آقای منصور یزدی زاده در جایگاه مدیرعاملی شرکت ذوب‌آهن در حق فرزندان مکرم شهدا و نیروهای انقلابی را به اثبات میرساند؛ایشان را دارای کفایت لازم برای اِشغال پست مدیرعاملی شرکت ذوب‌آهن نمیدانم.

    توجه به زنده‌نگهداشتن یاد و خاطر شهیدان و گرامی‌شمردن خانواده مکرم ایشان و نیز احقاق حقوق آن عزیزان همواره از دغدغه ها و مطالبات مقام معظم رهبری(دامت برکاته) و از شعائر اصلی جناب حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی بوده است که مع‌الاسف هیئت مدیره و مخصوصا مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن کوچک‌ترین توجهی به این موضوع ندارند ؛ لذا در چنین شرایطی که جناب‌آقای رئیسی با حمایت گسترده و همه جانبه این قشر عزیز موفق به تصدی مقام ریاست جمهوری شدن انتظار میرود در اسرع وقت به احقاق حق این عزیزان پرداخته و با اختیاراتی که دارند انتصابات و سیاست های کارآمد را در این حوزه اتخاذ فرمایند.

    با آرزوی توفیق روز افزون برای کلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

    قُل لَنْ یُصیبَنا اِلاّ ما کَتَبَ اللهُ لَنا هُوَ مَوْلنا وَ عَلَی اللهِ فَلْیَتَوَّکَّلِ الْمُؤمِنُون (سوره توبه – آیه ۵۱)

  13. ذوب آهنی اصیل گفت:

    باسلام و احترام
    خدمت سروران عرض می نمایم تمامی مشکلات ذوب آهن از سال ۹۲که در دولت قبلی ناجوانمردانه توسط مدیران دست نشانده وقت آن زمان، بدون در نظر گرفتن شرایط خصوصی سازی اقدام به تغییر وضعیت از دولتی به خصوصی طبق منافع خودشان نمودند، که تاکنون طرح طبقه بندی ناقص و حتی مورد تایید قرار نگرفته بود که توسط معاونت شرکت آقای اکبری که یکی از آن دست نشانده ها می باشد و سودای مدیر عاملی در سر دارد و مدیر عامل ذوب آهن آقای یزدی زاده که از آن عوامل قبلی می باشد و تا توانسته اند حق و حقوق کارگران و ایثارگران و جانبازان و فرزندان شهدا را پایمال و هرگونه قانون کشوری را به بهانه شخصی بودن ذوب آهن، اجرا نمی‌کنند

  14. مهدی حسن زاده گفت:

    با سلام واحترام.
    ذوب آهن اصفهان در مدت زمان مدیرعاملی آقای صادقی که قبل از آقای یزدی زاده بودند، بیشترین فروش را داشت ولی متاسفانه بزرگترین ضربه ی مالی و روحی را به پرسنل ذوب آهن تحمیل کردند که حتی اب آشامیدنی را روی پرسنل بستند.
    برای پرسنل مهم نیست چه کسی بر این منصب می نشیند فقط امیدواریم عقب ماندگیهای مالی جبران شود، آن هم با توجه به اصلاح طرح طبقه بندی و دیگر مزایا.
    دوست داریم به ذوب آهنی بودنمان افتخارکنیم نه اینکه…

  15. علی مرادی گفت:

    با سلام،امیدواریم که با عوض شدن دولت این مسائل هم در ذوب آهن اصفهان عوض بشه و تمام مشکلات پرسنل حل بشه…….

  16. سعید کریمی گفت:

    همه حرفها دروغ و کذب هستش از وقتی دکتر یزدی زاده مدیرعامل ذوب شدند، انگیزه پرسنل چندین برابر شده و به همین خاطر تولید هم افزایش پیدا کرده است.
    شما زورتون به یزدی زاده نرسید، حالا به ی بهانه دروغ میخواهید ایشان را زیرآب بزنید.
    کور خواندید.
    ما پرسنل تا آخر پشت ایشون هستیم.

  17. نادرصادقی گفت:

    سلام علیکم
    آقای مهندس یزدی زاده خودشان از رزمندگان دفاع مقدس و جمعی لشکر محمد رسول الله بوده اند،امکان ندارد به رزمندگان و ایثارگران توجه نداشته باشند.خواهشمندم القاب نادرست به ایشان نسبت ندهید.باتشکر

  18. مهدی نوری گفت:

    کذب محض است این نوشتار.آقای مهندس یزدی زاده به حق از شایسته ترین مدیران صنعت فولاد هستند.عمده پرسنل ذوب آهن اصفهان ایشان را فردی زحمتکش و حامی قشر کارگر میدانند.

  19. کبری گفت:

    فعلا نماینده مردم لنجان یک پیشنهاد در آستین برای مدیرعاملی دارد.
    بعضی از اخبار هم حکایت از علامه دهر نعمت ا. محسنی بعنوان پیشنهاد مدیر عاملی دارند.
    مدیر عامل ذوب آهن باید خط تولید را خوب بشناسد، توانمند، ایثارگر و از خانواده معظم شهدا باشد تا خط و خطوط امیری روابط عمومی، یزدی زاده، اسفندمند، موسی سلیمانی و بسیاری از مدیران… را از ریشه بخشکاند.

  20. محمد گفت:

    مسئولین دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی
    سلام علیکم
    پیرو مکاتبات مختلف در دولت بی تدبیر و خسارات غیرقابل جبران که این‌ چند سال انجام شد و بیش از ۳۰ هزار میلیارد بر پیکره ذوب آهن با هزینه های غیر متعارف و کارشناسی انجام گرفت، بر آن شدیم تا ضمن بررسی و تفحص دقیق و محاکمه مدیر عامل ذوب آهن و عوامل آن را در دولت مردمی با حضور وزیر مردمی بصورت ویژه انجام دهیم و به مردم عزیز بخصوص سهامداران حقیقی که اغلب مستضعفین جامعه هستند، امید دهیم و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فساد و رانت را به سرانجام برسانیم.
    بخشی از سوالات سهامداران به شرح زیر تقدیم می گردد:
    ۱. درخصوص پروژه ریل موارد ذیل باید مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد:
    – اهداف و برنامه ها….
    – جایگاه تجهیزات خریداری شده…
    – مبلغ ریالی و ارزی هزینه شده…
    – استاندارد تجهیزات و تکنولوژی خریداری شده
    – مدت زمان اجرا تا بهره برداری….
    – نوع تولیدات و میزان تامین نیاز داخلی….
    – چگونگی رقابت با تکنولوژی های مدرن تولید ریل…
    – تخریب بهترین کارگاه نورد کارخانه …
    خود ایشان بفرمایند میزان خسارات در این زمینه چقدر است؟!

    ۲‌ . دلیل اینکه ایشان در مدت مدیریت شان، بطور مستمر با تعداد قابل توجهی از نیروها و کارکنان سخت کوش و ارزشی برخورد سلبی داشته و همه کسانی که به ایشان موارد تخلفات را یاد آوری نموده اند در یک فضای امنیتی با تهدید جدی و یا نوعی اخراج و پرونده سازی و کنار گذاشته شدن مواجه شده اند، چیست؟!
    در خصوص بی تقوایی و دروغ گویی و برخورد ناجوانمردانه با جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس کارخانه چه جوابی دارند؟!

    ۰۳ امتیاز دادن (به عنوان مشاور عالی مدیرعامل در امور مجلس و رسانه ها) و صرف هزینه های زیاد رانتی با بودجه کارخانه و سهامداران به جیب اصلاح طلبان معلوم الحال به افرادی همچون “علی راعی” ها که با بی شرمی و همزمان با سالگرد ترور سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، به این شهید والا مقام، لقب “میراث ترور” داده اند و ماهانه بیش از ۳۰ میلیون تومان قرارداد حق المشاوره همراه با پرداخت مبالغ قابل توجه به هفته نامه “صدا” و همچنین امتیازات ویژه برای کسانی که باج می گرفتند همچون م. سلطانی ها که بیش از ۱۵۰ میلیون تومان پول بیت المال را هزینه پست و مقام برای خود نموده، چه معنایی دارد؟!

    تقاضا داریم زمانی مشخص شود تا نمایندگان ایثارگران کارخانه تخلفات مدیر عامل فعلی را مطرح و به همه تخلفات ایشان رسیدگی شود…

  21. محمدی گفت:

    انتشار مطالب کذب و بدون پشتوانه قانونی و توهین به مدیر خدوم و انقلابی که مورد تایید غالب کارکنان زحمتکش ذوب آهن هستند، دور از انصاف و اقتصاد سالم است.

  22. جوابیه فرزند شهید گفت:

    اگر فرزند شهید بزرگواری هست که تبدیل وضعیت نشده، مدارک ارائه بده، خون شهدا را با دروغ پایمال نکنید، ما همه واقعا مدیون شهدا و جانبازان هستیم و همه اقشار ایران عزیز به ایشان و خانواده ایشان احترام میگذاریم.
    کاش فرزندانشون بدونن با زیاده خواهی دارن خون پدران شهید و جانبازشون چه میکنن.
    تبدیل وضعیت، تبدیل مدرک، معافیت مالیات، تسهیلات بی نوبت، اینا از جمله مزایایی هست که به فرزندان ایثارگران تعلق میگیره.
    کاش خود فرزندان ایثارگران به اندازه عموم مردم به هدف پدرانشان احترام بگذارند،متاسفانه به اشتباه پرسنل در راستای مطالبه گری طرح طبقه بندی با سادگی تمام دستاویز خصومت شخصی یه سری افراد شدن.
    اون طومار تله بود و این شده نتیجه اش که یکی از سالم ترین مدیریت عالی ذوب آهن اصفهان را بدون هیچ مدرکی زیر سوال ببرن.

  23. علی گفت:

    اصلا شما از خدا ترس ندارید، آقای مهندس یزدی زاده یکی از بهترین ،دلسوزترین ولایق ترین مدیرانی است که تاکنون ذوب آهن به خودش دیده هرچند تلاش شبانه روزی یه سری از خدا بیخبران برای حذف ایشان تا کنون بی اثر بوده.

  24. اسماعیل گفت:

    انصافا این رو میگم که اکثر پرسنل ذوب آهن از عملکرد ایشون راضی هستند چرا که مدیر عامل قبلی خیلی حقوق پرسنل را ضایع کرد.ایشون اگر هم بخواد کاری بکنه مدیران میانی سنگ اندازی میکنندالبته این را هم باید گفت تبدیل وضعیت پرسنل فصل ۱۶و ایثار گران انجام نشده و طرح طبقه بندی مشاغل به درستی اجرا نشده همچنین مدیرانی در کارخانه هستند به فکر منافع خودشون هستن مثل توزیع پاداش، سنجش مسولیت،بلوکه کردن سمت ها…. ایحال امیدوارم ذوب آهن در آنجایی که شایسته هست قرار بگیره

  25. سعید گفت:

    تند نرو، مدارک برای تبدیل وضعیت شش ماه پیش بردیم یزدی زاده گفته من اجرا نمیکنم قانونا

  26. علی گفت:

    سلام جناب رییسی رییس جمهورمحبوبم دولت انقلابی شمامدیرانقلابی هم میخوادنه یکی مثل یزدی زاده یه کلام ختم کلام یزدی زاده دیگه دورانت تمومه دیگه بسه همت وخدمت دیگه بسه روسفیدمون کردی مثل حسن روحانی واقعاشرمنده محبتهاتونیم ،اون دنیابایدجوابگوی خون شهداباشی

  27. غلام گفت:

    برادر عزیز اون طومار تله نبود، واقعیت بود، باید یه تغییر وتحول در دولت آقای رییسی انجام بشه، دیگه بسه هر چی جور و جفا و رانت و رانت خواری شد.
    دیگه بسه اختلاس.

  28. جواد گفت:

    سلام‌علی‌شهدا الابرار المکرمین

    در جواب شما دوست و همکار محترم که مطالبی در خصوص خانواده معظم‌شهدا و ایثارگران بیان‌کردید و ایشان را نا شناخته یا با شناخت نادرست قضاوت کردید و مواردی را به ایشان نسبت دادید یا مواردی را ازایشان سلب کردید، تقاضا دارم ابتدا در مورد این عزیزان و مطالباتشان به درک و شناخت حقیقی برسید سپس درمورد این موضوع اظهار نطق فرمایید؛
    خواسته یا ناخواسته،این قشر عزیز را به این موضوع متهم کردید که ادعای باج خواهی یا ارث خواهی دارند؛ یا اظهار داشتید در رابطه با تبدیل وضعیتشان کم کاری و کم لطفی از طرف خود ایشان می‌باشد که ایضا این حرفا ناشی از بی خبر بودن از اوضاع این عزیزان میباشد.

    در خصوص فرزندان شهدا عرض میکنم؛ آن زمان که پدران عزیزشان ترک خانه و کاشانه کردند وبه جهاد در راه خدا پرداختند، هیچکس از آنها نپرسید که چه وضعیت شغلی دارند ؛ اینک نیز فرزندان آنها که یتیمان همه ملت هستند مطالبه نامعقولی ندارند. درخواست هایشان را غالبا از زبان خودشان شنیده‌اید، کجای آن برایتان غیر منطقی است؟

    در خصوص امتیازاتی که در اختیار این عزیزان قرار گرفته مطالبی را برشمردید که از جمله آنها معافیت پرداخت مالیات بود؛ مدارکی در اختیار داریم که کسر مالیات از حقوق فرزندان شهدا را به اثبات میرساند و هنگامی که این مطلب را از مدیریت حساب داری پیگیر شدیم اظهار داشتن که به دستور شخص یزدی زاده این اتفاق در جریان است؛ لازم است بدانید این امتیازات که شما آنهارا ویژه میشمارید برای فرزندان شهدا هیچ ارزشی ندارد وقتی که ایشان از نعمت بی نظیر وجود پدر محروم هستند.
    آیا شما حاظر هستید این امتیاز هارا با یکی از اعضای خانواده خود معاوضه کنید؟
    شمایی که به اعنوان کارمند رسمی در این حوزه کار میکنید چه شناخت و درکی از زندگی فرزند شهیدی دارید که پس از ۷سال کار در این شرکت هنوز به صورت قرار دادی استخدام است؟

    در این ۸سال دولت‌آقای روحانی به اندازه ۸۰سال به خانواده شهدا و ایثارگران بی توجهی و بد رفتاری شد لکن این عزیزان در موارد بسیاری متانت به خرج دادند و خیرو صلاح نظام را به مصلحت خویش ترجیح داده و کوتاه آمدند و مصداق بارز کلام مولایمان امیرالمومنین علی(ع) شدن که فرمودند:فَصَبَرتُ وَ فِی العَینِ قَذًی وَ فِی الحَلقِ شَجا.

    علی‌ایحال،که نوید تغییر و تحول می‌آید لازم است که حق به جایگاه حقیقی خود باز گردد
    و افرادی که کوچکترین سنخیت با نظام و انقلاب ندارند کنار زده شوند افراد انقلابی جایگزین آنها شوند که ان‌شاالله دیر نخواهد بود.

    اندکی صبر سحر نزدیک است.

  29. محمد گفت:

    باسلام جناب آقایی که این مقاله را نوشتی آیا واقعا از واژه انسانیت چیزی میدانی یا نه چرا اینقدر راحت تهمت ناروا میزنی؟
    آقای یزدی زاده بعداز فسادی که دوران مدیریت ص و س داشت و به بدترین وضع ممکنه رسیده بود، با امدن آقای یزدی زاده از ورشکستگی نجات پیدا کرد و حقوق و مزایا نسبت به قبل بهتر شده البته هنوز تا ایده ال فاصله داره که البته دلیل آن وجود معاونان فاسدی هست که دوروبر ایشان را پرکرده ومتاسفانه ایشان بخاطر نفوذ پشتیبانهای آنها توان مقابله نداره در ضمن هیچ کس کامل نیست و نقطه قوت و نقطه ضعف داره ولی این تهمتها به هیچ وجه به ایشان نمی چسبه و در ضمن در مورد خانواده معظم شهدا بسیار بی انصافی میکنند چون اینقدر که فرزندان شهدا از امکانات و مزایا برخوردار میشوند فکر کنم کارگران عادی در خواب هم ببینند من خودم ماهیانه بالای۳میلیون مالیات و یک میلیون بازنشستگی میدهم ولی خانواده شهدا یک ریال هم نمیدهند در ضمن چندماه پیش یک وام ۴۰تا ۵۰میلیونی بلا عوض بهشون دادند.
    به فرموده امام حسین اگر آزاد نیستید حداقل آزاده باشید

  30. زهرا گفت:

    چقدر باج بهت دادن که از این … طرفداری میکنی؟ اتفاقا خبر درست و دارای صحت کامله.
    این دیکتاتور مغرور کارخونه را به رکود کشونده و برای ابقا خودش باج دهی و مظلوم نمایی کرده. انشاالله و به خواست خدا ریشه شون کنده بشه از سر مظلومان و کارگران ذوب آهن.
    این جور مدیران مفت خور یه مشت آدم مثل خودشون جمع کردن که ازشون دفاع کنن ولی خدا خوار و ذلیل شون میکنه.
    شما از خدا بترسید که از ظالم دفاع میکنید برای منافع شخصی تون.
    اینها برای بقا خودشون با عرق کارگر پولها را خرج می‌کنند و باج میدن تا کم کاری ها و ظلم هاشون نمایان نشه.

  31. احمد گفت:

    چرا،جناب رییسی امثال این دیکتاتورراعوض نمیکنن یزدی زاده ضدایثارگرانه باچه زبونی بگیم شش ماهه داره شانه خالی میکنه ازتبدیل وضعیت ایثارگران چراضدایثارگرانه ماهرچی داریم ازبرکت خون شهداس مگه چه زیاده خواهی این عزیزان دارن که بایداین طوربه چشم حقارت بهشون نگاه بشه برادری که گفتی فرزندان شهدازیاده خواهن وجدان داشته باش چه زیاده خواهی دارن یتیمی وبی پدرشااوناکشیدن توچه میدونی ،یزدی زاده بایدعوض بشه ازرییس جمهورعزیزعاجزانه درخواست داریم ریشه ظلم وفسادراخشک کنه بابرداشتن چنین مدیرانی که چهره مظلومانه به خودمیگیرن اماخدامیدونه باطنشون چیه ماهرچی داریم ازبرکت خون شهداس

  32. زینب گفت:

    جناب یزدی زاده ضدایثارگرانه مخصوصافرزندان شهدا ماهمه مردم استان اصفهان خواستاربرکناری ایشان ازاین کارخانه میباشیم دولت انقلابی مترادف است بامدیران دلسوزوانقلابی یزدی زاده بایدعوض بشه فرزندان شهداشدن خارچشم یزدی زاده چرانیروهای شرکتی ذوب آهن راتبدیل وضعیت نمیکنه

  33. عباس گفت:

    سلام و درود به دوستان و سهامداران عزیز آقای یزدی زاده چندتا دیگه را میخوای بخری و اجیر کنی تا کی میخواهی بی تقوایی را جلوه دهی؟
    آقایانی که از یک مفسد دفاع می‌کنند توبه کنند شما خائن کارگران هستید برای چند ریال پاداش نقدی دنیا و آخرت خود را نفروشید کمی فکر کنید مشورت با پیشکسوتان داشته باشید تا مدارک فساد ایشان را به شما نشان دهند
    ایشان … ترین مدیر ضد نظام هستند با مدرک به شما ثابت میکنیم
    پس لطفا طرفداری بخاطر دو ریال پاداش نکنید

  34. Mn گفت:

    همیشه یاد گرفتن مردم ما اشتباه و بدی رو بزرگنمایی کنن
    اما هیچ وقت خوبی رو یاد نمیکنن
    مردم همیشه درصحنه لطفا نمک نشناسی را باب نکنید..
    با یه نگاه به چند سال قبل و یه مقایسه ساده میشه خیلی چیزا رو فهمید
    بازگشت ایثارگران به کار
    مالیات
    بازگشت پاداش هرچند ناچیز به حساب پرسنل
    برند شدن و مطرح شدن نام ذوب آهن با تولید ریل و تنوع محصول در دنیا
    و…
    اینها نمونه هایی است که ما زود فراموش میکنیم

  35. محمدامین شمس گفت:

    با سلام خدمت شما دوستان
    ازتون خواهشمندم عاقلانه و بیطرف صحبت کنید. بعضی از دوستان جوری از اقای یزدی زاده حرف میزنند هرکی ندونه فکر میکنه ایشون بنیانگذار ذوب آهن هستند!
    آهای شمایی که بقیه رو خطاب میکنی به عدم حزب بازی و شایسته سالاری. آره با خودتم. حداقل اگه پول نگرفتی که این اراجیف سرهم کنی امیدوارم تو آخرت بتونی جواب شهدا و فرزندان اونها رو بدی. چون کاملا مشخصه یا از سر شکم سیری صحبت میکنید یا واقعا از حقایق پشت پرده بی خبرید.البته احتمالش هم هست نیتی داشتی که اومدی از این مجرم دفاع کنی…الله اعلم…

  36. ناصر گفت:

    اقا ازتون میخواهم تورو خدا صدای ما را به مسئولین بالا دستی برسانید بیچاره شدیم از دست این بی تدبیری و ظلم نسبت ب پرسنل عادی این اقای یزدی زاده اصلا ارزشی قائل نیست برای امثال بنده.
    تو رو خدا بگین رسیدگی کنند ایشون اصلا مدیریت بلد نیستند ما داریم تو صحنه و توی عمل میبینیم
    شما چی میگید نشستید بالا میگین لنگش کن لنگش کن این اقا اصلا مارو ادم حساب نمیکنه
    توی این چند سال اولین مدیری هست که نه تنها کارگر و پرسنل رو تکریم نکرده تازه از کارای خوب مدیرای قبلی هم برای خودش سواستفاده میکنه
    اقا جان بچه ات صدای مارو برسونید به گوش مسئولین

  37. حمید گفت:

    چقدر ناپخنه و ضعیف ذوب اهن جواب داده و به کلی گویی پرداخته
    بی سوادان روابط عمومی ما تعامل با رسانه را سال های گذشته بهتر از این دیدیم وقتی کوروش اسفند مند یه ادم بیسواد و تلفنچی بشه همه کار ذوب اهن و ادم ها را بخره دیگه بهتر از این نمیشه
    دولت اقای رییسی گول این عوام فریبی یزدی زاده را نخورید داره سیاه نمایی میکنه ‌‌
    این اقا مدیران توانمند را کنار زده و خفقان درست کرده پدر بزرگ من ذوب اهنی
    این اقا خلاصه برای بقا خودش دست به هر کاری میزنه چقدر انسان میتونه ضعیف بشه که زحمات قبلی ها را به نام خودش کنه‌ ‌خدا دست اینا را از سر کارگران زحمت کش و مردم کوتاه کنه‌‌

  38. مرتضی گفت:

    سلام
    واقعا متاسفم که مییبینم ذوب آهن به این روزهای خودش رسیده, یکی از بزرگترین و موفق ترین کارخانجات خاورمیانه باید با چنین مشکلات و با افراد فاسد و باند باز سر و کله بزنه. آرزوی تفکر دارم برای بعضیها…هشت سال کشور به عقب رانده شد و دزدی هاشون چند برابر شد, این افراد واقعا مستحق یک اقدام قضایی و پیگیری جدی هستند. دشمنان اصلی کشور جلوی چشم شما و تیتر یک روزنامه های شما هستند. التماس تفکر

  39. اکبر احمدی گفت:

    سلام
    ارتباط با شرکت پویش بازرگان را مشخص کنید.
    فقط ۴۰ درصد سهامش متعلق به ذوب آهن است و مابقی بطو‌کاملا نامعلومی با رانت شدید ایجاد شده توسط آقایان یزدی زاده و محسنی، به تعدادی محدودی از سرمایه داران کلان اقتصادی و دلالان بازار آهن (که حتی یکی از آنها ارتباط نزدیک خانوادگی با آقای محسنی دارد) بدون برگزاری فراخوان عمومی واگذار شده است و باعث ایجاد رانت شدیدتر بازار آهن شده و بازرگانی کادب بدلیل هماهنگی قبلی فروشنده و ‌خریدار روی تنوع محصول بوجود آورده است.
    و نکته مهم اینکه پویش‌ بازرگان ۱۷ درصد سهام ذوب آهن را با رانت خریده و ‌یک ملتف تو در تو و نامیمون اقتصادی با رانتهای چندگانه ایجاد کرده است. لطفا شفاف کنید عملکرد پویش بازرگان و ارتباطات آن با معاونین قبلی و ‌فعلی فروش ذوب آهن.
    سود کلان فروش محصولات ذوب آهن انحصارا به جیب چند دلال معلوم الحال می‌رود و پرسنل مغموم و افسرده ذوب آهن که بعضا به نان شب هم محتاجند…

  40. سالار گفت:

    متاسفانه جوابیه ای که ذوب اهن ارائه کرده, ناشی از نا آگاهی و کم تجربگی و نا پختگی نویسنده است. اگر نویسنده مدیر عامل باشه که واقعا خیلی فاجعه آمیزه, اگر نویسنده مدیر روابط عمومی باشه که معلومه که ایشون رسانه رو نمیشناسه, مردم رو نمیشناسه , خانواده شهدا را نمیشناسه, یک آدمیست کم سواد بی تجربه و نادان.
    وقتیکه به عینه داریم میبینیم خیلی از پرسنل ناراضی هستند, و درواقع تشکل های کارگری داره صورت میگیره برای نظام طبقه بندی و حق و حقوق کارگران رو نمیدن, و بعد میان سیاه نمایی میکنن, وقتیکه میرن امام جمعه های مختلف رو میارن توی ذوب اهن, اینها سیاه نماییه.
    این که میگن مراسم برای دفاع مقدس برگزار کردیم و بهترین برنامه رو تو سالهای گذشته برگذار کردیم اینا همه برای گول زدن افراد عادی و ساده هست, وظیفه شما چیز دیگست اقای گرامی, مراسم دفاع مقدس را برادران بسیج ذوب آهن انجام میدهند, نه مدیرعامل!
    مدیر عامل البته میاد میشینه اونجا فقط پزشو میده!
    حقیقتا کدوم کاری رو مدیرعامل برای دفاع مقدس انجام داده؟ کدوم ایثارگری رو انجام داده؟
    اخیرا شنیده ایم و شنیده ها حاکی از این است که متاسفانه یکی از خدوم ترین و بهترین پرسنل ذوب اهن , که البته ایثارگر هم هستند رو ایشون از کار برکنار کرده. آیا این نشان از ضعف این مدیر عامل هست یا قدرتش؟
    مدیرعاملی که اینقدر ضعیفه نمیتونه در مقابل یک کارمند, یک زحمتکش, حرف منطقی را بشنوه , و دست به اخراج یا تنبیه های خیلی وحشتناک میزنه, این کجاش جایگاه درستیه؟ و سیاه نمایی در این جوابیه کرده …
    اون جوابیه واقعا دور از انتظاره …
    واقعا تشکر میکنم از سایت اقتصاد سالم و امیدوارم و انشالله سندهایی که درخصوص ایثارگران , مسائل مالی کارخانه و … وجود داره را نشان بدهند تا ببینند مردم و پرسنل زحمتکش ذوب اهن ببینند که چه دروغ گویی ها و یاوه گویی هایی رو توی اون جوابیه که دادند ما مشاهده میکنیم.به امید آینده ای روشن و بدون فساد و رانت.

  41. سالار گفت:

    من یک خبرنگار هستم, خیلی متاسفم برای ذوب اهن و مسئولین ذوب اهن که آمده اند یک جوابیه بسیار خنده داری رو به رسانه ها ارائه کردند, و در جواب مطالب بسیار ارزشمند سایت شما که فرمودید مستندات دارید و انشاالله در روزهای آینده نشان مردم بدهید و این افراد را محکوم بکنه.
    ما انتظار داریم یک دادگاهی تشکیل بشه و به تخلفات بسیار سنگین مدیرعامل ذوب اهن اصفهان و باندش از جمله اسفندمند که یک آدمی بوده کم سواد و همه تو ذوب اهن میشناختنش و گروه های مختلفی رو هم با رابطه گرفته و حکومت ذوب اهن بدست ایشون داره اداره میشه, اون دادگاه بیاد رسیدگی کنه, تخلفات آقای اسفندمند رو بعنوان رئیس دفتر مدیرعامل, و خود اقای مدیر عامل و باندش رو.
    و واقعا نیایند این چنین جواب خنده داری رو در جواب مطالب مستحکم و مستند این سایت ارائه بکنند.

  42. سالار گفت:

    بعنوان یک خبرنگار جالب بود برای من که ذوب اهن در بحث تعامل با رسانه ها یک الگو بوده و هست و ما هم این رو براستی قبول داریم. اما باید از آقایانی که این جوابیه را تهیه کرده اند بپرسید, این الگو و این الگو سازی در رسانه ها حاصل زحمات چه شخصی است؟ کدام فرد بوده که از روز اول برنامه ریزی کرده و بعنوان یک روابط عمومی و یک متخصص در ذوب اهن کارکرده؟ شخصی که تمامی رسانه های کشور ایشان را میشناسند, کسی که روابط عمومی های کشور ایشان رامیشناسند, و ایشون پایه گذار اصول مدیریت در رسانه , تعامل با رسانه و برنامه ریزی در رسانه و استاد هستند ایشان در این امور و همه از ایشان به استادی یاد میکنند, مگر غیر از این فرد کس دیگری بود که میتوانست از عهده این مسئولیت ها بخوبی ایشان بر بیاید که الان ما میبینیم آمدن در جوابیه اشاره کردند؟
    ما شنیدیم ایشون رو دیروز مدیرعامل فاسد در اختیار کارگزینی قرارداده, فردی که خودش بنیانگذار ارتباط با رسانه بوده و برای رسانه کشور الگو سازی کرده را همین دیروز نابودش کرد این آقای یزدی زاده و در اختیار کارگزینی قرارش داد. شما تا کی میخواهید دروغ بگویید؟ شما سرمایه و نیروی انسانی ارزشمند و مهم یک شرکت به بزرگی ذوب اهن را دارید بدون دلیل و برهان برکنار میکنید. بعد شما میاید ادعا میکنید که ما الگو هستیم؟ این الگو رو چه کسی ایجاد کرده؟ غیر از استاد مجید مرادیان ؟ که الان این وضعیت را براشون شاهد هستیم؟ ایشون البته خودشون رو شاگرد رسانه میدانند و بی ادعا و مخلصانه زحمت میکشند برای تعالی رسانه در کل کشور .
    ایشون این الگویی که شما پزش رو میدین رو جاری کرده و بسیاری از سازمانها بخوبی از ایشون یاد میکنند, بعنوان یک خبرنگار باید بیان کنم که ما از ذوب اهن فقط مرادیان را میشناسیم و چطور میشه که این استاد از کار برکنار بشه و در اختیار کاریابی قراربگیره؟ این شرم آوره برای یک مدیرعامل که داره این قدر دروغ تحویل رسانه ها میده و این قدر دروغ عمل میکنه. ما حتما میخواهیم که این مسئله و مشکلات پیرامون بزودی و با جدیت پیگیری بشه . و البته بعنوان یک رسانه پیگیر این موضوع هستیم که ببینیم علت و عواملی که مدیرعامل ذوب اهن این مباحث رو داره در آخر عمر خودش طی میکنه چی هست.

  43. فرزند شهید گفت:

    موضوع تخلف زمین فروالیاژ چیست
    در سال ۹۷ اقای سبحانی و مدیر عامل به چه مجوزی زمین را فروختند
    فعلا دست به دامنی چه کسانی جهت پاک کردن صورت مسئله هستند
    مراجع نظارتی استان کجا هستند
    موضوع خرید هدایا طی سه سال گذشته و بازدید مسولین غیر استانی و غیر مرتبط با موضوع صنعت چیست
    بجای فکر کردن به تولید رفتارهای سیاسی پیچیده چرا انجام میشود
    اگر ذوب اهن پیشگام در رسانه شده است ک شما مدعی هستید چرا فرد موثر انقلابی و ایثارگر را از تاریخ ۱۱ مهر عملا به نابودی کشاندید و…..

  44. سلام
    ارتباط آقای یزدی زاده با دکتر آجدانی مدیر بیمارستان ذوب آهن چیست؟
    دکتر آجدانی جزو لیست اصلاح طلبان و دولت تدبیر و امید برای کاندیداتوری مجلس بود و خودش را از اصلاح طلبان میداند و سوابق وی در دولت بی تدبیر و شهرداری اصفهان بعنوان مشاور شهردار اصفهان و رانتهای شدید ایجاد شده از آن طریق و حیف و میل بیت المال برای اهداف حزبی با حمایتهای شدید آقای یزدی زاده و اقای خطیبی از وی به چه علت است؟
    چرا آقای اجدانی بیمارستان ذوب آهن را به مرز ورشکستگی رسانده و آنجا را محلی برای جولان اصحاب اصلاح طلب قرار داده و مدیران و اعضای اصلی دفاتر تبلیغاتی اش را در بیمارستان استخدام کرده است؟
    علت برخوردهای شدید آجدانی با ایثارگران و بسیجیان و فرزندان شهدا و جانبازان در بیمارستان چیست و چرا توسط آقای یزدی زاده و آقای مهدی بهرامی(منتسب به آقای حبیب اله بهرامی) مورد حمایت شدید قرار میگیرد و دستهای پشت پرده این تیم چه کسانی هستند؟ استخدامهای بی ضابطه و براساس رابطه و حزبی نگری ایشان طی پنج سال گذشته در بیمارستان که هیج نظارتی بر آن صورت نگرفته است به چه علت است؟ چرا جلو این حجم رانت و تخلف آقای آجدانی گرفته نمی شود؟
    چرا پرسنل خدوم بیمارستان مطهری که در این وضعیت کرونا درحال دست و پنجه نرم کردن هستند باید دستورات و رفتارهای دون شان آقای آجدانی که مورد حمایت آقای یزدی زاده و بهرامی است تحمل کنند و صدایشان به هیچ جا نرسد؟
    ما پرسنل و کادر درمانی بیمارستان مطهری ذوب آهن از مسئولین کشوری عاجزانه و ملتمسانه خواهشمندیم به فریاد مابرسند و از تیم اصلاح طلب ما را رها کنند. با این همه پرونده سیاه اصلاح طلبی آجدانی، حالا خودش را به دولت ضدفساد آقای رییسی چسبانده و مدام در دفاتر این شخص و آن شخص در تهران است که یک جوری وی را به بدنه دولت وارد کنند. آقای وزیر محترم لطفا شما ورود کنید.

  45. رضا گفت:

    سلام
    با احترام به نظر همه دوستان مخصوصا جامعه معزز ایثارگر
    مطلق صحبت کردن در مورد عملکرد مدیرعامل فعلی بضورت مطلق مثبت یا منفی تا حدی بی انصافی است. اگر خاطر مبارک عزیزان باشد قبل از ایشان صادقی مدیر عامل ذوب آهن بودند که با توجه به عملکرد دوره قبلی خودش، نشان میداد که به قصد چاپی… و نهایتا نابود..
    ذوب آهن اومده بود و در کنار خودش یک زن… به نام علمداری آورده بود تا نقشه های شوم خودش را اجرا کنه.
    آایا میدونید که خانم … با اسم و اعتبار ذوب آهن چند وام میلیاردی گرفت و اکنون مشغول ساخت و بهره برداری از کارخانجات شخصیشه.
    میدونید یک عده آقازاده را آورده بود که ذوب آهن را تکه تکه کنه و مفت بدهد به نکبت زاده ها و آقای شفیعی مدیر تشکیلات وقت زیر بار این ننگ نرفت.
    میدونید یک اتوبوس مشاوری که آورده بود را بخاطر معاملات پشت پرده اورده بود.
    در مقایسه با صادقی باید تو دامن یزدی زاده نماز بخونید.
    ولی در چند مورد آقای یزدی زاده کوتاهی کردند و بهتر میتونستند عمل کنند. گماردن موسی سلیمانی بی سواد و بهرامی عمو رانتی و امینی
    در آموزش و چند نفر دیگه که خودتون بهتر میدونید به عنوان مدیر از نقاط ضعف ایشون بود و تقدس شایسته سالاری را در شرکت شکست و باعث اعتراض و دلسردی خیلی ها شد.
    اهمیت ندادن به وضعیت معیشتی پرسنل و تزریق قطره چکانی حقوق و مزایا ایراد دیگر ایشونه.
    ساختن pciو اهمیت ندادن به نظر کارشناسان ایراد دیگر ایشونه و نهایتا اهمیت ندادن به ایثارگران عیب اصلی ایشونه ولی در کل در مقام مدیرعاملی از بیست میشه بهش پانزده داد.

  46. عبدالله گفت:

    باسلام
    بنده با ۲۵ سال سابقه کاری و کار با مدیران عامل مختلف ذوب آهن
    آقای یزدی زاده آدم متشخص وباذکاوت ومتدین ومردم دار
    تنها نکته منفی ایشان…
    گماردن مدیری ظالم و دیکتاتور و متظاهر بنام
    محمدامین یوسف زاده در مدیریت نورد و پروژه ریل است
    که
    با آمار و ارقام غلط ریل و ضایعات آنچنانی ریل آبرو وحیثیت آقای یزده زاده را برده است

    خلاصه کلام

    پروژه ریل
    پروژه زیان دهی است

  47. بنده عبد خدا گفت:

    یک سوال: اگر ریل ذوب آهن کیفیت دارد چرا خود ذوب آهن از هند ریل میخرد؟
    دومین سوال: جریان تبدیل مدرک آقای پویان علائی که در قسمت خرید ذوب آهن مشغول بکار است چیست؟
    مگر میشود یک نفر سمت کارشناسی در معاونت بهره برداری کارخانه بگیرد ولی در معاونت خرید کار کند؟
    البته پاسخ این سوال را اینطور میدهم: هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک!

  48. احمدی گفت:

    من یک بسیجی ام
    شرم باد برشما که از دفاع مقدس و جمعی لشکر محمد رسول الله استفاده شخصی می کنید و برای پست و مقام این مقدسات را به خود می بندید و ظلم آشکار به این نیروها میکنید و آنها را عزل می کنید به خاطر حرف حق و دفاع از بیت المال
    اگر آزاده مرد بودید ، وضع ایثار گران و خانواده های شهدا و مردم مظلوم این نبود .
    درود بر دلاور مردان دوران دفاع مقدس و کسانی که راه آنها را ادامه دادند. جانم فدای رهبر

  49. ظهور گفت:

    مقاله درست است آقای یزدی زاده با جماعت که همراهش هستند و سو استفاده کرده اند باید جوابگوی اعمالشان باشند
    ایثارگران رفتند تا اینها به آب و نان برسند و هر روز شاهد ظلم به قشر مستضعف و ایثارگر باشیم
    از قوه قضاییه خواهان ورود میباشیم

  50. هادی گفت:

    🔴 بسم رب الشهداء و الصدیقین
    ◼مراسم تشییع و وداع با شهید مدافع حرم، شهید سید ظاهر هاشمی (از شهدای تیپ فاطمیون)
    🗓 چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰
    ⏰ ساعت۹ صبح

    🔹️از سه راه کوره‌بلند به سمت یادمان شهدای گمنام

    ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی باید به عرض برسانیم که به آقای یزدی زاده بگوید دیگر حنایت رنگ ندارد و سیاه نمایی بس است. تا که از واژه شهید و جانباز سو استفاده می کنید شما حاضر نیستید جانبازان و شهدای کارخانه را به رسمیت بشناسید ، جواب فرزندان شهید کارخانه و جانبازان کارخانه را نمی دهید و بارها به آنها بی احترامی کردید اخراج و پرونده سازی کردید. جناب یزدی زاده فرار رو به جلو تا کی دیگر همه متوجه افکار و رفتار دوگانه شما شده اند می‌دانند که نقش سیاست چماق و هویج را بازی می کنید . جا دارد در پایان ضمن ادای احترام به شهدا که برای همه ما یک تکلیف است .جناب منصور یزدی زاده تو را به خون همین شهدا .
    شهدا را بازیچه نفس خود و اغراض خود نکنید، عملتان خلاف راه شهداست . شما با بد رفتاری و تبعید ایثارگران و جانبازان و خانواده شهدا
    عملکرد و راه خود را نشان دادید .ریا بس است .

    جمعی از خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران ذوب آهن اصفهان

  51. کارکر ساده بدون سهمیه و مالیات بده گفت:

    با سلام . بنظر من خواننده این مطلب باید هوشیار باشه و حرف اشخاصی که بدون داشتن بند سهمیه در کارخانه مشغول کار و زحمت هستند رو قضاوت کنه . کسی که بی عدالتی های بین کارگر ساده و کارگری که دارای سهمیه هست رو مشاهده میکنه . حالا این اشخاص سهمیه ایی چرا این جو نا عادلانه رو برای مدیر عامل فعلی درست کردند اون دیگه بحث غیر کاری و فنی هست . ما کارگر ها با وجود این مدیر عامل نسبت به گذشته وضعیتمون بهتر شده ، درسته مالیات کامل ازما کسر میشه و گروه و سمت بخاطر سهمیه نگرفتیم اما باز هم شکر . آقای یزدی زاده واقا جزو معدود مدیرانی بوده که در ذوب آهن همه کارگر ها غیر سهمیه ایی از ایشان رضایت کامل دارن و دعا گوی ایشان هستند ، درسته کمی و کاستی هایی از قبیل اجرای درست طرح طبقه بندی وجود داره که اون هم بنظر من با درایت آقای یزدی زاده به نفع کارگر حل و فصل خواهد شد .
    پس مردم حرف کارگری که تو کارخانه بدون سهمیه و راحت طلبی داره کار میکنه رو بشنوید تا از همه چیز باخبر بشید .

  52. سعیدکریمی نورد۳۰۰ گفت:

    باسلام
    مدیرعامل ذوب آهن آقای یزدی زاده مورد حمایت کل پرسنل کارخانه هستند وهرگونه جوسازی برای مدیر عامل عزیز با واکنش سریع وسخت پرسنل کارخانه جواب داده خواهد شد.
    وقتی پرسنل دارند تغییرات که از نظر معیشت تو زندگی خود را لمس می‌کنند شک نکنید جواب این به مدیر عامل محترم حمایت قاطع از ایشون هستش.

  53. با سلام خدمت دوستان وهمکارانم در ذوب آهن ما همه آدما خوب وبد داریم ومعلوم نیست کی خوبه کی بده .ولی اگر کمی هم به فکر خودمون واطرافیانمون نباشیم بین خودمون جنگ میشه.‌
    بنده از سال ۸۸ وارد ذوب آهن شدم و به صورت شرکتی وپیمانکاری تا به الان کار کردم ولی هیچ کس وهیچ مدیری به داد ما نرسید امیدوارم که شرکت ذوب آهن و رئیس جمهور انقلابی عزیز به داد ما هم برسه وامنیت شغلی را به ما هدیه بده وخواهشی که دارم اینه که مسئولین هم بگذارند ما به خواسته هامون برسیم

  54. راعی گفت:

    سلام
    آقای یزدی زاده شتربانی در زمانی مدیرعامل ذوب آهن شده که قیمت آهن و میلگرد از ۲۲۰۰ تومان در عرض یک سال به ۱۵۰۰۰ تومان رسید و ایشان با مدیریت ضعیف و نداشتن تخصص کارگاهی ذوب آهن را به قهقرا برد با راه اندازی سه کوره بلند اکنون تولید از سال ۷۶ کمتر است.
    آقای شتربانی دچار خودشیفتگی و تکبر و غرور مدیریتی شده و برای بقاء خود در صندلی ذوب آهن به هرکسی باج می دهد و بجای توجه به تولید، شده میزبان ائمه جمعه و مسولین شهرستان…
    در سال ۹۹ اطلاع رسانی کند ۴۰ میلیارد تومان هزینه تبلیغات را چه کرده است؟

  55. آلفرد گفت:

    ذوب آهن لانه فساد و رانت

  56. مراد گفت:

    ذوب آهن و ذوب آهنی در زمان مدیریت مهندس یزدی زاده عزت یافتند اما امان از کفتارها

  57. کارگر ساده گفت:

    مشکلات ذوب آهن بر می گردد به بی تدبیری مدیر عامل در انتخاب اسفندمند.
    این آقا را شنیده ام دو سال گذشته بازنشسته شده ولی هنوز مشغول به کار. یکبار تقاضای دیدار با مدیر عامل داشتم با چنان تکبر و غروری جواب داد که گفتم وای به حال ذوب آهن وای به حال من کارگر

  58. محمود گفت:

    سلام
    یکی از دوستان ما که مرد نکته سنجی است، یک تعبیر بسیار لطیف داشت، اسمش را گذاشته بود منطق ماشین دودی. می گفتیم منطق ماشین دودی چیست؟ می گفت من یک درسی را از قدیم آموخته ام و جامعه را روی منطق ماشین دودی می شناسم.

    وقتی بچه بودم منزلمان در حضرت عبدالعظیم بود و آن زمان قطار راه آهن به صورت امروز نبود و فقط همین قطار تهران- شاه عبدالعظیم بود. من می دیدم که قطار وقتی در ایستگاه ایستاده بچه ها دورش جمع می شوند و آن را تماشا می کنند و به زبان حال می گویند ببین چه موجود عجیبی است! معلوم بود که یک احترام و عظمتی برای آن قائل هستند. تا قطار ایستاده بود با یک نظر تعظیم و تکریم و احترام و اعجاب به آن نگاه می کردند. کم کم ساعت حرکت قطار می رسید و قطار راه می افتاد. همین که راه می افتاد بچه ها می دویدند، سنگ برمی داشتند و قطار را مورد حمله قرار می دادند. من تعجب می کردم که اگر به این قطار باید سنگ زد چرا وقتی که ایستاده یک ریگ کوچک هم به آن نمی زنند، و اگر باید برایش اعجاب قائل بود اعجابِ بیشتر در وقتی است که حرکت می کند.

    این معمّا برایم بود تا وقتی که بزرگ شدم و وارد اجتماع شدم. دیدم این قانون کلی زندگی ما ایرانیان است که هرکسی و هر چیزی تا وقتی که ساکن است مورد احترام است. تا ساکت است مورد تعظیم و تبجیل است، اما همین که به راه افتاد و یک قدم برداشت نه تنها کسی کمکش نمی کند بلکه سنگ است که به طرف او پرتاب می شود.

    این نشانه ی یک جامعه ی مرده است، ولی یک جامعه ی زنده فقط برای کسانی احترام قائل است که متکلّم هستند نه ساکت، متحرّکند نه ساکن، باخبرترند نه بی خبرتر.

    پس اینها علائم حیات و موت است. البته اینها دو علامت بارزتر و مشخص تر حیات بودند که عرض کردم و الّا علائم دیگر هم دارد.

  59. محمد گفت:

    در استقبال سفر قریب الوقوع رئیس جمهور انقلابی و مردمی جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی به اصفهان #پویش مردمی _ تغییر انقلابی و حذف مدیران بنفش در شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان کلید خورد .
    شایان ذکر است سهامداران و خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و نخبگان انقلابی و حامی دولت مردمی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان تقاضا دارند که مدیران بنفش در این شرکت شناسایی و هرچه زودتر محاکمه و خسارات جبران ناپذیر در طی این ۸ سال، شفاف سازی شود.# یاعلی سهم ما از این حرکت انقلابی ارسال به ۱۰ نفر تا برسد دست رئیس جمهور محترم جهت تصمیم مناسب و فوری

  60. منصوری گفت:

    سلام به تخلفات کوروش اسفندمند رسیدگی کنید.

  61. موسوی گفت:

    سلام .بنده نه خودم و نه هیچیک از آشنایانم کارگر یا سهامدار این شرکت نیستند ولی اینطور که دستگیرم شد ظاهرا بین سهامداران شرکت و کارگران شرکت در مورد تصدی ایشون اختلاف هست،از اون جایی که سهامدار در حکم مالک شرکت و کارفرما هست،فی الواقع بین کارگران برای احقاق حق و کارفرمایان برای کسب منفعت بالاتر اختلاف بوجود آمده است.

دیدگاه شما